Sivuja: 1 ... 473 474 [475] 476 477 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641641 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7110 : 21.07.2009 01:17:49 »

en tiedä luulenko vain, mutta täällä tuntuu taas niin kauriilta.. järkevää, viileää, teknistä, toimivaa.. raha, maksut, verot.. tuossa alla tuo Balticum on  venus ja vaakaa, kauneussalongit, kylpylät, kaupungit, mainonta, muoti, matkailuviihde.. hmm.. ja Ruotsi oli? Norja  skorpioni ?

 vesimies
Finland, Iran, Russia, Sweden, Syria, Ethiopia

 vaaka Countries & cities:         Include the higher regions of Austria, Alsace and Arles in France, Estonia and Latvia, Lisbon in Portugal, Frankfort and Spires in Germany, Vienna, Thebes in Greece and Fribourg in Switzerland.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 01:29:49 kirjoittanut #Sleipnir# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7111 : 21.07.2009 20:16:19 »

heh, juoksemista veroviraston ohjeiden mukaan, ja lopulta kuitenkin päädyin PRH tiskille, jossa suht söpö mies hoiti asian alta aikayksikön. hyvä. vaikken ajatellut olla näin bisnesaatoksissa kesällä, niin se nyt vaan menee. no 1 kk paussi tai melkein, syksyllä ja sitten taas.. PRH:ssa tuli se hassu olo että hei, kaikki on illuusiota.. kaikkea ihmiset keksiikin.. mutta sitä ennen pankeissa.. kait se raha on ihan suht todellista..  Cheesy sunny.. hyvä, että elämässä asiat muuttuu.

ei mitään tunnetta exiä kohtaan! se vasta jännää on. tai ne tutut jotka pyörittää omia firmojaan. tiesittekö että tänä vuonna on perustettu jo reilut 10 000 firmaa Suomeen.. joten, mansikoita ja kermavaahtoa, kirsikkalikööriä. hämmästyttää oikein miten elämästä voi nauttia monella tapaa.. ja samalla seuraavat matkat mielessä, joista puhunkin jo huomenna. oletteko muuten koskaan ratsastaneet jonkun linnan pihalla? se on oikein romantic.. ilmeisesti tässä on luvassa eri kielialueiden bongailua ihan oman mielen mukaan.. 
 Kiss
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 20:40:21 kirjoittanut #Sleipnir# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #7112 : 22.07.2009 15:20:28 »

Käytiin siskon ja koirienkans pyörälenkillä... Ja Houru oli ekaa kertaa pyörän vierellä,niin ei oikein tajunnut varmaan sitä ideaa.. kun yhdessä välissä kaartoi täysillä mun pyörän eteen
ja mä lensin sarvien yli asfalttiin  2funny
Onneks ei käyny kummemmin.. vähä kämmenet kipeet ja kenkä lensi jalasta  Grin
Ei siinä muuta kerenny ajatella ku äkkiä ottaa kiinni se koira ku autotien vieressä mentiin...

Jee enää muutama päivä niin pääsee sinne häihin ja hotelliin ja kaikkee ihanaa  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7113 : 22.07.2009 15:52:44 »

 smitten smitten
Mun ihana rakas 20 vuoden aikanen yksi parhain ikinä  neitsyt ystäväni sai tänään pojan..  smitten
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #7114 : 23.07.2009 18:27:32 »

Käytiin siskon ja koirienkans pyörälenkillä... Ja Houru oli ekaa kertaa pyörän vierellä,niin ei oikein tajunnut varmaan sitä ideaa.. kun yhdessä välissä kaartoi täysillä mun pyörän eteen
ja mä lensin sarvien yli asfalttiin  2funny
Shocked Vaaralliset lenkkeilyt teillä! Itselle ei ole onneksi käynyt noin koirien kanssa, mutta ilman koiria on kyllä katkennut hampaita, kun on lentänyt pyörän selästä. Kannattaa pitää hihna lyhyellä, kunnes koira oppii missä sen pitää olla.

Mulla on kaksi kipeää rakkoa kädessä, kun niitin heinää viikatteella. Tuo maalla käyminen on kyllä ruumiillisesti haastavaa, mustelmina ja raapuuksia vaikka kuinka. Ja lauantaina tää lähtee kanssa häihin  smitten Ja yrittää peitellä kaikki mustelmat jollain keinolla...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7115 : 23.07.2009 21:23:58 »

 smitten

Love is in the air.. smitten

Terveisiä rakkaudesta... uglystupid2 Grin Cheesy

Mun työkaverit inhoaa mua kun oon nykyään niin innokas.. 2funny
"ihanaa! taas se pappa soittaa kelloa, mä haluun mennä!" ja lähden juoksujalkaa vastaamaan kellonsoittoon kun hieman dementoitunut pappa soittaa 50:nennen kerran työvuoron aikana.. Grin
Kaikilla muilla menee hermot..

"ihanaa! Mä voin siivota nää ripulit/oksennuksen!" ja hymy huulessa..

"hei lähdetään nyt takas töihin, kahvia ehtii juoda kotona!"  Grin

En mä tiiä.. Mä tykkään mun töistä.. Ja työkavereista.. Ja potilaista.. Ja skorpparistakin ihan vähän.. :Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #7116 : 23.07.2009 21:31:56 »


Iltaa Tupaan!  Smiley

Taitaa se Rrrrrakkaus olla se mikä Tigrun laittaa tykkäämään elämästä?  smitten

Se tuntuu kesä/loma-aika täällä tuvassakin, hiljaisempaa on.

Teetä, tummaa rommia ja hunajaa olisi yömyssyksi tarjolla. Ottakaa hyvin ja jos alkoholi ei maistu voi rommit jättää pois.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7117 : 23.07.2009 23:26:57 »

smitten smitten
Mun ihana rakas 20 vuoden aikanen yksi parhain ikinä  neitsyt ystäväni sai tänään pojan..  smitten
Rommia, NAM... kiitos kyllä kelpaa  smitten
Ja syystä...  Wink vuoden vanha ystävä rakas ja arvokas sai tänään pojan  smitten
Eli vrk.n nuorempi on tämä sankari, Tiigriksen ystävän sankarin suhteen  Cheesy
ELÄMÄ ON IHANAA  smitten smitten smitten
Lisää vauvoja, ne on SULOISIA otuksia  smitten smitten (mutta ei meille!!!!!)
 Wink
Teho päivä takana, joka päätyi saunaan ja tänne  Kiss
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #7118 : 24.07.2009 14:13:19 »

Joo kyllä mä taidan jättää nuo koiran kanssa pyöräilemiset aika vähälle  Grin Ei innosta kuitenkaan leikkiä omalla hengellään...
Mun isoveljelle ja sen tyttökaverille pitäs kans tulla vauva joskus helmikuussa.. vesimies  Cheesy
ja mä pääsen ehkä kummiks  Kiss

Muutaman tunnin päästä lähtee kyyti kohti Oulua ja huomenna sit Rovaniemelle sinne häihin. smitten
Kivaa ku ei tartte mennä vanhempien kans samalla kyydillä,ku meitä on niin iso sakki niin mä pääsen
siskon poikakaverin kyydissä,paljo rennompaa ja voi popittaa musiikkia matkalla yms... Smiley

Hyvää viikonloppua kaikille! smitten

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7119 : 24.07.2009 18:00:39 »

vaikeuksia ohjata  kaksoset miehen aatoksia järkeville linjoille.. sellaisia ne kai on.. hauskaa iltaa, meillä leffailta kaiken kunniaksi, taisi tulla partnereita ku pipoo.. jotkut oli 3 rock konsertissa tänä kesänä (toiset ei, heh)-- me vain katselimme oopperajuhlien valmistelua ulkomailla..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7120 : 25.07.2009 12:59:13 »

Kaikki menee niiiiiiiiiin hyvin...  smitten

Musta kyllä tuntuu että skorppari odottaa mun ottavan kaikki eteenpäin menevät askeleet,
mutta se on ihan heti täysillä mukana ollutkin kaikessa.. Mutta joo, mä oikeastaan tunnen oloni mukavammaksi kun saan ehdottaa asioita ja kysyä että käviskö näin ja mitäs jos. Jos multa aletaan kyselemään kovasti kaikennäköstä niin mä alan vatvomaan asioita liikaa. Mä haluan päättää ensin asian ja vasta sitten ottaa puheeksi. Eikä niin että joku on ajattelee ja sanoo jonkun asian ennen mua.. Nounou!

Jos joku yrittää hätiköidä asioita nopeemmin kuin mä,
mulle voi tulla oikosulku, ahdistunut ja ristiriitainen olo ja halu paeta ÄKKIÄ..

Siis en oleta, etteikö se ajattelisi samoja asioita, mutta se vaan antaa mun sanoa ne ääneen..
Ja luulen että tämä sopii meille molemmille näin päin..
Mä tykkään olla päällä ja se alla.. Grin Hmmmmmm.. :Smiley

Mutta joo, ei se nyt muuten ole mitenkään tossun alla vaikka kauheen mukava ja kiltti mulle onkin..
Musta tuntuu että se vaan tykkää kun mä vähän pidän sille kuria.  Wink
Kyllä me passataan ja hemmotellaan toisiamme kilpaa, enkä usko että kumpikaan yrittää pomottaa tai käyttää valtaa millään tasolla..

Paitsi mä sanoin eilen skorpparille että olen sen kanssa vain siksi, että yritän hyötyä siitä taloudellisesti..
Aika huolestuttavaa miten paljon se nauratti.  2funny
Varsinkin kun se tietää et se yksi pankinjohtaja yritti kovasti tapailla ja hurmata mut samoihin aikoihin
kun me oltiin just tutustuttu... Grin
Noh, onneks raha ei ole mulle tärkein asia.... Wink Wink

Mä olen tässä miettinyt, että me molemmat maksetaan 500€ vuokraa ja kuitenkin käytännössä ollaan kaikki yhteinen vapaa-aika vähintään 20 metrin etäisyydellä toisistamme..
Joku voisi ajatella, että olisi kerrassaan typerää muuttaa yhteen kun on tuntenut alle 2kk,
mutta voisin olla siihen valmis, vaikka heti.

Mä tiedän mitä kävi exän kanssa, mutta yhteen muuttamista sen kanssa en kadu,
se suhde oli paska muista syistä kuin hätiköidystä yhteenmuutosta.....
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #7121 : 25.07.2009 14:13:20 »

Päivää.

Vaaveista tuli mieleen että saan serkun varmaan alkuvuodesta ja musta tulee kummi.

Muuten menee päi helvettiä, mut eteenpäin mennään.

Lionheart kuittaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #7122 : 25.07.2009 14:35:42 »

vaikeuksia ohjata  kaksoset miehen aatoksia järkeville linjoille.. sellaisia ne kai on.. hauskaa iltaa, meillä leffailta kaiken kunniaksi, taisi tulla partnereita ku pipoo.. jotkut oli 3 rock konsertissa tänä kesänä (toiset ei, heh)-- me vain katselimme oopperajuhlien valmistelua ulkomailla..

Se on ihan helppoa. Pitää antaa luulla, että kaksonen ajattelee ja päättää itse, vaikka oikeasti ohjailet ajatuksia ilman sanoja...  Grin Tai ainakin kun suhteessa molempien rytmi on sama, niin olen huomannut että kaikki toiveeni toteutuvat ilman sanoja, kunhan hän vain on se joka ne sanoo ääneen.  Wink

Hyi kamala näitä ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jossain mielenhäiriössä tai sairauksessa
joitain diktaattoreja ja jumaluuksia itsessään,
jotka pyrkivät hallitsemaan ja muuttamaan toisen persoonaa, ajattelutapaa ja elämää
itselleen sopivaksi. buck2 buck2 buck2

Varmaan siksi, että tunne -ja sosiaalinen älykkyys ei riitä itsensä kehitykseen,
vaan silloin mieli hakee korvaavan toiminnon ja pyrkii sitten muuttamaan muita
ja ympäristöänsä omiin vajavaisuuksiinsa sopiviksi. Huh

Justiinsa mietin tuossa intraälykkyys-topicissa ravinnon, myrkkyjen ja saasteiden
vaikutusta aivoihin ja siten esim. tunne -ja sosiaaliseenälykkyyteen
-kuin myös toki muihin älykkyyden muotoihin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7123 : 25.07.2009 18:14:27 »

Eiks toi ns. hienovarainen ohjailu ole muutenkin aika yleinen tapa saada asiat hoitumaan mielensä mukaisesti? Olen ainakin ollut huomaavinani :Smiley

Meitsi taas sanoo suoraan miten asiat ovat ja mitä tapahtuu jos homma ei mene meikäläisen mielen mukaan 2funny



 Grin 2funny

Niinpä, mutta minä olen pyrkinyt siihen, että valitsen sellaiset ihmiset
lähipiirini, jotka ovat jo valmiiksi sopivia.. :Smiley
-yksinkertaisesti siitä syystä, että olen pirun laiska ja mukavuudenhaluinen! Grin 2funny

En minä mitään vaivaa halua tehdä/nähdä..  :Smiley
-elämä on mukavaa näinkin ja en ole mikään kärsimyksiä elämääni haluava masokisti,
joka sitten saa leikkiä sadistia sille toiselle. Tongue
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #7124 : 26.07.2009 09:33:43 »


Huomenet tupaan!

Töihin pitäisi lähteä, mutta ensin aamukahvit....

ja pikku monologi, kun muut näyttävät vielä nukkuvan.

En oikein tiedä kummasta täällä on ollu puhe vai kummastakin, eli parisuteessa vallitsevasta dynamiikasta vai, että valitaan tyystin itselleen "sopimaton" kumppani, jota sitten yritetään muokata persoonaltaan ja ajattelultaan itselle mieleinen?

Itse olen varsin itsenäinen ja kykenevä hoitamaan lähes kaikki arjen aisiat, mutta parisuhteessa molemmilla on tarve tuntea itsensä tarpeelliseksi ja tarvituksi (onkohan tuo Suomea?) Joten olen joutunut opettelemaan antamaan puolisolleni tilaa myös tehdä ja päättää asioita, eikä vain mennä minun rytmissä. Parisuhteessa, kuten ystävyyssuhteissa tämän voi tehdä suoraan sopimalla tai sanattomalla sopimuksella. Ja kyllähän sellainen "ripsien räpsyttelyllä" tahtonsa läpivieminen on ihan hauskaakin, kunhan molemmat tietävät missä mennään ja asiat jotka ovat silloin kyseessä eivät ole toisen alistamista. Vaikka "syödäänkö vai naidaanko ensin?  Grin

Parasta tämän ripsien räpsyttelyn ja miehisen arvovallan käyttö on silloin, kun molemmilla on hauskaa ja siihen riittää huumorintajua. Myös tilannetaju ja toisen oikea kunnioitus auttavat.   coolsmiley

Nyt töihin. Ihanaa sunnuntaita astrolaisille ja heidän kumppaneilleen!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 473 474 [475] 476 477 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: