Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642998 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #660 : 02.04.2008 08:13:35 »

Tee on juotu.

Anteeksianto on avain.. olen antanut anteeksi parille henkilölle monta kertaa ja he ovat varsin myönteisiä kanssani nyt.. jos voin aina antaa anteeksi ja auttaa bisneksissä, menestykseni on kyllä taattu.

Elämä on tosiaan kummallista.

Jos joku ei tee kuten toivot, joku toinen tekee ja kunnolla sittenkin.

Jos joku on ensin ikävä, voi muuttua mukavaksi kohta - tai päinvastoin.. toki lopullisesti ikävät ihmiset jätetään mutta heitä on minority.

Kaunis aamuaurinko.

PS Tigris, yleensä auttaa kun keskittyy johonkuhun toiseen ja auttaa tätä, ettei mieti vain omaa tilannetta. Hyvinhän sinä selviät.

Kun minä vain selviän vkonlopusta! Vko alkoi exän kanssa, vkl vois olla nykyisen kanssa, jos ei vielä la iltana uutta..  Wink


Week of March 31, 2008
There's a great deal of fire in the air, and more is on its way! For you this means that the temperature is heating up in the world of love and romance. If you're already together with someone, look forward to a wild week of fun and adventure with this lucky person. Your relationship is likely to take an exciting new turn for the better. If you're single and looking for someone new, this week is full of many opportunities for a fresh face to enter your world. Right off the bat, the week is off to a strong start so don't hesitate when someone catches your eye in a new way. Follow your whims on Monday and Tuesday. Stay open to the unexpected instead of trying to stick with a plan. On Wednesday, Mercury changes sign and gives you greater courage when it comes to professing your true feelings to the one you love most. Saturday's New Moon sets the stage for a new beginning, so if you want to start fresh in the romantic realm, this is the time to do it. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 08:24:36 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #661 : 02.04.2008 09:22:02 »

Kirjoitit myös hyvin osuvasti I-Ronialle.
Ex-avoni ei osannut rakastaa lapsiaan.
Tyttärille se oli kova paikka ja he yhä uudestaan yrittivät,mutta minä näin sen toisen puolen.
Isä odotti lapsiltaan aina jotain korvausta.Eriäviä mielipiteitä ei saanut olla,eikä hän oikeasti osannut rakastaa heitä. Undecided
Tytöt olivatkin vain hyvin harvoin tekemisissä isänsä kanssa ja silloinkin aina heidän aloitteestaan.
Joskus kuuntelin lievästi kauhistuneena mitä se mies päästi suustaan.
Vaikea paikka kun vanhemmiltaan ei saa sitä,mikä normaalisti on ihan synnynnäistä perheessä.
Mutta sekin pitää vain hyväksyä ja päästää irti,kuten me niin monissa asioissa nyt teemme.
Ja parhain päin se kääntyy,kun ei tarvitse kuunnella tuollaista aiheetonta syyllistämistä.

Sama täällä, Chandra, minunkin ex on juuri tuommoinen "isä" lapsilleen.  Cry

Rupesi tuntumaan siltä, että I-Ronian äiti muistuttaa kovastikin exääni, ja siksi tuli kirjoitettua aikas tiukkaan sävyyn...
Mutta niin kuin I-Ronia jo itsekin sanoi, joskus tarttee vähän "tuuppausta", että havahtuu todellisuuteen...  angel
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #662 : 02.04.2008 09:42:33 »

Huomenia! Cheesy Cheesy Cheesy

Olipa ihan aamun avaus! smitten
Istuin meditatiivisella parvekkeella kun aloin kuulla tuttua töräyttelyä taivaalta,,,
Ja sieltä ne tulivat ensin kaksi tiedustelijaa ja kaksi auramaista kuviota perässä. Cheesy
Arvannette jo. :Smiley
Kaikkiaan 17 joutsenta lensi yli ja sydän oli ihan pakahtua kun katselin niitä. smitten smitten smitten

Eilisestä. Grin
Voi että meillä oli seisova ja kipakka ilmapiiri. 2funny
Ilmeisesti molemmat ovat odottaneet tätä ratkaisua niin,että tahtoi riidanpoikaseksi väkisin mennä.
Minä mökötinkin välillä,vaikken ole moista harrastanut enää aikoihin. 2funny
Sitten luin tuon Aaviisuisen Kuthumin viestin ja löysin sieltä paljon uutta.
Otin vielä vastaan Akka-energiat vaikka niitä tuntuu omasta takaa jo olevan. crazy2
Kiitos kun otit minut mukaasi Viisuinen jo pääsiäisenä,sillä niinhän nämä tapahtumat tässä ovat jo kulkeneet. Wink
Tunsin kuitenkin hyvin voimakkaasti varsinkin jalkapohjissa ja pään eri puolilla tuon meditaation ja sen sisällön.
Olisi kyllä ihanampaa olla läsnä,kun joku sen lukisi ja saisi vain kuunnella ja matkata siinä.
Kovasti hengittelin Universaalia rakkautta sisään ja huolia ja murheita ulos ja sen jälkeen lopetin riitelyn.

Pyydän usein päästä mukaan meneillään oleviin tapahtumiin,vaikka en aina tiedä mikä on ajankohtaista.
Mukaan ovat ottaneet. angel
Olen kuitenkin jo niin kauan ollut varma suunnastani,että luotan siihen,että kaikki uusi ja puhdistava on vain hyväksi minulle.
Niin nytkin.
Kyllä sen voiman tunsi.

Viime yönä sitten tuli painajaisia,kiitos niistä,tai siitä,sillä yhden muistan.
Olin vankina jossain Vietnamissa.Leirillä jossa oli paljon naisia.
Olot olivat suhteellisen alkeellisia,mutta minä luovin sen vihaisen pienen miehen kanssa,joka johti meidän ryhmäämme.
Muut naiset olivat vihaisia,kun luulivat minun pelehtivän ukon kanssa.
Koska emme saaneet puhua,niin en voinut kertoa,miksi toimin,kuten toimin.
Kyllä kai se siitä vielä aukenee,,,

Ja mukavaa oli Tigru kanssasi keinua ja istuskella. angel
Me kaksi onnenlasta. smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #663 : 02.04.2008 09:45:50 »

                   kyllähän se ystävät hyvät on niin että

paineen alla ne timantit hioutuu

 smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #664 : 02.04.2008 10:17:15 »

Huomenta!

ONNEA! Chandra ja Tigru!!!!  smitten  smitten  smitten

Ja Voimia I-Ronialle, muuta en osaa toivottaa.  Embarrassed

Kuppi kahvia ja töihin taas.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #665 : 02.04.2008 10:31:03 »

mullapa on kohta niiimpalio voimaa että kannattelen mitä vaa  Grin

näin unta yöllä että olin mielisairaalassa leikkauksessa mahani kohdalta..tuli intuitio että nyt napanuora poikki ja äkkiä ennenku on myöhästä.

tulipa jo mieleeen ttä haen lähestymiskieltoo mutsille että ei saa soitella tytölle

niin ja aurinkoista aamua  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #666 : 02.04.2008 12:14:31 »

Hienosti sen napanuoran poikkasit I-Ronia ja tosiaan on aika tehdäkin se,ennen kuin päätyy sinne mielenhoitoon. smitten Grin

Ei vaan,niin raskas tuo sinun juttusi on,että vahva sinun pitää olla,kun noin hienosti asioita ja tunteitasi käsittelet ja tuot julki. smitten

On tämä vaan niin ihanaksi tupaseksi muodostunut,kun asiansa voi suoraan ja sellaisenaan tänne tuoda ja tukea saa aina,niin iloihin kuin suruihinkin.
KIITOS SIITÄ TEILLE KAIKILLE YSTÄVÄISENI! smitten
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #667 : 02.04.2008 12:55:22 »

Huomenta. Smiley Ja Onnea Chandra ja Tigru!!!  smitten smitten

Mulla on tosi surkee olo,ahdistaa.Mä en jaksa tota jatkuvaa auringon paistetta,kun sisälläni on aina synkkää.
Olin viimeyön poikakaverin luona ja kuuntelin sen kuorsausta enkä saanut nukuttua,tönäisin sitä pari kertaa että ei kuorsais niin suuttui siitä... tai loukkaantui.. en tiedä mitä oon tekemässä oikeestaan,kun ei mulla taida edes olla tunteita koko ihmiseen.Se vaan on,ettei elämä olis niin tyhjää kuin se on.Tai että tuntisin joskus jotain jotain muutakin kohtaan kuin yhtä .Tai välillä tuntuu että on tunteita ja välillä että ei... Ajatukset on vaan niin sekaisin. Undecided  En vaan pääse yhdestä jutusta yli ikinä,niin ei mikään muu juttu voi toimia myöskään. Vaikka ei se mua enää vaivaa,tai kai se sitten vaivaa... oon luullut vaan ettei vaivaa ja että oon vahva,enkä roiku ihmisissä.Mutta ei näköjään.
Toisaalta yksinolo on niin ihanaa ja rauhoittavaa,mutta silloin kun joutuu olemaan liikaa yksin,ei se ookaan kivaa,mutta sitten kun olis jotain tarjolla,alkaa ahdistamaan ja haluaakin olla yksin. Vaikee selittää... Kun olis vaan se yks.
Isoveli oli sit menny nukkumaan yöllä mun sänkyyn,haisee ällöttävälle tupakalle ja vaikka mille,pakko vaihtaa lakanat heti kun se siitä nousis..
Mitä tekisin itselleni että tietäisin mihin oon menossa ja mitä tekemässä,ei ihmisillä ainakaan pitäis leikkiä. knuppel2 Kaikki kiertää kehää ja aina yhtäkkiä oonkin samassa pisteessä ja samoilla ajatuksilla!!! tickedoff
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 12:57:30 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #668 : 02.04.2008 15:38:38 »

Tigru!

Aloita hankinnat vain kaikista välttämättömimmistä,
mitä ilman ei voi elää,
kuten ensin sänky ja kahvin keitin. Smiley

Niillä pärjää uskomattoman pitkälle
ja ne mahdollistavat täysi painoiset päivät.

Siitä sitten pikkuhiljaa, varojen mukaan,
mitä "tarvitsee".

Kyllä sitä tavaraa yllättävästi kerääntyy
ja sitten kun elämä taas muuttuu, niin miettii,
mihin hemmettiin tämän kaiken oikein tunkee.  Grin

Nim. Muuttanut usein. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #669 : 02.04.2008 17:20:28 »

Kenguru, kyllä kaikista yli pääsee, minäkin olen hyvä ystävä sen kanssa nyt josta oli vaikeinta päästä yli. Ja elämä toi hänet kuvioon takaisin, mutten kyllä olisi enää silleen yhdessä. Näin on parempi.

Itse asiassa kaikista pääsee yli, miksei..

Sitä vaan leikkii että tuntee ja kaipaa - no ehkä tavallaan oikeastikin - mutta ei liikaa.. siis nykyistä. Minä ainakin unohdin pari henkilöä kokonaan välistä, kauniisti sanottuna karma=koettu, joten mitäpä heitä enää.

Aurinko ilahduttaa,.. ei ahdista..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #670 : 02.04.2008 18:24:25 »

meillä töissä ainakin on kaikkia aarteita myynnissä (kierrätystavaratalo Kontti)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #671 : 02.04.2008 21:15:07 »

tervehdys kaikille  Kiss
Tulin yömyssylle, kun taas riipii nuo naiselliset ajat niin julmetusti  Angry Saiskoos tuplana ottaa heti ja vaikka parikin  Cheesy
Miltähän se maailma tuntuu, kun näistä p*******tä pääsee? odotellessa sitä, kärsin, unohdan ja elän  Grin
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #672 : 02.04.2008 21:21:08 »

WS: Niin kai se on... luulis vaan että olisin jo päässyt yli,mutta ei,pitää olla niin jääräpää että elättää toiveita varmaan hautaan saakka. 2funny
No,päivä kerrallaan... Nyt on jo parempi fiilis.. lakanat vaan vielä vaihtoon ja sitten saunaan ja nukkumaan.Pitää varmaan ottaa unilääke,nyt on niin levoton olo kyllä.
Hyvää yötä kaikille ja kauniita unia!!! smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
pipa64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #673 : 02.04.2008 21:29:57 »

täytyy sanoa, että se tuntuu siunatun helpottavalta ja vapauttavalta Cheesy nimim kokemusta on siitä mitä ne pahimmillaan voivat olla  Sad
koeta kestää  smiley6600
tallennettu

life is like box of chocolates...
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #674 : 02.04.2008 21:31:52 »

tervehdys kaikille  Kiss
Tulin yömyssylle, kun taas riipii nuo naiselliset ajat niin julmetusti  Angry Saiskoos tuplana ottaa heti ja vaikka parikin  Cheesy
Miltähän se maailma tuntuu, kun näistä p*******tä pääsee? odotellessa sitä, kärsin, unohdan ja elän  Grin

Myötätuntoni.  smitten Minulla oli myös kauheat.

Ja kyllä tuntuu hyvältä!!!! Ihmettelen että jotkut haluavat hoitaa hormoneilla niitä ja pitkittää niitä.  Shocked 

Hyvä kun muistutit, kuinka onneen on suuri syy!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: