Sivuja: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643443 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2940 : 09.08.2008 17:09:40 »

Tehän puhutte täällä niin paljon englantia ettei mun kielipää enää pysy perässä  Undecided  2funny
Ette arvaa mitä tein äsken...  Cheesy kaivoin lusikalla suuta  Grin (erittäin mielenkiintoista..)
mutta kun on kurkussa sellaisia valkoisia patteja niin piti saada ne jotenkin sieltä pois..
kielikin näyttää aika valkoiselta..
nojoo,jos en kertois enempää,kaikki varmaan kiinnostaa mitä mun suusta löytyy  uglystupid2
Vielä muutama tunti ja sitten junaan! Miten aika meneekin näin hitaasti kun oikeen odottaa jotain.
Yks minuutti tuntuu tunnilta ja yks tunti päivältä...
Päätäki särkee  Embarrassed Pitää varmaan maanantaina raahautua lääkärille jos sais antibioottikuurin.
jaspis:onnea! kakkossija on tosi hyvä,melkeen paras  Wink
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 17:11:22 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2941 : 09.08.2008 18:03:23 »

Kiitos, kengururotta  Kiss
Näin miekin aattelen ja arvostelu oli hyvä... ainoat negatiiviset huomiot olivat, jotta toinen korva menee kurttuun ja olemme (huom.sanamuoto  2funny) turhan isoja ja kiinteämpi muoto olisi parempi  Shocked 
Voiko kauniimmin sanoa, että olemme lihavia  2funny

Minun puolesta tälläiset uskonnot saisi muuttaa jo tapojaan uuteen aikaan...

Oi, et ole ainoa joka näin ajattelee...  :Smiley
Mikään ei ole pyhempää, parempaa tahi mitään erilaista, kuin muut tässä maailmassa tallaavat olennot. No, toki täällä vallitsee ruokaketju ja viidakonlaki systeemit ja ihminen on tavallaan niiden ulkopuolla jossakin määrin. Mutta ei siltä voi itseään pitää muiden herrana ja jaella paremmuus järjestynumeroita  police
Mitäs tykkäät Paavista? Ihmisestä joka on pyhin ja parhain koko maailmassa...? Ihmiskunnan, mutta lähinnä katollisen kirkon jäsenien ja Jumalan välissä oleva henkilö...
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2942 : 09.08.2008 18:08:15 »

Munkin puolestani onnittelut 2. paikasta! Hmm.. Mikähän rotu kyseessä?  Smiley

Juu itsekin olen ihan oikeasti miettinyt että  leijona olis kiva. Siinä vaan pitäs olla jotain rauhottavaa ja se ei sais olla liian täynnä itseään ja egoaan, niinkuin toi meidän pahainen Lionheartti.. *ojentaa lionheartille asiaankuuluvan kyltin*  Grin

Älä pelkää, oon ainut laatuani! Mmmhh.. Minä  smitten  2funny
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2943 : 09.08.2008 18:20:48 »

minä jo säikähdin että täällä puhuttaisiin vain sodasta tai olympialaisista.. no itselläkin oikeastaan urheilutapahtuma ja firman tilaisuus tulivat vastaan.. sillä polulla sitten.. firma tarjosi sekä tilaisuuden että safkat ja tuli mahdollisuus lähteä Wieniin-- kaikista paikoista, heh

no myös Kaliforniaan mut katsotaan nyt..

tsekkaisko noita olympialaisia vielä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2944 : 09.08.2008 18:28:43 »

Vaikuttaapa ihanalle tripille Aaviisuinen! Cheesy
Toivottavasti ilmat suosivat. Smiley



Tervehdys tupaan kärä änglar  angel angel angel   Wink

Ja kiitos Sasha  Kiss toivotuksista .... säät vaihtelivat ja kun merikaupungissa ollaan NIIN aika nopeita muutoksia .... toisaalta , ei säällä väliä niinkään - olen viime viikkoina ja tulevina(kin) viikkoina kuulostelemassa muuttoa tuonne " etelään" ... se on nyt sitten hiukka isomman paikanvaihdoksen aika -  Cheesy

Ja kyllä koen mittavissa määrin että on oikea aika  .... kunhan maltan edetä askel kerrallaan  smitten

Lisää kertoilen jahka taasen jotain liikahtaa - sen verta tähän vielä ETTÄ kyllä omassa elämässäni " nämät uuden ajan energiat " tuntuu ja kuuluu oikein Afro sillä niin vain olen yllättäen tilanteessa " jossa voin ja saan tehdä työtehtäviä - kaikissa moninaisuuksissaan josta olen piiiiiiitkäään unelmoinut"

Voi tätä elämän ihanuutta  smitten hihquu Aaviisuinen  Wink joka huomenna taas pakkailee laukkunsa ja suunnistaa maanantaiaamuna 6:30 Kotkaan lähtevään junaan  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2945 : 09.08.2008 18:33:16 »

ei ei rapumiehiä.  Smiley knuppel2

nyt on niin paljon kaikkea ettei ehdi olympialaisia kattoa, mut jos huomenna urheilureissun jälkeen!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2946 : 09.08.2008 19:07:29 »

Munkin puolestani onnittelut 2. paikasta! Hmm.. Mikähän rotu kyseessä?  Smiley
Kiitos  smitten
Sanooko kuva mitään? Mahtasko olla vaan hieman suurennettu haukkua... iso on rotu, mutta ei nyt sentään noin  2funny ...ei kuitenkaan paljoa, eli oisko tyty pieni myös?  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2947 : 09.08.2008 19:26:05 »

Voi hyvänen aika.. Grin Katsoin äsken the simpsons movien.. Joo olen mä sen aiemminkin katsonut, mutta piti katsoa uudelleen. Ja nauroin ihan vedet silmissä ja niin lujaa että varmaan naapuritkin kuuli kun täällä on paperiseinät ja mulla on ikkunat auki.. Vieläkin naurattaa, tää hepuli ei varmaan lopu koskaan... uglystupid2

En oo pitkään aikaan nauranut näin paljon... 2funny 2funny


tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2948 : 09.08.2008 19:39:04 »

Jaspis! Kuva kertoo enemmäin kuin tuhat sanaa  Wink
Tiedätkö sen Myrsky-elokuvan?
http://www.myrskyelokuva.fi/
Mä painin tollasten kans  Wink Kaukkari-keskari -linjalla mennään siis. Näyttelyissä mulla on kokemusta jos jonkinlaisista juoksutettavista, "rotankokoisista" aina näihin "vasikoihin"  Grin Ah, nyt tekee mieleni näyttelyihin!  :Smiley
Ja omasta sekasikiöstä (eikun siis puhdasverisestä seutulanseisojasta) voi nähdä pari fotoa täällä, jos sinuu kiinnostaa (ja tietty muitakin!)
http://www.romeokoira.blogspot.com

Anteeks. Koiraihmiset ymmärtää, kun näistä kuolaavista karvaturreista alkaa puhumaan niin loppua ei näy millään  Grin Poistun ->
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 19:41:35 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2949 : 09.08.2008 20:03:55 »

Tiedän ja lapsukaiset tahtovat kovasti katsomaan /omaksi ko.leffan  Wink Suurin piirtein samaa paino luokkaa, ehkä hieman isompia ovat, jos ei muuten niin karvotukseltaan  :Smiley
Vai sellaisia, eipä tuo oma pentusikaan suloisuudellaan tappiolle jää  smitten Se punainen pallo on kähee juttu, pistää ne harmaat nystyrät päässä koville  2funny Meillä oppi hieman tassutekniikkaa ja mamma pisti teipaten yhden reijän umpeen... hitsi, kun meinas hermot mennä neidillä  2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2950 : 09.08.2008 20:31:55 »

Jep, pallo on kova sana meilläkin  Grin Pojalla alkaa aina armoton ulvominen kun se pallo on tyhjä. Ja varmasti tiedät miltä kuulostaa ajokoiran ulvonta (eli naapurit tykkää)  buck2 Kaikista paras juttu Romeon mielestä on kyllä tuo koivuklapi. Sitä se jaksaa järsiä. Mahtaa olla maukasta..  :Smiley

Jahas, absinttipaukkuja. Mä oon kerran maistanu joissain sukujuhlissa sellasta oikein keinoin blandattua kunnon absinttia ja tykkäsin. Se oli myös nätin näköistä ja eikös joissain piireissä kyseinen litku ole saanut lempinimen vihreä keiju? Vai enkai sekoita ihan kokonaan jotain toista..?  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2951 : 09.08.2008 20:42:43 »

Mä join kerran kulauksen absinttia sellasesta pienestä pullosta ja sit yks kaveri vaan huusi mulle että etkai sä juonut sitä paljoa... Joo kun se oli jotain sellasta ainetta mitä oli tarkoitus pistää pari tippaa juoman sekaan.
Mutten mä muistaakseni ollut ihan hirveän sekaisin, tai sitten olin, en paljon muista...

Voi kun ei enää ikinä tarvis olla kännissä tai ainakaan kokea krapulaa.. No eihän sitä tarviikaan,
mun vaan pitäis kouluttaa itseni juomaan hillitysti. Onneks käyn nykyään tosi harvoin baarissa..


Yritin keksiä hyviä makuvaihtoehtoja teidän 'jugootteihin', mutten keksinyt muuta kuin kielletyn hedelmän,
ja se nyt oli aika selkee jatko myrkytetylle omenalle.. Seuraavaks tuli mieleen synkkä luumu.. uglystupid2 Cheesy

Ehkei pitäis keksiä väkisin jos ei tuu oikeesti hyviä ideoita...  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2952 : 09.08.2008 20:54:45 »

kiss of death -puuterisävy, joka luo ihollesi kalmankelmeän hohdon...

Unohtamatta sleepless nights antivalokynää, jolla loihdit itsellesi hetkessä tummat silmänaluset...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2953 : 09.08.2008 20:57:50 »

Miks mä tuun mukaan teiän goottijuttuihin, vaikka ne ei kosketa mua lainkaan..?
Noh, mä vaan eksyin teiän kanssa leikkiin vieressä sijaitsevalle hautausmaalle,
kun mun hiekkalaatikolla ei ollut yhtään kaveria ja puhaltelin yksistäni saippuakuplia siellä.. Cry
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #2954 : 09.08.2008 21:00:04 »

Iltaa

Löysinpä keskustelunne innoittamana suomalaisen absinttikaupan, josta näyttäisi löytyvän ehtaa pullon henkeä...

http://www.absintti.com/index.php

Tämä alkosta saatava tärpätti kun ei ole tujupitoisuudeltaan ihan sitä itteään niin jospa tuolta sitten kokeilisi joku kaunis päivä tilata iltateen sekaan hieman enemmän potkua!

*tarjoaa tupalaisille kierroksen*


 Kiss
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: