Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5641880 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #570 : 29.03.2008 11:50:15 »

Huomenta!! smitten Pikaisesti taas tulin pyörähtämään ja katsomaan mitä tänne kuuluu. Smiley Eilen oli ihana päivä kaverin kanssa,ajeltiin autolla vaan jutellen,käytiin ostamassa pehmikset ja limsaa ja juteltiin lisää..Sitten mentiin jäälle "pyörimään" ja nauttimaan auringon paisteesta ja tuulesta kasvoilla... illalla mentiin hänen luokse ja juteltiin taas lisää (tosi synkistäkin aiheista/mieltä painavista asioista) ja sitten käytiin vielä lenkillä ja tietysti JUTELTIIN koko matka. Grin Kokopäivä oli yhtä juttelua ja tunteiden purkamista! Nyt tuntuukin olo jo paremmalta kuin eilen.. Saa nähdä mihin tämä päivä vie. Cheesy Tarkoitus olisi johonkin aikaan käydä poikakaverin kans ainakin vuokraamassa jotain leffoja ja sen sellaista pientä. :Smiley
Mä oon tainnut joskus kokeilla jotain tollasta öljyjuttua.. eiku se olikin varmaan vaan jotain -öljyshampoota-,ei varmaan mitään ihmeempää mistä te täällä puhutte... mutta mun hiukset meni ihan ihmeelliseks siitä. 2funny
shampoosta puheenollen,lähdenkin tästä suihkuun!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #571 : 29.03.2008 12:28:51 »

Täälläkin ollaan näköjään oltu kirjaisissa tunnelmissa. Kuinka ollakaan eilen posti toi minulle kirjan: Graalin myytti (kirjoittanut: John Matthews) jonka ystäväni lähetti minulle yllätyksenä. Cheesy Vaikuttaa sangen mielenkiintoiselta...  :Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #572 : 29.03.2008 12:36:33 »

 Cheesy Grin kaikillen OOOOlis nniiin paljon kertomista, kiittämistä ja ties mitä ETTÄ nyt vain iso ryhmähalaus ...  Cheesy

Tästä kaikki alkoi :

http://www.nzprayerline.org.nz/images/home/heaven2.jpg

http://www.geocities.com/holy_instant/universal_being_3_.jpg


ja kyllä nuo energiat laittoivat tapahtumat ihka uskomattoman ( tai uskottava on kun itse tätä kokee  Wink )
 huikeaan vauhtiin ja avasi sellaisia ovia että olen ihan  smitten

Ihan olen kengissäni siis maassa vaikka huikeissa töpinöissä ja puhkun intoa kuin isompikin Niagara  Cheesy

että ja niin paljon teillekin kaikille on kaikenlaista tapahtunut - että taidan alkaa updeittamaan itseäni - näissä TUVAN energioissa on taatusti  " universaalia määtsikkiä"

Tässä voisi olla vaikka tervetulotoivotus kaikille sisääntulijoille ...  Kiss

http://img266.imageshack.us/img266/6351/newyear2008edunitsky2wq0.jpg

ja sitten

http://www.chrisgilman.com/coffeehouse.jpg

http://img275.imageshack.us/img275/113/edunitskylogospacehandsbb6.jpg

http://www.coffeehousetour.com/SUnflowerFinishedPurpleBandana350%20copy.gif



http://i57.photobucket.com/albums/g231/zab_photos/dancingonmoon4sc3sa.gif

http://www.geocities.com/holy_instant/universal_being_3_.jpg


Että tällainen pyrähdys ~pyörähdys - siijuusuun taaviisu  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #573 : 29.03.2008 19:50:41 »

Menin nukkumaan ja pistin aamun uusiksi. Cheesy
Herättyäni olikin sitten virkeä aamu olo.
Poika soitti kahdesta yksiöstä ja kävi toista katsomassa ja saa maanantaina tietää,miten käy.

Lähetin perään kaikki enkelit ja hänen oppaansa ja kehui kyllä,että oli mukava vanha pariskunta.
Nyt pidän vain peukkuja ja lähettelen toiveita yläkertaan. angel

Sitten lähdin tutustumaan tuohon lähimetsään ja osuin suoraan sen kuusivanhuksen luo. smitten
Voi sitä runkoa. Shocked
Kiedoin käsivarret puun ympärille ja eihän siihen mahtunut kuin puoli kuusta.Annoin vanhukselle energiaa ja katselin ylöspäin,miten se oli antanut suojan ainakin yhdelle,jolla suuri pesä.
En vielä tiedä kuka siellä asustaa.

Kävelin pururataa eteenpäin ja vastaan tuli kaikenmoisia telineitä,joissa saa venytellä ja vetkutella itseään.
Vatsalihaksillekin oli omat penkkinsä.
En kokeillut vielä,sillä siihen olisin jäänyt pää alaspäin roikkumaan. 2funny

Etenin polkua ja välillä poikkesin siltä.
Siinä metsässä on paikka,jossa muutamia vuosia sitten eräs hyväksi ystäväksi tullut tuettavani lähti täältä planeetalta.
Etsin paikka tovin ja ensin tuli sinivuokkojen lehtiä.
Kurkistin niitten kätköihin ja olihan siellä jo pienet nuput ja yksi oli kasvattanut vartta niin,että jo siniset kukat melkein auki. smitten
Siinä alapuolella oli paikka,josta ystäväni lähti.
Oli vielä hankea vähän ja kirjoitin siihen nimensä ja sydämiä ja piirsin enkelin.
Aivan kuin hän olisi siinä kanssani ollut. angel
Meedio-istunnossa on tullut kerran minua kiittämään ja tuomaan niin ihanan kauniin viestin,että minä en voinut kuin vuolaasti itkeä. angel

Jatkoin matkaani ja välillä metsäkumpareet olivat jo aivan paljaina lumesta ja melkein kuiviakin.
Kävelin koko radan ympäri ja huomenna menen sen kyllä ainakin kahdesti.
Että metsä voi olla ihana ja aarteita täynnä. angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #574 : 29.03.2008 19:52:46 »

Kappas!Jinx tuli vastaan. Cheesy smitten

On kyllä upeat,kiiltavät hiukset!
Minä voin todistaa.Nyt me hörpätään kahvit yhdessä. smitten
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #575 : 29.03.2008 19:54:43 »

Päevee vuan täältäkin. Ihana kahvin aromi veti minutkin tänne. Vau Jinx, täytyy kokeilla laittaa öljyä tukkaan. Laitoitko ihan päänahkaanin?  
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #576 : 29.03.2008 22:11:50 »

Heh heh - tänään siivotessani löysin kuivatavarakaapin hyllystä ihan takaa kaksi avaamatonta oliiviöljypulloa, joista on parasta ennen päivät menneet jo vuosi sitten...  :Smiley No nyt ainakin tiedän, mihin niitä alan käyttämään.  Grin

Kahvit jätin tähän aikaan väliin, mutta kiitos mukavasta seurasta!
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #577 : 29.03.2008 22:59:40 »

Taidanpa minäkin kokeilla tuota oliiviöljyä... Kiitos vinkistä.  smitten Lapsena muinoin päiväkodin juhlassa esitin kerran eräässä runossa ollutta pikkupeikko takkutukkaa. Olikohan silloin jo kuivat hiukset?  Grin Tuosta Chandran puun halimisesta tuli mieleen eräs hellyyttävä kerta kun olimme tyttöjeni kanssa metsäkävelyllä... Kuopukseni meni yhden männyn luo, halasi sitä ja moiskautti sille pusun.  Grin Cheesy smitten angel  Kiss
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #578 : 29.03.2008 23:07:34 »

Kuopuksesi on ainakin oppinut arvostamaan ja rakastamaan luontoa! smitten angel
Ennen puilta otettiin energiaa,mutta nyt minusta on kyllä jo kohtuullista antaa sitä niille! smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #579 : 29.03.2008 23:08:35 »

Ai niin,muistakaa siirtyä ensi yönä kesäaikaan! Cheesy smitten
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #580 : 29.03.2008 23:13:23 »

Kiitos Chandra muistutuksesta.  Wink

Minua on kyllä muistutelleet tänään jo muutkin, mutta oli jo taas unohtunut. Onneksi ei ole huomenna työpäivä, jo senkin takia, että menisin taatusti tunnin myöhässä. Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #581 : 29.03.2008 23:13:53 »

Kuopuksesi on ainakin oppinut arvostamaan ja rakastamaan luontoa! smitten angel
Ennen puilta otettiin energiaa,mutta nyt minusta on kyllä jo kohtuullista antaa sitä niille! smitten

Aivan.  smitten
tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #582 : 30.03.2008 00:19:31 »

Kellot käännän nyt ja kipitän sänkyyn..
Kauniita unia kaikille ja jätän erilaisia teelaatuja
teille maisteltavaksi.. Haudutettu on lämmöllä.

     smitten     smitten

ps.en malta olla mainitsematta..
olen ollut viikon ilman karkkia (ei edes suklaata Shocked) ja
karsinut rankasti nopeita hiilihydraatteja..
Olen paljon pirteämpi..
Kunpa tuosta kessustakin vielä pääsis
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #583 : 30.03.2008 10:16:59 »

Huomenta tupaan.

Keittelen tässä kahvit valmiiksi ja toin aamupalatarpeet, jokainen voi koota mieleisensä.

Mihinkäs se aurinko on hävinnyt  Sad
Olin jo koiran kanssa aamulenkillä ja kovasti kuului muuttavien hanhien huudot taivaalta, vaan ketään ei näkynyt sankkojen pilvien seasta. Tulevat kuitenkin jo pohjolaan  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #584 : 30.03.2008 11:19:46 »

Muuttolintuajat ovat jotenkin aina olleet lähellä sydäntäni. Tiedä sitten miksi. Mutta on se vaan niin kaunista kun lintuparvi pyyhkäisee yli. Asuntoani lähellä on suosittu lintutorni, alueella jossa pysähtyy monenmonta harvinaisempaakin siivekästä. Koskaan en siellä ole käynt, mutta tänä keväänä käyn.

Itse vietän tämän päivän tiiviisti sängyssä. Flunssa iski. Korvat vain humisevat ja kuulo alentunut sen myötä. Noh, saanpahan olla hiljaa hyvällä syyllä! Tongue

tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Sivuja: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: