Sivuja: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641946 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3000 : 11.08.2008 01:31:52 »

Mä oon tänään vika tai eilen eka...tai ööö, ei kai sen niin väliä Grin
ihana päivä ystävien kanssa takana, ja seikkailua, heheheh.
i luuv mai freends smitten ja mahtava tulla tähän aikaan kotiin ja löytää kämppis siivoamasta huonettaan ja turista Smiley
öitä ja tähtivöitä väen uniin.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3001 : 11.08.2008 07:31:10 »

Huomenta, dawnchild ja muut, jotka vielä keräilee luitaan sängyn pohjalta   smitten 2funny

Niin, ne lähti... koululaiset  Cheesy talo on sitten kumman hiljainen  :Smiley Varsinkin, kun nyt lähti se nuorinkin  Wink

Mitäs tässä oikein tekis  idiot2 ...taidampa kierähtää takas kyljellen, kun omat menot painaa vasta puoleen päivään  angel reilua, eikö? ...elämä on...  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3002 : 11.08.2008 10:32:15 »

Mä eilen olin ihan hämmentynyt, en tiennyt miten olisi pitänyt toimia kun joka toinen kommentti ei tullutkaan normaaliin tapaan dawnchildilta.. Undecided Undecided Cry   Grin Täällä oli hiljaista!

Oon kyllä miettinyt samaa, täällä tulee vietettyä aikaa liian suuri osa elämästä, toisaalta olen asennoitunut niin että saan ihan hyvällä omallatunnolla tämän kesän loppuun asti epäsosialisoitua ja mökkihöperöityä ja vaikka kasvaa verkkoon kiinni, se oikeesti välillä tekee hyvää - olla vähän eristyksissä jonkin aikaa ja keskittyä omaan päänsisäiseen maailmaan...

Ja aika paljon mä nyt sitten kuitenkin vietän aikaa ihmisten parissa.

Mähän oon ollu koko kesän töissä enkä juuri muuta oo jaksanut tehdäkkään...

Mitenkähän ne pärjää ilman mua siellä nyt? Varmaan loistavasti...
Mulla on ikävä yhtä pikku mummoa joka oli ihan sekopää.
Jos musta tulee joskus yhtä vanha niin haluun että musta tulee samanlainen.
Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3003 : 11.08.2008 10:40:11 »

Niin, sittenpä taidat olla merkuuriukko... Cool Kuten minä.
Mitä merkkarin aspekteja sulla on?
Entäs.....Oletko kuukko?  Grin

Pliis shoot me jos vielä kerrankin mainitsen tuon sanan.... uglystupid2

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3004 : 11.08.2008 10:51:08 »

Itseasiassa mulla on kyllä jupiterin ja chironin apekteja enemmän kuin merkuriuksen, ettei se ykkössijaa vie...
 merkurius aspect_con aurinkomerkurius aspect_con chironmerkurius aspect_tri jupitermerkurius aspect_opp uranus ...

Lisäksi se että  aurinko mars merkurius chiron ceres ovat kaksosissa
ja  juno neitsyt ...

Hei tuollahan oli uusi ketju junosta ja "super sexual aspecteista"  Grin ja jotenkin nyt vasta tajusin että juno liittyy seksuaalisuuteen ja kun tässä oli niitä seksuaalisuuspohdintoja yks päivä ja mitä olikaan puhetta merkuriuksesta niin.. No, ehkä tajusin nyt paremmin itseni.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3005 : 11.08.2008 11:08:03 »

Mulle se on sekä älylistä, tunteellista että fyysistä, niitä kaikkia ja paljon ja yhtäaikaa ja erikseen... Cheesy

Miks me puhutaan heti aamusta tällasia.  Tongue

On suorastaan ollut parina iltana sellainen olo että tarvisin viereeni jonkun nukkumaan.
Ei ole tosi pitkään aikaan ollut näin ikävä.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3006 : 11.08.2008 11:12:04 »

Kato katooo lakko on ohi vai?  coolsmiley

Oli taas niin ikävä, miten sä voit tehä noin mulle  Cry MULLE!  Cry Cry Angry

Jooohei. Jatkakaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3007 : 11.08.2008 11:17:24 »

Arvasin, että tällä kärsimyksellä olisi jokin syvällisempi tarkoitus.

 Kiss smitten angel
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3008 : 11.08.2008 11:19:11 »

 
  Smiley

HUOKS! buck2
Tupsahdin tupaan ja täällä onkin aikamoinen vilske käynyt.
Ilokseni huomasin,että Tigru on taas TIGRU,koska en ikinä oppinut muistamaan tuota Kayleeta.
En minäkään nyt jaksa kovin montaa sivua taaksepäin mennä,mutta tukka on täälläkin saanut ihan uuden mallin ja mustan värin myös. Smiley
Ja tykkään siitä.Mallin suunnittelin itse ja kampaaja toteutti,koska katsoi sen sopivan ja sopihan se.

Kengun rakkaustarinan eteneminen kiinnostaa,koska kalan kanssa oli niin,,,hmm,,kalamainen alku. Grin
Olen huomannut,että ne ei kuule koska uivat vedessä.Kun ei muu mennyt perille,annoin eräänä päivänä nielurisat pihan puolella tulla puhelimessa tuutin täydeltä ja sen jälkeen kaikki sovittu on pitänyt. Grin

Oliko se Islaja,joka ihmetteli melankolisuutta? Huh
Kuule,normaalia tämän ajan ilmiötä se on.Vuoristorataa ylös ja alas ja kaikki mikä liittyy vanhaan energiaan saa myös raivon partaalle.Olen kokenut tämän hyvinkin voimallisena irtipäästämisen aikana.
Ei jaksa enää kärhämiä ja vääntöjä,joita ennen piti itsestään selvänä.
Pojan kanssa meni välit poikki,kun erään tappelun jälkeen totesin että nyt riitti. knuppel2
Tämä ei kuulu enää minun elämääni ja en halua tätä.

Ja älä sinä KOTKANSILMÄ sure sitä,että et oo tehnyt mitään.Itselläni saattaa mennä useita päiviä vain nukkuen ja haahoillen.Sitten iskee joku työaalto,kun ihmisiä vaan pukkaa viime hädässä ja taas hiljenee.
Olenkin huomannut että hoitohommat ovat siirtyneet hieman taaemmas ja nyt pyydetään tarot-tulkintoja enemmän.Myös uusi ykköskurssi ilmaantui. Cheesy
Jänniä juttuja aina,miten immeiset kokee ne.

Mutta kaikkein merkillisin uni oli myös viime yön päättymättömässä leffayössäni. Shocked
Synnytin hirvenvasan ja vielä imetinkin sitä. Shocked Grin
Vasa syntyi siihen lapsuuden hiekkatielle,joka johti uimarannalle.Eräs äiti sitä ihmettelemään,mutta hänen pieni lapsensa vain katsoi vierestä ihaillen vasaa,kuin se olisi täysin normaali ilmiö. Smiley
Varasinpa vasalle vielä lääkäriltä ajankin tarkistaakseni että kaikki on kunnossa ja olihan se terve. Grin

Ja kaikille niille,jotka kantavat syyllisyyttä netissä viettämästään ajasta!POIS SELLAINEN! knuppel2
Jokainen saa omalla ajallaan tehdä mitä haluaa.Ei se ole keltään poissa ja välillä on aikoja,jolloin ei edes siedä kenenkään naamaa tuossa edessään,koska ei jaksaisi puhua.
Ja ihaninta tässä on se,että saa istua vaikka Eevan asussa,eikä tarvitse tälläytyä ihmisten vuoksi.
Tehdään vain sitä,mikä itsestä hyvältä tuntuu ja muut tekevät omia juttujaan. angel smitten

Ai niin.Pieni varoitus.Ajetaanhan liikenteessä varovasti nyt kun nuo pikku ekalaiset ovat koulutiellään.
Suojelusta heille ja ja meille kaikille isommillekin. angel smitten

tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3009 : 11.08.2008 11:22:05 »

 laugh

dawnchild.... Grin

Olin ajattelemassa yhtä ajatusta mutta se keskeytyi kun keksin toisen ajatuksen ja sitten tuli ahaa-elämys..

se eka ajatus meni näin "exhibitionismi, mitä se tarkoittaa, googletanko vai kysynkö.. taidan kysyä koska minulla ei ole mitään tarvetta näyttää yhtään sen tietäväisemmältä kun olen.. jaahas, jospa vaikka muotoilisin kysymyksen näin 'sä käytätä sellaisia sanoja, joita maallikko *ding* ei ymmärrä, mitä tarkoittaa exblablabla?' "

Kohdassa *ding* mulle tuli se toinen ajatus, se ahaaaaa! "maallikko, muttei sentään kuukko..."
sitten aloin miettimään että pitäisikö kuukon olla kuullikko, mutta siitä tuli taas jotain kaksmielistä mieleen.. Lips Sealed
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3010 : 11.08.2008 11:29:57 »


Lionheart:


Valtiattareni, olet Itse Viisaus.



No, tosielämässä nyt voisin tosiaan vähän harventaa tätä, kun tekisi mieli värkätä jotain kuvien parissa...


mutta teenpä näin....saa muutkin tilaa eikä yksi megalörppö.


to be continued....

"Viisaus ei asu meissä" vai miten se Apulanta sen ilmaisikaan.

Katsos kun sähän sitten käytät vähän tietokonettakin niitten kuvien kanssa ku pitää laittaa nettiin kaikkien ihaltavaksi jnejne niin tämä foorumihan menee siinä sivussa, eikö?  angel
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3011 : 11.08.2008 11:46:07 »

Huomenta herrasväki!  Smiley

Tämä keräilee luitaan edelleen.... Kahvia!!
Ei voi muuta todeta lomalaisena, kun "Kyllä nukkuminen on KIVAA!"  angel

On muuten pitänyt kysyä miten koitte tuon 08'08'08 päivän fiilikset? Minulla ihan kumma olotila, liikutuin kyyneliin asti kaikesta, siis ihan kaikesta ja koko päivän. Yleensä meikäläistä kun ei kyyneliin saa oikein millään, siinä mielessä ainakin minulle poikkeuksellinen päivä.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3012 : 11.08.2008 11:51:04 »

Maallikko on hyvä olla, niin ei tarvii olla vesikko joka on erittäin uhanalainen eläin tai ilmakko, jolla ammutaan et ammmmuuuu... Cheesy Mutta tulikko, ei tarkoita mitään, höh, olen pettynyt siihen sanaan... Cry


Neela huomenta!  Cheesy

Minä ainakin olin todella onnellinen 080808.. Smiley Oli hyvät vibat...
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3013 : 11.08.2008 11:54:33 »

Ihanaa että Neelaa ja Chandraakin näkyy tuvassa välillä  smitten angel Kiss
Mielenkiinnolla mäkin seuraan miten mun ja  kalat tilanne kehittyy jos kehittyy...
Mä saan huomenna jo tulevan kämppäni avaimet  Cheesy
Raha-asiat vaan vielä stressaa ja kaikki häslinki... elämä vois jo pikkuhiljaa asettua
raiteilleen eikä heittelehtiä enempää...
No tässä saa jo pikkuhiljaa alkaa suunnittelemaan niitä partyjä  Kiss
Tänään siivoamaan sitä varastoa muutamaksi tunniksi ja yks matto pitäis käydä pesemässä
rannalla ja pakkailla kamoja yms..
Tuskin huomenna vielä muutan kuitenkaan,mutta joitain tavaroita vois alkaa viemään
ja totutella ajatukseen.
Pelottaakin vähän että miten koirat sopeutuu sit sinne jne,mutta aivan innoissaan oon että
pääsen pois kotoa!!! buck2

Ainiin,mulla oli 080808 heti aamulla siipi maassa ja itkin heti kun heräsin,
yleensä en aamuisin ala itkemään,
ja fiilikset oli aika heittelevät koko sen päivän. Mutta niin ne fiilikset heittelee mulla
kyllä muutenkin jatkuvasti nyt kun on aika "vaikea" aika menossa mulla elämässä,
kaikki vanha jää taakse pikkuhiljaa ja uutta tulee.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 11:57:23 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3014 : 11.08.2008 12:15:56 »


Minun karttani taas kovin maa & ilma-painotteinen, tekeekö minusta maa-ilmakon vai vaan maailman  angel

Hei Kengu, kiitos toivotuksista...
ja onnea elämänmuutoksiin. smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: