Sivuja: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641698 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4725 : 03.11.2008 09:22:35 »

Huomenta!
Pistänpä hiljaiseen tupaan kahven tuoksua ja tuolla leipäkoneessa yön aikana paistunut meille lämmin ja tuoksuva vehnäleipä auringonkukan siemenillä, odottaa nyt liinan alla syöjiä  smitten

Maanantai... voi rähmä, väsyttää  buck2 Kuka käski istua illalla tv.tä töllöttämässä puoleen yöhän?
Mitäs te tuumaatte siitä "piiri" ohjelmasta? Katsoin ekaa kertaa ja hmmm... no, enpä tiedä jaksanko valvoa toistamiseen  :Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #4726 : 03.11.2008 09:54:34 »

 Tänään pitäisi olla erityisen aktiivinen työnhakija ja lähetellä noita työhakemuksia ympäriinsä! Tänään olen itselleni  police, valvon kuria ja järjestystä  Wink.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4727 : 03.11.2008 12:13:24 »

Eilen täälläkin leijui muutama lumihiutale alas taivaalta kun kävin lenkillä Smiley

Mäkin haluun lunta tänne.. Embarrassed HETI!  knuppel2   Grin

Pitäs olla koulussa mut kas kummaa ku nukutti sen verran että päätin jäädä himaa.. Noh, teen koulutehtäviä eli ei mee ihan lorvimiseks koko päivä.. Lenkille haluisin lähtee mut on kyl aika pirun kylmä ja mul ei oo pahemmin mitää takkia mikä olis hyvä lenkkeillessä ja lämmin. Eilenkin kävin lenkillä niin, että mul oli kolme hupparii päällekkäin  Grin Näytin aika hyvin syöneeltä.  :Smiley

No nyt alan lukemaan tota kirjaa.. Paitti et eka tarjoon mansikkajäätelöä teille kaikille!  Smiley Grin
Hyvää päivänjatkoa. Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4728 : 03.11.2008 17:48:20 »

Kunnon uinti teki terää, piti keskeyttää kun alkoi sataa. Angry

Joo, sateessa voi kastua!!  Grin

Ei kai kukaan halua salamaa altaaseen ollessaan siellä. :Smiley Ovat muutenkin aika tujakoita näillä nurkilla.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4729 : 03.11.2008 18:01:30 »

Ylläolevaan:

Joo.  Undecided Minä vaan yritin olla hirveän viisas mutta kompastuin siihen.  Sad

En minäkään kyllä mene järveen ukkosella.. angel


..

Jep, mikä koulupäivä.... Ensin ne lääkelaskut ja sit ensiapua..
Hahaa, pääsin elvytyskokeesta läpi..

Elvytettiin sitten ihan urakalla.. Nyt on ainaskin painelutekniikka ja puhallustekniikka kunnossa...
Nukessa oli sellaset tunnisteet ja nähtiin monitorista sen elvytyksen tuloksia.. Mulla oli ongelmana liian voimakas puhallus ens alkuun.. Moni puhalsi ilmat vatsaonteloon?? Se ei olekkaan niin helppoa ja opekin sanoi että olis melkein parempi että maallikoille neuvottaisiin vaan paineluelvytys, jos puhaltaa väärin siitä on enempi haittaa kuin hyötyä tai sit se on yhtä tyhjän kanssa...

Oli ihan hyvä kerrata, en suoraansanoen enää muistanutkaan miten lasta elvytetään..

Joo, ihanaa kun on se mun ihana ystävä on rrrrraskaana..  smitten smitten smitten smitten
Mua ilostuttaa se asia niin paljon että ihan..  laugh laugh koko ajan..  angel angel
Siellon vauva!!  angel smitten Pieeeni vauva ja mäkin saan sitten mennä kylään vaihteleen vaippoja jee.. smitten

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4730 : 03.11.2008 18:57:23 »

Mun ihkuu leijjona.. leijona leijona smitten smitten

Pääsen kohta sohvalle toisen kainaloon katsoon telkkariiii..
  smitten smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4731 : 03.11.2008 20:02:09 »

Heissan vaan... täällä tämä ahkera opiskelija pärskii ja ihmettelee, kun joka paikkaan sattuu  Sad Jopa sormenpäät sattuu, kun kirjoittaa näppiksellä  Grin
Ei kiva, taidan ola tulossa kipeeks  buck2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4732 : 03.11.2008 20:19:06 »

Terveiset tuolta ulkoolta.. On aika pirun kylmä ja pimee  Sad Ja sitku tää neiti pelkää aika söpösti ku aurinko laskee mailleen ja kaikenmaailman möröt hiipii metsästä pimeyteen ja pitäs lenkkeillä koiran kans joka pelkää enemmä ku minä ni.. ÄRH!  tickedoff Noh, hiljaksiin luottamusta rakentaen.. Miettii vaan kumpaa se piski pelkäs enemmä, pimeetä vai mamia joka karjasee ain sillon tällön "SIVULLE!"  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4733 : 03.11.2008 21:59:27 »

Ihmisiä löytyy moneen lähtöön, onneksi.  smitten

Ihanaa, mä niin rakastan viettää laatuaikaa jellonan, jellonan mahan ja jellonan pikkutytön kanssa..
Sen mies on Euroopan rundilla, joten mä voin leikkii sillä välin talon miestä.  Cool



" leijona: Palelee koko ajan..paleleeks teitä?
mä: Ei mua palele..
Tyttö: Ne joita palelee, ei enää kuulu meidän perheeseen.
Mutta äiti. Sä kuulut silti."

Sitten palloteltiin ilmapallolla ja katsottiin salkkarit.. Jee..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4734 : 03.11.2008 22:36:29 »

Mulla taas huomenna ohjelmassa pitkät aamu-unet Ahhhh... Ainakin ysiin..
Jostain kumman syystä tuli viikonloppunakin nukuttua vaan jotain kuuden tunnin unia, vaikka en ees ollut riekkumassa missään tai ollut mitään syytä herätä niin aikasin kun heräsin..

No eilen aamuna heräsin kyllä seitsemältä sen takia että  oinas soitti mulle silloin kännissä kuin saatana jo kolmannen kerran sinä yönä ja valitti että ei pysty nukkumaan, alkaa tuleen krapula ja se hyppää parvekkeelta alas jos en mee pelastamaan sitä yksinäiseltä krapulahelvetiltä..
No kun se kerran herätti mut niin en viittinyt enää jatkaa unia.. Mutta siis en kyllä mennyt sen luokse..

Kohta sen jälkeen soitti myöskin vahvassa soosissa ollut  harka, joka tosin oli jo kerennyt nukkumaankin.
Tämä tyyppi siis soitti mulle aiemmin yöllä ja sanoi vaan kymmenen kertaa peräkkäin että on huolissaan musta ja et pärjäänkö mä ja se laittaa mun tilille 1000€............

No aamulla sitä nauratti että joo, ohkohan hän taas puhunut mulle pehmeitä, kysyi varovasti että mitä kaikkea on tullut selitettyä.. Siitä rahan lainaamisesta se oli ollut tosissaan, mä kyllä laskin summaa hieman pienemmäksi...

 harka on jo 5 vuotta soitellut mulle kännissä ja joskus se tunnustaa rakkauttaan, mutta se ei ilmeisesti ikinä muista sitten selvin päin että mitä se on kännissä selittänyt. Harmittaa kun se juo niin paljon. Ja tekee koko muun ajan töitä. Valittaa kun ei naista löydy eikä auta vaikka olen tuhat kertaa sanonut että kukaan nainen ala seurusteleen alkoholiongelmaisen työnarkomaanin kanssa ..... uglystupid2

Noh, sitten soitti  jousimies joka meni suoraan asiaan ja kysyi voiko hän tulla visiitille, koska hän on miettinyt vakavasti haluavansa yhtä juttua ja olisi kiva jos.. Sanoin että tänään ei ehdi nähdä ja niissä merkeissä en ainakaan aio tavata...

Niin.. Kukaan ei ole koskaan väittänyt, etteikö niitä miehiä oikeesti olisi ihan riesaksi asti..
Ne vaan tuntuu olevan aina krapuloissaan.
Mä en oikeen jaksa.
Onneksi ei tarvitsekkaan jaksaa...
Onneksi on vapaus valita.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4735 : 03.11.2008 22:47:31 »

Miksi mulla on sellainen ihme romantiikkahöperö olo?
Mä vaan haaveilen siitä etttä joku iiiiiihaana mies katsoisi silmiin ja sanois
"oi ihana Iiirikseni.... olen koko elämäni ajan odottanut juuuri sinua......."

ja sitten he suutelevat ja ja ja taustalla näkyy ilotulituksia..
OI!!! Ja mikä täysikuu!!! Ja kuulas ja kylmä yö, jolloin miehen tosiaan on syytä antaa takkinsa hänelle  :Smiley, koska tämä kaikki tapahtuu tietenkin puistossa suihkulähteen äärellä....

Öhm..
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #4736 : 04.11.2008 01:36:09 »



                           coolsmiley

                   

            Hai Ammaa, tuo tuttu tyyppi, tai siis lähes!!  Noo, olin joskus vuosia sitten

        rakentelemassa niitä korokkeita, jotka kuuluivat siihen esitykseen.  Ja kun

     vuorostani olin tilaisuudessa lähempään kontaktiin, niin kuinkas se nyt

 sattuikaan, kun otin niin läheisen otteen hänen toisesta pakarastaan,

     että meinasi hävettää, mutta eihän sitä siinä vaiheessa enää

         voinut myöntää eli peruuttaa. Joten kaikki hyvin....


               Ainiin, nyt on aamu, ja otetaampa ne kupit

                   esille ja kaadetaan tuo viimeinen olut.


                         Kiitos ja öitä sinneppäinkin.


                                       smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4737 : 04.11.2008 10:45:34 »

rahat ja matkat ja vitamiinit ja safkat voi kyllä tehdä/hankkia ihan itse, kun miehet on mitä on. mutta onhan niistä siis leikkikavereiksi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4738 : 04.11.2008 11:00:41 »

Heippa tupaan taas! Pääsin kouluni koneelta täällä piipahtamaan.  smitten Eipä tuon viime kertaisen visiittini jälkeen ole kerennyt tapahtumaan mitään ihmeitä. Samaa rataa mennään niin opiskeluissa kuin rakkausrintamallakin.  smitten

Ylläolevaan:

Hahaa, pääsin elvytyskokeesta läpi..

Elvytettiin sitten ihan urakalla.. Nyt on ainaskin painelutekniikka ja puhallustekniikka kunnossa...
Nukessa oli sellaset tunnisteet ja nähtiin monitorista sen elvytyksen tuloksia.. Mulla oli ongelmana liian voimakas puhallus ens alkuun.. Moni puhalsi ilmat vatsaonteloon?? Se ei olekkaan niin helppoa ja opekin sanoi että olis melkein parempi että maallikoille neuvottaisiin vaan paineluelvytys, jos puhaltaa väärin siitä on enempi haittaa kuin hyötyä tai sit se on yhtä tyhjän kanssa...

Oli ihan hyvä kerrata, en suoraansanoen enää muistanutkaan miten lasta elvytetään..


Minäkin olen joskus aiemmin ensiapukurssin käynyt ja tämän nykyisen opiskelun myötä se on nyt tullut käytyä uudestaan. Nyt on sitten ensiapu "päivitykset" tehty ja olen taas virallisen EA1 kortin haltija.  coolsmiley Se elvytys ei todella olekaan niin yksinkertaista kuten sanoit ja myös minulla muutama puhallus oli aivan liian kova, mutta harjoittelu tekee mestarin.  Wink Olisi muuten todella hyvä olla tuo kurssi käytynä ihan jokaisella, sillä sitä kun ei koskaan tiedä jos ensiaputaitoja joskus tarvitsee, oli sitten millä alalla tahansa...

Hyvät päivänjatkot kaikille!  smitten angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4739 : 04.11.2008 13:25:56 »

Huomenta tupaan!!

Näin unta että olin homehtunut ja mädäntynyt ja kun heräsin, niin oli hirveä kuumotus ja kaikki raajat olivat puuduksissa... idiot2 Siis ei hyvää päivää se oli kummallista!! Ja nyt on kuumeinen olo!

En löytänyt unikirjasta mitään homeesta ja mädästä, mutta todennäköisesti tämä tarkoittaa että olen mennyt lopullisesti pilalle ja vanhentunut... 2funny Joten on aika alkaa luomaan jotain uutta, kun parasta ennen päiväys meni jo.. Grin Soitin äidille, se oli pistänyt ranttaliksi ja tuunaa minun huonettani meidän lapsuudenkodissa omaksi makuuhuoneekseen, oli hajottanut vanhan natisevan sänkyni kuulemma polttopuiksi...

Siellä se ihmetteli jotain hyllyllä ollutta laatikkoa, jossa oli kaikkea mun krääsää että "täällä on tällasta ja tällaista.. rusetteja.. kimalteita.. lakkamarmeladisydämiä? " huusin että näpit irti..! sain ne 6 vuotta sitten poikakaverilta lahjaksi!... Grin
Ja kielsin penkomasta mun laatikoita...

Noh, tehkööt siitä sitten itsellensä huoneen, en pahastunut..

Haluisin vaan siellä olla itse tyhjentämässä mun pöytälaatikoista kaikki jutut pois..
Vaikka äiti lupasi ettei se niitä mene sörkkimään, kun ei sitä kiinnosta.  Grin
« Viimeksi muokattu: 04.11.2008 13:30:30 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Sivuja: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: