Sivuja: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641530 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4230 : 05.10.2008 18:59:34 »

Isoveli voi jo ihan hyvin ja on piristynyt  Smiley Sairaalassa pysyy varmasti vielä aika kauan.
Käytiin siskojen kans sit juttelemassa yhdessä jolleki hoitajalle tai jolleki tästä elämästä
yleensäkin että millaista täällä kotona oikeen on yms...
Aika sekavaa nyt kaikki,ihan päätä särkee  idiot2 Isi muuttaa varmaan kokonaan omaan
kämppään ja muutenkin kaikkee muutosta on pakko tulla tähän elämään,
enhän mäkään jaksa ikinä olla kotona,vaan huitelen kavereilla tai missä vaan kunhan ei täällä.
Oman kämpän jouduin sanoa irti mutta ei se niin haittaa kun voin olla niin paljon
Suklaasilmän luona  smitten smitten smitten On se niin ihana!
Ja tulin tänään 200e rikkaammaksi kun vuokranantaja sano ettei mun tartte enää ees tän kuun vuokraa
maksaa  Cheesy Millonhan viimeks mulla on ollu näin paljon rahaa! Ihan kuin enkelit tai jotku olis kuullu
mun avunpyynnön että tarttisin rahaa.
Nyt päästään Suklaasilmänkans pelaamaan sulkapalloa ja muutenkin shoppailee  Wink
Pitää silti yrittää käyttää harkiten nää rahat...
Kohtapuolin mennään  leijona kanssa mäkkiin syömään,kerranki voin maksaa itse ruokani!

Ehkä tästä suosta vielä noustaan,ylihuomenna pääsee sinne lääkärin juttusille.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4231 : 05.10.2008 19:03:10 »

Jännää. En enää tunne itteeni ku tarkemmin ajattelen kuka oon. Nyt menee lujaa. Menkööt, vauhti on aina ollu mun mieleeni. Ainakin luulen niin. En tiedä.

Pathetic. Wasted. Souless. Compromised.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4232 : 05.10.2008 20:03:10 »

voin kuvitella tuon Lion, itse taas huomaan olevani paljon vähemmän? materialistinen kuin vuosi pari sitten. toisaalta, ei kokonaan.

siis en ole kokonaan luopunut aineen ja fyysisyyden maailmasta.

en vain halua mennä niin lujaa tai ei mene niin lujaa, mietin asioita mistä voisi saada huuman, kyllä ne tulee mieleen mutta saanko.. kun menee hitaammin, näkee tarkemmin.

kuvitella että se  oinas sanoi, suuret rakkaustarinat tuppaa loppumaan traagisesti. no siksihän niitä ei halua enää, vaan ehkä ? jotain sellaista kuin hänen kanssaan? jo aiemmin sanoin, etten halua seurustella ja hänen mielestään jo seurustelimme. siis mitä, sanoin etten halua ja menen ihastumaan  rapu tyyppiin? nyt on kyllä niin Täh fiilikset.. että tietenkään se ei jatkunut, mutta mitä sitten tapahtuu. siis isoa rakkautta tai kestävää kumppania ei pidä olettaa, sielukumppanit ja kaksoisliekit vain vilahtavat elämässä, jotain ehkä haluaisi mutta kun ei, niin ei sitten, ja just silloin joku ehdottaa.
  Wink

ja muuten oinaan kanssa juttu on jo ollut menossa noin 50 kk kun kauriin kanssa varsinainen suhde 4 kk, rapu 8 kk
« Viimeksi muokattu: 05.10.2008 20:19:49 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4233 : 05.10.2008 20:39:50 »

^ oliko sillä alkoholilla loppujen lopuks mitään osuutta asiaan?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4234 : 05.10.2008 22:07:11 »

Voi että.. Ihmisenkeleitä on todellakin olemassa.. smitten

Olin jo unohtanut erään tyypin.. Minulla oli hetki sitten sellainen olo että olen yksin tässä maailmassa. Olin ihan maassa ja kaikki jotenkin suretti. No tämä on ihan normaalia henkistä helvettiä minulle aina krapulaa seuraavana päivänä, sen takia en enää niin usein juokkaan kun se aiheuttaa masennusta..

Niin se tyyppi soitti mulle ja puhuttiin tuossa tunti puhelimessa.

Hän on eräs ambulanssimies, kehen tutustuin joskus keväällä..
Silloin oli kuulemma (no joo, muistan kyllä) ollut puhetta puolimaratonin juoksemisesta.
Ja minähän lupasin että juoksen sen ens vuonna hänen kanssaan..
Hän soitti muistuttaakseen asiasta ja kysyi että mites on ollut sen treenaamisen laita.. Tongue

No nyt se sitten taas alkaa. Kyllä mä tuossa kesällä juoksinkin 6-8km lenkkejä ja kerran 12km, mutta on siinä se pieni ero 21 kilometriin............ Grin

Jos on jonkinlainen pohjakunto, niin ehkä saan itseni siihen maalliin kevääseen mennessä että juoksen tuon 21km.....

Uskonko?

Joo! Cheesy

Kuka tulee ens keväänä juokseen mun ja ambulanssimiehen kanssa puolimaratonin helsinkiin?  Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4235 : 06.10.2008 10:43:03 »

Mä jätän ainakin ihan suosiolla ton juoksemisen välistä  Grin

Ihanaa kun sai pitkästä aikaa kunnolla nukuttua,ja tänään kahville Suklaasilmän ja yhden isosiskoni
kanssa kuka ei oo vielä nähnyt Suklista ollenkaan. Smiley
Ihan hyvä fiilis vaikka onkin maanantai ja kaikkea muutakin mitä pitäis murehtia,mutta en
jaksa murehtia jos en kuitenkaan tee niiden eteen mitään.

Nyt suihkuun ja aamupalalle jos tuolta kaapista löytyy jotain...
Ihanan rauhallinen ja rakkaudellinen olo.

http://www.youtube.com/watch?v=UtAIAUpye00

 smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4236 : 06.10.2008 13:24:03 »

minulla on ongelmia ehtiä olla romanttinen. joten en tiedä mitä sanon oinaalle, joka on lakitoimistossa töissä. tulin siihen tulokseen että pykäliä. en suhtaudu suhteisiin kovin huolettomasti enää (vaikka mielikuvitusta, aikaa ja kykyä olisi). asiat on hieman myllerryksessä, ihan hyvällä tavalla.

mutta se on toisaalta hyvä olla teoreettinen. ehkä jotain etääntymistä kaikista tapahtui ravun jälkeen, kun tiedän että asiat on hoidettava, vastuu kannettava jne. kuten nyt, joten hej på dej
-

Your Horoscope - Week of October 6, 2008
Good news is on the way as the Sun conjuncts Mercury retrograde in Libra. You've waited for a long time to discover the outcome of a certain matter that has weighed you down. Once you get the good news you'll feel very relieved, and much more optimistic. Early this week it's easy for you to deal with people in positions of power. If you need a fishing permit, driver's license renewal, or tag for your dog, the people you have to deal with will be very friendly and on your side.

*Tämä voi olla lähinnä noita 5-huoneen asioita. Kova tykitys on sinne, vaikka 3, 6 ja 11 huoneet vie huomion. Niinpä--

Vaikka voisin imarrella sitä sanoen että sen sukutausta ja muut jutut kiehtoo
kyllä, tai sitten luulen vaan. Tai siis että hänen kanssaan voisi puhua noista talousasioista koska ne oikeasti kiinnostaa ja hänellähän on kokemusta. Hmm..

mutta just kun asetuin olemaan tyytyväinen itsekseni!  angel   Cool
« Viimeksi muokattu: 06.10.2008 14:35:17 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4237 : 06.10.2008 14:40:38 »

Ah, en tiedä, minua taitaa sittenkin hieman ärsyttää. Joku näkijä sanoi että tulee oinas joka ärsyttää ensin, sitten innostun. En jaksa vielä innostua tarpeeksi.. pah.

Ilmeisesti en vieläkään halua erotiikkaa ilman tunteita.

Sitten toisaalta en jaksa rakastua. (ja hän näkyy haluavan pitää asian tietyllä tasolla, mutta kun energiani on korkeammalla taas kerran; mutta katsotaan; henkisiä tilaisuuksia kuun puolivälissä ja toisen kuun vaihteessa)

Noh.

Dating 101: Why Guys Dump Girls They Dig
 
Nothing is more upsetting than when a dude you know is into you pulls the plug. One man gets to the bottom of out-of-the-blue breakups.

By Cosmopolitan
 
Photo: Anna Palma
 
Updated: Sep 25, 2008
  RATING THIS ARTICLE
 
    Average (1259 votes)
 
Rate it:
Sign in to rate!
 TOOLS
 
Email Article
Printable View
Add to del.icio.us
Add to Digg
The Timing Is Off
Chances are, you've had at least one breakup that left you wondering, "What just happened?" The guy dug you, you dug him, and the whole thing felt destined for a fabulous future -- at least the foreseeable one. Then, out of nowhere, he bailed on the relationship. So what went wrong? The sad dating truth is, maybe nothing. Here are five completely ridiculous reasons guys kick you to the curb. Warning: For the most part, it ain't pretty.Single women get serious when they meet the right man. Single men get serious with whomever we happen to be dating when we're finally ready to settle down. That means after every other aspect of our life is in order -- whether it's finishing grad school, finally pulling down a good-size paycheck, owning a car outright -- or when our friends start dropping like flies (that's guyspeak for getting married).
More Dating Articles from Cosmopolitan:
How to Snag a Rich Guy
Decode His Body Language
But if you catch a guy before he hits that magical stage of his life, then he's liable to bolt -- like Patrick, 28, who dumped Bridgett after two years, then got engaged to the next girl he dated after only 10 months. "When I was with Bridgett, all of my friends were single and I was still an intern with nothing going on in my career. So every time she'd bring up our future together, it felt like she was jumping the gun," he says. "I didn't break up with her because she was wrong for me. I ended it because I didn't want to commit to anyone right then. But by the time I met Elizabeth, I was in a settling-down frame of mind."
We're Not Finished Playing the Field
Single men are natural-born one-uppers. If there's a possibility of upgrading what we already have for something better (that'll make our friends drool), we say, bring it on! So we wind up always wondering if you're really as good as it gets. (I know, scumbag mentality.) "Whenever I meet a new attractive woman, I consider what it would be like to date her, even if I have a girlfriend at the time," says Andy, 30. "The grass is always greener. No matter how great his current girl is, a guy doesn't want to feel like he's missing out."
In addition to our opportunistic tendencies, most guys feel compelled to put as many relationship conquests under their belts as possible. "I admit it -- I know the exact number of girls I've dated, no mental calculation required," says Dan, 29. "That's how aware I am of how many notches I have. And I'd never commit until I felt like I'd experienced enough different women." Every guy's definition of enough is different, so there's a chance he wrote you off just because you didn't come late enough on his own personal hit list. The moral of the story: Until we grow up, mark everything off our checklists or have too many friends convince us that we can't do better than you, the flight risk is real.
We're Fixated on the Worst-Case Scenario
From the times you chastise us for leaving a wet towel on the bed to those nights you rip through a pint of fudge ripple without stopping to breathe, we file each incident in a mental folder labeled "Evidence She'll Change for the Worse." We flip through that file whenever we're trying to decide if we want to hang on to the relationship. Blame our married friends who took the plunge before us, but many single men are hyperaware of what could go wrong down the road. Even if we're crazy about you now,
we panic that you'll pack on the pounds and nag us day and night.
we panic that you'll pack on the pounds and nag us day and night. So we secretly flag certain things that might be a harbinger of bad things to come. "I've seen it happen to too many of my friends," says Elliot, 29. "All they do is complain about how the romance takes a total nosedive after they get serious with a girl. So sometimes, even if the woman I'm dating is gorgeous, I freak out and bail."
We're in Like, Not in Love
It's harsh but true. In fact, it's probably the most common reason we bolt. Just because a guy likes you a lot isn't a guarantee that it will evolve into love. And we're surprisingly intuitive when it comes to figuring out a girl's potential on this front. "I stayed with one woman for two years because we had fun together and she never pushed the issue, but I knew the minute I met her that she wasn't The One," says David, 30.
So why do we invest any time in a relationship that we know will ultimately end? Because we're able to live in the moment for a while and chalk it up to a good experience. But once you show that you're way more into us than we are into you, we'll dump you out of guilt. "I dated this girl for about a year, but as soon as she started using the L word, I had to end it," recalls Jay, 29. "It was hard. I cared about her and didn't want to hurt her. But I knew that if I stuck around, she'd have been happier at first but miserable later on. After all, she deserved to be with someone who loved her as much as she loved me."
We're Too into You
Just when you thought it was all bad news, here's a hard-to-fess-up admission: Guys are protective of their emotions. Translation: We're scared of being hurt. So, if we start to feel like we're getting into a situation where we'll be destroyed if you dump us, we might launch a preemptive strike and yank the plug first. For Gary, 27, showing his girlfriend of two years the exit felt like the only choice. "She was the first girl I was serious with, and I didn't like letting someone have that much power over me. I was starting to feel emotionally needy, and that was uncomfortable for me," he recalls. "So I ditched her to save myself!"
Sounds crazy, but cut us some slack. Think about how vulnerable and paranoid you feel when you're nuts about a guy, and realize that we go through the same thing with girls we really like. But our friends aren't as good at helping us get over an ex as yours are, plus being openly heartbroken makes us look like wusses. Nope, it's better to act like a winner before you turn us into a loser, which is when our natural self-preservation may come into play. Before the real humiliation and pain assail us like a plague, ending the relationship seems like a good option.Are You About to Be Jilted?
His cell phone is always off. He might be spending time with someone he doesn't want you to know about... or he just doesn't want to make himself available.
He's reluctant to make plans. If he hems and haws about committing to anything -- even if it's in the semi-near future -- he's thinking about making a break for it.
He's meaner. The passive-aggressive breakup is a guy standby. Some men intentionally turn into whiners to make sure you break up with them.
He's distant. He doesn't want to feel connected to you -- or he's getting his needs filled somewhere else.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2008 15:16:46 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4238 : 06.10.2008 15:54:53 »

kai nuori syrän kestää sen et ei oo saanu yöllä unta kunnolla eikä päikkäreilläkään ja silti kävin äsken hölkkälenkillä? enkä kyl aio nukkumaan vielä hetkeen. ja oon kuitenki heränny jo ennen viittä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4239 : 06.10.2008 16:41:06 »

Juu kait se kestää, muttei ole kyllä mitään terveellistä urheilla väsyneenä..

Joo, itse olen parina yönä nukkunut kumpanakin 5 tuntia, heräillyt ja sydän tykyttelee näin valvella ollessa. Kävin myöskin silti tunnin lenkillä äsken, tein intervalliharjottelua... Juoksin ja kävelin vuorotellen noin 5min. Maasto kun vielä epätasaista eli paljon ylä- ja alamäkiä, niin johan nostattaa sykettä.. Eli ei nämä munkaan treenit ole terveimmästä päästä, kun teen tällaista ihan puolikuntoisena (lievä flunssa ja univelat...)
No ens yönä nukun kunnolla...

Tänään silti ollut hyvä päivä, se viikonlopun hirvee masennuskohtaus on ohi.

Näin viime yönä unta missä ääni sanoi että olen Jumalan siunaama, sitten minä toistin sen itse ja ajattelin että "tämä minun pitää muistaa aamulla niin ymmärrän ettei minun enää tarvitse murehtia mistään"..
No joo, sitten kohta loikoilin sellaisella isolla sohvalla isäni kanssa, katselimme siinä vain toisiamme ja sanoin isälle että "mä rakastan sua" ja halasin isää. Isä vastasi että niin hänkin mua. Sanoin isälle että tiedän että tämä on uni, mutta hän on silti siinä. Ja tiedän että jos vain avaisin silmäni, niin en enää näkisi häntä. Sanoin myös että tiedostan sen, että puhun unissani juuri tällä hetkellä. Isä sanoi minulle tämän kaiken olevan totta.  Grin

Isällä oli unessä keltaiset aurinkolasit ja musta nahkatakki. Kihara rokkitukka kuten aina.
Hän oli hyvin nuorekkaan ja terveen näköinen ja vaikka hän ei tässäkään unitapaamisessa puhunut minulle paljon mitään, niin siltä minusta tuntuu että hän siirsi minuun jotakin. Olen ollut koko päivän paljon valoisampi kuin pitkään aikaan.

Tuo ei ollut "pelkkä uni", minä tapasin isän jälleen ihan oikeasti ja se antaa minulle hirveästi lohtua..
smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4240 : 06.10.2008 17:24:56 »

Pitää kertoa, että mua on viime aikoina masentanut se että ystävyysrintamalla on ollut kaikkea ihmeellistä.


Mä en tiedä miks, mutta musta tuntuu että mun sydämeen on tullut säröjä enempi naisten kun miesten suunnalta tän elämän aikana. Tai sitten olen vaan helvetin yliherkkä ja loukkaannun ihmeellisistä asioista.  uglystupid2

Tuntuu aina käyvän niin että minä olen kahden keskenään samanlaisen ystävän kolmas ystävä...
Saan paljon huomiota ystäviltä, sekä hyvässä että pahassa kun olen niin erilainen kuin he.

Nyt on viikon ajan tuntunut siltä että heillä on sanomista ihan kaikesta.. Siitä että otan koulussa kasvisruoka-vaihtoehdon, shoppaillessa he tuo mulle ihan friikkejä vaatteita "no kun sulla nyt on tuollainen ihme tyyli", "me ajateltiin että sä olisit voinut vähän opettaa meille lääkelaskuja, mutta kun sulla on kuitenkin ihan erilainen tyyli laskea.."

En tiedä käsitänkö väärin mutta jotenkin vaan se mikä on ennen tuntunut hyväntahtoiselta v*ttuilulta tuntuu nyt sellaiselta piilotetulta piikittelyltä, mikä kaikki viittaa siihen että olen kummallinen, erilainen, teen asiat eri tavalla kun he, uskon ihme juttuihin, syön ihme ruokaa ja mitä vielä  uglystupid2

En jaksa enää sitä etten muka kelpaisi sellaisena kuin olen!!  idiot2

Koska en todellakaan tule ikinä olemaan muuta kuin sellainen kuin olen!!

Ja heti kun kohtaan vähänkin jotain tällaista, se laskee mun itsetuntoa ihan sikapaljon.. Tulee olo että en enää halua olla heidän seurassaan, koska he eivät enää halua seuraani. Jumalauta, en tajua mitä teen väärin. Sanoivat että olen vähän tekopyhä, kun sanoin heidän erääseen keskusteluun että tarviiko sitä kytätä niin tarkkaan toisten pukeutumista kun ei kukaan meistäkään niin täydellinen ole....
He aina haukkuvat ihmisiä.  idiot2 Nauravat että katso, onpa rumat housut ja voi luoja mitkä kengät..
"no ei me sillä mitään pahaa tarkoteta, mutta se nyt vaan on kivaa"..

Joo no sitten olen tekopyhä... idiot2 Mutta kun minulla ei ole tarvetta haukkua toisia!!

Miksi en koskaan pääse ihmisten kanssa samoille aaltopituuksille?

1. huoneen  uranus jousimies  aspect_opp 7. huoneen  aurinko merkurius kaksoset ??


Voi luoja..

Mä haluan ympärilleni ihmisiä, ketkä näkis maailmaa ees hitusen samalla tavalla kun mä,
ettei mun tarvisi varoa joka sanaa ja selitellä mielipiteitäni jossain ristikuulusteluissa... idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4241 : 06.10.2008 17:29:33 »

kumma juttu Tigris, mutta minä olen sitten itsekseni jos ei ystävät tai miehet käy.

ei minua kukaan piikittele.

pah!

olen mikä olen eikä se ole IHMISISTÄ kiinni mitä olen. itse asiassa ympärillä on erittäin paljon hyväksyviä ja kannustavia ihmisiä. ehkä henkisen puolen sitten pitää salassa tai noukkii sieltä sen mitä on opittavaa, ja henkisissä tilaisuuksissa ihmiset hyväksyvät mitä ovat. siellä ei tarvitse selitellä. huomasin että kaipaan henkisiä tilaisuuksia enempi kuin seksiä. sano se sitten oinaalle.

(olkaa vähemmän ihmisten tunteiden vietävänä, ne on vain ihmisiä, naurakaa niille vaikka.)

kaipaan niitä nyt enemmän kuin rapuakaan, josta muisto lähinnä ärsyttää. joten messuille ja mestarin luo.. hip hei.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2008 17:32:18 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4242 : 06.10.2008 17:39:27 »

Mä haluan ympärilleni ihmisiä, ketkä näkis maailmaa ees hitusen samalla tavalla kun mä,
ettei mun tarvisi varoa joka sanaa ja selitellä mielipiteitäni jossain ristikuulusteluissa... idiot2

Tigru  smitten Sinullahan ollaan ME täällä!!!  Smiley

Älä vähene muiden pienuudesta, äläkä huoli outoudesta.
Aina on ihmisiä ja kehityksen tasoja (tarkoitan vaikkapa teinejä) joille erilaisuus ei ole rikkaus ja rakkaus.
Se pelottaa tai aiheuttaa kateellisuutta, kun et mahdu muottiin.
Uskon silti ainakin osan ystävistäsi pitävän sinusta ihan valtavasti ja vilpittömästi.... Saattaahan olla, että rohkeutesi olla juuri se oma itsesi saa heidän itsetuntonsa heikoksi.
Tasapaino löytyy kyllä, kun rakkautta vaan riittää.  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4243 : 06.10.2008 17:43:20 »


Niin että, Iltaa tupaan!  Wink

Kengulle  Smiley , kun maailma näyttää taas valoisammalta ja veljesikin selvemmillä vesillä.

Ja marix; oliko sulla tänään ensimmäinen päivä Boss:ina?  laugh
Miten meni? 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4244 : 06.10.2008 17:46:08 »

No ehkä olen myös kamalan yliherkkä.

Mutta tuntuu että he ovat nyt provosoituneet jostakin minussa...

Noh se ei kyllä ole minun ongelmani, mutta olisi ihan mukava olla hvyissä ja asiallisissa väleissä heidän kanssaan tässä vielä sen puoli vuotta kun meillä on kuitenkin yhteinen projekti..... SEN JÄLKEEN minua ei estä mikään jatkamasta matkaa suunta jonnekin pois täältä kohti uusia alkuja. Minuahan ei muutos ja uudet tuulet pelota yhtään niin paljon kuin vanhoihin juttuihin jumiutuminen.


Mä olen näiden kahden kaverin kanssa puhunut lapsuudesta ja molemmat heistä kertoi kiusanneensa niitä epäsuosittuja lapsia. Ei siksi että olisi ollut mitään henkilökohtaista, mutta siksi että olivat suosittujen tai urheilevien tyttöjen kavereita, jolloin piti kiusata kun hekin kiusasivat. Toinen sanoi että häntä edelleenkin ärsyttää jos joku on tosi huono urheilemaan (esim hiihtämään/luisteleen) koska hänen mielestä se on maailman yksinkertaisinta, kun on aina harrastanut......

Miten voi olla niin vaikea tajuta että kaikilla on omanlaisensa lahjansa??

Jääkö tämä päälle loppuiäksi? Jos joku on erilainen kun muut niin on kiusattava, jotta "säilyttäisi oman asemansa" siellä "normaalien" tai "parempien" joukoissa?

En ole ikinä ymmärtänyt miksi pitää puuttua siihen että joku on laihempi, lihavampi, yksinkertaisempi, fiksumpi.. EI VAAN TEE JÄRKEE......... idiot2

NO joo mutta tämä tästä.. Kiitos teille.. smitten

No eivät hekään mitään ihan normaaleja ole, välillä vaan mielestäni puskee liikaa esille tuollainen ihme toisten ihmisten latistaminen... Näen kyllä kummankin heidän kohdalla siihen syyn, mutta en tiedä näkevätkö itse........... idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: