Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Milloin naimisiin?  (Luettu 6179 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Leeloo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« : 10.01.2006 22:48:57 »

Hei kaikki!
Olen vielä aika vasta-alkaja näissä astrologiahommissa, joten kyselisinkin teiltä, jotka tiedätte paremmin, voiko astrologi kertoa esim. suotuisan hääpäivän? Olen tämän vuoden tai ensi vuoden aikana menossa naimisiin, joten asia tuntuu tärkeältä... Olen myös käsittänyt, että esim. yritykselle voi tehdä jonkinlaisen tulkinnan sen perustamispäivämäärän perusteella, onko näin? Kiitoksia jo etukäteen vastauksista.  Smiley
tallennettu

Ole sitä.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.01.2006 23:01:26 »

Onnellisissa tapahtumissa kuten (onnellisen) avioliiton solmimisen aikoihin Jupiter on yleensä näkyvästi esillä transitoiden esim. Kuuta, Aurinko, Venusta tai Marsia tai akseleita. Esim. tr. Jupiter natal-DC:llä kuulostaisi myös vallan hurmaavalta. Myöskin lyhytaikaiset Kuun ja Venuksen transiitit voivat näyttäytyä tällöin taivaalla. Näitä siis kannattaa tutkailla, jos haluaa valita hääpäivää astrologiselta kannalta. Mutta voi olla vaikeaa löytää päivä, jonka kuviot sopivat sulavasti molempien kumppaneiden kartoille. Ja toisaalta myös jokaisena hyvinkin suunniteltuna päivänä avioliiton solmimisen kartalle tulee varmasti haastavampiakin aspekteja ja ne kannattaa vain hyväksyä osana elämän ja liiton oppiläksyjä.

Kyllähän yrityksille tehdään perustamishetken karttoja aivan kuin mille tahansa muullekin henkilölle, instanssille tai tapahtumalle. Hieman eriäviä mielipiteitä kuulee tosin siitä, mikä on yrityksen virallinen syntymäpäivä: kaupparekisteriin merkitseminen (jolloin kellonaika puuttuu) vai esim. virallinen avajaispäivä.. Astrologeista erityisesti Maarit Laurento on perehtynyt Equinox-konsultointipalvelunsa voimin yritysastrologiaan. Mielenkiintoinen ala, kun vain ehtisi perehtyä siihen enemmän...

PS. Kannattaa selata vanhoja keskusteluja. Niissä on mm. käsitelty sitä, millaisia transiitteja kenelläkin on ollut hääpäivänä. Keskusteluista saisit varmasti lisää vinkkejä oman hääpäivän ajankohdan kartoitukseen!  Wink
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006 23:03:09 kirjoittanut May » tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 13.01.2006 01:37:57 »

Hei "Leeloo"

Astrologiasta voin sanoa, että ennen täyttä kuuta oleva päivä on "Taikapäivä" ainakin Feng Shui asiasta tietäville. 

Itse katsoisin hääpäiväkseni päivän, jossa kuu tulee täydeksi. 
Esim. Tänään on sellainen päivä - kello on nyt 00.32 perjantaina 13.01.2006

Tämä on minun neuvoni.   angel 

ONNEA ILOA ELOA MENESTYSTÄ RIKKAUTTA RAKKAUTTA LAPSIA
- kaikki tämä jaettuna kaikille ympärillänne oleville ihmisille tasapuolisesti - 



 smitten   smittenElämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.01.2006 08:27:51 »

Astrologiasta voin sanoa, että ennen täyttä kuuta oleva päivä on "Taikapäivä" ainakin Feng Shui asiasta tietäville. 

Itse katsoisin hääpäiväkseni päivän, jossa kuu tulee täydeksi. 
 smitten   smittenElämänilo   smitten

Huomenta Elämänilo!  smitten Feng Shui ja Feng Shui-astrologia kuulostaa mielenkiintoiselta. Valitettavasti en vain ole niihin ehtinyt ollenkaan perehtyä, mutta ehkä sitten joskus - viimeistään eläkepäivinä.  Wink Käytätkö itse Feng Shuin oppeja jokapäiväisessä elämässäsi?

Osaisitko Elämänilo kertoa tarkemmin, miksi Feng Shuissa juuri tuo päivä ennen täyttä kuuta katsotaan niin suotuisaksi? Jäin sitä miettimään sen takia, että täydenkuun aikaanhan Aurinko ja Kuu ovat keskenään oppositiossa ja kyseinen oppositio ei länsimaisen astrologian mukaan välttämättä ole paras mahdollinen kuvio hääpäivän kartalla. Edustaahan Kuu vaimoa ja Aurinko miestä ja vastakkaisuus kyllä tuossa kuviossa vetää puoleensa mutta voi toisaalta kertoa myös liiallisesta, haittaavaksi muodostuvasta erilaisuudesta.  Shocked  Smiley
tallennettu

boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #4 : 13.01.2006 10:58:56 »

Hei Elämänilo!

Tuttavani menevät huomenna eli 14pvä naimisiin, onko silloin vielä suotuisat avioliiton solmimis ajat?
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 13.01.2006 17:29:53 »


Osaisitko Elämänilo kertoa tarkemmin, miksi Feng Shuissa juuri tuo päivä ennen täyttä kuuta katsotaan niin suotuisaksi?

Jäin sitä miettimään sen takia,
että täydenkuun aikaanhan Aurinko ja Kuu ovat keskenään oppositiossa
ja kyseinen oppositio ei länsimaisen astrologian mukaan välttämättä ole paras mahdollinen kuvio hääpäivän kartalla.

Edustaahan Kuu vaimoa ja Aurinko miestä ja vastakkaisuus kyllä tuossa kuviossa vetää puoleensa mutta voi toisaalta kertoa myös liiallisesta, haittaavaksi muodostuvasta erilaisuudesta.  Shocked  Smiley

Hei "May"


Itse en ole perehtynyt noihin tähtikarttoihin, joten en osaa kommentoida.[/color]

 aurinko   kuu

Ajatukseni ja vastaukseni tulee aivan intuitiivisena ajatuksena ja loogisesti ajateltuna

- kuu tulee juuri täyttymään - ei ole vielä täysi
- täysikuu ja sitten alkaa uusi kuu - uuden elämän/asian alku ..... . 


http://www.ursa.fi/extra/taivaalla/kuu.php4?mvalue=200601&daynr=2453742

Onks jollakin parempi ehdotus.   crazy2


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.01.2006 17:36:46 »

Elämänilo, uskon sinua!   Wink Varmaankin täysikuu tosiaankin on hyvä aika avioitumiselle, intuitioon kannattaa aina luottaa ja jos M Manninenkin on tuota mieltä, niin varmasti asiassa on vinha perä. Ilmeisesti täydenkuun taika hyvän avioitumisen hetkenä johtuu vastakkaisuuden aiheuttamasta vetovoimasta...
tallennettu

hurma
Vieras
« Vastaus #7 : 13.01.2006 17:38:46 »

HETI NAIMISIIIN!
MULLA ON JO MIESKIN"
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 13.01.2006 17:41:16 »

HETI NAIMISIIIN!
MULLA ON JO MIESKIN"

Hei "hurma"

Tarkoitatko kisuasi Hönöä.   crazy2



 smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
hurma
Vieras
« Vastaus #9 : 13.01.2006 18:31:08 »

Eikun ihan ihmistä...
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #10 : 13.01.2006 19:08:49 »

Heh, mene ja tiedä...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: