Sivuja: [1] 2 3 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 450943 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« : 16.12.2007 21:18:55 »

Hei kaikille,

olen itselleni kanavoinut suojelusenkeliä, arkkienkeleitä ja mestareita. Nyt ajattelin laajentaa kanavointia. Jos sinulla on joku asia, joka voisi tarvita taivaisten olentojen kommentointia, niin voisin kanavoida vastausta. Milloin tapaan sen oikean? Tällaista älä kysy. Voit esimerkiksi pyytää selvennystä elämäntilanteeseen tai ihmissuhteeseen. Suoria vastauksia kuten kyllä tai ei, ei yleensä anneta, koska ihmisellä on pääsääntöisesti vapaa tahto. Jos aiheesi on todella vaikea ja arkaluontoinen, voit laittaa yv:n. Ja vielä: en voi itse valita kuka kanavoinnin antaa ylhäältä.

rakkaudella
Rhodonite                       smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2007 21:21:45 »

Olen potenut ahdistusta ja masentunutta ikävää koko viime viikon. Nyt viikonloppuna olo oli pahin. En tunne kuuluvani minnekään ja kaipaan vain takaisin "kotiin omieni luo", missä se koti ikinä onkaan. Voisiko joku ylemmältä tasolta heittää minulle viestiä tähän? Tiedän, että tämä on asia jota käsitellään myös Toisella Tasolla aina, kun nukun, mutta päivätietoisuuteen suurempia neuvoja ja opastuksia ei ole tullut. Pystyn antamaan neuvoja muille, mutta Itsensä neuvominen esim. tarotien kautta ei onnistukaan niin helpolla!

Mistä tämä surullinen "en kuulu minnekään"-tunne juontuu ja mitä tehdä sen kanssa? Mikä on se opetus/haaste, jota tämä tunne nostaa minulle pintaan?

Syvästi kiitoksia! ^_________^
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 16.12.2007 21:24:31 »

Ai niin! Ja jos saat vielä nimen ylös kuka sieltä vastaa niin hyvä! Osaisin sitten kääntyä aina hänen puoleensa tarvittaessa itsenäisestikin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #3 : 16.12.2007 21:34:18 »

tässä Athamaaritin suojelusenkeli. olet minulle hyvin rakas. autan sinua aina kun voin, sinun tarvitsee vain pyytää. tällä hetkellä on menossa kausi, jolloin kaikki turha tiputetaan pois olemuksestamme, sillä planeettamme on kohoamassa. olet ehkä ollut jo liian kauan välitilassa, jossa et ole tehnyt selkeitä päätöksiä mihin suuntaan haluat mennä. mitä haluat tehdä? mikä on intohimosi? jollet tiedä niin pyydä apua sen selvittämiseen. autan sinua aina kun pyydät ja olen aina vierelläsi. muista myös kuunnella vastaukseni. Rakkaudella.


P.S. vastaus on lyhyt, koska se on yleisessä chatissa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 16.12.2007 21:58:02 »

Kiitoksia! Pitkää vastausta en kaipaakaan, kun vastauksen antajana kerran on oma Athamaijokseni! ^________^ Hänen kanssaan pystyn neuvottelemaan asioista missä vain ja milloin vain, kuten kenen tahansa vieressä seisovan henkilön kanssa. Yhteytemme on tiivis. Täytyykin pitää juttelutuokio tänään ennen nukkumaanmenoa Cheesy Kiitän!
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #5 : 16.12.2007 22:12:14 »

Keräsin rohkeuteni ja käytän tilaisuutta hyväkseni. Jos sallit.
Erittäin paljon mieltäni askartanut kysymys.
Minulla on kohtaamisia ja kaikki puhuu minun polustani ja jotku pyytämättänikin. Kuitenkin ristiriitaisuutta on ja kukaan ei pysty sitä minulle selittämään. Olen hukassa ja erottelukykyä ei ole. Tämä vie uskoa, luottamusta ja energiaa.
Siis kuljenko polkuani ja miten selvennän tilannettani.
Tahtoisin myös tietää kuka vastaa ja oletko sama kuin ennenkin.
Kaikesta kiittäen
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #6 : 16.12.2007 22:42:20 »

Täällä myös erittäin kauan sekavassa tilanteessa kärvistelty. Jos joku oppaista haluaa kommentoida, kuulisin kiitollisena neuvoja tilanteeseeni, jossa työ, uusi asuinpaikka ja ihmissuhe ainakin oman intuitioni mukaan nivoutuvat toisiinsa - mutta mitään ei tunnu vain tapahtuvan  Shocked

Jos kovin arkaluontoisia vastauksia niin lähetä vaikka yv:nä...

Kiitos!
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #7 : 16.12.2007 23:02:18 »

sekku: olen arkkienkeli Mikael. Pyydä minulta rohkeutta selvittää elämääsi tarkemmin. vain pyydät ja muista tuntea vastaus. sitten ohjaan polullesi oikeita ihmisiä. tämä on yksi ohjaukseni sinulle ja nyt vastaan sinulle. muista kuunnella itseäsi, älä vähättele itseäsi. harjoittele rohkeuden pyytämistä päivittäin minulta. voit myös pyytää suojelusenkelisi opastusta. ole siunattu.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #8 : 16.12.2007 23:08:02 »

rubiinitar: rakas, tässä suojelusenkelisi, sinulla on paljon kysyttävää, ja monta muutosta tapahtumassa, keskustele mielessäsi kanssani kaikista asioista, jotka askarruttavat sinua, älä epäröi kertoa mitä tahansa, mikä todella vaivaa sinua, silloin sinulle tulee kevyempi mieli, ja asiat tarkentuvat. jos sitten edelleen haluat tarkennusta, voit kysyä rhodoniten kautta. juttele siis mielessäsi minulle hiljaa, ja annan sinulle selkeyttä tilanteeseesi. ole maltillinen, roomaa ei rakennettu päivässä. rakastan sinua.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #9 : 17.12.2007 10:15:24 »

Hmm, mihinkähän minun eilen laittamani pyyntö katosi, mutta otetaas uusiksi.
Kysymystähän olisi vaikka minkälaista, mutta jos elämäntehtävääni vähän selkeytettäisiin.  smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rhodonite
Vieras
« Vastaus #10 : 17.12.2007 11:18:32 »

Rohana: olen Rohanan suojelusenkeli, elämäntehtäväsi yksi osa koskee ihmissuhteitasi, kuinka toimia niissä seuraten omia näkemyksiäsi. kuuntele sydäntäsi, mitä se kertoo sinulle. mitä tunnet? yön hiljaisina hetkinä voit kuunnella paremmin, ja samalla pyytää apuani löytämään omia tunteitasi. älä säikähdä jos esille tulee voimakkaita tunteita. pyydä apuani silloin. voit myös opetella tuntemaan siipieni kevyt henkäisy olemuksessasi, se rauhoittaa sinua. avaa yksi asia kerrallaan, älä mieti liian isoja kokonaisuuksia kerrallaan tai älä ajattele että tuo asia on liian iso. ota tilanne kerrallaan ja yritä ymmärtää sen takana oleva oppiläksy. tee näitä harjoituksia turvallisessa ympäristössä. voit myös kysyä rhodoniten kautta lisää. muista että sinua ei painosteta mihinkään. tämä vastaus on ikään kuin konsultaatio, se on ehdotus. rhodonite ei voi vaikuttaa lainkaan vastaukseen, sillä hänet on sitoutettu hyvin voimakkaasti puhtaaksi kanavaksi, josta en voi kertoa sen tarkemmin. olet suojassa ja olet turvassa. olen kanssasi aina.
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #11 : 17.12.2007 11:26:04 »

Mitä minulle olisi kerrottavana  smitten ? Lähinnä ihmissuhdeasiat kiinnostavat... ne kun eivät tunnu onnistuvan koskaan  Undecided ja kaipaisin niin kipeästi kumppania itselleni...
Muutakin saa kertoa tietenkin, jos vaikka tärkeämpää tietoa olisi...
Niin ja kuka minua sieltä ohjailee  smitten ?

Kiitos paljon  smitten smitten
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #12 : 17.12.2007 12:03:36 »

Hei smitten
haluaisin kuulla, mitä annettaisiin tähän erääseen ihmissuhteeseen, joka ei etene, mutta irtikään en pääse...tunteita uskon olevan puolin ja toisin....kiitos
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #13 : 17.12.2007 13:16:34 »

Hei, minäkin pyytäisin kanavointia. Selvennystä ja tarkoitusta tämänhetkiseen elämäntilanteeseen ja viimeisen vuoden aikana koettujen vaikeuksien tarkoitukseen erityisesti ihmissuhteessa. Odotan ensivuodesta ilon vuotta. t. angelic
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #14 : 17.12.2007 15:40:30 »

Minäkin tulen jonon jatkoksi, elämäntilanteeseeni ja yleisesti tästä eteenpäin mitä ja kuka sieltä kertoo.. smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: