Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aarrekartta  (Luettu 31558 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #15 : 27.12.2005 23:31:42 »


Ihan tietoisesti, jos mun normaalitilaa voi noin kutsua (mahdollisesti ei.)
Mä en näistä koulukunnista tiä kun siinä läpyskässä ei puhuttu mitään, mutta punainen oli kartalla niin ikään olohuone ja sitten minä, tuota, polttelin jotakin sellaisella pitkällä tuikulla. Ei ollut ainakaan kuubalainen sikari. santa_rolleyes Virvoke, suitsuke? Olisko ollut roomalainen kynttilä? Ei, sillähän mä ammuin naapuria ja se ei ollut sisätiloissa...hm.

Hei "CorvusLeonis"

Tuo kertomasi juttu ei liity kyllä Feng Shuihin.  Se on ollut sinulle ns. vahinko.
Ei Feng Shui toimi noin.  Se vaatii aikaa ennenkuin se alkaa vaikuttamaankin.


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #16 : 27.12.2005 23:41:56 »

Tuo kertomasi juttu ei liity kyllä Feng Shuihin.  Se on ollut sinulle ns. vahinko.
Ei Feng Shui toimi noin.  Se vaatii aikaa ennenkuin se alkaa vaikuttamaankin.


No voihan...! Se operaatio maksoi makkaraa palokunnan väliintulon takia. santa_sad
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 28.12.2005 01:08:23 »

Moikka!

Itse tein elämäni aarrekartan vuosia sitten ja löysin sen sattumalta äsken kätköistäni, kun olin piilottanut hyvin muilta. Kas kummaa karttaan merkityt asiat olivat toteutuneet, paitsi yhtä lukuunottamatta, joka on ollut käteni ulottuvilla vuosia. Mutta en vain ollut saanut aikaiseksi hoitaa menneisyydestä keskeneräisiä asioita, jotka estävät avaamasta ovea tulevaisuudelle. Nyt olen tehnyt uuden aarrekartan tulevaisuudelle ja piilottanut sen tulevaisuutta varten tutkisteltavaksi.

Kyllä se näköjään on niin, että aarrekartta perustuu siihen, että me aletaan elää näiden suunnitelmien/toiveiden mukaisesti.
Ratkaisut joita kartalle toteutuvat alitajunnan kautta elämässämme ja johtaa vähän kerrallaan siihen päämäärään mitä tavoittelemme.

Voin sanoa, että toimii ! - Nyt on aika sulkea menneet ovet ja mennä kohti kirkastunutta tulevaisuutta.

 Cheesy Cheesy    Wink Wink    angel angel   smitten  smitten
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #18 : 30.12.2005 15:33:01 »

vaikuttaa mielenkiintoiselle tuo aarrekartta,mutta eikö se pidä olla näkösällä joka päivä ennenkuin se toimii,olen kuullut sellaista itse olen tehnyt semmoisen muttei vielä ainakaan ole kokonaan toiminut siitä on jo puolivuotta pitäisikö odottaa vaiko tehdä uusi josko rupaisi paremmin toimimaan.mistähän saisi hyviä ohjeita?
tallennettu
adec
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #19 : 30.12.2005 16:03:13 »

Lue tämä kirja, siinä on hyviä neuvoja:
Kristiina Harju: Valmiina muutokseen - aarrekartan avulla kohti uutta
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #20 : 30.12.2005 16:06:01 »

mistähän sen kirjan löytäisi tuskin täältä käpykylästä löytää milloin se on valmistunut.
tallennettu
adec
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #21 : 30.12.2005 16:50:51 »

se on vuodelta 2000. Kirjastosta voisi löytyä, ainakin meiltäpäin löytyi  Smiley
Sitten tietysti ihan kirjakaupoista tai tuolta http://www.fakta-fiktio.fi/
tilaamalla.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 31.12.2005 03:09:41 »

Moikka
Anille tässä ohje aarrekarttaan.
Mummuni opetti mulle kauan sitten tämän "elämänkaari aarrekartan" ja on toiminut.
Otat paperin ja vedät siihen viivan keskelle ja sitten piirrät viivalle haluamasi määrä ympyröitä viivalle.
Tämän jälkeen vedät poikkiviivan viivan yli, joka kuvastaa sinua tässä ja nyt. Sitten lähdet viivaa pitkin vasemmalle, jonka päässä on syntymä hetkesi ja jokaisen ympyrän kohdalle kirjoitat henkilön/asian, joka on vaikuttanut elämääsi. Näin käyt läpi menneisyytesi traumat ja hyvät hetket, jotka ovat jättäneet jälkesi sinuun. Tämän jälkeen kirjoitat oikealla puolella olevien ympyröiden päälle tulevaisuutesi näkymät. Eikä sen pidä olla näkösällä joka päivä, kun sitä vilkaisee silloin tällöin niin näkymät tulevaisuudesta ovat jääneet alitajuntaan. Kärsivällisyyttä tarvitaan, sillä eihän Roomaakaan rakennettu päivässä. Aika ajoin karttaa tutkiessa kannattaa tarkastella ovatko laitetut asiat realistisia esim. lottovoitto on liian utopistinen.

 coolsmiley     coolsmiley      coolsmiley
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #23 : 31.12.2005 15:25:36 »

joo pitääpä kokeilla tuota neuvoasi sitä kärsivällisyyttä on minun opeteltava asiassa kuin asiassa. välillä tuntuu,että on päässyt voiton puolelle,mutta sitten taas ollaaan alkutekijöissä.tää mun nuorimmainen on aivan mahtava opettaja kärsivällisyyden kanssa sanoo mulle aina,että älä hätäile äiti kyllä me keretään ihan hyvin,kun on johonkin meno ja minä tapani mukaan hoputan häntä.tää aarrekartan teko onkin hyvää uudenvuoden puuhaa.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 01.01.2006 02:40:40 »

Kärsivällisyyden opettelussa oliskin meillä jokaisella opeteltavaa paljon esim. eläimiltä joilla ei ole mitään kiirettä. Nuorena mulla oli vauhtia ja voimaa kuin pienessä kylässä niin vaarinikin monesti kysyi multa, että hautaanko sulla on kiire. Ei vaan jaksanut odottaa vaan halusi heti mulle kaikki tänne nyt tai muuten ei aukene taivaan portit. Jälkiviisaana voi sanoa, että turhaan oli kiire, sillä nyt vasta huomaan, että asioilla on tapana järjestyä vaikka itsellään aikanaan. Ei muuta kun onnea ja kärsivällisyyttä aarrekartan tekoon.
 coolsmiley
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #25 : 08.01.2006 11:19:36 »

Teinitse kanssa kartan muutama vuosi sitten ei ole toteutunt ainakaan vileä.Tosin en tiedä onko siinä jokin tapa järjesys sen tekemisessä.Mutta olen kai tilassa jossa mun toiveet ei ole liiemmin toteutuneet muutenkaan.Vaikka ei todella ole lottovoitooja haaveena,eikä rikauksia siis rahallisia semmisia vaan ihan muuta.Mutta odottellaan tai kai sen voisi tedä uudelleen vai voiko?
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 08.01.2006 13:23:29 »

Kyllä voi tehdä uudelleen ja jos on säästänyt edellisen niin huomaat kuinka ajan kuluessa tavoitteesi on henkisyyden kasvaessa muuttunut. Kun kartta vastaa henkistä tietäsi niin asiat alkavat toteutua. sillä ego ja ulkoiset vaatimukset asettavat meille raamit kartalle. Paitsi silloin, kun ollaan rehellisiä itselleen niin aarrekartta alkaa toteutua meidän näköisenä. ei muuta, kun ego nurkkaan ja pistään elämää paperille niin monta kertaa, että alkaa elämän tie hahmottua. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille aarrejahtiin.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #27 : 10.01.2006 23:33:58 »

hei
luin tämän threadin läpi ja aloin väsäämään itsekkin sellaista akrttaa, mutta voisikohan joku kommentoida onko suunnitelemani vedos sitten sinnepäinkään? idiot2

Eli tuota Salomia mukaellen tein vaakaviivan jonka alussa on syntymäni ja pystyviivan kuvaamaan tätä hetkeä. Tein tästä sellaisen puun jossa on lehtiä ja oksia ja oksilla aina ns.hedelmä joka vastaa kutakin aarretta.
Pystyviivan taakse kirjoitin asiat joista haluan eroon ja pystyviivan keskelle asiat, joita haluan elämässäni säilyttää. Noihin hedelmiin kirjoitin sitten erilaisia juttuja esim. tahdonvoimaa päästä irti tupakasta. Sitten oli vähän konkreettisempia asioita. Vaakaviivan ja hedelmien ympärille kirjoittelin ihan yleisiä lyhyitä asioita ns. sädekehiin kuten vaikkapa `Myönteisyyttä`.

Että meneekö ihan metsään vai voiko sen aarrekartan noinkin tehdä?
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 11.01.2006 11:21:04 »

Hyvä enska

Kyllä voi aarrekartan näinkin tehdä, sillä tärkein ajatushan kartassa on, että pystyt alitajuntaasi hahmottamaan menneen hyvät asiat ja henkilöt sekä asiat joista sinun päästävä eroon jotka ovat roikkuneet riippakivenä elämäntaakkanasi turhaan tai opetukseksi. Ja toisella puolella näät elämäsi käsikirjoituksen jota kohti lähet sitten elämääsi "näyttelemään" elikkäs toteuttamaan ja näin saavutat tasapainon elämään sekä onnellisen lopun.

TSEMPPIÄ

 angel
tallennettu
laa-laa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #29 : 05.03.2006 14:18:38 »

Moi!

Olen vuosia tehnyt paperisia aarrekarttoja. Mutta kun ne ovat aina henkilökohtaisia enkä ole halunnut laittaa niitä esim. seinälle, ovat ne jääneet vähälle katselulle. Ja näin ollen niistä on toteutunut vain joku yksittäinen juttu.

Nyt viikonloppuna askartelin sähköisen aarrekartan tietokoneen taustakuvaksi. Netistä etsin kuvia ja yhdistin ne kuvankäsittelyohjelmalla ja tekstiä vähän päälle. Hauskaa oli ja nyt on niin ihana kuva, että tulen hyvälle tuulelle joka kerta koneelle tullessani Smiley Siinä näkyy tulevaani.
tallennettu

AC Jousimies, Aurinko Neitsyessä, Kuu Oinaassa, Merkurius Vaa'assa, Venus Leijonassa, Mars Kaksosissa
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: