Sivuja: 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641698 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12990 : 21.01.2011 12:49:46 »

onko ongelma siinä suhteessa -kemioissa, kommunikaatiossa - vai jomman kumman suhteen osapuolen suhteessa itseensä? meillä, siis mulla ja miehelläni on tähänasti ollut ongelmia vaan itsemme kanssa. kyllä se suhteeseenkin heijastuu, mutta useimmiten toinen osaa silloin antaa perspektiiviä. usein miehen  kuu  oinas masentelee ja riehuu, ja mun  venus  vesimies "haaveilee uskottomuudesta" . tähän asti molemmat on osannut asettua ns. toisen asemaan.


muoks. ranteen murtumisen lisäksi tuli näköjään kielivammakin
« Viimeksi muokattu: 21.01.2011 12:55:24 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12991 : 21.01.2011 13:48:54 »

 
                                           Hih.hih.

                                          coolsmiley :Smiley  smitten

tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12992 : 21.01.2011 14:17:54 »

minua "vahva nainen" termi ärsyttää. Mikä hiton vahva nainen? Heikko mies? Heikko nainen. Mä olen ainakin ihminen, jolla on heikkouksia ja vahvuuksia.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12993 : 21.01.2011 14:42:38 »

Huomasin muuten, että tämän viikon maanantaina jolloin käteni murtui, on biorytmin fyysinen käyrä kaikkein matalimmillaan... HMM....

ensimmäinen päivä, kun ottaa oikein kovasti nuppiin, enemmänkin kyllä sen takia, että kaikki duunit kasautuu s-loman jälkeiseen aikaan...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12994 : 21.01.2011 16:05:55 »

sain vihdoin kirpparipöydän varattua. Huomaatteko, että mulla on hieman tylsää? Kädessä on semikovat kivut ja muutenkin aika erakko-olo. En ole aikaisemmin huomannut kuinka paljon mies tekee töitä ja käy koulussa, mutta nyt olen melkein huolestunut. Toinen on 21.tammikuuta jo ihan nuutunut.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12995 : 22.01.2011 17:05:05 »

Kiva yllätys,
kun tuossa hipelöin matkamuistoa äsköiseltä lomalta.

Mukaan tarttunut kierresimpukka on ihan samannäköinen kuin mun "suojelija" yöpöydällä!
Noissa kierteissä on pari ihan tummaa hiekanjyvästä ja kaksi ihan kirkasta, kierteet jatkuu koko "hahmon" ympäri.

 smitten ja  angel
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #12996 : 24.01.2011 12:10:35 »

Meillä on tänään esikon aika perheneuvolaan. Mielenkiinnolla ootan - sekä kauhulla, kun pikkuiset tulee mukaan, että saadaanko me rauhassa siellä puhuttua mittään. Sitten toivottavasti viimein kaksosten vaunuja hakemaan. Smiley Lattiat kaipaa pesua, ja verhotkin pitäisi kai noista jouluverhoista vaihtaa jo pois.
Siinä onkin suunnitelmaa jo tarpeeksi..

On taas sellainen olo, että maadoittumista tarvitaan. Mie se lennän niin kovin ylhäälle usein, hyvä jos tässä galaksissa pysytään. Cheesy Kuu vaaka hakee aina balanssia.. voi että kun saisin jo mp3-soittimen niin olisi ihana mennä lenkille tuonne lumiseen ilmaan, musiikkia kuunnellen. Muuten en saa oikeen lähetyksi täällä kaupungissa. Musiikki antaa niin energiaa ja fiilistä - ja se yhdistettynä liikuntaan tekee siitä liikkumisesta paljon mukavampaa. Smiley Siivotessanikin musiikit soi..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12997 : 24.01.2011 13:06:37 »

Noista entisistä elämistä.. Mulla on aina ollut sellanen tunne että olen varmaan ollut joku todella ylhäinen nainen joskus entisessä elämässä, tässä elämässä kun ei jaksa enää silleen laittautua. Ja onhan tuo laskusolmu leijonassa. Smiley Silti tykkään noita malliohjelmia sun muita kattella, on se henki vielä sisällä tuolla.  Wink
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12998 : 24.01.2011 13:16:19 »

Gradu palautettu ensimmäiseen tarkistukseen! Nyt vapaapäivä tälle tallaajalle  smitten

*A*

Hieno homma!
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12999 : 24.01.2011 13:43:28 »

mä olin täysin unohtanut kuinka mukavaa lorvaileminen on.
ja olen löytänyt suuren rakkauden.

http://www.liljahorses.com/Sanctus.php

 smitten

ihanaa, kun on aikaa ajatella, pyöritellä ja pallotella. Olen tehnyt ihan liikaa töitä, tyhmä minä.
Nyt mietin, että pitäiskö luopua kaupungin duunista kokonaan. Se kun häiritsee vapaa-aikaa liikaa, ei kai, en oikein löydä siihen tulokulmaa, teen asioita, jotka eivät oikein ole sitä mitä osaan parhaiten - siis musta on tulossa sen työn takia kuvataiteilija, mikä on jotenkin tarpeeksi outoa. Se on sitä, mihin isä uskoi, että musta on. Suvussa paljon visuaalisia lahjoja. Kuusivuotiaana sain kunniaa, mutta en sittemmin kuvissa koulututtautunut. Pitäiskö kuitenkin katsoa, mihin rahkeet riittää?

Gradu palautettu ensimmäiseen tarkistukseen! Nyt vapaapäivä tälle tallaajalle  smitten

*A*

Hieno homma!

Onnea täältäkin! nyt saat rauhassa tuulettaa päätä, kehoa ja vaikka lompakkoa!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13000 : 24.01.2011 14:15:49 »

En minäkään noista entisistä elämistä tiedä ottaako niitä tosissaan vai ei, mutta mielenkiintoisia ajatella ovat kyllä.  Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13001 : 24.01.2011 16:10:42 »

pääsin kouluun. musta tulee siis 2v päästä liiketalouden merkonomi. koulua on 2x kk. eli just mulle sopivasti. mies oli sitä mieltä-muut siis kun onnitteli- että tää on taas vaan tekosyy olla menemättä töihin. mähän meen oppisopimuksella omaan firmaan...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13002 : 24.01.2011 20:13:49 »

joo, toi koulutus on kuitenki pätevä, ja voi opiskella työnteon ohessa.. sikäli kun tää firma lähtis pyöriin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13003 : 24.01.2011 21:32:31 »

onneks on pari muutaki jakamassa vastuuta.
mies toki on sitä mieltä että tein mitä vaan ni vituiks menee, se lehtijuttuki, joka oli mulle tärkee, ni ei viittiny ees lukee.
nyt on pelaamassa korttia jossain baarissa.
alkaa vituttaan.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13004 : 24.01.2011 21:46:55 »

jooei. täällä mä lämmitän sen taloo ja vahdin kakaroita.
mutta mun menothan ei o tärkeitä kun niistä ei tu rahaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: