Sivuja: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641929 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4500 : 22.10.2008 14:51:59 »

Suhteessa olevilla on hyvä tekosyy viettää vaikka kokonaisia päiviä sängyssä.. laugh

Voi niitä aikoja kun sen yhden kanssa yks suudelma saattoi kestää kolme tuntia..
Se oli söpöä nuorta rakkautta kun ei ollut maailmassa vielä niin hirveästi muita asioita,
mihin olis tarvinnut keskittyä, kun lukio meni ihan omalla painollaan ja siinä oli kaikki vastuut..
En ottanut edes kirjoituksista mitään paineita, muistan kun joillekin se oli ihme ressaamista puoli vuotta.
Voi kun pääsis takasin sen ajan helppouteen!!

Vaikka en tiedä.. Ehkä helppous ei kehitä ihmistä tarpeeksi, tai tarjoa innostusta..
Haasteet ja itsensä voittaminen vievät eteenpäin. Ei tule oloa että homehtuisi paikoilleen.
Joskus haasteet ja muutokset pelottavat, mutta silti on tartuttava härkää sarvista kun aika on..

Mutta miten tää kaikki liitty siihen kolmen tunnin suudelmaan.. 2funny
Joo, vapaan yksinäisen illan mietteitä.. kyllä minä varmaan vielä joskus koen sen uudelleen.... Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4501 : 22.10.2008 15:18:56 »

Olin törmätä yöllä kadulla norsuun. Onneksi se ei ollut täysikasvuinen yksilö. :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4502 : 22.10.2008 16:18:59 »

Suhteessa olevilla on hyvä tekosyy viettää vaikka kokonaisia päiviä sängyssä.. laugh

Onko tätä ilmassa?
Ukkonikin tuossa pohti tälläistä vipinä päivän päätteeks, kun kumpikin vaan kaatu sänkyyn ja huokaisi syvään  :Smiley Ei huonompi juttu, jos vain sain realitasolla onnistuun  Wink

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4503 : 22.10.2008 16:21:45 »

Suhteessa olevilla on hyvä tekosyy viettää vaikka kokonaisia päiviä sängyssä.. laugh

Onko tätä ilmassa?

No minä olen vähän väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta jos olisi asiat toisin niin minua ei ainakaan estäisi mikään.. 2funny

Mutta toivottavasti teillä sujuu hyvin siellä punkassa.  Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4504 : 22.10.2008 21:09:09 »

 Embarrassed

PLÄÄH..

Vaatteet kiristää ja mä ... musta vaan tuntuu että koko elämä menee pilalle kun lihoo..
Se on jotain sietämätöntä, tuntuu että oon epäonnistunut..  Embarrassed Embarrassed



Mä söin tänään:

kanasalaattia iso lautasellinen
2 palaa ruisleipää
kaaliraastesalaattia 3dl
banaani
3 soijavanukasta  Embarrassed
10 kuivattua luumua (tuli himo niihin  Sad)
pala näkkäriä
paistettuja kirjolohisuikaleita iiiso satsi ja kaksi tomaattia, 1dl raejuustoa

sen lisäksi litra vettä ja 7 kupillista kahvia mustana..

***** että mulla on paha olo!! En tajua miten voi mässäillä näin että on ihan pökerryksissä ..  buck2 Koko päivän vaan vetänyt kaikkea ruokaa niinku muuta en osaiskaan ja nyt oon ihan invalidi.. Kävin sitten puolentoista tunnin kävelylenkillä jos se kompensois edes vähän kun en halua lihoa enää yhtään!!!! En tosiaankaan syö yleensä näin paljoo, varmaan puolet tuosta määrästä...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4505 : 22.10.2008 21:30:23 »

SE ON  jupiter aspect_con kuu mikä mua mässäilyttää!!!!!!!  Shocked Shocked Shocked

Jaa Elwyn tarkoitatko sie että en ole normi-ihminen?  Grin 2funny
*loukkaantuu koska haluaa aina olla samanlainen kuin muut*  Grin

Ja siis huom tuo kanasalaatti oli reilu satsi ja se ei ollut mikään maailman terveellisin salaatti..

No jaa, enpä nyt sitten tiedä, minun mielestäni tuo ruokamäärä on melko suuri ainakin juuri nimenomaan hiilareiden määrä (luumut, vanukkaat, paljon leipää..)
..

Noh, huomenna on uusi päivä.. Tiedän ettei leipä sovi mulle yhtään, se pöhöttää......

Ja mun aineenvaihdunta ei tosiaankaan oo käynyt täysillä sen jälkeen kun lopetin tupakoinnin..
Varmaan senkin takia on näin pöhkö olo.. crazy2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4506 : 22.10.2008 21:44:23 »

Iltaa  smitten

Mä pelaan just tässä netti shakkia  kalat kanssa  Grin kumpihan voittaa  Cool
Olin taas pari päivää sen kämpällä ja nyt on taas ikävä kun aamulla viimeks nähtiin  Huh

HUI ETTÄ miten vähän TIGRIX oot syöny päivän aikana!! idiot2 Vaikka en mä tollasista mitään
ymmärrä ku syön itse aivan miten sattuu ja paljon tai vähän,riippuu aina jostakin milloin
mistäkin mutta en mä liho kuitenkaan koskaan vaikka haluaisin kyllä vähän lihaa luiden päälle  knuppel2

Nyt pitää alkaa keskittyä shakkiin tai häviän  2funny no häviän jokatapauksessa.
Mutta öitä tupalaisille ja kynttilän valoa  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4507 : 22.10.2008 22:01:23 »

*nostaa katseensa kirjasta ja havahtuu tuvan hälinään yhtäkkiä*

oon ahminu tosta kirjasta jo puolet. Kyllähän onkin mukaansa tempaava. Kiitos vinkistä ehkä perustan jonkun kirjanurkkauksen tänne kunhan ehdin.  Smiley

Tuosta narsismista pakko kommentoida vielä sen verran, että sehän kuuluu normaalina 2-3v. lapsen elämään ja siitä uhmaikä juuri tulee. Pieni lapsi tajuaa yhtäkkiä olevansa pieni ja avuton, mutta ei pysty käsittelemään tätä tunnetta, joten alkaa kuvitella itsestään liikoja suojatakseen heikkoa minäänsä. Aikuisen tehtävä on lohduttaa ja ohjata lasta turvallisesti tämän vaiheen ohi. Tukea häpeää tuottavien tilanteiden yli. Seuraava ikävaihe, johon narsismi kuuluu ihan luonnollisena osana on teini-ikä ja nuoruus. Tässäkin kohtaa nuori ihminen tarvitsee tiettyä ylimielisyyttä ja uhkarohkeutta voidakseen lähteä kokeilemaan siipiään ja kohdata usein hyvin pelottavan ja hämmentävän maailman. Aikuisten tehtävä on ohjata nuorta näkemään ja tunnistamaan omat kykynsä realistisesti. Kannustaa ja tukea, mutta tarpeen tullen myös toppuutella. Nämä ovat narsismin/terveen itsetunnon kannalta hyvin tärkeitä ikäkausia. Vaatii aikuiselta tervettä suhtautumista ja taitoa luovia nämä vaiheet läpi. Terve aikuinen yleensä tunnistaa milloin tarvitaan kannustusta ja milloin pitää puuttua toppuuttelemalla. Ongelmia tulee, jos aikuinen tai vanhemmista molemmat ovat itse narsistisia. Silloin tällä aikuisella ei ole riittäviä eväitä ohjata lasta tai nuorta turvallisella tavalla näiden vaiheiden yli.

Lasten kasvatuksesta en tiedä, mutta tällaista olen lukenut ja pähkäillyt. Niin ja kun Dawnchild mainitsit tuon nuoruuden niin tuli mieleen, että se narsismi tosiaan kuuluu siihen ikäkauteen ihan luonnollisena. Hirveää jos siitä täytyy kokea jotain kohtuutonta syyllisyyttä. Mutta joo ei nämä helppoja tai yksinkertaisia asioita ole. Oli tausta mikä tahansa niin aikuisena sitä narsismia joutuu kyllä kohtaamaan. Ihan senkin takia kun tää nykymeno on niin just sitä. Mä en oo keksiny mitään muuta keinoo kuin rajojen vetäminen. Just sen takia noita rajoja oon nyt miettiny niin paljon viime aikoina. narsismille ja kaikenlaiselle energiavampyrismille on tyypillistä rajattomuus ja epämääräisyys ja mikäs sen parempi lääke kuin terve itsetuntemus sekä selkeät, itse määritellyt rajat. Joista sitten myös pitää itse kiinni.

Niin joku muuten vois ajatella musta ton avattaren kuvatekstin perusteella, että onpas omahyväinen tyyppi. Kun ajattelin sitä, että jos sen miettis jotenkin kommenttina.  Grin Rohkea ja hyvä valinta kirjan nimeksi.

Jees mutta enpä paasaa asiasta enempää. Piti vain tuo vielä kommentoida siihen liittyen.

Tänään on aurinko paistanu ( kuten chandra tuolla ennusti..  Wink ) ja ihmisillä on ollu selvästi jotenkin ilosempi olo tänään.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4508 : 22.10.2008 22:13:18 »

Mä tiedän omasta kokemuksesta noista eri ruokavaliosta.. Vedin joskus tiukkaa protskulinjaa..
Oon ollut myös täysin vege.. Ja kaikkea..

Nyt mulla on hyvä ruokavalio mielestäni mutta oon vaan mässäillyt viime päivät.. Undecided

Johtuen siitä että se antaa mulle jotain mitä en muualta saa. Ongelma ei ole se ettenkö tiedä mitä mun pitäis syödä ja miten - en vaan halua, kun tekee mieli kaikkea hyvää..
Huoh.. Ehkä mä joskus keksin jonkun terveen keinon käsitellä stressiäni - vaikka osaanhan minä sentään jo tajuta sen että tämä ongelma liittyy nyt johonkin ihan muuhun kuin syömiseen........
Opiskelu, valmistuminen, tulevaisuus......... *ikuisuudessa kaikuva pohjaton huokaus*

Ne kaikki 500 juttua, mitkä pitäis vaan tehdä. Ne käy mun psyykkeen päälle niin sitten kehittelen itselleni jonkun ihme ongelman jostain ihan muusta aiheesta, jotta voisin keskittyä johonkin epäolennaiseen..
Yritän huijata itseäni mutta näen sen läpi.  buck2
Tiedän myös että luulisin olevani parempi ihminen jos olisin vähän hoikempi, vähän kiinteämpi, vähän enemmän sitä sun tätä, ehkä silloin minua rakastettaisiin enemmän, minut hyväksyttäisiin, löytäisin miehen ja olisin hyvin hyvin onnellinen.. En silti enää anna sille enää valtaa niin että se sekoittaisi koko elämän. Tämä on siis luuloharha jonka tunnistan ja ymmärrän miten typerä ja naivi se on.. Tämä on juuri sitä narsismia. Ehkei elämä ole minun ulkonäöstä kiinni. Ei todellakaan ole. Varmaan parempi jos vaan keskittyisin niihin koulujuttuihin nyt ja lopettaisin nämä idioottimaiset haihatukset.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4509 : 22.10.2008 23:03:23 »

Mä vihaan niiin paljon. Vihaan, vihaan, vihann, vihaan!
En tiedä mistä tää tulee.....
Rakastin rakastaa sua ja nyt vihaan vihata.. Olisi helpompaa jos kuolisit tai muuttaisit vaikka sinne helvetin Intiaan.. K*sipää paskiainen tuhlasin vuoden mun elämästä miellyttäen sua joka mahdollisella tavalla.. Ja sitten sain vain paskaa ja pahan mielen.. Paskaa paskaa! Kaikki meni mun edelle!! Mikä mä olin sulle???!!!!  uglystupid2 tickedoff tickedoff Ja silti tänään mä mietin että kyllä mä sua vieläkin rakastan jollakin sairaalla kieroutuneella tavalla.. Rakastan koska mä aina ajattelin että sä ansaitset mun täyden rakkauden!  Huh Mutta kun sä sait mut vihaamaan itseäni niin paljon, että en voi enää ajatella sua ilman että alkais oksettamaan... You make me so sick!!!!!!!!!!!  buck2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4510 : 22.10.2008 23:22:38 »

Muakin ajatus valmistumisesta pelottaa aivan suunnattomasti. Se ajatus siitä työmäärästä, jonka joudun vielä tekemään valmistuakseni ja sitten taas se että mitä sitten sen jälkeen. APUA!  Shocked Ihan kamalaa.

Mun tapa käsitellä stressiä on ollu hommata kaiken maailman muuta draamaa elämään tai sitten osallistua toisten draamoihin... Jos mulla on kauhee stressi niin mun elämästä tulee heti muutenkin hirveen dramaattista.  uglystupid2 On mullaki ollu toi vaihe, niinku tuolla aiemmin vihjailin syömiseen liittyen. Äiti aina kommentoi nuorempana ikävästi mun syömisiä ja ulkonäköö niin ajattelin että hemmetti mä laihdutan itteni ihan nälkäkurjeks niin onko sitten hyvä mitäh. No ku lakkasin syömästä niin sekään ei ollu hyvä. Sitte alko valitus että "mikset sä syö kun oon laittanu tänne valmiiks..." Totesin, että njaah. On se ny kumma kun mitenkään päin ei oo hyvä ja lopetin.

No siis se ei ole välttämättä narsistista kiinnittää huomiota omaan ulkonäköön. Mutta aivan rajaton ja epänormaali tarve miellyttää tai saada hyväksyntää joltain ihmiseltä on reagointia lähellä esiintyvään narsismiin. Jotkut, joiden vaikka vanhemmat on ollu narsistisia niin niistä tulee itsestäänkin narsisteja. Sitten taas toiset reagoivat niin, että haluavat miellyttää ja sitä kautta hakea hyväksyntää. Jota ei ikinä näiltä hologrammi ihmisiltä saa kun he eivät itsekään tiedä keitä ovat ja mitä haluavat ja on äärimmäisen kiduttavaa ja henkisesti raskasta seurata näiden ihmisten elämää sivusta saati yrittää olla mieliksi, kun se on ihan mahdotonta.

Jos joku ihminen herättää minussa aivan suunnattoman voimakasta, pakottavaa tarvetta miellyttää ja saada hyväksyntää niin mulla alkaa nykyään niin kiehuun ja silmissä välkkyy punasta. Narsistit ei oo kaikki samanlaisia vaan niitä on moneen lähtöön, mutta tarkkailemalla omia reaktioitaan voi tunnistaa, että milloin on tekemisissä sellasen ihmisen kanssa, jolle ei mikään oo hyvin. Mä en oo ittelleni keksiny mitään muuta niin hyvää varotussignaalia ku toi miellyttäminen. Siinä vaiheessa pitää kellojen soida ja mun sanoo hei hei ja olla mahdollisimman vähän tän ihmisen kans tekemisissä. Tietysti ystävällisyys on hienoa ja kohtelias käytös ja näin, mutta jos ylettömästi ja pakonomaisesti kokee tarvetta miellyttää jotakuta niin se ei enää ole normaalia.

En tiedä menikö jo ohi aiheen, mutta siis tolla tavalla ajattelen ja oon ymmärtänyt.

Se on kamalaa mitä stressiä nuoret nykyään kokee. kaikkein pahiten just 23-27 jotka on lopputyö/valmistuminen/ astuminen työelämään -vaiheessa. Hirveet odotukset ja pelot ja toiveet ja stressi.
kauhee pelko, että riitänkö minä opettajien tai professorien silmissä, entä sitten iso paha työelämä olenko tarpeeksi hyvä? Isoja ja pahoja kysymyksiä. Hirveetä jos pitää miellyttää pahimmillaan läheisiä ihmisiä ja sitten vielä jotain laitosta tai organisaatioo... aarg.

Kohtuuton miellyttäminen on itselle hyvin vaarallista ja haitallista. Narsisteilta saatu palaute kuin on yhtä rakentavaa kuin mitä palautetta peili antaa peilitalossa. Kyllähän se antaa sitä, runsaasti, mutta... Eihän siitä ota erkkikään selvää. Ikinä ei tiedä mistä tulee ja koska ja millä nopeudella.

paasaus paasaus, toivottavasti tässä oli edes joitain jollekin hyödyllisiä ajatuksia. 

Uudet elämäntilanteet ja varsinkin siirtymävaiheet osaa olla joskus aika groteskeja ja stressi herättää monenlaisia reaktioita. Mutta kyllä se siitä. smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4511 : 22.10.2008 23:43:32 »

HYVÄ TIGRIX!!!!! Anna sen vihan tulla!  knuppel2 tickedoff

Ei kenenkään sellasen ihmisen loukkaavia sanoja tai tekoja kannata ottaa piiskakseen, jos toinen saa aikaan sellasen tunteen että vihaa-rakastaa oksettaa SUUTUTTAA niin ja ennen muuta jos se ihminen saa sut vihaan itseäsi. Toi just on sitä peilitaloo ja liisa ihmemaassa meininkiä... SE EI OLE TODELLISTA!!!! Silloin on kadottanu todellisuuden ja sen kuka oikeasti on.

Anna sen vihan tulla ja yritä koota todellisuus pala kerrallaan.
Rakas Tigrix, sinä olet upea, herkkä, älykäs ja kaunis nuori nainen! Pääset vielä eteenpäin.

Jokainen meistä tekee virhearvioita ja suoranaisia räikeitä huutomerkin omaisia virheitä! elämänsä aikana. Ne vituttaa, suututtaa, surettaa ja kaduttaa, mutta sitten on suunta eteenpäin. Jos toinen ihminen on hologrammi, josta ei saa mitään selvää ja ympärillä näkyy vain kaikenlaista sekavaa viestiä, josta ei saa mitään tolkkua niin silloin ne vääristävät peilit palasiks ja katse pois hologrammista, vaikka se kiehtova onkin jollain sairaalla tavalla, johonkin pysyvämpään kuvaan, josta saa edes selvän. Etsii jotain aitoa ja todellista mistä voi rakentaa kunnon talon eikä mitään naurettavaa peilipelleilyä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4512 : 23.10.2008 00:05:48 »

Joo..

Mussa on jotain vikaa ja se on just se, että nyt näen itsessäni vaan vikaa.. Itseinho on pinnalla,
eikä auta katsoa peiliin kun sieltä vaan mulkoilee joku sammakko takaisin päin.. crazy2
(niin ei mulla kyllä sammakoita vastaan mitään ole  smitten)

Oon väsynyt ja silti otan kaikki duunit vastaan, koska oon kohta polvia myöten veloissa.. Tongue

Opinnäytetyön teko takkuaa, koska tehdään sitä kolmistaan ja olen ainoa meistä, jolla on pienintäkään ymmärrystä kieliopin ja muun kieliasun päälle.. Mietin tässä vaihtoehtoja ja olen tähän asti päätynyt olemaan hyvin diplomaattinen ja korjaamaan toisten jäljet, mikä merkitsee mulle aika paljon hommaa... Toisekseen nämä yrittävät päästä helpolla ja kopiovat tekstiä lähes suoraan lähteistä, muuttaen joka lauseessa paria sanaa tms.... Mä haluaisin että tästä työstä tulis hyvä ja siitä näkisi, että me ollaan syvällisesti pohdittu asioita ja tutustuttu lähdemateriaaliin ja valikoitu tarkkaan jutut.. Huh Miten sitten sanot kahdelle YSTÄVÄLLE että toi, toi, toi ja toi lause on ihan ympäripyöreää p*skaa, tuollaista sanaa ei voi käyttää ja tässä kohtaa sama asia on muuten mainittu neljässä lauseessa peräkkäin hieman eri sanoin...  Tongue

Tällaisina aikoina vaan miettii mikä meni pieleen kaikessa, kun rankan päivän jälkeen tulee yksin kotiin keskelle sotkua, eikä kukaan edes halaa.  Grin Mä olin koko kesän hirveen positiivinen ja tuntui että oon "kasvanut henkisesti" hirveesti ja oppinut vihdoinkin rakastamaan itseäni ja ... Niin, mihin se kaikki yhtäkkiä katos vai onko tää joku mainostauko?  Tongue Grin Kun niinku ois lähtenyt joku matto jalkojen alta...

Juu, peilitalo kuulostaakin aika hienolta vertaukselta tuollaisiin suhdejuttuihin.
Kiitos sanoistasi, ne merkitsevät.  smitten

Pitää muistaa että kaikki tällaiset ihme jutut menee ohi. Tämäkin johtuu varmaan osittain unen puutteesta, joten parasta mennä nukkumaan ja vähän äkkiä..

Yöt ovat pelastukseni vaikka unet jääneet lyhyiksi. Aina aamulla herään siihen tunteeseen, että kuin olisin ollut jossain lataamossa... Eli nukkumaan.

Hyvää yötä ja kaunis kiitos.. Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4513 : 23.10.2008 00:53:30 »

Mun pitäis kans olla nukkumassa, mutta kirjoitan vielä tämän. Voit lukea sitten myöhemmin, uni tosiaan on terveellistä ja parantaa oloa. Aika vähille noi sun unet on tuntunu jäävän viime aikoina mitä oot kirjottanu.

Sun tilanne kuulostaa niin tutulta, että pakko heittää muutama ehdotus. Voit tehdä niin tai olla tekemättä pääasia että teet niin kuin sinusta tuntuu, mutta viimesen vuoden jälkeen oon itte stressin asiantuntija ja haluan antaa muutaman ehdotuksen.

Kokoa tuo opinnäyte porukkasi yhteen ja pidätte sellaisen tiukan kokoavan palaverin missä sanot oikeasti nuo asiat mitä kirjoitit näille ihmisille ja ehdota että jakaisitte ja rajaisitte tehtäviä kunkin taitojen ja tietojen pohjalta. Vaadi että toiset tekevät osansa kun olette selvästi sopineet mitä kukakin tekee. (eri asiakappaleet tekstissä kuka tekee mistäkin, kuka tarkistaa kielen vai tarkistaako jokainen omansa entä kirjoitustyyli mitä kriteerejä, toiveita kenelläkin on...) Selvittäkää mitä yhdessä haluatte ja jakakaa niin että tehtävät menevät tasan ja jokainen tekee osansa. Näin sinä et joudu kantamaan suurinta vastuuta. Tuossa tilanteessa säästät itseäsi, jos ehdotat tällaista mietintä ja suunnittelu tapaamista.

Tai jos tuntuu että yhteisymmärrystä ei millään löydy niin selvitä mahdollisuus tehdä työ yksin. Sekin on rankkaa, mutta ainakin silloin tietää mitä tekee ja saa tehdä kuten haluaa.

Varsinkin sellasista suhteista, joihin toi peilitalo vertaus tuntuu sopivan niin niistä toipuminen vie aikaa. Siksi juuri luulen, että näitä "mainoskatkoja" tulee. Kun niissä on niin paljon tunteiden osalta epäselvää niin kestää aikansa ennen kuin tunnetasolla pystyy/on valmis käsittelemään sitä kaikkea. Esimerkiksi juuri vihaa mitä nousee pintaan. Ei se itsensä rakastaminen ja kasvu ole mihinkään hävinnyt, se on nyt vain taustalla.

Niin ja jos iskee haikeus tai yksinäisyys niin ajattele, jos sinun pitäisi siinä vielä tämän kaiken lisäksi miellyttää jotakuta ihmistä, jolle ei mikään ole hyvin niin... huh huh. Eiköhän todellisuus siinä vaiheessa tunnu ihan hyvältä. Voit nyt keskittyä itseesi ja käsitellä niitä tunteita ja kerätä voimia.

*iso halaus*  smitten

ja kauniita unia  Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4514 : 23.10.2008 08:17:12 »

Huomenta tupahan, täältä sairastuvasta  Wink
Kohta lähdetään häkemaan sairaslomalappua tk.sta  crazy2

Täällähän on vedetty ajatusten ja mielen syviä pohja mutia kyntäen. Tigrix  Kiss  smitten Kiss nenä tuuleen ja suutele sitä sammakkoa  Wink
Ryhmä työt ovat herkästi hyvin kuluttavia ja varsinkin tuollaiset koulutuksen lopussa olevat, kun nostavat kaikilla tressikäyttäytymisen pintaan. Siinä yleensä löytyy uusia piirteitä kaikista ja hyvin harvoin mitään positiivisen tuntuista tai toisia tukevaa  buck2 Lizzy pistikin hyviä neuvoja ryhmätyän jakamisesta... älä ota aisankantajan roolia, siinä saa yleensä vain pahan mielen... niin kuin huomasit jo  Undecided

Murrosiän narsismi  buck2 löytyy... tahtooko joku vaikka lainaksi  :Smiley Upeaa olla yhtenä hetkenä maailman kamalin ihminen ja toisena se ihanin, riippuen mistä puhutaan ja mitä tuo teini tahtois  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: