Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen rakastaja olet - testi!  (Luettu 9493 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 899



Profiili
« : 17.05.2016 22:10:05 »

Löysin Satu Ruotsalaisen laatiman testin

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/millainen_rakastaja_olet_astrologin_laatima_testi_paljastaa

Minä tein testin tietysti (testimielessä) kolme kertaa.

Ensimmäisellä kerralla olin  saturnus tyyppi (tämä voi hyvinkin pitää paikkansa)
toisella  uranus ja kolmannella  neptunus (näitäkin mausteita on joo)

En saanut plutoa vaikka yritin.  Grin

Mutta siis tuossa esimerkkihenkilöiden joukossa on yksi, jolla on täsmälleen sama syntymäpäivä kuin minulla. Ihan päivä ja vuosi. Kiinnostaisi tietää millä perusteella nuo planeetat on katsottu ja miten testi on laadittu. Mitä teille muille tuli?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4393



Profiili
« Vastaus #1 : 17.05.2016 22:24:36 »

Meitsi on  pluto -tyyppi Cool

Olet vahva, karismaattinen ja oman arvon tunteva nainen, joka ei tyydy vähään. Työelämässä toimit todennäköisesti tiiminvetäjänä, osastonjohtajana tai esimiehenä, rakastat vastuuta ja otat mielelläsi haasteita myös rakkauselämän puolella. Sinun on vaikea lähteä parisuhteeseen puolinaisesti, vaadit itseltäsi ja kumppaniltasi vahvaa sitoutumista yhteiseen päämäärään. Intohimo ja erotiikka ovat tärkeässä roolissa rakkaussuhteessa, kaipaat tajunnanräjäyttäviä kokemuksia ja olet valmis rikkomaan rajoja onnellisuuden löytämiseksi. Kumppanin manipulointi ja dominointi on se negatiivinen äärilaita, jonne ajaudut helposti. Vallankäytön välineeksi käy yhteinen taloudenhoito tai seksuaalienergian vaihtaminen. Tunnettuja Pluto-tyyppejä: Simon Cowell, Oscar Pistorius, Anneli Auer, Katariina Souri, Mikael Jungner, Antonio Banderas, Kimi Räikkönen.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2016 19:37:42 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 18.05.2016 04:07:12 »

 uranus tyyppi ja yllättävän hyvin natsasi tällä kertaa.

Elämä on sinulle seikkailu ja kaipaat mukavia kokemuksia, jännittäviä ihmisiä ja uskaliaita valintoja matkan varrelle. Et viihdy kauaa aloillasi ja odotat parisuhteen luovivan tässä menossa mukana. Kumppani ei voi kahlita sinua säännöillä ja kotiintuloajoilla, kaipaat vapautta, omaa tilaa, harrastuksia ja ystäviä rakkaussuhteen rinnalle. Kun löydät toisen Uranus-tyypin, rakkauselämä toimii moitteettomasti. Kun parisuhde tarjoaa sinulle matkoja, älyllistä haastetta ja vaihtelevaa arkea, kaikki hyvin. Ongelmat kasaantuvat, kun kumppani yrittää määräillä liikaa tai harmaa arki tukahduttaa elämänilosi ja spontaanit pyrkimyksesi. Tunnettuja Uranus-tyyppejä: Heikki Lampela, Miley Curys, Jari Aarnio, Minna Kauppi, Pia Lamberg, Adam Levine.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 18.05.2016 11:17:16 »

uranus tyyppi ja yllättävän hyvin natsasi tällä kertaa.

Elämä on sinulle seikkailu ja kaipaat mukavia kokemuksia, jännittäviä ihmisiä ja uskaliaita valintoja matkan varrelle. Et viihdy kauaa aloillasi ja odotat parisuhteen luovivan tässä menossa mukana. Kumppani ei voi kahlita sinua säännöillä ja kotiintuloajoilla, kaipaat vapautta, omaa tilaa, harrastuksia ja ystäviä rakkaussuhteen rinnalle. Kun löydät toisen Uranus-tyypin, rakkauselämä toimii moitteettomasti. Kun parisuhde tarjoaa sinulle matkoja, älyllistä haastetta ja vaihtelevaa arkea, kaikki hyvin. Ongelmat kasaantuvat, kun kumppani yrittää määräillä liikaa tai harmaa arki tukahduttaa elämänilosi ja spontaanit pyrkimyksesi. Tunnettuja Uranus-tyyppejä: Heikki Lampela, Miley Curys, Jari Aarnio, Minna Kauppi, Pia Lamberg, Adam Levine.

Sain tämän saman. Varsin osuva.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #4 : 18.05.2016 18:56:50 »

 saturnus

Kaipaat elämääsi pysyvyyttä, turvallisuutta ja selkeitä rajoja. Valitset kumppanin, joka ei haahuile muiden perään tai tee päättömiä ratkaisuja elämässään. Kun perustat perheen, haluat, että molemmat panostavat yhteiseen päämäärään talouden hoidossa, lasten kasvatuksessa ja kodin rakentamisessa. Parisuhteestasi saattaa ajan kuluessa muodostua velvollisuusviidakko, joka saa molemmat osapuolet uupumaan ja etääntymään rakkaudesta. Sinun pitäisi olla armollisempi itsellesi ja läheisillesi, elämässä on hyvä ottaa joskus rennosti. Ero, avioero tai huonosti päättynyt parisuhde aiheuttaa pään vaivaa pitkäksi aikaa, turvallisista tukipilareista luopuminen on tuskallisen vaikeaa. Saturnus-tyyppi viihtyy myös sinkkuna, yksinolo tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin loppuun palaneessa suhteessa roikkuminen. Tunnettuja Saturnus-tyyppejä: Mariah Carey, Anne Pohtamo, Satu Tuomisto, Laura Voutilainen.

Noh, joo, pohjimmiltaan kyllä. Mutta on mussa omasta mielestäni paljon myös epäSaturniaanista piirrettä mukana Cheesy
« Viimeksi muokattu: 18.05.2016 21:51:16 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 899



Profiili
« Vastaus #5 : 18.05.2016 22:36:39 »

Tajusin, että olen käynyt rakkauselämässä nuo kaikki vaiheet varmaan läpi. Neptunus kaipaa jatkuvasti johonkin muualle, jos ei muuten niin ihannoimalla kumppaniaan ja pitämällä tästä yllä omaa mielikuvaa. Samaten haluaa ehkä myös pitää itsestään yllä jonkinlaista ihannetta. Ja se mielikuva on tietenkin helpompi pitää yllä etäsuhteessa tai muuten säilyttää tietynlainen etäisyys.

Uranus haluaa uusia kokemuksia, seikkailua. Parisuhde saa mukautua muuhun elämänmenoon. Näin se joissakin elämänvaiheissa menee, toisaalta joillain tämä voi olla tosi leimaavaa parisuhteille.

Se Pluto, jota en tuosta testistä saanut, ehkä hyvä niin, koska uskoisin, että siitä olen saanut osani kokea. En uskomatonta eroottista ilotulitusta vaan sen ikävän puolen. Valtataistelut ja manipulointi.

Saturnus taas, oikeastaan en ole aiemmin ollut tällaiseen valmis. Minulla on DC  kauris ja  saturnus ylennyksessä  vaaka 5.huoneessa.
En minä koe, että olisin mitenkään uupunut tai etääntynyt rakkaudesta. Päinvastoin. Olen tajunnut ja löytänyt taas jotain uutta.

Kyynikko minussa sanoo, että mikään näistä testin planeetoista ei ole kyllä rakkauden planeetta, mutta toisaalta rakkautta on niin monenlaista.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #6 : 18.05.2016 23:20:22 »

 saturnus

Oli pakko valita Tom Hanks. Embarrassed
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 19.05.2016 12:14:09 »


Mutta siis tuossa esimerkkihenkilöiden joukossa on yksi, jolla on täsmälleen sama syntymäpäivä kuin minulla. Ihan päivä ja vuosi. Kiinnostaisi tietää millä perusteella nuo planeetat on katsottu ja miten testi on laadittu. Mitä teille muille tuli?

Satu Ruotsalainen käyttää rakkausasioissa pääasiassa Venuksen tekemiä aspekteja hitaammille planeetoille, miksei Marsinkin, jos siirrytään seksiasioihin. Esimerkiksi Anne Pohtamolla on Venuksen ja Saturnuksen neliö kartallaan, rakkausasioissa siis saturninen tyyppi.

http://www.astro.com/astro-databank/Pohtamo,_Anne

Olikohan sillä joviaalia tyyppiä ollenkaan?? Minulla nimittäin Venus on yhtymässä Jupiteriin. Mars on sitten oppositiossa Saturnukseen ja Saturnus on DC:n hallitsija. Tämä kaksikko on ollut usein synastriassa aika silmiinpistävässä asemassa, eli suhteisiin on lähdetty lähinnä eroottisen kipinän perusteella ja sitten on jossain vaiheessa tullut vaikeuksia.

« Viimeksi muokattu: 19.05.2016 12:16:53 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #8 : 19.05.2016 18:37:05 »

Hmh.
Mulla Venusta ja Saturnusta yhdistää  venus biqvintiili  keskitaivas
En kyllä nyt muista, minkä henkinen aspekti tuo bq on?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 899



Profiili
« Vastaus #9 : 20.05.2016 20:26:33 »

Hmm, minulla ei  venus tee mitään aspektia  saturnus sen sijaan  uranus  kyllä. Tuon perusteella olisin Uranus tyyppi, mutta ehkä tuo ylennys  saturnus ja DC merkki painaa kuitenkin sen verran, että tunnistan myös sen.  neptunus taas on ihan Kuu kaloilta.  Tongue

En tiedä liittyykö aiheeseen, mutta rakkauteen kyllä. Luin erään bloggaajan tilitystä netti/deittimaailmasta ja siitä miten vaan feidataan eikä kohdata toista suorasti ja kerrota, että ei kiinnosta. On itseäkin feidattu silloin aikoinaan kun deittimaailmassa olin. Ei se mitenkään kivaa ollut, mutta toisaalta ei sitä kaikkien kanssa natsaa ja itsekin joskus vain teki mieli feidata. Onko se sitten tuota  uranus. Ei minua haitannut. Uskoin aina, että se joka oikeasti haluaa minuun tutustua ja minun kanssani olla ei häivy.  saturnus Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #10 : 29.05.2016 15:51:34 »

 saturnus
Kaipaat elämääsi pysyvyyttä, turvallisuutta ja selkeitä rajoja. Valitset kumppanin, joka ei haahuile muiden perään tai tee päättömiä ratkaisuja elämässään. Kun perustat perheen, haluat, että molemmat panostavat yhteiseen päämäärään talouden hoidossa, lasten kasvatuksessa ja kodin rakentamisessa. Parisuhteestasi saattaa ajan kuluessa muodostua velvollisuusviidakko, joka saa molemmat osapuolet uupumaan ja etääntymään rakkaudesta. Sinun pitäisi olla armollisempi itsellesi ja läheisillesi, elämässä on hyvä ottaa joskus rennosti. Ero, avioero tai huonosti päättynyt parisuhde aiheuttaa pään vaivaa pitkäksi aikaa, turvallisista tukipilareista luopuminen on tuskallisen vaikeaa. Saturnus-tyyppi viihtyy myös sinkkuna, yksinolo tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin loppuun palaneessa suhteessa roikkuminen. Tunnettuja Saturnus-tyyppejä: Mariah Carey, Anne Pohtamo, Satu Tuomisto, Laura Voutilainen

jaa? Tongue No, joo sinkkunakin menee oikein mainiosti  Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.06.2016 21:44:20 kirjoittanut Marmoritaivas » tallennettu

Kuuntele tuulta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #11 : 06.06.2016 14:09:16 »

 saturnus -tyyppi

Kaipaat elämääsi pysyvyyttä, turvallisuutta ja selkeitä rajoja. Valitset kumppanin, joka ei haahuile muiden perään tai tee päättömiä ratkaisuja elämässään. Kun perustat perheen, haluat, että molemmat panostavat yhteiseen päämäärään talouden hoidossa, lasten kasvatuksessa ja kodin rakentamisessa. Parisuhteestasi saattaa ajan kuluessa muodostua velvollisuusviidakko, joka saa molemmat osapuolet uupumaan ja etääntymään rakkaudesta. Sinun pitäisi olla armollisempi itsellesi ja läheisillesi, elämässä on hyvä ottaa joskus rennosti. Ero, avioero tai huonosti päättynyt parisuhde aiheuttaa pään vaivaa pitkäksi aikaa, turvallisista tukipilareista luopuminen on tuskallisen vaikeaa. Saturnus-tyyppi viihtyy myös sinkkuna, yksinolo tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin loppuun palaneessa suhteessa roikkuminen. Tunnettuja Saturnus-tyyppejä: Mariah Carey, Anne Pohtamo, Satu Tuomisto, Laura Voutilainen.

Tuota velvollisuusviidakkoa en allekirjoita. Enkä ole yksineläjä-sorttia. Muutoin meillä on kahden hyvin itsenäisen ihmisen välinen suhde, jossa molemmat elävät vahvasti myös omaa elämää. Itsenäisyys tekee nannaa myös rakkauselämälle Smiley  Vaadin tosin itseltäni tosi paljon täydellisyyttä ja huippusuorituksia, samoin muilta, myönnetään Embarrassed

Ja olen muutoinkin saturnikko, joten osuuhan tuo.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: