Sivuja: 1 ... 870 871 [872] 873 874 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5623106 kertaa)
0 jäsentä ja 31 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13065 : 08.02.2011 01:30:12 »

Heh, Elwyn, mulle sanoi suorasanainen kaveri enemmän tai vähemmän samaa kun soitti äsken  Cheesy "Kuule Aminthir, juttu on näin, että nää tarvit vaan tarpeeksi hyvän ja tarpeeksi pitkän panon, sitte näyttää kaikki huolet pieniltä pitkään sen jälkeenkin. Nyt alat vaan ettiä semmosia miehiä/naisia joilta niitä saa".  Cool (ystäväni itse on naisiin päin käyvä nainen, siksi tuo pieni tarkennus tuolla)

Eittämättä tuossa on jotain syvän viisauden logiikkaa. Otan harkintaan.  coolsmiley

*A*

Hyppää lentokoneeseen ja tuu tänne.  Cool

Tämän päivän ihmetelly orbs-palloja ja suurennellu kuvia. Ekaa kertaa törmään ilmiöön kuvissa, joissa oon itekin. Kai ne jotain pölyhiukkasia on ja ollaan naureskeltu, kun yhessä kuvassa kaverin ympärillä leijuu niitä paljon, että olisko aika tuulettaa vaatteet, ku pöly pöllyää sen ympärillä niin mahdottomasti. Grin
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13066 : 08.02.2011 12:46:40 »

^^

Meiltä putosi eteisen lampusta varjostin lattialle kuukausi sitten ja tossa eteisen pöydällä se on vieläkin. Oottaa sitä, että mä laitan sen paikalleen, kun mies ei saa ikinä aikaiseksi, ellen käske ja kato vieressä. Hetki vielä täytyy oottaa, niin kipsin handusta pois.  buck2

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13067 : 08.02.2011 21:08:56 »

musta on yhtäkkiä kehittynyt ruoanlaitosta kiinnostunut, kokeileva "huippu"kokki.  Huh Muutama vuosi sitten ei voinut vähempää ruoanlaitto kiinnostaa. Mieheni kautta, joka on todella hoikka, olen alkanut nauttia ruoanlaitosta, hän tykkää syödä ja kun se ei näy missään, niin mikäs siinä kokkailessa? Jostain syystä mullakin on tässä täysrasvaisten tuotteiden ruokavaliossa kilot vaan pudonneet.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13068 : 09.02.2011 11:48:43 »

Jostain syystä mullakin on tässä täysrasvaisten tuotteiden ruokavaliossa kilot vaan pudonneet.

Sama juttu!
Kertoo jotain.. Smiley


I-h-a-n-a-a on syödä. Cool Siis varsinkin aamupalaa. Mulla on pitkään ollut syömisrytmit päin honkia,
mutta nyt alkaa löytyä. Aijaijai kun maistuu. smitten

Joo, kokkaaminen on kivaa. Kokeilla erilaisia sapuskoja.. Itekkin olin vuos pari sitten ihan onneton ja kädetön kokki. Pelkästään perusruoat pystyi tekemään ja nekin vähän miten sattui.. No, nyt kun on kotona ollut kauemmin, ja kasvispainotteinen ruokavalio on tehnyt oman osansa siihen, että on ollut pakko opetella enemmän, niin kyllä se vaan sujuu aika hyvin. Ne on ne muutamat perusasiat kun saa hyvin hallintaan, voi laajentaa sinne gourmet-reviirille, itte oon huomannut. Smiley Ja kasvisten ja kokkailun myötä on tullut paljon uusia ihania aineksia ja makuja mukaan ruokavalioon.. ja ennakkoluulot karisseet ropisten.



tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #13069 : 09.02.2011 23:04:20 »

Tää päivä on ollu ihan katastrofi monesta syystä buck2 Mut pelästyin kyllä kun meinas tänään lähtee jalat alta ilmeisimmin verensokerin laskemisen takia, koska sokeripalalla virkosin. Mutta se pyörtymisolo ja kropan meno kylmäks iski niin nopeesti, ihan hetkessä. En kyenny kävelemään ees kahvilaan asti, oli pakko mennä lattialle, koska heti ku koitin kävellä niin meinas taju lähteä. Tosiaan kaveri toi sokeripalan suuhun niin olo parani heti. Ei vaan oo ennen käynyt noin niin olin ihan ihmeissäni. Aamupala kannattaa siis syödä, oli kuinka kiire tahansa Wink
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13070 : 10.02.2011 11:36:20 »

Jihaaa aurinko paistaa  2funny smitten Grin ja olo sen mukainen.

Titania, mulla oli vuosia sitten ihan säännöllisenä toi verensokerin nopea lasku. Siihen ei tosin auttanut aamupala yhtään vaan laski ilman varoituksia lähes päivittäin.
Apu löytyi luontaistuotteista (jonka nimeä en tietenkään muista), se oli joku annospakattu veteen sekoitettava jauhe jossa oli melkoinen määrä sinkkiä ja spiruliinaa (?), Idea oli poistaa liika makeannälkä ja pitää sokeri kohdillaan. Häiriö kesti n. 6kk, eikä muuta syytä löytynyt kun korkea verenpaine  Huh.

Tänään selviää pääsinkö hakemaani kouluun vai en. Eilinen haastattelu oli vähintään outo..kamalasti ne tyrkytti jatko-opiskelua vanhalle ammatille vaikka jo vuosia on papereissa lukenut "alanvaihtaja". Mikä alanvaihto se on jos samassa epätyydyttävässä hommassa jatkaa  idiot2.
Sitten tyrkytettiin aivan toista alaa, oli motivaatiota tai ei (tässä tapauksessa ei)..

Onkohan työkkärin suurin tavoite saada tungettua ihmiset opiskelemaan ihan mitä vaan ja pois kortistosta- tältä se ainakin tuntui.
Ketä se palvelee, jos vittuuntuneena ja pakolla opiskelee alaa joka ei kiinnosta? ARGH  idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13071 : 10.02.2011 16:27:14 »

Periaatteessa olen samaa mieltä, toisaalta en.
Ilmeisesti mahdollinen opiskeluni olisi juuri tuolla työttömyysturvalla- joka hysteeristä kyllä kuluttaa työttömyyspäiviä. Yksi opiskelupäivä on siis yksi työttömyyspäivä..tämä pistää kiitettävästi paineita ainakin niille joilla menee nippa nappa päivien kanssa. Pakko saada työpaikka mahd.nopeasti jne.
Myös jatko-opiskelu täytyy miettiä tarkkaan jos kelan rahoille putoaa..

Tuota taustaa vasten en ollenkaan ole innoissani siitä, että yritetään pakottaa opiskelemaan sitä mikä ei kiinnosta ja vielä hakemaan töitä ko. alalta.
Kukaan ei palkkaa ihmistä jolla on paskat paperit eikä alaan motivaatiota. Enkä usko että jaksaisin edes yrittää saada hyvät ei kiinnostavasta..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13072 : 10.02.2011 22:22:41 »

En päässyt  Undecided tickedoff.
Suklaata ja yksi siideri pahimpaan tilaan ja Beck  smitten.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13073 : 11.02.2011 15:47:05 »

Voi muutenkin olla niin, että maalta irtoaisi helpommin työpaikka kuin kaupungista.. Mutta elämä on kyllä täällä kaupungissa paljon helpompaa (ainakin minun mielestäni), ja kaikki palvelut ihan käden ulottuvilla.



Yhdyn tähän. :Smiley
Asuin ennen tänne isoon kaupunkiin muuttamista, pienessä kaupungissa. Sitä ennen pienessä kylässä maalla. Ja en vaihtais tätä kaupungin anonyymiyttä ja helppoa eloa, palveluita yms yms. enää. Se on joko ihan keskellä metsää omassa rauhassa, tai sitten isossa kaupungissa (omassa, erilaisessa rauhassa), sanon minä. Cool
Joku päivä vielä kyllä muutan sinne metsään, omaan mökkiin. Mutta siihen asti, iso kaupunki on mulle se juttu. Cool

Isommat ipanat on mummolassa. Ah tätä rauhaa ja hiljaisuutta. Pikkuinen (6kk) on helppo tapaus, ja antoi äiskän nukkuu piiitkään ja nytkin nukkuu. Smiley Huomenna viedään sekin yhdeksi yöksi mummolaan.. Ensimmäinen kerta, öö, n. 1,5 vuoteen kun kaikki ovat yötä poissa kotoa. Shocked Me niin ostetaan pari pulloa viiniä, jotain ihania juustoja kera suolakeksien ja viinirypäleiden ja Nautiskellaan!! smitten Sunnuntaina Minä Olen -messuille sitten miehen kans.. Full HD -elokuvia ja kaksin oloa.. sekä itekseen aion myös olla, tarviin omaa rauhaa, ehkäpä menen pitkästä aikaa metsään.. Puun juurelle istumaan, ja ihmettelmään luonnon kauneutta.. Harmi vaan, että noissa lumimassoissa on aika kylmä istuksia. Grin Noo..

Ihanaa muutes, kun olen löytänyt musiikin, tanssin sekä laulun muodossa taas.. Se koskettaa todella minua. Tanssin pari päivää sitten niin luovasti, tunsin sen biisin tarinan ja Elin sitä, että meinasin alkaa itkemään. Tuli ihan euforinen olo ja kylmät väreet.. smitten Lauluääneni tosiaan myös parantunut.. sen enemmän kun epävarmuuteni on kadonnut, tai oikeastaan laulun suorituspaineet.. sellainen välittäminen muiden mielipiteistä, ja kommunikointini on parantunut.. kurkku voi kai paremmin, kun laulukin luistaa paremmin.  angel Luovan / nykytanssin aloitan. Siihen asti, tanssin täällä kotona vauvalle.. Grin se tykkää katella.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13074 : 11.02.2011 19:31:48 »

Pitäisipä itsekin lähteä Minä Olen -messuilemaan.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13075 : 11.02.2011 19:48:56 »

Mä haluaisin niin landelle. Mutta tämäkin on hyvä. Kännissä pystyy vielä kävelemään kotia ja vähän selviämään...  Kiss


Lähden teatteripäivän jäljiltä auttamaan ystävääni siivoamaan vaatekaappia.  jousimies  aurinko on shoppailuhullu.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13076 : 12.02.2011 15:15:43 »

Auringonpaistetta kaikille.  Smiley Täällä on kaunis sää. Mää en. Puolikuntoisuus on hanurista.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13077 : 14.02.2011 14:40:26 »

Lukeminen on kyllä mukavaa. Smiley
Mäkin sain pitkästä aikaa uuden kirjan, jota aloittelin eilen..
Mulla meinaa vaan käydä usein niin, että kirjat jää puoliväliin.
Mutta sitten kun löytyy tosi mielenkiintoinen ja mukaansatempaava, niin sitten luenkin sen melkeen yhteen pötköön. Smiley

Viikonloppu juu vierähti.. Kyllä on laiska ja syönyt olo. angel Herkuteltiin ja maattiin koko vkl.. angel

Minä Olen -messut oli tosi mukavat.. Paljon nähtävää ja harmitti kun en mennyt ajoissa, en kerinnyt ihan kaikkea kierrellä.. saati luentoja kuuntelemaan.. Mutta matkaan lähti kaikkea kivaa. Otin aurakuvankin. Mä oon aika saletti, että jossenytontotta :Smiley niin siihen tulee just sen hetken fiilikset ja energiat.. Eikä välttämättä niinkään "perusauraa".. vaan sekin koko ajan kyllä muuttuu ja elää, kuten tunteemmekin (?).
Mitä ootte muut mieltä, onko täällä muita jotka on käyneet aurakuvauksessa? Smiley
Vois mennä kurkkii aura-aiheita.. ->

Sitten ostin kiviä; ruusukvartsin, ametistin, lumihiutaleobsidiaanin, krysopraasin, kuukiven ja tiikerinsilmän. smitten Ja miehelle savukvartsin ja ystävälle ametistikvartsin. smitten Kiehtovia! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13078 : 14.02.2011 17:10:31 »

Teen chilikanaa ja hankasin nenääni sormella, jolla pilkoin chiliä. APUA  crazy2 Toivottavasti tuloo hyvää, sen kanssa sopivasti tulista kasvisnuudelia wokissa.

Samalla haaveilen leivinuunista ja talosta maalla.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13079 : 17.02.2011 14:33:25 »

Määkin olin pari yötä sitten lähössä lentokoneella San Fransiscoon (mitenlie kirjoitetaan). Tuhannen euron lippu vain 50-80 eurolla. Grin
Vaan oispa ihanaa päästä tosi pitkästä aikaa matkustelemaan.. Ja rahaa kun säästäisi niin onnistuisihan se. Ei kai sitä taivaastakaan tipu, täytyy tehdä töitä unelmien eteen.. :Smiley

Maman kananuudeleita, ai että tää msg-mössö on hyvää!  buck2
Tunnin päästä hakemaan poika tarhasta.. Perussettii.. Tänään vois ulkoillakkin, aurinko paistelee kauniisti. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 870 871 [872] 873 874 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: