Sivuja: 1 ... 868 869 [870] 871 872 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5622335 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13035 : 31.01.2011 12:46:16 »

Ei täss auttanu.. muuku soittaa sashalle ja kysyä ohjeita. Ei muuta ku lakanat sun muut, mitä vain sängystä irti sai, pesulaan tänä aamuna. Onneksi patjassa oli vielä vetoketjulla toimiva päällys, jonka sai pois, ja patja ei ollut likaantunut, mutta sen tempomises oli oma hommansa, ku koko sänky painaa yhden pikku fiatin verran ja patja puolikkaan. Jos ei auta, ni kait täss pitää alkaa kuvetta kaivamaan sashalle. Hirvittää ajatuskin, kun lakanoitten pesuohje-lapuis lukee Joop!, että mitä sekin ny sitten maksaa. buck2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #13036 : 31.01.2011 13:35:25 »



              Rahalla..saa...ja hevosella pääsee  Grin
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13037 : 31.01.2011 22:00:53 »

Tiedän että maailma on aika pimeä paikka, mut http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Piereskely%20kiellet%C3%A4%C3%A4n%20lailla%20Afrikassa/art-1288366014146.html  uglystupid2 2funny knuppel2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13038 : 31.01.2011 22:10:44 »

Noniin, tämä oli tässä. Aminthir on virallisesti sinkkuuntunut, tuli yksi riita liikaa.

Odottakaa masentuneita ja surumielisiä viestejä vastaisuudessa muutaman hetken.

*A*

tää tars olla semmone joukkohalihymiö ja silityshymiö niinku adhdfoorumilla Smiley
(kakkaaniskaan on kans pätevä)

mutta sureminen on luonnollista. mä koitan moistet tapahtumat omalla kohdallani ajatella niin, että tämän suhteen tarkotus oli opettaa taitoja/tietoja/asioita ja olen ne nyt oppinut enkä tarvi ko ihmistä enää mihinkään. tai että toi toinen ei osannut jotain ja tarvitsi mut opettaan sen.

myös ajattelen että jos olisin moiset riidelly "sen oikeen" kanssa olisin voinut sen tärkeemmän suhteen ryssiä

 smitten

mä ostin kuopikselle pinkit reinot. sen piti saada ne vireen päikyille ja yöunille. (kuopus on siis 2v)  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13039 : 01.02.2011 06:16:52 »

Onkos nämä sänkyongelmat nyt tähdistä kiinni? Kun mulla lakana värjäsi petauspatjan pinkiksi ja lonkan kohdalta meni jousi, heräsin kuudelta aamulla siihen että kävi niin juukelin kipeää. Astro-osaajat? Mikä planeetta aiheuttaa sänkyongelmia? Wink

*A*

Sen ku joku selittäis, unetonta yötä sohvalla vääntelehtien, ku sänky on nukkumiskelvoton vielä muutaman päivän ainaki.

Joop! on kalliimman puoleinen merkki, mutta oikein hyvä Cool Onnittelut Sashalle hyvästä mausta..

Itsellä (ja veljellä) toistaiseksi vain tuoksuja tuolta ko. brändiltä.


Ja osanotot mulle. buck2 Kämppä on kieltämättä tälläiselle suomalaismiehelle fiinimmin puunattu. Jos hotelliasumista ei lasketa, niin ensimmäistä kertaa asunnossani on myös vessassa ja kylppärissä kristallikruunut. Grin Vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat hyvin viihtyneet ja myös merkanneet reviiriä enemmän kuin mun omassa vaatimattomassa kämpässä Hikiällä. Kummasti jää noita naisellisia tykötarpeita siroteltuna erinäisiin paikkoihin. Tuo suora alapää-leimaus sänkyyn oli ny vain liikaa. buck2
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13040 : 01.02.2011 15:05:43 »

Mä en ymmärrätätä mun laiskuutta lähteä mihinkään ylimääräisiin rientoihin...
Eilen olis ollu synttärijuhlat ja tuli myös kutsu koko viikonlopuksi kyläilemään. Kyläkutsun hylkäsin heti, synttäreille menoa vatvoin koko päivän. Että miten vaikeeta se voi olla vetää hynttyyn niskaan ja mennä ihmisten ilmoille? Mutta kun ei, ei saa aikaiseksi, alkaa jo ärsyttämään...
Saturnuksen transiitit tekevät minut samanlaisiksi.Ei kiinnosta mennä mihinkään.Ja onhan niitä ilman saturnustakin.Silloin pysyn kotona,ja vetelehdin aikani.
Olen ajatellut,että nekin ajat ovat jollainlailla tarpeellisia,vaikka ei niin mukavia olekkaan.Silloin en halua nähdäkkään ketään.Olen aikani ja sitten ryömin kolostani.
Kiitos toveri, möllötellään sitten vaan koloissamme  Smiley
Näyttäis olevan  saturnus  aspect_squ  saturnus meneillään ja synt.kartalla  saturnus on 7. huoneessa et ei mikään ihme...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #13041 : 01.02.2011 15:12:59 »

*Kide*! Hauska nähdä vanhoja foorumilaisiakin täällä vielä joskus ja kiitos onnitteluista..  Smiley
Tuntuu että tää foorumi ei oo enää yhtään sitä mitä se oli ennen. Oon kasvanu täältä ulos niiden ihanien ihmisten myötä ketä täällä oli sillon vanhoina hyvinä aikoina, joita ei enää juuri täällä näy. Meininki on mennyt tosi latteaksi. Sitten täällä vaan käy tavasta, ja kirjottelee kuulumisia, huomaa et kukaan ei oo kiinnostunut sun kuulumisista, eikä sua kiinnosta muiden jutut.  Grin
Grin
Aikansa kutakin ja tosiaan, kyllä täällä piipahdellaan... koskaan ei tiedä kuinka jatkossa  Wink
Usein vaan lueskelen, enkä edes kirjaudu.

Nyt on sellainen vaihe itsellä, että tosiaan on vähän kaikkea  crazy2 ja sitten kun saa vapaata, vaan lagaa  2funny Murkkuslangia, en osaa edes kirjoitta oikein... kuvaa hyvin tunnetta, kun on ihan off asennossa pää ja on vaan  Cool
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #13042 : 01.02.2011 23:23:52 »

Voi vitsi Elwyn, nyt iski armoton himo saada Arnoldsin donitseja! Tongue
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #13043 : 01.02.2011 23:25:53 »

                  Päivän paras hetki, pääsee nukkumaan angel

t.Iloinen lumikki
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13044 : 02.02.2011 01:32:34 »

Noniin, tämä oli tässä. Aminthir on virallisesti sinkkuuntunut, tuli yksi riita liikaa.

Odottakaa masentuneita ja surumielisiä viestejä vastaisuudessa muutaman hetken.

*A*

Juhuuu...!  Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13045 : 02.02.2011 13:31:17 »

meikäläinen paranee, juuhuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Mä olin unessa 70-luvun pirtissä kasaamassa multaa noita-akan joulukuusen päälle, jotta se pitäisi lerppuvan ulko-oven kiinni. Olin ihan kauhuissani kun heräsin (klo 11.30) että mikä hiton noita se nyt mua vainoo.

Ja tää on kyllä niin käsittämätöntä (käsi....) että ihmiset oikein tyrkyttää töitä mulle, siis ihan kivaa se on, mutta kuitenkin vähän outoa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13046 : 02.02.2011 23:36:41 »

Voi, mun pikkuisella (pian 5v) on pimeän ym. pelkoja.. Tänään varjot pelottivat, ja siinäpä mentiin aika fysiikan lakeihin asti kun äiti yritti selittää että miksi on varjoja.. ja miksi on päivä ja yö yms.. laugh Tutkittiin sängyn aluset ja siellä oleva matkalaukkukin. On se pienen elämä ihmeellistä, kaikki on niin uutta.. smitten

Sängyn alusesta puheenollen, ja mielikuvituksesta.
Itte tänään myös kaivelin sohvani alla asuneen mörön esiin. Mielikuvitusleikillä.
Olen itsekin pelännyt pimeää yms. "pahoja" juttuja aika-ajoin elämässä. Ei ole auttanut työntää sitä mielikuvituskättä joka sängyn alta tulee, pois. Tai sanoa pyh. Yritin eka tehdä tuttavuutta sen kanssa. Kättelin sitä karvaista kättä 2funny ja koitin olla ystävä. Mutta tää mörkö, se vaan tahtoo pelotella. Se on sen tehtävä kai. No, minä ajattelin että jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Häädin sen pois. Pistin halki poikki ja pinoon moneen kertaan. Grin Sitten tuli enää osia siitä, joka kerta oon kauemmas viskannut tai väkivalloin turmellut. knuppel2 Ei tämä ihan normaalilta kuulosta, mutta tarviiko edes. Mie alan olla sujut oman erikoisuuteni kanssa. Mielikuvitus on paljon suurempi voima kuin moni voi kuvitellakkaan! Wink Sitähän ne pelotkin on olleet, mielikuvitustani, tuntemattoman pelkoa. Nyt ikäänkuin otin mörön valoon, näin sen, ja pistin pihalle. knuppel2 Ja ei että kun tuntui hyvältä!! Grin Psyykkausta tai mitä lie, mut hyvältä tuntui. Smiley

Kirjoitin tänään myös pitkästä aikaa runon. Se vain tuli. Ja itku sen mukana.
Hyvin puhdistavaa ja ihanaa! smitten
Alkaa tuntua että jalat on enemmän maassa, erittäin hyvä juttu. Jaksaa ihan eri lailla touhuta arjessa. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13047 : 03.02.2011 00:51:35 »

Noniin, tämä oli tässä. Aminthir on virallisesti sinkkuuntunut, tuli yksi riita liikaa.

Odottakaa masentuneita ja surumielisiä viestejä vastaisuudessa muutaman hetken.

*A*

Juhuuu...!  Cheesy

Suurin piirtein mitä mun kaikki kaveritkin sanoi. Ja meidän äiti. Paras kaveri lähinnä koska saa mut takaisin sinkkuystäväksi ja alan taas omistautua hänelle ja ongelmilleen. Ihan niin kuin tässä ei olisi ihan tarpeeksi typerä olo jo valmiiksi.

*A*
          Cry
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13048 : 03.02.2011 04:16:11 »

Noniin, tämä oli tässä. Aminthir on virallisesti sinkkuuntunut, tuli yksi riita liikaa.

Odottakaa masentuneita ja surumielisiä viestejä vastaisuudessa muutaman hetken.

*A*

Juhuuu...!  Cheesy

Suurin piirtein mitä mun kaikki kaveritkin sanoi. Ja meidän äiti. Paras kaveri lähinnä koska saa mut takaisin sinkkuystäväksi ja alan taas omistautua hänelle ja ongelmilleen. Ihan niin kuin tässä ei olisi ihan tarpeeksi typerä olo jo valmiiksi.

*A*

Parempi pieni itku nyt kuin jatkuva riitely ja epäsopu jonkun kanssa, joka ei tee onnelliseksi.
Kuitenkin itse pystyt tekemään itsesi paljon onnellisemmaksi ja onhan meillä muilla sitten paremmat mahdollisuudet...kuin myös sulla...onneen.
Meinaan, ettei sun pidä muiden ongelmille omistautua, ku vaan ihan omalle onnellisuudellesi. Wink
« Viimeksi muokattu: 03.02.2011 04:19:40 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13049 : 04.02.2011 02:46:28 »

Mullaki meni poikki tyttöystävän kanssa. Olisihan mun pitäny tietää se alunalkaenkin ettei siitä mitään tuu koskaan. Loppujen lopuksi, olenhan mä härkä ja se narttu. Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 868 869 [870] 871 872 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: