Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: uran huoneet.  (Luettu 2786 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« : 17.08.2011 22:45:27 »

Hei miten uraa voisi katsella jos 10 ja 6 huoneet ovat tyhjiä.
2 huoneessa on kuunsolmu ja mars sekä ceres  2 huone ja kalat.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2011 22:47:47 kirjoittanut belle » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2011 23:44:55 »

Mielestäni MC:n eli Keskitaivaan pitäisi kertoa myös urasta ja ulkomaailmasta, joten lähtisin varmaan itse tutkimaan sitä tarkemmin Smiley
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2 : 18.08.2011 14:35:52 »

Kiitos näkyy mc olevan skorpionissa siellä majailee myös pluto ja kuu jos jotakin tolkkua saisi.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 18.08.2011 17:28:29 »

Jos englanti taipuu, Barry Cowgerilla on hienot kuvaukset eri MC asetelmista horoskooppimerkeittäin! Tässä on MC Skorpioni

Jos enkku ei suju, muutama yleinen huomautus Barrylta:

- Tarkoitus oppia ymmärtämään sosiaalisia rajoitteita (voi ottaa yhteen muiden kanssa, mutta myös itse Itsensä kanssa)
- Päästävä sinuiksi sisäisen maailmansa kanssa, koska se vaikuttaa suoraan ulkoiseen maailmaan
- Yhteistyö voi mennä kahden ääripään välillä: Joko MC Skorpioni pyrkii tuhoamaan vastustajansa julmalla kyynerpäätaktiikalla tai sitten MC Skorpioni ymmärtää, että erimielisyyksistä huolimatta molemmilla on jotain annettavaa yhteisen asian hyväksi.
- Pitkälle henkisesti itse Itsensä kanssa kehittynyt MC Skorpioni on kuin ylhäinen kotka, joka liitelee yläilmoissa joutumatta koskaan fyysisen maailman pimentojen pyöritykseen.
- MC Skorpionin on elettävä intohimonsa kautta, muu ei toimi rakentavasti.
- "Muuta itseäsi ja voit muuttaa koko maailmaa"

Syntymäkartalla Mars kuvaa tapaa toimia, joten siitä voi lähteä selvittelemään millainen työntekijä on ja millainen työ sopisi mahdollisesti itselleen Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: