Sivuja: 1 ... 267 268 [269] 270 271 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641899 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4020 : 20.09.2008 19:16:04 »

Joo, totta, nostan hattua myös  Cool ja sanon tämän hyvin tiedostaen, että en tule tekemään tätä työtä tällaisena, tiedän että etsin vielä jotain voimavaroilleni sopivampaa..

Itse asiassa nostan hattua kaikille mitä tahansa työtä tekeville ihmisille, ketkä tekevät työtään sydämestään ja osaavat soveltaa voimavarojaan, tietojaan, taitojaan, lahjojaan juuri parhaalla mahdollisella tavalla.

Enkä tarkoita työllä nyt pelkästään leipätyötä, vaan elämäntyötä.
Se on kaikille ihmisille niin ainutlaatuisen yksilöllinen asia.
Jumaluuden palvomista on se että löytää omat juttunsa ja arvostaa sitä, mihin "minut on kuin luotu"..
Miten vaikeaa sen löytäminen voikaan olla. Ehkä jotkut syntyvät niin herkkinä ohjaukselleen että alkavat heti toteuttaa sitä.. Toiset kokeilevat ja kokeilevat, monen mutkan kautta vihdoin hoksaavat.. Mutta sillä hukassa olemisellakin on tarkoitus. Oman polun kulkemiseen tarvitaan näkemystä, mutta ennen kaikkea rohkeutta heittäytyä unelmiinsa.

Tässä on koko elämä aikaa...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4021 : 20.09.2008 19:45:41 »

mutta ei nyt ainakaan itselleni ollenkaan haittaa vaikka en olisikaan huippu-urheilija 2funny

YHYY.. Minusta ei voi enää tulla maailman nuorinta olympia-mitalistia sumopainissa.. Cry Cry Cry

(sanoo tää joka ei tiedä kuuluuko kyseinen laji ees olympioissa kisailtaviin..)

Oon ehkä melkein maailman epä-penkkiurheilija-ihmisin..
Siksi en ikinä tiedä mistään kisoista mitään ja saatan kuulla vaikka pari kuukautta jälkeen päin et

"aijaa,
Suomi voitti kultaa siinä lajissa.. Shocked Shocked mikä sen urheilijan nimi nyt taas olikaan?  idiot2 jaajaa,
mä oon aina luullut et se on joku poliitikko!  2funny
"

Hmm, tosin pidän suuni kiinni silloin kun muut puhuu jostain tuollaisesta, missä mulla ei ole hölkäsen pöläyksen aavistustakaan asioiden ilmenemisestä ja oikeellisuudesta....... :Smiley

Mikähän ihme mua vaivaa..
Nyt kirjotuttaa niin vimmatusti....
Sykkisköhän runosuonikin,
nyt joseikoskaan, ainakin yritän!!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4022 : 20.09.2008 19:50:58 »




http://www2.hawaii.edu/~boyne/ra/choice.html

RA: I am Ra. We can speak only in metaphor. Some love the light. Some love the darkness. It is a matter of the unique and infinitely various Creator choosing and playing among its experiences as a child upon a picnic. Some enjoy the picnic and find the sun beautiful, the food delicious, the games refreshing, and glow with the joy of creation. Some find the night delicious, their picnic being pain, difficulty, sufferings of others, and the examination of the perversities of nature. These enjoy a differe nt different picnic.
All these experiences are available. It is the free will of each entity which chooses the form of play, the form of pleasure.

QUESTIONER: Can you tell us what happened to Adolf (Hitler)?

RA: I am Ra. The mind/body/spirit complex known as Adolf is at this time in an healing process in the middle astral planes of your spherical force field. This entity was greatly confused and, although aware of the circumstance of change in vibratory le vel associated with the cessation of the chemical body complex, nevertheless, needed a great deal of care.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4023 : 20.09.2008 20:41:18 »

mullon pukeutumisongelma. paidan kyl tiiän, mut alaosa.. edelleen oottelen kavereita saapuvaks.. ne saa sanoa. haluun jo laulamaan!! jostain syystä ei oo nyt huvittanu moinen touhu yksin. ja juon jotenki aivan liian hitaasti.. vasta toinen menossa vaikka puoli seiskalta alotin Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4024 : 21.09.2008 11:35:16 »

oli tää näköjään jo eilen

Venus sekstiili Neptunus

Tarkka: 22.9.2008
Alkaa: 20.9.2008 Päättyy: 23.9.2008
Tämä on oikea päivä törmätä ihaniin asioihin ja ihmisiin aivan odottamatta ja mitä arkisimmissa paikoissa.

..koska eka baari johon mentiin niin narikassa oli yks kauppisajan tuttu joka ekana sano, että eksä muka tunne mua. ja sanoin sit et joooooo, vaikken mä kyl ihan heti kai tuntenukkaan Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4025 : 21.09.2008 14:27:33 »

Mäkin oon vaan siivonnut ja touhunnut koko päivän, enkä ole möllänyt tai murehtinut ollenkaan.
Vaikka olen edelleenkin kipeänä! Se ei hidasta ollenkaan...

Näin kaupassa ihan mielettömän ihanan miehen  Cool Just sen näkösen mikä vie jalat mun alta...
Ja kun se katsoi mua suoraan silmiin niin tuntui että mä hajoon siihen paikkaan, ai ihana.. smitten smitten (niin joo, se oli siellä kaupassa tyttöystävän ja vauvan kanssa..)  crazy2 Eli se niistä muista ajatuksista..

No mut katselemisessa ei ole mitään väärää,
iiiiihana mies.. smitten



Täällä on tosi siistiä!
En ole aikoihin siivonnut kunnolla kun ajattelen vaan että ei mun itseni takia tarvitse, et jos en kerran kutsu vieraita tai mitään niin ihan sama mikä saastaläävä tää olis, vaikka nautin siisteydestä..
Sit vaan ymmärsin että kyllähän mun pitää siivota itseni takia, meinaan siisteys saa jaksamaan muutenkin paljon paremmin ja tuntuu et on elämä hallinnassa ja tasapainoinen olo kun on siistiä!  Smiley Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4026 : 21.09.2008 16:08:51 »

Your Rising Sign scope - Tomorrow, September 22, 2008
The major celestial shift taking place today affects you in particular. The Sun's new transit will be bringing you energy. You are currently engaged in revamping your life, and you can look forward to an extremely favorable one-month period. Don't hesitate to cast off old habits and take on new ones; all the alignments in the skies indicate that it is a propitious time to do so.

Onhan elämässä paljon jees, jo monta vuotta työasiat ok, menoa piisaa kuten eilen ja tänään solariumista maaseututapahtumaan ja eläintapahtumaan, ystäviä, tuttavia. Ehkä ihan hieman enempi jännitystä vois olla, tms. Poliitikot on muuten liikkeellä, jotkut vaalit taitaa taas tulla.

Your Rising Sign scope - Today, September 21, 2008
A lot people, including yourself , dream of stability. The Moon will be square and waning today, encouraging you to consider why stability is so important in your life. Ironically, if you ask the question directly, you will not receive an answer. But, as so often happens in life, good things come to you once you stop asking for them. You may find it particularly difficult to stop asking for love. But try, dear , try.

Te olette täällä luomassa ympärillenne valitsemanne maailman, samalla kun sallitte sen maailman, jonka muut valitsevat, olla myös olemassa. Ja samaan aikaan kun heidän valintansa eivät millään tavalla estä omia valintojanne, huomionne siihen, mitä he valitsevat, vaikuttaa toki värähtelyynne ja siksi myös teidän puoleenne vetämiin asioihin.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2008 18:36:06 kirjoittanut **Xbalanque** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4027 : 22.09.2008 08:09:38 »

Huomenta tupahan  smitten
Pistänpä kahvia tippumaan ja teeveden porisemaan. Pöydälle vaasiin nostan kesän viimeiset kukkaset; kehäkukka, päivänkakkara, harakankello ja pari heinän huiskaletta. Purtavaa ei ole tarjota, mutta jospa joku muu...? Omat kaappini kiljuvat tyhjyyttään, pitäis suoria kauppaan tästä kun joutaa  Grin

Niin se kaunis sunnuntai meni... kaipaamaan jää kaikkea muuta paitsi noita raatokärpäsiä ikkunoiden välissä  Wink Samalla tuli käynnistyneeksi monilla paikoilla kunnallisvaalikampanjat. Saas nähdä, mitä taas saa nähdä  :Smiley

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4028 : 22.09.2008 16:53:21 »

Kuvitelkaa...

Mä hain aamulla mun kaverin toiselta puolelta kaupunkia kun mentiin koululle, toisen taas heitin kotiin koulun jälkeen.. Mä kyydin niitä usein, enkä ikinä ota mitään rahoja.. No nyt on niin että mulla on 12€ tilillä ja tankki tyhjänä ja tällä yhdistelmällä pitäs mennä loppukuu...

Sovittiin kavereiden kanssa että tänään lenkille, että nähään siellä yhen puiston ees siihen ja siihen aikaan.
No tiesin että toinen näistä on liikkeellä autolla, soitin sille ja kysyin että voisko se hakee mut. Kyl se suostu mut se vaan kuulosti jotenkin v-ttuuntuneelta ja sano että ei silläkään paljoo rahaa oo ja tankki tyhjänä ... Se ajelee jätkäkaverinsa autolla, joka ostaa siihen kyllä bensat, jos tolla mun kaverilla ei ole varaa. Onpa reilua olla noin mulkku.  idiot2 Soitin sitten kohta takaisin että enköhän mä voi tulla omallakin autolla, että sain lainattua rahaa mutsilta joten no worries. En oikeesti lainannut mutsilta, mutta en mä halunnut sanoa sille että "ei tarvitse tulla jos on niin vaikeeta"...

En voi mitään että ärsyynnyn ihan sikana aina tällasista asioista. Että ei voida tehdä palveluksia tasapuolisesti ja ajatellaan vaan itseä joka asiassa. Mä oon kyytinyt tota tyttöä puolen vuoden ajan ainakin kerran viikossa jonnekkin.. Eikä oo mieleenkään tullut pyytää mitään bensarahoja.. Ja sitten kun mä pyydän kyytiä niin heti on kauheen vaikeeta..... uglystupid2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4029 : 22.09.2008 19:16:06 »

No joo, mä ärsyynnyin ihan turhasta asiasta. Se on unohdettu jo.
Käytiin tunnin lenkillä ja oli niin ihaaana ilma!!  
smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4030 : 22.09.2008 19:21:31 »

Hallo ja kippis! Itävallasta kaikille tupalaisille! Cheesy

K-Energiaa ja hänen Rapunsa ovat täällä viemässä minua turmion tielle! Cheesy Grin
Hauskaa on riittänyt ja rakkautta ja romantiikkaa on ilmassa heidän myötään
niin mahdottomasti, että ihan olemme ihan pökerryksissä! Cheesy

Wienissä on koleaa, mutta rakkaus lämmittää. Smiley

Olemme ystävystyneet syvästi ja olen tosi iloinen yhteisestä ajasta! Cheesy

Huomenna Madonna tärähtää areenalle ja nämä tytöt miehineen
ovat juhlistamassa eturivissä! Cheesy  Cool

K-energian miestä luultiin meidän bodyguardiksi viikonloppuna yöelämässä
-komea ja raamikas mies onkin!  Cheesy
K-energia on tosi onnekas! smitten

Lauantaina skumppa virtasi hiukan vauhdikkaasti suomen vieraiden kunniaksi Cheesy
ja tälle tytölle viimeinen niitti oli tulias-Finlandia Granberry! buck2 buck2
...ja loppuyö meni Vaa'an pitäessä huolta tytöstä. Grin 2funny




tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4031 : 22.09.2008 19:37:51 »

Hallo ja kippis! Itävallasta kaikille tupalaisille! Cheesy

K-Energiaa ja hänen Rapunsa ovat täällä viemässä minua turmion tielle! Cheesy Grin
Hauskaa on riittänyt ja rakkautta ja romantiikkaa on ilmassa heidän myötään
niin mahdottomasti, että ihan olemme ihan pökerryksissä! Cheesy

Joo, täällä ollaan! Hauskaa on!!  Cool

Tosi mukavaa on Sashan kanssa, myös hänen Vaaka-miehensä on ihana!

Kaunis kaupunki, mukavia ihmisiä, varsin edullista... Ja tosiaan huomenna sitten itse MADONNA!! buck2

Että niinku hyvin menee (mutta menköön)  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4032 : 22.09.2008 19:42:25 »

Hallo ja kippis! Itävallasta kaikille tupalaisille! Cheesy

K-Energiaa ja hänen Rapunsa ovat täällä viemässä minua turmion tielle! Cheesy Grin
Hauskaa on riittänyt ja rakkautta ja romantiikkaa on ilmassa heidän myötään
niin mahdottomasti, että ihan olemme ihan pökerryksissä! Cheesy

Wienissä on koleaa, mutta rakkaus lämmittää. Smiley

Olemme ystävystyneet syvästi ja olen tosi iloinen yhteisestä ajasta! Cheesy

Huomenna Madonna tärähtää areenalle ja nämä tytöt miehineen
ovat juhlistamassa eturivissä! Cheesy  Cool

K-energian miestä luultiin meidän bodyguardiksi viikonloppuna yöelämässä
-komea ja raamikas mies onkin!  Cheesy
K-energia on tosi onnekas! smitten

Lauantaina skumppa virtasi hiukan vauhdikkaasti suomen vieraiden kunniaksi Cheesy
ja tälle tytölle viimeinen niitti oli tulias-Finlandia Granberry! buck2 buck2
...ja loppuyö meni Vaa'an pitäessä huolta tytöstä. Grin 2funny



Voi että!  smitten smitten
Olempa iloinen puolestanne, koko poppoon ja pitäkäähän KIVAA!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4033 : 22.09.2008 19:51:07 »

Yes! Varmasti!   Grin

Kivaa on, paitsi että Rapu-mieheni meinaa juuri tukehtua  Tongue mutta meillä tytöillä on hauskaa!  Cheesy
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4034 : 22.09.2008 20:05:11 »

mutta meillä tytöillä on hauskaa!  Cheesy

 Afro

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 267 268 [269] 270 271 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: