Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikeaako? Ja miksi aina kesäaikana?!!! tai niin minusta ainakin tuntuu...  (Luettu 3312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« : 26.07.2011 19:26:58 »

Voehan kilinkellot. Pitkästä aikaa vilkaisin omaa astrokarttaa ja transiitteja... Nyt ymmärrän, miksi on ollut hiukan nihkeää ja olo on ollut kuin olisi ihan hukassa/pihalla/kahvilla, tai miten se nyt sanotaan. Olen ollut todella epävarma itsestäni nii työ kuin norm. sosiaalisissa tilanteissa.. tällaista menossa tällä hetkellä:

 saturnus aspect_sex mars
 chiron aspect_squ venus
 neptunus aspect_opp  saturnus
 uranus aspect_squ jupiter
 jupiter aspect_opp kuu

 pluto aspect_con merkurius päättyy 28.7...... nuo muut jyllää vielä jonkin aikaa. Miten tästä selviää?

kääk sanonko.... huoh!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #1 : 15.08.2011 14:54:31 »

Hei
Olen pohtinut samaa itsekin. Minullakin on ollut pitkään monenlaista päällä yhtäaikaa ja nyt jo alkaa näkyä terveydessäkin. Voimakkaina ovat  pluto aspect_con merkurius ja vaihdellen  neptunus aspect_opp kuu ja  neptunus aspect_tri askendentti.Lisäksi vahvana on  saturnus aspect_squ aurinko. Onko muillakin useampaa voimakasta transiittia menossa ja miten olette niiden kanssa pärjäilleet?
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #2 : 22.08.2011 11:37:55 »

Mullakin on usein rankkaa kesälla johtuneeko siitä ett on 4 planettaa  harka ja yleensä keväällä nopeat plaeetat rynnivät niitten päältä, ovat opp asc joka on  siis  skorpioni.

Mulla ei ole sitten  kaksoset yhtään planettaa, jouskarissa ei henk koht, ravussa ja kauriissa nada. Eli nopeat planeetat ei kesällä juuri aktivoi mitään yleensä.

Rankempia ulkoavaruuden transitteja mulla ei nyt ole. Olen ihan tyhjän päällä.. Vähä mietin että kun tämä merkuriuksen pakittaminen loppuu kaikki lähtee ryminällä eteenpäin. Mietin että ottaako yhteen tyyppiin yhteyttä Ennen vai jälkeen  merkurius käännöksen buck2
tallennettu
joas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #3 : 24.08.2011 23:14:38 »

Mulla on olleet tää ja viime kesä aivan hillittömän raskaita. Ilmeisesti tuo Suuri Risti jotenkin moukuttaa syntymäkarttaa, en ole varma miksi otan ne energiat niin voimakkaasti.
tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #4 : 26.08.2011 22:34:28 »

Viime vuoden kesä oli matalikon alin kohta, jorpakon laitimmainen kulma.
Tulkitsin sen johtuneen pääosin progekuu-skorpionista ja pluton ja merkuriuksen oppositio-transiitista.

Tämän vuoden kesä oli täysin erilainen; kepeä, ilmava ja oikein mukava. Jupiterilla ja saturnuksella oli joitain kivoja kulmia aurinkoon ja kuuhun. Vaikka ravuille ennustettiin kaikenlaisia hirveyksiä 1.7. kuunpimennyksen yhteydessä, niin osaltani ne eivät toteutuneet. Kokemuksesta viisastuneena säädin astrologista luetunymmärtämistä tarvittavilta osin.

Uranuksen neliö merkuriukseeni on vaikuttanut kartallani vuoden verran. Kesällä se piti sopivasti taukoa juuri loma-aikaan ja aloitti uudet järistyksensä töiden alkaessa. Töissä se on tuntunut hermostuttavana kiireenä heti ensimmäisestä lomanjälkeisestä työpäivästä alkaen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: