Sivuja: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641543 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4305 : 10.10.2008 21:34:21 »

en oikeastaan tarvitsisi sitä tavaraa.. se tuntuisi erikoiselta, että on tapana ikäänkuin ostaa nainen.. mutta onhan tässä aikaa katsella millaisia juttuja tulee vielä Pohjolan asukkien kanssa.. slaavilaiset ei nyt..

eli tavaralla minua ei kyllä ostettaisi, ihme jos joku saisi jotenkin kiinnostumaan jossain itsessään
...
« Viimeksi muokattu: 10.10.2008 21:35:58 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #4306 : 10.10.2008 21:39:52 »

Yeah.. suomalaiset ovat aika pihiä sakkia angel Itse tykkään tarjota baarissa kavereille yms. mutta miehiltä ei kyllä saa parisuhteessakaan juuri mitään 2funny

Mikähän siinäkin on?

Nii-in.. Onko se sitten jotain pula-ajan perimää..! Grin
Tuo on niin totta ainakin omalla kohdallani, että kun asuin suomalaisen miehen kanssa
ja vaikka suomalaisittain sillä oli kyllä menestystä ja rahaa ja minulla joku mitätön palkka,
niin silti se laski esim. kenen vuoro ostaa ruokaa kotiin, kuka tarjosi viimeksi ja argh..! buck2

Täällä ei juuri koskaan nainen maksa, jos mies on samassa pöydässä/taloudessa
ja jos nainen maksaa ravintolassa ja pöydässä on mies, niin kyllä se kiinnittää huomiota.

Se on yleisesti "hyväksyttävää" vain, jos mies on selkeästi homoseksuaali. Grin
Muuten se mies on leimattu täydeksi tyhjätasku-mitättömyydeksi,
vaikka ei kukaan sitä ääneen sanokaan (näkee vain käytöksestä ja ilmeistä),
muuta kuin ehkä jälkikäteen tai takana päin. Tongue


Kyllä mulle Pradan laukku kelpaisi.. ja Alexander McQueenin iltapuku laugh Jakkupuvusta puhumattakaan.. voin alkaa kyllä vaikka miksi toimistotädiksi jos on varaa ostaa työvaatteiksi sen tason pukimia coolsmiley

No jos ottaa vain kunnon miehen, niin ei tarvitse tehdä edes töitä.. Tongue
...nauttia vain ja keskittyä itseä kiinnostaviin asioihin..  :Smiley  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4307 : 10.10.2008 21:40:30 »

eli alkaa sillä että on ostettu nainen ja sitten maksettu nainen.. jos yksi ei maksa tarpeeksi niin toinen..

heh

ja kun ne kaikki on niin helppo karistella poiskin täälläpäin..

jännittävä tuo K Eurooppa.. ehkä se naurattaisi minua suunnattomasti mutta eri tavalla kuin viimeinen juttu.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2008 22:01:53 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4308 : 10.10.2008 22:16:05 »

nyt kun tuli taas nämä karttojen vastakkaisuudet esiin edellisen kirjoittajan kanssa, niin onkohan asialla lopulta mitään henkistä merkitystä, että toinen elää jotenkin aika erilaisella psykologialla varustettuna? jos siis ajattelee että kummallakin on menneet elämät ja sielun kehitys. niin on syntymäkartalla valittu aika erilainen elämä.

josta voisi päätellä että on eletty kenties toisen kaltaista elämää joskus, se on koettu silloin. nyt sitten muuta.

tms.

muutenhan kaikki on tosiaan aika satunnaista ja päämäärätöntä, eikä syntymäkartoilla ole merkitystä ja oppiläksyillä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4309 : 11.10.2008 12:53:05 »


Huomenta ja Päivää!

Ihanaa, kun on vapaapäivä ja harmaa sade sää.
....saa "luvan" kanssa vetelehtiä ja nukkua monet päiväunet.  angel

Jotekin hyvällä kelillä ei malta, mutta tänään on pyjama-päivä!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4310 : 11.10.2008 13:03:45 »

Joo huomentapäivää!  Grin

Mulla meni duunit sivusuun ku nukuin sillon kun mulle olis soitettu töitä  Sad Olin keskellä yötä pistänyt puhelimen äänettömälle, kun yks känniääliö kerkes jo kaks kertaa keskeyttää mun unet! No, ehkä sitä keikkaa tulee vielä.....

Nyt on pyykinpesua ja muuta siivoomista.

Puhuin aamulla krapulaääliön kanssa  Grin joka pahoitteli kovin että oli pilannu mun yöunet ja olin missannu työt sen takia.. Grin Voi sitä.. Mulle tarttu se krapulaolo puhelun välityksellä ja kävin oksentamassa sen puhelun jälkeen. Mä en tiä mikä mua vaivaa, mutta nää viikonloput on viime aikoina ollu aina tällasia, join tai en, niin mulle tulee jonkin asteinen kollektiivinen pahoinvointi... Pitäs varmaan jotenkin suojata itseensä enemmän..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4311 : 11.10.2008 14:32:51 »

täytynee pysyä vähän aikaa palstalta pois, kun alkoi vähän kuumentua tunteet noista tulkinnoista. ehkä luulin löytäneeni jotain ap-kartoista ja sitten kun en usko niihinkään, tuli outo olo..

kai sitä vieläkin voi sanoa että joku on rapu tai kalat, mutta siihen se sitte jääkin.. astrologin pojanpoika sanoi, on niissä tulkinnoissa jotain mutta ei kyllä kaikki mene oikein..

siis tarkoitan sitä että yleensä tulkitsee maailmaa astrologisesti-

henkiset asiat, affirmaatiot jne sen sijaan voi olla ok..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4312 : 11.10.2008 16:59:14 »

plääh  Undecided

Kaikki tapahtuu.. smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4313 : 11.10.2008 17:11:39 »

!!!!!

!!!

!!!!!!!

..voi apua!  vesimies tulee tänne ihan pian.. Tongue
Mä oon jo kaks kertaa tyrmänny sen kahvittelu-ehdotuksen
ja nytkin melkein annoin sille väärän osotteen...

Mä en oikeesti tykkää hirveesti kutsua ihmisiä kotiini, koska koti on niin yksityinen paikka mulle..

Kiva.. Kaikki mun erotiikantappajavaatteet on just olleet pesussa ja roikkuvat telineessä.. Grin
mm. kiiltävät neonvihreet jumppatrikkot vuodelta jytädisco..... Cool
(käytän niitä lenkkeillessä välihousuina, en mitenkään julkisesti)  2funny 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4314 : 11.10.2008 18:20:54 »

Hei nyt apua.. Se  vesimies on täällä puolen tunnin päästä ja mulla on vähän epämääränen olo.. Tongue
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4315 : 11.10.2008 18:36:39 »

Hei nyt apua.. Se  vesimies on täällä puolen tunnin päästä ja mulla on vähän epämääränen olo.. Tongue


Rauhassa!

Ei se sinua heti hotki suihinsa, kuin iso paha susi.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #4316 : 11.10.2008 19:23:26 »



 Smiley latinot on samanlaisia. Exäni tekisi mitä vain puolestani ja edelleen puhuttelee prinsessaksi, kukkaseksi teis miksi.  smitten Hän asuu siis kaukana, miksi emme jatkaneet suhdettamme.

Ja hyvä pointsi tuo, että naiset ei osaa ottaa vastaan. Itsekin sitä tässä harjoittelen uudestaan - pitkän parisuhteeni jälkeen jolloin totuin vastaanottamiseen  buck2 Sinkkuna on ollut pakko pärjätä itekseen, mutta nyt se tosiaan alkaa riittää. Muutan siis Itävaltaan.  Cheesy

Ihana..! Cheesy Tule tänne vain, minusta on ihanaa saada uusia ystäviä tänne! smitten

Niin, kyllähän minäkin töissä olen, vaikka periaatteessa ei olisi taloudellisesti pakko
-Vaaka huolehtii kaikista laskuistani ja muista välttämättömistä menoista,
ehkä nyt ylellisyydet jäävät vähemmälle, mutta tuo Oinas-mies on täyttänyt jo sen paikan
ja paljon, paljon paremmin. Tongue

Oma kk-palkkani jää pankkitilille säästöön, enkä juurikaan käytä sitä.
En muista edes pin-koodia pankkikortilleni, että voisin nostaa rahaa automaatista! Grin

Onpahan siellä sitten, jos jotain katastrofaalista sattuu tai sitten se vanhuuden turva. Wink :Smiley

Eräs ystävättäreni tokaisi kerran "osuvasti",
että; "Miksi mennä töihin tienaamaan, kun voi lähettää miehen sinne
ja mennä itse shoppailemaan..?" :Smiley Tongue Grin 2funny

Minulla ei ole kyllä mitään sitä vastaan, että mies maksaa, lahjoo ja antaa käteistä. :Smiley
Rakastan rahaa ja luxusta!  Grin
Mukavia ja komeita miehiä maailma on täynnänsä,
-tarvitseeko sitä nyt köyhimmästä päästä valita? Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4317 : 11.10.2008 20:07:21 »

Heh..! Grin Minussa kai elää jokin piheys, kun en millään raaski käyttää omia rahojani,
muuta kuin jos on aivan pakko. Grin 2funny

Enkä myöskään tee tiliä, mihin mieheni rahoja olen käyttänyt.
Hän on antanut tietyn summan, jonka tietää itsekin. Smiley

Vaaka ei koskaan kysellyt, paitsi kerran, kun hän lähetti minut ostamaan itselleen
jotain...  :Smiley ...en kertakaikkiaan muista mitä. Grin 2funny Grin 2funny



pukeutuminen ja kynsienlakkaaminen tai meikkaus voi olla ihan oikeesti meditatiivista, syvällisempää miltä se ennakkoluuloisen ajattelijan silmissä näyttää (ennakkoluulo: kaikki pinnallinen on vain sitä pinnallisuutta)

Se on meditatiivista! Pidän kerran viikossa kauneuspäivää
ja ah! kuinka mieleni ja sieluni on paremmassa kunnossa! smitten

Keho, mieli ja sielu ovat sympioosissa.

Ennakkoluulot ovat ne pahimmat!
Miksi ei voi olla henkisesti niin (~edes sen verran) kehittynyt,
jos kerran niin itsestään kuvittelee ja uskottelee, että suo itselle ja sille toiselle kehosta huolehtimisen
ja kehon kauneudesta nauttimisen? Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4318 : 11.10.2008 20:07:42 »

onpa maailma pieni! ystäväni oli Sofi Oksasen kanssa ohjelmassa.. se jonka mies ei ollut erityisen mukava..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4319 : 11.10.2008 20:09:33 »

täytyy sanoa että vähemmän tunnen naisia jotka "laittavat miehen maksamaan" kaiken.. se ei ainakaan olisi itsellä toiminut viimeksi.. luulisi että mies ajattelee vähän eri tavalla.. tai se ehkä selittää sairaan mustasukkaisuuden, kun nainen alkaa olla omaisuutta, josta maksetaan/jolle maksetaan..

varsinkin kun tuo ei tunnu kovin paljon älyä vaativan naiselta, ehkä pitäisi koettaa?? (kampaajat ja manikyyrit siis esiin ja matka sinne jonnekin).

siinä mielessä MIES olisi siis hirveän tärkeä, että seksi ja elättäjä? tms? siinäkö motiivi mieheen?

?
« Viimeksi muokattu: 11.10.2008 20:34:34 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: