Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosnainen ja Neitsytmies, mitäs luulette ?  (Luettu 8312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ilmatar89
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Heaven's closed, hell's sold out.


Profiili
« : 18.12.2005 16:10:25 »

Hei !
Olen mennyt ja ihastunut neitsyeeseen.  neitsyt
Hänessä on sitä niin tuskallisen ihanaa vetovoimaa. Enkä tiedä mikä se oikein on.. Tiedän vain sen että en saa silmiäni pois hänestä.  smitten

Olen itse  kaksoset.

Synymäaikani on 08.06.1989 klo 16:00 Pietarsaari
Hänen syntymäaikaa en tiedä, mutta Neitsyt hän on ja syntymäpaikkakunta on luultavasti myös Pietarsaari.

Hän on hyvin salamyhkäinen, mikä minua vain kiehtoo niin mielettömästi.   :Smiley Ihanan ihanat sinivihreät silmät (minua on aina kiehtonut silmät). Hänen isoisänsä oli venäjäläinen, jotn hän on yksi neljäsosa venäjäl. Minuun vetoaa kaikki erilaisuus, salamyhkäisyys ja mystiikka. (tuleva mieheni on hyvin todennäköisesti ulkomaalainen esim. juuri venäjästä)
Mutta, hän kuuluu niihin tyyppeihin jotka tuntevat kaikki ja flirttailee ihan jokaisen kanssa. coolsmiley Aina kun joku hänen tuttavistaan (likat siis) häntä tervehtivät ja jäävät juttusille minä häviän kuin tuhka tuuleen, tulee vain niin turhamainen olo.   Cry

Mitäs te muut luulette, olisikohan meillä ollenkaan mahdollisuuksia ? Undecided

Nousu merkkini on Vaaka. Tai niin, teillähän on syntymäaikani joten laatikaa siitä kartta. Jos joku jaksaisi olla mielikseni ja pohtia tätä kanssani. Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksosessa, Huone 9
Nousumerkki Vaa'ssa
Kuu Leijonassa, Huone 10
Pluto Skorpionissa, Huone 2
....08.06.1989 klo 16:00 Pietarsaari, Suomi

-----------

Semper viva.
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #1 : 26.12.2005 03:17:28 »

Oletteko hyvissäkin väleissä? Yksi neuvo sulle aina ku jotkut muut tytöt tulevat juttelemaan sille nii älä anna ittes "hävitä" siitä , yhdy keskusteluun , tee vaikka tuttavuutta niitten tyttöjen kanssa, koska nimittäin sun pitää näyttää et oot itsevarma. Mulla on kokemusta neitsyt jätkästä..jos se tykkää susta se peittää sen varmasti. . en tiiä. Kehuppa vähän sitä mut ei kummiskaan yliampuvasti, vaikka pukeutumisen suhteen . . Tietääkö se et oot ihastunu siihe ? Toivottavasti musta oli apua, oli vaan pakko kirjoittaa kun luin ton . Onnee  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #2 : 26.12.2005 23:11:27 »

Pelkkien merkkien perusteella Kaksonen voi olla turhan menevä Neitsyelle, mutta pelkät aurinkomerkit eivät ole koskaan kertoneet totuutta Tongue
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #3 : 22.01.2006 12:47:51 »

Olen elänyt kohta 7 vuotta parisuhteessa, jossa asetelma on toisin päin. Eli minä olen aurinkomerkiltäni neitsyt ja mieheni se kaksonen.

Niin kuin varmasti kaikissa suhteissa, meilläkin on ollut hyvät ja huonot hetkemme, ylä- ja alamäkemme. Mutta mielestäni jo pelkästään se, että olemme olleet yhdessä näinkin pitkään (pidempään kuin yksikään samaa ikäluokkaa olevista ystäväpariskunnistamme), kertoo jotakin yhteesopivuudestamme Wink

Oman kokemukseni mukaan  kaksoset- neitsyt suhde on kahden älyllisen merkin liitto. Meidän suhteessamme kommunikoinnilla ja sielunkumppanuudella on aina ollut suurempi sija kuin pelkällä intohimolla. Nautimme molemman pitkistä yhteisistä keskusteluista ja kahden nopealiikkeisen ja nokkelan mielen kisailusta -olemmehan molemmat merkuriuksen lapsia Wink

dissolven tavoin uskon, että pelkät aurinkomerkit eivät voi kertoa koko totuutta ja etenkin näissä rakkausasioissa monien muiden planeettojen asemilla, tiettyjen huoneiden tilanteella jne voi olla paljon ratkaisevampi merkitys suhtees onnistumisen kannalta. Oman kokemukseni pohjalta väittäisin kuitenkin, että tällaisella merkurius-parilla on kuitenkin ihan mainiot lähtökohdat  Wink

Hiukan yli vuosi sitten meille syntyis muuten Vaaka-tytär. Jännä nähdä miten kahden ilman merkin ja yhden maan merkin yhdistelmä toimii jatkossa Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #4 : 22.01.2006 14:40:54 »

Lainaus
Oman kokemukseni mukaan  kaksoset- neitsyt suhde on kahden älyllisen merkin liitto. Meidän suhteessamme kommunikoinnilla ja sielunkumppanuudella on aina ollut suurempi sija kuin pelkällä intohimolla. Nautimme molemman pitkistä yhteisistä keskusteluista ja kahden nopealiikkeisen ja nokkelan mielen kisailusta -olemmehan molemmat merkuriuksen lapsia  Wink

Katja-Q:n kanssa samoilla linjoilla...

Olen itse kaksostyttönen, enkä kyllä omaa kokemusta neitsysmiehistä, mutta 5-vuotiaasta asti paras ystäväni on ollut neitsyt-tyttö...  Smiley Minun kartallani on paljon kaksosta ja hänen kartallaan paljon neitsyttä. Olemme tulleet aina loistavasti toimeen, vaikka minä olen se hutiloija ja rämäpää ja hän varovainen ja tarkka. Täydennämme toisiamme. Minä saan yllytettyä hänet repäisemään silloin tällöin ja hän puolestaan saa hillittyä minua, kun menee liian lujaa.  Cheesy Olemme olleet aina loistava tiimi, jos koulussa on pitänyt tehdä joku parityö. Ystävyytemme perustuu älyllisyyteen sillä emme ikinä kyllästy pohtimiseen. Minä keskityn kokonaisuuksiin ja hän yksityiskohtiin.

Tosin mieheksi en heti ottaisi neitsyttä. Tietenkin riippuu paljon, mitä muuta hänen kartaltaan löytyy...!
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #5 : 23.01.2006 14:33:15 »

Nii-i , pitää tutkiskella mitä muita merkkejä kartalta löytyy, koska se vaikuttaa huomattavasti minkälainen ihminen sitte on loppujenlopuks ja tietenki missä huoneissa jaja.  :Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: