Sivuja: 1 ... 860 861 [862] 863 864 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644714 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12915 : 12.01.2011 19:46:26 »

 chiron  aspect_opp  saturnus
sen kyllä huomaa. ttu että kiukuttaa taas
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #12916 : 12.01.2011 19:52:38 »

Jos sua vee-tuttaa niin se on paremminkin  venusjousimies  aspect_ssx plutokauris
tekosia,
kiukku taas menis  kuu 24  oinas piikkiin, sillä kun on taustalla tuo  oinas:n  mars,
joka täällä viskoo silloin tällöin ärräpäitä ilmoille suht spontaanisti.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12917 : 12.01.2011 19:59:22 »

ajattelin sen sitä kautta että kun tulkinta tällä on
Tulet tämän jakson aikana joutumaan törmäyskurssille erilaisia henkisiä suuntauksia edustavien auktoriteettien kanssa, sillä sinulla on hyvin vahva oma käsitys asiasta kuin asiasta. Tämä kuvio ei anna mahdollisuutta alistua muiden näkemyksiin, vaikka alkuinnostus joskus sumentaakin arvostelukykyäsi ja olet saattanut tulla vahingossa sitoutuneeksi asioihin, jotka eivät vastaa sinun totuuttasi. Tämän Chironin ohituksen myötä arvostelukykysi kehittyy valtavasti ja osaat sanoutua irti sisäisen totuutesi vastaisista ilmiöistä ja yhteisöistä.
ja aina kun puhutaan auktoriteeteista menee jo niskakarvat pystyyn Cheesy
mä oon huano muutoksissa.

sitten kun on akuutisti myös  mars  aspect_tri  keskitaivas
 ja on tapetilla kaikkee työn saralla, haluaisin kouluun, mahdollisuus opiskella liiketalouden merkonomiks yrittäjänä, eli koulua ehkä 2x kk.(=sopii mulle) mutta starttiraha ehkä estää moisen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #12918 : 12.01.2011 20:04:11 »

Oon käynyt laserleikkauksessa. Näkö oli siinä -7 kieppeillä ja nyt tuntuu että näen paremmin kuin laseilla/piilareilla, vaikka toiseen silmään jäi vähän korjattavaa. Hämäränäkö ei ole mikään mahtavin (ei kyllä ollut ennenkään), mutta kyllä lopputuloksessa on plussia ehdottomasti enemmän kuin miinuksia, eli olen tyytyväinen että tuli käytyä. Siis ää, hyviä puolia on rutkasti enemmän kuin huonoja, jos tuo olisi vähän selkeämmin ilmaistu?  Grin

Luin jossain vaiheessa myös näön parantamisesta silmien lihaksia treenaamalla ja kuulosti mielenkiintoiselta. Tiedä sitten kuinka suuriin muutoksiin sillä pääsisi?
« Viimeksi muokattu: 12.01.2011 20:53:01 kirjoittanut mimmy magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #12919 : 12.01.2011 20:44:38 »

ironia,
niin minä aattelin tuota  chiron:a kun se on Vesimiehessä, yhteisöllisessä merkissä,
ja muutenkin, jotenkin, kentauri ei ole sellanen, joka hirveesti pistäs veetuttamaan,
vaan on paremminkin semmottinen henkinen opettaja et opas, joka vähän satuttaa ja näyttää tietä samalla, jos oppi menee perille.
Tuo  saturnus on sulla sitten  leijona:ssa, eikös?
Sekös se on se auktoriteetti, oman minuuden ilmaisun ( aurinko/ leijona) rajoittaja,
tai voishan se olla oma sisäinenkin auktoriteetti,
joka pitää ruodussa. Jos se tuo  chiron osottaskin sen, että vois höllätä omaakin suhtautumista??

Tuo  mars aspect_tri Mc luulis olevan suotuisa kaikille alotuksille,
mutta taas se ei ole yksin vaikuttamassa.
Siinä on semisekstiiliketju  mars 27  kauris aspect_ssx neptunus 27  vesimies ( chiron 28)
ja  aspect_ssx uranus 27  kalat. Haaveet ja toiveet,
liiketalous vissiin siinä ketjun ekana  merkurius 29  jousimies.
Jos se asia selkiäisi,kun  merkurius siirtyy Kauriin puolelle?
Ja  jupiter oinaspisteeseen aloittaen vaikka opinnot??
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12920 : 12.01.2011 21:07:11 »

Toivottavasti mieluummin chironia kuin pelkkää pimeää. Ei mulla silmissä nyt mitään ihmeellistä ole, mutta urheilessa ja näytellessä pitää aina laittaa piilarit ja lähityöskentely päätteellä, lukeminen ja kirjoittaminen väsyttävät silmät.

Kävin jumpassa, ja sain sen jälkeen tiskivuoren siivottua pois! Kai se sitten totta on, että liikunta antaa energiaa. Selkärangasta tuntui varisevan jähmeä kuori irti, nyt on vetreä ja hyvä olo. Löysin liikuntapaikan läheltä kotoa, n. 5-10 minuutin pyörämatkan päästä. Kauemmas en kyllä laiskuuttani liikahtaisikaan.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12921 : 12.01.2011 21:25:30 »

ironia,
niin minä aattelin tuota  chiron:a kun se on Vesimiehessä, yhteisöllisessä merkissä,
ja muutenkin, jotenkin, kentauri ei ole sellanen, joka hirveesti pistäs veetuttamaan,
vaan on paremminkin semmottinen henkinen opettaja et opas, joka vähän satuttaa ja näyttää tietä samalla, jos oppi menee perille.
Tuo  saturnus on sulla sitten  leijona:ssa, eikös?
Sekös se on se auktoriteetti, oman minuuden ilmaisun ( aurinko/ leijona) rajoittaja,
tai voishan se olla oma sisäinenkin auktoriteetti,
joka pitää ruodussa. Jos se tuo  chiron osottaskin sen, että vois höllätä omaakin suhtautumista??

Tuo  mars aspect_tri Mc luulis olevan suotuisa kaikille alotuksille,
mutta taas se ei ole yksin vaikuttamassa.
Siinä on semisekstiiliketju  mars 27  kauris aspect_ssx neptunus 27  vesimies ( chiron 28)
ja  aspect_ssx uranus 27  kalat. Haaveet ja toiveet,
liiketalous vissiin siinä ketjun ekana  merkurius 29  jousimies.
Jos se asia selkiäisi,kun  merkurius siirtyy Kauriin puolelle?
Ja  jupiter oinaspisteeseen aloittaen vaikka opinnot??

tarkotakko että syntymäkartassa vai missäs, mä kun kattelen vaan noita transiittilistoja kun viä niin vihree noissa muissa
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #12922 : 12.01.2011 21:41:03 »

Tarkotan planeettojen sijainteja taivahalla,
ja tuo saturnus leijona sun syntymäkartalla?

Mutta siis jos kerran  mars teke kolmiota sun MC:lle niin silloin nuo muutkin samassa asteessa sen kanssa olevat tekevät jotakin transiittia.
Ja sun Mc on vissiin sitten  harka vai onko  neitsyt?
Jos se on  harka niin silloinhan se on t-ristin kärkenä tuossa  chiron aspect_opp saturnus kuviossa ja tää vois olla se jumittava? työstettävä asia, just  työkuvioihin liittyvä?
Jos se taas on  neitsyt,
niin  chiron tekee sinne kvinkunssia, vähän jännitettä, ei vielä tiedä, ei näe kuinka käy.
Neitsyessä on  juno nyt 29 astetta ja se voi nostaa yhteistyökumppanit esille,
ja  uranus jupiter vastapäätä,oisko uudistusmentaliteettia ilmassa,
luovia ideoita, joita pitäs "järjellisesti" toteuttaa? Yhdessä, kukin roolinsa ottaen?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12923 : 13.01.2011 13:37:07 »

Ja mua vaan väsyttää... Grin

Voisin nukkua talvet karhunlailla. Akuuttia haukotusta ilmassa...  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12924 : 13.01.2011 13:48:08 »

Tarkotan planeettojen sijainteja taivahalla,
ja tuo saturnus leijona sun syntymäkartalla?

Mutta siis jos kerran  mars teke kolmiota sun MC:lle niin silloin nuo muutkin samassa asteessa sen kanssa olevat tekevät jotakin transiittia.
Ja sun Mc on vissiin sitten  harka vai onko  neitsyt?
Jos se on  harka niin silloinhan se on t-ristin kärkenä tuossa  chiron aspect_opp saturnus kuviossa ja tää vois olla se jumittava? työstettävä asia, just  työkuvioihin liittyvä?
Jos se taas on  neitsyt,
niin  chiron tekee sinne kvinkunssia, vähän jännitettä, ei vielä tiedä, ei näe kuinka käy.
Neitsyessä on  juno nyt 29 astetta ja se voi nostaa yhteistyökumppanit esille,
ja  uranus jupiter vastapäätä,oisko uudistusmentaliteettia ilmassa,
luovia ideoita, joita pitäs "järjellisesti" toteuttaa? Yhdessä, kukin roolinsa ottaen?

 saturnus on mulla  neitsyt :ssä (o astetta)
ja se   keskitaivas on  harka :ssä

tuntuu että tästä yrittämisestä ei tu mitään, idea on hyvä ja siitä palautettakin, jostain syystä ei tavoteta vaan asiakkaita. siihen koitan tota kouluakin josko jotain apuja.

ja jännitteitä on tossa parisuhteessa. vanhat tunnetaakat on nostettu osaks pöydälle viikollopun parisuhdeterapiassa...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12925 : 13.01.2011 21:12:01 »

Meilläpäin hiihdettiin pellon ympäri, siinä oli hiihtokoulut. Onpa kumma, kun ei se hiihto kovin monelle muksulle maistu.

Yritin saada tänään palkkani nousemaan, on nyt nimittäin alle minkään palkan. Luvattiin vähän isompaa, muttei sekään vastaa koulutusta eikä työn vaatimustasoa. En käsitä, miksei voida sitten työajassa tulla vastaan...

Olen ehkä oikeasti työaddikti, haluan ottaa taas vaihteeksi vastaan kaikki tarjotut työt ja kyllä se "pienellä" väännöllä varmaan meneekin. Projektia projektin päälle. Nyt on jotenkin turhauttava olo, kun on vaan kaksi duunia  Huh ja 46 tunnin työviikko. Tylsintä siinä, että teen pitkiä päiviä on se, etten ehdi harrastamaan saatikka olemaan avomieheni kanssa. Paitsi puhelimessa.

Hey hou, mitä muille kuuluu elämään?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12926 : 14.01.2011 14:11:43 »

Olen huomannut että miehillä on vaikeaa käsitellä naisten suruja ja itkuja, en tiedä johtuuko se siitä että he tuntevat olonsa voimattomaksi niiden edessä vai haluaako he unohtaa ne kokonaan. Minusta suru ja sen erilaiset muodot ovat osaa elämää ja välillä niitä pitää purkaa. Moni mies ajattelee että pitäisi ryhdistäytyä vaikka hormoonit ynm tekevät omaa tehtäväänsä kokonaisuudessa. Miehet osaavat siinä kohdin olla ankaria, tai ainakin sellaisiin miehiin olen törmännyt monessakin paikassa.

Ei mitään vaikeaa ole, eikä mies tunne oloansa voimattomaksi, eikä myöskään halua unohtaa tai sivuuttaa niitä. Jos valittamista ja itkua naiselta tulee koko ajan pienistäkin asioista, niin miehenä ajattelen, että nainen hakee syitä syiden jälkeen syyllistää mua ongelmistaan, eli toisin sanoen, nainen ei ole onnellinen kanssani ja haluaa vihjata, että mun tulee tehdä jotain, että naisen ongelmat poistuvat, eli häipyä kuvioista.
Toinen asia on vain niin, vaikka akkojen niin vaikea sitä tajuta, että miehellä on omiakin ongelmia ja stressiä naisen ongelmien lisäksi ja miehellä ei ole aina energiaa käsitellä naisen ongelmia.
Tuntuu, että vain akoilla on oikeus murehtia onglmiaan ja miehelle se on kiellettyä, koska naisen ongelmat, kuten kuukautiset ja sen ajan itkuisuus on paljon tärkeämpää, kuin odottava laskupinkka, vaakalaudalla oleva työpaikka, mahdollinen konkurssi ja pankille menevä asunto. Tai ihan mitkä tahansa työpaikan ongelmat.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2011 14:23:21 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12927 : 14.01.2011 16:53:07 »

http://www.iltasanomat.fi/horoskooppi/Vuosihoroskooppi%202011%20Jousimies%20%282211-2112%29/art-1288362442093.html

huvitti toi kohta, "Maaliskuusta lähtien ovat jousimiehet tavalla tai toisella julkisuudessa
joko työpaikoillaan tai lehtien sivuilla - joko hyvässä tai pahassa."
(musta tulee uus haastis lehteen jota jaetaan maksutta työsuojelu- ja
työterveyshenkilöstölle, esimiehille ja luottamushenkilöstölle sekä
työelämätutkijoille ja viestinnän ammattilaisille maaliskussa)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12928 : 14.01.2011 17:21:01 »

Omasta mielestäni siinä onkin parisuhteen ydin, että osataan ottaa toinen toisiaan huomioon siinä missä yhdessä ratkotaan niitä ongelmia eikä asetetuta vastakkain koska silloin toinen etääntyy toisesta. Uskon että aika moni nainen ymmärtää miesten stressit siinä missä nainen ne kohtaa itsessään. Taloudellinen vastuu kuuluu ainakin nykyään molemmille, molemmat kun yleensä käyvät töissä. En pidä siitä sävystä joka erottaa nainen miehestä tai mies naisesta, pidän rakkauden kuuluvan molemmille ihan yhtä paljon, jolloin siitä kumpuaa keskinäinen ymmärrys toinen toisiaan kohtaan. Nainen voi siinä missä mieskin kysyä miten voin tukea sinua jotta sinulla olisi helpomaa olla. Nykyään sodat kun tahtoo tulla naisen ja miehen välille, ollaan liian itseensä käpertyneitä ettei osata avoimesti pitää suhteesta huolta.

Mä olen erimieltä, vähän. Miehenä mun tehtävä on olla perheen ja parisuhteen ensisijainen huolehtija taloudellisesti, ainakin isommissa hankinnoissa, vaikka nainen kävisikin töissä. Musta on mieheltä raukkamaista vaatia naisen rahoilla elämistä, kun naisilla on jokatapauksessa pienemmät palkat ja enemmän käytännön tehtävää kuin samoissa tehtävissä olevalla miehillä. Jos mies sellaista vaatii, niin ne on justiinsa niitä vastuuta pakoilevia naisen reppanoita ottopoikia, joista akkojen pitää huolehtia vielä aikuisiälläkin perseen ja nenän pyyhkimisestä.
Naisella on tuon lisäksi suurin käytännön vastuu lapsista ja kodin huolehtimisesta, siinä missä miehen arki on yksinkertaista, niin mun mielestä on kohtuutonta vaatia naiselta vielä maksua tuon sirkuksen pyörittämisestä.
Mun naisella tulee olemaan siivooja, joka huolehtii kaupassa käynnit ja pyykit. Ihan siksi, että mä haluan nauttia levänneen ja hyväntuulisen naisen seurasta vapaa-aikanani, enkä kuunnella valitusta ja jäkätystä typeristä asioista, enkä katsella elämäänsä kyllästynyttä väsynyttä petolintua. Naisella pitää olla omaa aikaa harratuksilleen ja ulkonäköjutuilleen.

Ei mitään vaikeaa ole, eikä mies tunne oloansa voimattomaksi, eikä myöskään halua unohtaa tai sivuuttaa niitä. Jos valittamista ja itkua naiselta tulee koko ajan pienistäkin asioista, niin miehenä ajattelen, että nainen hakee syitä syiden jälkeen syyllistää mua ongelmistaan, eli toisin sanoen, nainen ei ole onnellinen kanssani ja haluaa vihjata, että mun tulee tehdä jotain, että naisen ongelmat poistuvat, eli häipyä kuvioista.
Toinen asia on vain niin, vaikka akkojen niin vaikea sitä tajuta, että miehellä on omiakin ongelmia ja stressiä naisen ongelmien lisäksi ja miehellä ei ole aina energiaa käsitellä naisen ongelmia.
Tuntuu, että vain akoilla on oikeus murehtia onglmiaan ja miehelle se on kiellettyä, koska naisen ongelmat, kuten kuukautiset ja sen ajan itkuisuus on paljon tärkeämpää, kuin odottava laskupinkka, vaakalaudalla oleva työpaikka, mahdollinen konkurssi ja pankille menevä asunto. Tai ihan mitkä tahansa työpaikan ongelmat.

No olisikin siitä kiinni että olisin epäreilu nalkuttaja PMS:n aikaan, sille tämä jätkä osaa vaan naureskella ja sanoa söpöksi kun olen turhasta vihainen. Kun minä tosiaan itken ne pienetkin asiat, sekä hänen että omani, ja vaikka sen söpön koiran siitä mistälie-mainoksesta. Ja sitten tajuan että itken niin pienistä ja sitten itken senkin vielä samaan syssyyn, ja toinen katselee vierestä että jaahas. Kun sitä vain osaisi selittää sillein järkevästi että hormoni-itkut ja masennukset ovat oikeasti VAIN hormoneista johtuvia.

Se kuitenkin satuttaa että kun on selväjärkinen ei-hormonaalinen kausi niin toinen sanoo ettei voisi luottaa minuun jos esim. joutuisi onnettomuuteen ja sairaalaan, etten kestäisi sitä kumminkaan vaan itkisin ja harkitsisin itsemurhaa koko ajan. No ei se niinkään mene, hormonaalisuus ei sentään niin pitkälle vie. Kyllä sitä tuollaisessa tilanteessa toimisi toisin. Mutta sanopa se toiselle joka ei ole koskaan hormoni-itkua kokenut.

Pitäisikö syöttää salaa estrogenipilleriä ruoassa ja sitten katsoa kuinka toinen vetistelee samaan tahtiin? No ehkei sentään Wink

*A*

No jos sä et ole tasapainossa ittes kanssa, niin ei näytä tuo kundikaan olevan. Heivaa se.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #12929 : 14.01.2011 18:05:43 »

No jos sä et ole tasapainossa ittes kanssa, niin ei näytä tuo kundikaan olevan. Heivaa se.

 2funny Meidän oma UK ja sen parisuhdeneuvot Wink Aloitapa ketju jossa kaikki parisuhdevastaukset on että "heivaa se", varmasti ois suosittu! Suoraa puhetta tarvitaan aina.

Ja kenties heivaankin. Jahka gradu on valmis ja on aikaa ja energiaa draamailla. Just nyt ei kerkiä... Eiks ollu aika hyvä tekosyy? Wink

*A*

Ei. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 860 861 [862] 863 864 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: