Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 102291 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #225 : 06.05.2008 20:03:02 »

onnea kauris minultakin teille molemmille  smitten smitten

Tack. Ens viikolla juhlitaan kihlajaisia!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #226 : 10.05.2008 13:38:23 »

Onnea  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #227 : 10.05.2008 19:50:24 »

Mitäh!!!!! Nyt on vähän jäänyt tämä romantisoiminen väliin, mutta kuka niistä neljästä Kaurisenergia?!???

Joka tapauksessa onnea kovasti!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #228 : 12.05.2008 14:00:33 »

Voi jummi jammi!  smitten

Onnea onnea onnea Kauris!!
Huomasin tämän ketjun vasta nyt, mutta näin rapuna olisin itsekkin veikannut, että kyllä me ravut ollaan parhaita perheessä/parisuhteeseen...heheh oma kehu  Cheesy
No ainakin jos tykkää romanttisista ihmisistä.

Itse erosin tammikuussa ja olen tyytyväinen ratkaisuun... jo toinen leijona perään enkä minä jaksa niitä ponkittöö.. vielä kun itsellä ilmeisesti tuo leijona nousee -> anna minun loistaa!

Mäkin voisin kokeilla kaurista seuraavaksi! Grin Ne on kivoja, tosin mulla on paljon vaakaa, että niitä neliöitä saattaa synastriassa muotoutua...

Proge kuuni kyllä ylittää DC.n jouluna ja tulee kolmioon samalla venuksen kanssa?
Ap AC on tänä vuonna Vaassa ja venus yhtymässä aurinkoon huoneessa 9. ja muutan kuukauden kuluttua pois suomesta... näinköhän se sieltä sitten löytyy, mene ja tiedä.

Vielä kerran suuremmoiset onnittelut onnekkaille vastamerkeille, kauris ja rapu on varmasti sitkeä pariskunta, onnea  smitten smitten smitten
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #229 : 12.05.2008 14:18:46 »

KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA! smitten

Mitäh!!!!! Nyt on vähän jäänyt tämä romantisoiminen väliin, mutta kuka niistä neljästä Kaurisenergia?!???

Ei se ollut kukaan noista neljästä, tämä unelmauros tuli ihan puskista ja pesi kaikki saman tien...  Wink  Mutta joo, Rapu-mies ja TOSI HYVÄ.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #230 : 12.05.2008 14:59:29 »

Mäkin voisin kokeilla kaurista seuraavaksi! Grin Ne on kivoja, tosin mulla on paljon vaakaa, että niitä neliöitä saattaa synastriassa muotoutua...

Kokeile vaan! -Minä taas jätän Kauriit suosiolla sivuun...   Wink

Muuten tuo mun Rapu on  askendentti Vaaka, joten kyllä meilläkin on noita neliöitä synastriassa mutta kattoo kuinka käy...  askendentti Vaaka on muuten ihana kun siinä on tyyliä yhdistettynä hyvään kroppaan...   Cheesy  Cheesy
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #231 : 12.05.2008 15:33:34 »

KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA! smitten

Mitäh!!!!! Nyt on vähän jäänyt tämä romantisoiminen väliin, mutta kuka niistä neljästä Kaurisenergia?!???

Ei se ollut kukaan noista neljästä, tämä unelmauros tuli ihan puskista ja pesi kaikki saman tien...  Wink  Mutta joo, Rapu-mies ja TOSI HYVÄ.  Smiley

Vai puskista pökkäs!  Grin  Onnea kovasti!! Niin...tosi hyvä? Missäkähän?  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #232 : 13.05.2008 16:41:53 »

Onneksi olkoon Kauris! Cheesy
Ja lämpimästi tervetuloa Wieniin, kun tulette! smitten

Täällä on tänään ihanan raikas (vuoristo) ilma
ja mukavat 28 astetta lämmintä. Smiley

Helppo olla auringossa/kaupungilla. Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #233 : 14.05.2008 10:40:29 »

Vai puskista pökkäs!  Grin  Onnea kovasti!! Niin...tosi hyvä? Missäkähän?  :Smiley

Noh, hän on:

Komea, urheilullinen, hyvässä trimmissä, vahva, nopea, hyväkuntoinen, älykäs, koulutettu, hyvin toimeentuleva, lämmin, herkkä,  toiset huomioonottava, huumorintajuinen, kunnianhimoinen...

Hmm. Mitäs unohtui. Niin, hän on aika hyvä monessakin asiassa mutta jääköön se teidän mielikuvituksen varaan...  Cheesy

Nyt kimaltelee kaunis timanttisormus vasemmassa nimettömässä!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #234 : 14.05.2008 15:23:10 »

Voi ihmeiden kevät!!!  Cheesy

Olen iloinen puolestasi! Onnitteluni!  smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #235 : 26.06.2008 11:20:18 »

Taitaa olla aika panna piste tälle aiheelle. Elikkä tässähän kävi näin: Alkuperäisestä miesnelikosta ei tullut valituksi ketään, mutta herrat Vaaka ja Kaksonen ovat edelleen hyviä ystäviä, enemmänkin kuin vain työmielessä. Neitsyt- ja Rapu-herroja en ajattele laisinkaan.

Mutta täysin ulkopuolelta tuli tämä IHANA Rapu-mies, salamarakastuminen, ja tässähän kävi juuri näin kuken nikki tässä veikkaili:

olet ollut haavoittuvainen ja tämä mies parantaa tunne-elämääsi,koskettaa kuutasi ja sieluasi,

Tunne-elämäni on parantunut, tunnen nyt olevani sinut itseni ja tunteideni kanssa. Ennen kaikkea tunnen itseni kokonaiseksi. Se on hieno tunne.   Smiley

Toukokuussa menimme kihloihin ja nyt edessä on yhteinen kesäloma. Wink Ihanaa.

Jos kaikki jatkuu hyvin, niin ensi kesänä menemme naimisiin ja se Elwynin veikkaama vauvelikin voi muuttua todeksi...  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #236 : 30.06.2008 16:37:21 »

Cheesy
Onneksi olkoon KE vielä kerran! smitten
Elämä on todella ihmeellistä, kun sitä uskaltaa elää,
niin kuin sinä olet tehnyt. Smiley

On ollut ilo lueskella tätä ketjua kiemuroineen, intohimoineen,
alkuineen ja päättymisineen. Smiley

Tällä kauniilla yhden ihmisen tosi-elämän tarinalla on todella kaunis loppu. smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #237 : 30.06.2008 17:24:16 »

Kyllä Sasha, näin se on!  Smiley Juuri tänään olin kampaajalla ja kerroin hänellekin, kuinka paljon elämäni on muuttunut vuoden kuluessa! Tasan vuosi sitten kipristelin jo kuolleessa suhteessa, ja vaikka irtiotto tapahtuikin oikeastaan exän toimesta niin nyt onkin sitten täysin uusi elämä ja tämä upea uros! Kyllähän vähän veikkailinkin että näin voisi käydä, koska transiittina  pluto aspect_sex venus ja  jupiter 7:ssa. Kaiken lisäksi ensimmäisen tapaamisen aikaan oli tarkka proge  kuu  aspect_sex venus joka sinällään on myös varsin harvinainen juttu.

Mutta näin mennään! Kyllä elämä on elämisen arvoista, jos itse uskaltaa ja haluaa nauttia! Eilen muuten mies teki minusta kermakakun ja koristeli mansikoilla... Että hän osaa myös leikkiä!

Kerron sulle Sasha kun päästään siihen Wienin matkaan.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #238 : 30.06.2008 17:52:33 »

Kyllä Sasha, näin se on!  Smiley Juuri tänään olin kampaajalla ja kerroin hänellekin, kuinka paljon elämäni on muuttunut vuoden kuluessa! Tasan vuosi sitten kipristelin jo kuolleessa suhteessa, ja vaikka irtiotto tapahtuikin oikeastaan exän toimesta niin nyt onkin sitten täysin uusi elämä ja tämä upea uros! Kyllähän vähän veikkailinkin että näin voisi käydä, koska transiittina  pluto aspect_sex venus ja  jupiter 7:ssa. Kaiken lisäksi ensimmäisen tapaamisen aikaan oli tarkka proge  kuu  aspect_sex venus joka sinällään on myös varsin harvinainen juttu.

Vau..! Cheesy Näyttää sille, että teidän pitikin tavata.
Elämä on ihmeellistä; kun jokin päättyy, niin aina tulee parempi uusi tilalle. Smiley


Mutta näin mennään! Kyllä elämä on elämisen arvoista, jos itse uskaltaa ja haluaa nauttia! Eilen muuten mies teki minusta kermakakun ja koristeli mansikoilla... Että hän osaa myös leikkiä!

Kerron sulle Sasha kun päästään siihen Wienin matkaan.  Wink


Miuwh....! Cheesy Kuullostaapa herkulliselta! Rapu taisi herkutella koko kakun omiin suihinsa...? :Smiley Cheesy

Jep! Afro Laitapa viestiä, kun olette tulossa, niin käydään nostamassa malja tai pari... Smiley
...tai vaikka useampi.. Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #239 : 31.07.2008 21:53:40 »

Nostampa tämän aiheen esille, tuli vaan mieleen tuosta alkuperäisestä aiheesta koska tämä alkuperäisen aiheen ( ne neljä miestä) Rapu-mies lähestyi työn merkeissä. Nyt hän oli Rapu sanan varsinaisessa merkityksessä koska hänellä oli lapset mukana. Jotenkin tuli semmoinen tunne että EI IKINÄ...

Ja edelleen täytyy sanoa samaa että herrat Vaaka ja Kaksonen ovat niin loistavia tyyppejä ja osoittautuneet hyviksi ystäviksi joten miksi pilata ystävyyttä millään tavoin? Molemmat ovat läsnä silloin kun heitä tarvitsen ja samaa olen myös heille, joten ystävyys jatkukoon.  Smiley

Mutta jatkan suhdetta Rapu-miehen kanssa, hän on ihana kaikin puolin.

Sashan kanssa tapaamme kyllä heti kunhan saadaan yhteinen aika sovittua. Sitten otetaankin malja meille molemmille.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: