Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 1.huoneen sisältöä ja merkityksiä?!  (Luettu 28208 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 02.04.2008 17:44:56 »

Venus Vaaka 1/12 rajalla.. Aurinko 2, hallitsen mieluummin varoja kuin ihmisiä, annan ihmisten olla.. hallitsen tilanteita ja tunteitani mieluummin kuin muita.. näin luulisin.. no riippuu mitä peliä pelataan < ilmaisu kyllästyttää mutten keksi parempaa- kauneus diplomatia-

mietin tekeekö radixilla pluto ja saturnus 1 tietystä tyypistä hieman vaikean tai yllätyksellisen ja mikä sen merkitys sitten on suhteessa muihin, vai onko hän itselleen vaikein. Kun 7-huone viittaisi enemmän suhteeseen muihin.

-No Pluto vaa´assa siis teetti sen että ei haluta sitoutua, vanhemmat kun on eronneet ja sitten Saturnus skorpparissa oli sitä, että itsessä on muutoksia (tai tietyt aspektit itsessä nolottaa, mietin mikä, hyvä ja paha vai, hän ei ole pystynyt läheskään sellaisiin tekoihin kuin pari exääni suhteessa muihin, mutta vielähän ehtii  2funny ) ja pyritään olemaan cool vaikka kannattaisi ilmaista tunteita. Kenties.-
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 17:55:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #31 : 03.04.2008 10:50:06 »

Taidan olla aika mestarimanipuloija, mutta teen sitä koska välitän! Mulla on  pluto  askendentti:lla ja  pluto aspect_con  askendentti aspect_con aurinko. Voisko tämä kuvio olla ainakin osasyyllisenä tähän?

No kyllä! Grin Mutta hienoahan on, että itse tiedostat tämän ominaisuutesi ja haluat käyttää sitä hyvään. Sinulle on annettu vahvat työkalut tässä elämässä.

Pluto tuntuu ylipäätään toimivan niin, että se auttaa tietämään tarkkaan mitä haluaa ja mitä ei. Toiset ihmiset voivat tietysti helposti ymmärtää tämän melkoisena jyrkkyytenä tai mustavalkoisuutena, joten varmasti ihmissuhteissa auttaa, jos saa toisen osapuolen ymmärtämään ja hyväksymään, että kyseessä voi olla myös luonteenpiirre eikä kiusanteko. Varmasti sinulla myös tuo askendentin merkki eli Vaaka pehmentää hiukan plutomaisuutta. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #32 : 03.04.2008 17:04:30 »

No kyllä! Grin Mutta hienoahan on, että itse tiedostat tämän ominaisuutesi ja haluat käyttää sitä hyvään. Sinulle on annettu vahvat työkalut tässä elämässä.
Hyvään ilman muuta!  Smiley Mikä ihana tunne kun saa toisen hymyilemään, kyyneltenkin läpi. Ja autan toisia mielelläni, otan sen ikäänkuin projektina. Keskustellaan tämän hetkisestä tilanteesta (yritetään mahdollisimman vähän vatvoa sitä miten ongelmiin jouduttiin, sitä voi jatkaa myöhemmin!) ja laaditaan toimintasuunnitelma. Vakuutetaan toinen siitä, että asiat järjestyvät, sillä järjestyväthän ne!
Pluto tuntuu ylipäätään toimivan niin, että se auttaa tietämään tarkkaan mitä haluaa ja mitä ei. Toiset ihmiset voivat tietysti helposti ymmärtää tämän melkoisena jyrkkyytenä tai mustavalkoisuutena, joten varmasti ihmissuhteissa auttaa, jos saa toisen osapuolen ymmärtämään ja hyväksymään, että kyseessä voi olla myös luonteenpiirre eikä kiusanteko.
Oikeassa olet! Ja itse olen aina se, joka on jyrkkiin mielipiteisiin vaatimassa perusteluita. Se on hankalaa silloin kun päätöksen on tehnyt intuitioon luottaen.
Varmasti sinulla myös tuo askendentin merkki eli Vaaka pehmentää hiukan plutomaisuutta. Smiley
Kyllä varmaan... Niinkuin toisessa ketjussa mainitsinkin niin ainakin se näkyy ulkoisessa olemuksessa. Lempivärini on valkoinen ja pidän luonnonläheisistä väreistä/sävyistä. Osaan useimmiten käyttäytyä korrektisti, tilanteen vaatimalla tavalla. En lauo jyrkkiä mielipiteitäni huomionhakuisesti jne. Kiitos Ajatus ajatuksistasi!  Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.04.2008 17:15:08 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 04.04.2008 13:19:44 »

RV, tuosta Plutosta tulee ainakin olemukseen ja persoonaan hieman skorpionimainen vaikutelma, erityisesti siinä tapauksessa, jos Pluto on lähellä askendenttia.

Kiitos Lilli kommentista.  smitten Hmm...  :Smiley Se on lähellä askendenttia juu.

Lainaus
Se voi näkyä monellakin tavalla, esim. alttiutena joutua valtataisteluihin, salamyhkäisyytenä tai femme fatale-tyylisenä vaatemakuna, mutta mitä minä nousu-Skorpioneja ja nousu-Plutoja tunnen, niin he ovat yleensä erittäin kiinnostuneita psykologiasta, jotkut myös rajatiedosta. Syvällinen itsetuntemus on monesti hankittu aika rankkojenkin kokemusten kautta. Näitten joukossa on niitä Feenix-lintuja, jotka tuhoutuvat aika ajoin tulessa ja heräävät uudestaan henkiin tuhkasta.

No valtataisteluihin en kyllä ole joutunut, mutta tuota jonkinlaista salamyhkäisyyttä minussa kyllä on.  :Smiley Lips Sealed Femme fatale- tyylistä vaatemakua minulla ei taida olla, jos nyt oikein ymmärrän mitä sillä tarkoitetaan?  Grin Ja yes indeed olen kiinnostunut psykologiasta ja rajatiedosta etenkin. Ja minulla on kyllä syvällinen itsetuntemus ja siihen vaikuttaneita rankkoja kokemuksiakin. Ja mitä ikinä elämässäni on tapahtunutkin, aina on noustu ylös feeniks- linnun lailla. Wink

 
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #34 : 05.04.2008 18:11:00 »

Mulla ei ole mitään planeettoja 1. huoneessa...ainoastaan  askendentti neitsyt ja sitten tuo 1. huone näyttää olevan neitsyen ja vaa'an merkin kohdilla...Mitähän meinaa tarkoittaa, jos onnenpiste on 1. huoneessa?tai sen lopussa?
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #35 : 24.04.2008 11:52:42 »

Minulla löytyy 1 huoneesta  kuu  uranus  pallas  venus . Ulottuu skorpioniin ja jousimieheen. Aurinko on kyllä 2 huoneessa  jousimies ... Vaikka näin on, koen että minua useinkin kohdellaan skorpionina. tutustutaanpa lisää.


Ai juu.. Mukavaa tulla takaisin. Olin pitkään poissa.

Meruska
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #36 : 24.04.2008 15:22:28 »

pluto  skorpioni , venus  skorpioni (apua, venus skorpionissa, HUOKUUKO musta seksi?Huh?),  saturnus  skorpioni  ja  askendentti  vaaka
« Viimeksi muokattu: 24.04.2008 15:24:50 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #37 : 09.05.2008 20:35:12 »

Mulla on 1.huoneessa venus ja arska skopussa Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: