Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä huoneet kertoo  (Luettu 3174 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« : 17.01.2010 14:32:19 »

Työ kuvioita olen miettinyt pitkään ja katsoin tarkemmin syntmäkarttaa siellä 10 huonessa on rapu ja nousu solmu ravussa ja lasku solmu kauriissa.
6 huoneessa on  chiron. Osaisiko joku valaista mikä olisi suunta olen kyllä nyt työ elämässä mutta aivan väärässä paikassa. :)Kiitoksia paljon.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #1 : 01.02.2010 14:52:39 »

Lainaus
chiron VI huone yhdistetään Chironin tulkinnassa lääketieteeseen ja parantamiseen. Saturnuksen huonesijainti antaa osviittoja, millä alueella parantaminen tapahtuu - itsensä haavoittumisen kautta mestariksi tuleminen. Saturnushan symboloi fyysisiä rajoituksia, pessimismiä, totalisäärisyyttä , luulosairauksia, kurinalaisuutta, vaillinaisuutta ja toiveikkuus tulee myöhemmin, kun käydään läpi Saturnuksen paluu, Uranuksen oppositio ja Chironin paluu.
Ellei joku tekijä kartalla ole keventämässä energioita kuten Chiron Kaksosissa tai  Vesimiehessä, yksilö työstää tätä aspektia automaattisesti, löytääkseen keinot Saturnuksen olemuksen parantamiseen. Tämä on totaalista taistelua auktoriteetteja vastaan, ikään kuin hengissä säilymisen edellytys olisi mystisen Saturnuksen, joka vaikka syö oman lapsensa ettei menettäisi valtaansa , kohtaamista arkielämässä niissä sosiaalisissa ja yhteiskunnallisissa rakenteissa, joissa elää. Henkilö on ikään kuin koekaniinina yhteiskunnan toimivuutta testaamassa ja Chiron prosessi on konkreettisten vallan väärinkäytön prosessien löytämistä niin, että itse ei voi niihin vallankäytöllä puuttua. Haavoittuminen näissä prosesseissa antaa sieluntason opetuksen vallankäytöstä.
Kun henkilö saa tarpeeksi kokemusta Chironin voimasta, voima muuttuu tehden hänestä mestarin herkkien kehon energioiden tunnistamisessa.
Tähän asemaan kuuluu opettelu, "niin tunnemme, kuin ajattelemme".
Kontrolloin yritys loppuu ja saavutetaan Uranuksen sopusointu.
Mielen ( Uranus) ja ruumiin ( Saturnus ) tasapaino on kriittistä tälle huoneasetelmalle.
Tässä sielun täytyy tuoda ilmenevälle ( Saturnus ), parantavalle tasolle kaikkien viiden aikaisemman huoneen opit kyetäkseen saavuttamaan ylempien VII - XII huoneiden kokemukset.
Työskentely VI on kuin jatkuvaa Saturnuksen paluuta. Melkein kaikki, joilla on tämä huoneasema ovat olleet parantajia, hallinnon tai käytännön lääketieteen alueella aikaisemmassa elämässä, josta juontava alitajuinen täydellisyyden tavoittelu ajaa heidät tiukille, ennen kuin he oppivat kohtuuden ja viisauden.
http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/

Ja sitten vielä 10. huone rapu..
Itse pistäisin sinut noilla tiedoilla hoitotyöhön.
Kiinnostaako muiden auttaminen millään
tavalla?

En silti ole asiantuntija näissä, joten
suosittelen, että laittaisit syntymäkarttasi
viestisi liitteeksi mukaan niin ehkä joku
viisaampikin eksyisi sitten sitä tänne sinulle
tulkitsemaan Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2 : 04.02.2010 18:12:50 »

Kumma juttu minulle on tuota hoitotyötä tänä vuonna esitetty en nyt saa vaan langan päästä kiinni mitä se olisi sen tiedän etten lähihoitajaksi rupea ja keski-ikäisiä jo ollaan.
Mitenköhän tuon kartan voisi liittää tähän mukaan onko helppoa neuvoa.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #3 : 04.02.2010 19:53:15 »

Kun menet kirjoittamaan viestiä niin viestilaatikon
(se mihin kirjoitus tulee) alapuolella, vasemmalla,
lukee sinisellä tekstillä "+ Lisätoiminnot", klikkaa
sitä niin sieltä löytyy se Liite-kohta Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #4 : 06.02.2010 17:26:10 »

Kiitoksia paljon en nyt osannut täytyypi odotelle nuoria auttamaan.
Sen verran minulla on saturnus vesimiehessä sitähän tuossa kanssa puhuttiin 59 ja 19 astetta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: