Sivuja: 1 ... 869 870 [871] 872 873 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642888 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13050 : 04.02.2011 14:26:34 »

Uudet tuulet puhaltaa vai?

Olen ihan mielettömän levoton, niin sisäisesti että tekisi mieli lyödä päähän nuijalla, että loppuisi tämä ajattelu hetkeksi.  knuppel2 itselleni vaan.

Tänään olen koittanut saada kahta työnantajaa tajuamaan reaaliteetit. Jotenkin kauheasti tulistuin, kun munapäät eivät ole oikeudenmukaisia ja REILUJA. Työsopparista puuttuu kaikki olennaiset tiedot, en todellakaan tommoisia kirjoittele alle. Onneks ei ole lainaa, niin voin sanoa MORO MORJENS VAAN. Jatkuvasti kysytään muihinkin töihin, jos mä saan valita, miksi valitsen huonon työnantajan - kysyn vaan. Masokismia? Pelkoa tulevaisuudesta? Tosin miksi tulevaisuutta tarvitsisi pelätä?

Huomenna taas yksi soppari allekirjoitettava, se on onneksi tarkistettu ja yksityiskohtainen. Hyvä.

Onko teillä ihmiset tällaisia ´ongelmia´ - sopimusten kanssa pelleilyä? Tämäkin varmaan löytyisi kartalta jos osaisin katsoa siten. Venus - arvot. Neptunus -HAHAA, 6.huoneessa, hämäryyksiä?

Tsemppiä Unissakävelijälle ja Aminthirille!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13051 : 04.02.2011 17:00:35 »

Kyllä uudet tuulet vahvasti puhaltaa, täälläkin aloitettu "puhtaalta pöydältä", suht hankalan tammikuun jälkeen.

Tänään sain todistaa itse, kuinka tässä maailmassa ja varsinkin tässä kaupungissa, joka ei oo mikään tuppukylä, on todella olemassa asiansa osaavia ja aidosti välittäviä sosiaalityöntekijöitä! Ihan mieletöntä.. angel Onneksi oon törmännyt oikeisiin ihmisiin. Näitäkin kun on todella joka lähtöön.. Hirmu hyvä mieli jäi siitä smitten

Esikko lähti isäviikonloppua viettämään, ja koti on siivottu ja puunattu. smitten Illalla kahdenkeskistä hemmottelua tiedossa.. aww mmm. smitten Nyt keksimään kaapin kätköistä jotain ruokaa.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #13052 : 04.02.2011 19:34:50 »

Onko teillä ihmiset tällaisia ´ongelmia´ - sopimusten kanssa pelleilyä? Tämäkin varmaan löytyisi kartalta jos osaisin katsoa siten.

 saturnus RX 17  vaaka
se niitä sopimuksia
pistää uudelleen tarkistamaan.
Vähän niinku työ-aika-lainsäädäntö vaakakupissa.

indiima,
haastetta sun proge  merkurius:lle.
It is not the  neptunus
« Viimeksi muokattu: 04.02.2011 19:41:04 kirjoittanut nikki » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13053 : 04.02.2011 20:01:52 »

Onko teillä ihmiset tällaisia ´ongelmia´ - sopimusten kanssa pelleilyä? Tämäkin varmaan löytyisi kartalta jos osaisin katsoa siten.

 saturnus RX 17  vaaka
se niitä sopimuksia
pistää uudelleen tarkistamaan.
Vähän niinku työ-aika-lainsäädäntö vaakakupissa.

indiima,
haastetta sun proge  merkurius:lle.
It is not the  neptunus

Kiitti - ja mur ja pur vieläkin niille. Enemmän kuin itseäni varten käy sääliksi niitä, joilla ei esim. ole mun äitini kaltaista tosi oikeudenmukaista taustalla, jolta kysyä neuvoa tai sitä, että osaisi itse pitää puolensa -kyseenalaistaa, rajata ja suuttua.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13054 : 04.02.2011 20:07:39 »

sitä, että osaisi itse pitää puolensa -kyseenalaistaa, rajata ja suuttua.

Ihan tulee mieleen entinen pomoni,
 aurinko  vaaka,
joka kuunteli kaikkien mielipiteet,
ymmärsi jokaista hiukan,
ei osannut vetää rajoja toiminnalle,
ei omalle eikä toisten.

Siinä sitten työntekijät pikkuhiljaa alkoivat tekemään omia säännöksiään,
Leijona ensisijassa,
ja kaikki män perseelleen.

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13055 : 04.02.2011 20:37:22 »

Tänään oli just tutkimus lehdessä:

työpaikat, joissa oikeasti kommunikoidaan, ovat tyytyväisyystilastoissa kärjessä!

Voi meidän merkuriusta! Entä jos todellakin jossakin firmassa puhuttaisiin näin (lue: ongelma etääntyy, sitä on helpompi käsitellä.)

Mulla kun on tämä  merkurius  jousimies niin täräyttelen välillä, olen kauhean innostunut ja liiankin suorapuheinen ja kaikkihan ei tätä ihan kestä.

Ja mulla on tämä  merkurius   vaaka ja haluaisin vaan, ettei kukaan loukkaannu mun sanoistani - että kaikki saa sanoa osansa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13056 : 04.02.2011 20:56:32 »

Tänään oli just tutkimus lehdessä:

työpaikat, joissa oikeasti kommunikoidaan, ovat tyytyväisyystilastoissa kärjessä!

Voi meidän merkuriusta! Entä jos todellakin jossakin firmassa puhuttaisiin näin (lue: ongelma etääntyy, sitä on helpompi käsitellä.)


Kommunikointiakin on niin monenlaista...puhetta, puhetta...juoruilua, puhetta omaksi eduksi, puhetta, jolla uskaltaa olla eri mieltä, puhetta, jolla ymmärretään myös toista...
siis kuunnellaan ja paneudutaan siihen, mitä toinen sanoo.
Miksi hän ajattelee noin?
Mitä hän yrittää sanoa?
Mitä hän tuntee?

Miten selvittää ristiriidat? Nostetaanko ne esille ja millä tapaa. Onko joku, joka johtaa joukkoa ja kaikki mielistelee?
Kuka uskaltaa olla täysin erimieltä?
Ketkä tukevat?


Mulla kun on tämä  merkurius  jousimies niin täräyttelen välillä, olen kauhean innostunut ja liiankin suorapuheinen ja kaikkihan ei tätä ihan kestä.

Ja mulla on tämä  merkurius   vaaka ja haluaisin vaan, ettei kukaan loukkaannu mun sanoistani - että kaikki saa sanoa osansa.

Siis oliko sulla  merkurius  jousimies vai  vaaka?


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13057 : 04.02.2011 21:02:07 »

Mulla on  merkurius  jousimies ja miehellä  merkurius  vaaka siksi otin nämä esimerkeiksi, kun ovat helpoimpia mulle tulkita.

Sen verran idealisti olen, että uskon suorasta ongelmankäsittelystä ja avoimesta johtajuudesta olevan iloa. Olen itse johtajaksi hiukan äkkipikainen, ja työntekijänä taas yritän kovasti puhua johdon kanssa, jos ongelmia tulee. Toinen asia sitten on, että kuunnellaanko mua. Johtajana en koe aina ihmisjohtamisessa onnistuvani, vaikka saan ns. tulosta aikaan, tehtyä esityksen, järjestettyä hyvin kaikki asiat. Oletko rovatar itse asemassa, jossa on alaisia? Miten suhtaudut kitinän kantamiseen? Mulla on ainakin kokemusta miesnäyttelijöistä, jotka eivät vaan pääse yli siitä, että olen nainen, joka hallitsee kokonaisuutta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13058 : 04.02.2011 23:13:03 »

Mitenkäs ne sinkkuviikonloput menikään? Ai niin. Sixpäkki olutta ja saippuasarjoja.

No okei okei, ylpeilen sillä että koskaan ei mene NIIN huonosti että sortuisin katsomaan Salareita.

*A*

 2funny Grin
Oh my...sanonko...
Jos tuossa on raja... Embarrassed
kyllä on meikäläisen asiat huonossa jamassa!

 Grin Grin 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13059 : 04.02.2011 23:21:08 »

^

 Grin

Mesettelen eksäni kanssa. Hän on kauhean kiva tyyppi. Ja tulee mun ja miehen luokse kyläilemään kesällä Saksasta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13060 : 04.02.2011 23:29:49 »

^

 Grin

Mesettelen eksäni kanssa. Hän on kauhean kiva tyyppi. Ja tulee mun ja miehen luokse kyläilemään kesällä Saksasta.

 Smiley smitten
Sinun elämäsi.
Sinun vastuusi.
Kuka sinulle onnen tekee, jos et itse.
 smitten



Mutta myös surun.
ja siitä oppii.
 smitten smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13061 : 06.02.2011 00:15:43 »

Mun rakkaussuhde mun autoon rakoilee pahasti...
Hellyys alkaa loppumaan ja seuraavaksi otetaan käyttöön ISOT kirjaimet  tickedoff
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13062 : 06.02.2011 06:18:30 »

Mitenkäs ne sinkkuviikonloput menikään? Ai niin. Sixpäkki olutta ja saippuasarjoja.

No okei okei, ylpeilen sillä että koskaan ei mene NIIN huonosti että sortuisin katsomaan Salareita.

*A*

Wuahw..! Sixpäkin kittaava kaksosnainen olisiki jotain, kun taidan vissiin olla ainut suomalaismies, joka tykkää viinistä, vai? Grin Ei sillä, eikö olut silloin tällöin kesäkuumalla maistuis, mutta aika harvinaista on.

Lueskelin, että täällä lähetellään kaikenlaisia energiajuttuja ja enkeleitä ja kieritään kaikenlaisis ongelmis, niin mulla ois idea! Mä alan kans palvella hyvillä teoilla teitä! Mä laitan jakoon kaiken epäonnen, vittumaisuudet, rahattomuuden, rakkaudettomuuden, yksinäisyyden, kärsimyksen ja huonon energian pois omasta elämästäni tarpeettomana. Täällä on niin paljon naikkosia, jotka tykkää kieriä kaikes tuollaises, niin multa saa, käyttämättömänä ja vähän käytettynä, ihan ilmaiseksi! Ottakoon ja vieköön kuka vain haluaa. Ei palautusoikeutta! Saa valittaa, muttei mulle!  Grin
 
« Viimeksi muokattu: 06.02.2011 06:29:40 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13063 : 07.02.2011 12:58:47 »

Olin eilen auttamassa kaveria olohuoneen maalauksessa ja otimme kuvia hommasta hilpeässä tunnelmassa ja tänää kaveri lähetti kuvat, että katoppa niitä, kun niissä orbseja.
Paitsi, etttä kämppä on niitä täynnä, niin kaverin ympärille niitä oli keskittynyt oikein kunnolla! Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13064 : 07.02.2011 19:22:59 »

joissain tapauksissa pano tuottaa ongelman, koska vastapelaaja ei ollutkaan valmis niin tuliseen menoon.. mutta jos se on kaksosilla ilmavampaa kuin tulimerkeillä..>
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 869 870 [871] 872 873 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: