Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva vaaka  (Luettu 34543 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 26.07.2009 23:44:52 »

 Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Olivia X
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #31 : 27.07.2009 01:06:55 »



En todellakaan hölötä asioitani joka seurassa tai lauo mielipiteitäni avoimesti, vaan pysyttelen piirun sivussa ja tarkkailen.
Sitten kesken työpaikan kahvitauon, kun kaikki vähiten odottaa, sanon jotain niin piikikästä ja ironista että neitsyellä alkaa pää tutisemaan, härältä meni ohi ja kala nauraa hermostuneesti.

 Huh
Voin kuvitella että kaikki eivät ensivaikutelmastani pidä.
Se on itseasiassa aika yhdentekevää

Vaakamaisesti olen kyllä diplomaattinen ja harmoniaan pyrkivä. Inhoan riitoja.

Tunnistan nuo molemmat itsessäni, Pluton ja nousuvaa´an.

Itseasiassa, ei hassumpi yhdistelmä.  Wink




Naulan kantaan!
Minä olen sekä aurinko-, että nousuvaaka..  coolsmiley  En tiedä missä mulla Pluto on, mutta erittäin tutulta kuulostaa.

Kyllähän se niin on, että asiat voi olla näin, tai sitten tietenkin myös noin, riippuu vähän mistä kulmasta katselee. Melko diplomaattinen taidan olla, omasta mielestäni ainakin, mut sitten välillä täytyy täräytellä porukkaa hereille. Ovelasti. Ja hymyillä päälle  Wink Tietyllä tavalla aika ehdoton. Mut toisaalta... aina on se toisaalta... varsin suvaitsevainen.  Yritän opetella, ettei sitä pinnaa tarvii venyttää niin pitkään että se katkeaa.
« Viimeksi muokattu: 27.07.2009 01:27:20 kirjoittanut Tycoon » tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #32 : 27.07.2009 17:24:38 »

Joo niin tuo diplomaattisuus.
Muiden leimahduksia on helpompi kyllä rauhoittaa kuin omia..
Tää on niin totta! Mun luo tullaan kun on ongelmia ja oon jonkinlaisena parisuhdeterapeuttinakin useaan otteeseen toiminu. Kun oon kuulemma sellanen ihminen, joka osaa olla niin neutraali... Aika huvittavaa kun niitä omia leimahduksia sitten kyllä tulee eikä neutraalista ole tietoakaan!
Kai se  askendentti vaaka diplomaattisuuden lisäksi tuo taiteellisuutta, tarvetta pyrkiä harmoniaan joka suhteessa ja ehkäpä sitä pelisilmääkin Wink Mulla on myös  pluto aspect_con askendentti lisämaustetta tuomassa. Päätöksenteko-ongelmia ei ole ja mielipide löytyy aina asiaan kuin asiaan Wink Miten  aurinko aspect_con askendentti tulkitsisi?
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #33 : 21.12.2009 23:30:37 »

Vai millainen olen? No, riippuu siitä, kuka kysyy... Wink

Juurikin sellainen minä olen. Tajusin tässä hiljattain, että olen vuosikausia elellyt jonkinlaista kaksois-, kolmois tai vaikka neloselämää.
 Esimerkiksi kolmisen vuotta sitten tilanteeni oli tällainen: pyörin fundamentalistikristittyjen nuorten kanssa, mutten voinut kertoa asiasta perheelleni, sillä äitini mielestä porukka oli hullua ja vaarallista. Lisäksi en viitsinyt muille kavereille kauheasti puhua hengellisistä mielipiteistäni, koska he eivät olleet samaa mieltä asioista. Kristityille kavereille taas en voinut kertoa, että tapanani oli ryyppäillä silloin tällöin ja että olen kiinnostunut henkisistä asioista, joita (fund.) kristinusko ei hyväksy.
 Olen aina pyrkinyt sanomaan ihmisille sen, mitä he ovat halunneet kuulla.  Mietin, että muutamat ystäväni saattaisivat loukkaantua, jos kuulisivat, että olen heille jo pitkään valehdellut mieshistoriastani. Tai no, en varsinaisesti valehdellut, mutta olen jättänyt kertomatta oleellisia asioita, koska he eivät olisi kuitenkaan ymmärtäneet Smiley

Päätöstenteko on myös minulle vaikeaa. Olen jo lukenut yliopiston pääsykoekirjoja 7 eri aineesta. Asioihin on hankala keskittyä, kun miettii, olisiko sittenkin järkevämpää tehdä jotain muuta.

Viehätysvoima ja viihdyttäminen... Varsinkin nuorempana olin usein porukan pelle. Monia ihmisiä huvitan ilmeisesti olemalla olemassa. Minua nimittäin on koko elämäni ajan naureskeltu hyväntahtoisesti. Pidän myös esiintymisestä ja rakastan yleisön naurattamista.
 Täysi-ikäisyyden saavutettuani muutuin ilmeisesti myös viehättäväksi. Minusta tuli jonkin sorin "äijärysä" (kiitos hienosta uudesta sanasta, Elwyn!). Olen monia kertoja kuullut olevani kuin Marilyn (muistanko oikein, että kyseessä oli nousuvaaka?). En ole ikinä käynyt baarissa niin, ettei kukaan mies olisi yrittänyt edes hiukan pientä flirttiä (vaikka poikaystävä on ollut mukana!). Lisäksi minua tullaan iskemään ihan vaikka kauppareissulla, bussipysäkillä tai junassa. En ole mikään maailman kaunein, eikä vartaloni todellakaan ole muodikkaan sporttinen, mutta ehkä minussa on sitten vaakamaista Marilyn-energiaa  Wink
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #34 : 28.12.2009 12:52:44 »

Vaaka ei ole kaikkein 'vahvimpia' merkkejä. Mulla paljon  vesimies, leijona, jousimies mutta nousu  vaaka jotenkin tuntuis tuomaan liikaa kiltteyttä ja pelokkuutta ja vaikeutta saamaan asioita päätökseen. Toki  venus hallitsemana tuo jonkinlaista tyylitajua. Diplomaattisuutta. Mikä kylläkin välillä ärsyttää että kuuntelee kaikenlaisten päällepäsmärien juttuja liikaakin..ennenkö sieltä nousee esiin joku muu merkki ja tukkii turvan.
Ailahtelua ja heilahtelua vielä lisää  askendentti aspect_con uranus niin sit se kyl vaikuttaa  vaaka ja  vesimies, molemmat. Ehkä muutamat  vaaka nousuiset on liikaa 'ilmaa' muille ihmisille mut onneks yleensä löytyy jotain muuta vahvaa merkkiä ettei ihan jää jalkoihin. Smiley
 vaaka nousu ei kyllä tykkää olla yksin, kaikki tuntemani Vaa'at tai Vaakanousuiset ovat kovin sosiaalisia ihmisiä ja kärsivät mikäli parisuhdetta ei tunnu löytyvän.
Toi 'äijärysä'  Cheesy pitää usein niin paikkansa..kaikenlaista tyyppiä juoksee perässä ja joku  vaaka naisellisuus siinä tuntuu olevan se 'juttu' niillä. Muille naisille olen opettanut mitä pitää tehdä/olla tekemättä jos haluaa ettei miehet juokse karkuun. Niinhän tuokin  vaaka nousuisuus tuntuu olevan varsinainen karmallisnen elämänläksy mikä vaan pitää oppia, ei siinä muutakaan voi.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2009 13:03:36 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #35 : 01.01.2010 15:56:18 »

Ehkä muutamat  vaaka nousuiset on liikaa 'ilmaa' muille ihmisille mut onneks yleensä löytyy jotain muuta vahvaa merkkiä ettei ihan jää jalkoihin. Smiley

Niin.. vaaka nousuna saattaa tuoda sellaista ällömakean harmittomuuden vaikutelmaa, mikä saa ihmiset aliarvioimaan nousuvaakoja. Ei siinä mitään jos sitä vaikutelmaa osaa käyttää omaksi hyväkseen, oikeastaan se onkin kai se nousuvaakaisuuden juju siitä, miten tehdään elämä mukavaksi.

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #36 : 01.01.2010 16:29:31 »

vaaka nousu ei kyllä tykkää olla yksin, kaikki tuntemani Vaa'at tai Vaakanousuiset ovat kovin sosiaalisia ihmisiä ja kärsivät mikäli parisuhdetta ei tunnu löytyvän.
Mun kohdalla ei pidä kyllä ollenkaan paikkaansa. Oon kyllä sosiaalinen määrättyyn rajaan asti, en jaksa ihmisiä kovin pitkään putkeen "viihdyttää". Jos oon esim. päivän mittaan ollu sosiaalinen ja ihmisten ympäröimänä en ota vieraita kotiini illaksi. Nautin yksinolosta ja tarvitsen sitä. Enkä tosiaankaan kärsi, jos parisuhdetta ei tunnu löytyvän, onpahan sitten aikaa keskittyä itseensä.
Ehkä muutamat  vaaka nousuiset on liikaa 'ilmaa' muille ihmisille mut onneks yleensä löytyy jotain muuta vahvaa merkkiä ettei ihan jää jalkoihin. Smiley

Niin.. vaaka nousuna saattaa tuoda sellaista ällömakean harmittomuuden vaikutelmaa, mikä saa ihmiset aliarvioimaan nousuvaakoja. Ei siinä mitään jos sitä vaikutelmaa osaa käyttää omaksi hyväkseen, oikeastaan se onkin kai se nousuvaakaisuuden juju siitä, miten tehdään elämä mukavaksi.
Juuri näin, nousumerkkiä on hyvä osata käyttää Wink
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #37 : 01.01.2010 20:58:41 »

Seppo toi mielestäni jossain luukussa hyvin esille sen nousuvaakojen vallanhalun.
Sosiaalisia ollaan sitä enemmän mitä vieraammassa seurassa kulloinkin vaikutetaan..

Läheisissä suhteissa taas diplomatia voi olla hyvinkin kaukana... coolsmiley

Eh, tuon voisi varmaan allekirjoittaa monikin läheisistä ihmisistäni. Tongue
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 03.01.2010 00:59:46 »

 askendentti vaaka miehet komeita ja suhteet parhaita, kait..

tuohan se säpinää kieltämättä.. meinaan unohtaa aina jonkun, kun noita on pyörinyt..  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #39 : 05.01.2010 23:48:11 »

Ehkä muutamat  vaaka nousuiset on liikaa 'ilmaa' muille ihmisille mut onneks yleensä löytyy jotain muuta vahvaa merkkiä ettei ihan jää jalkoihin. Smiley

Niin.. vaaka nousuna saattaa tuoda sellaista ällömakean harmittomuuden vaikutelmaa, mikä saa ihmiset aliarvioimaan nousuvaakoja. Ei siinä mitään jos sitä vaikutelmaa osaa käyttää omaksi hyväkseen, oikeastaan se onkin kai se nousuvaakaisuuden juju siitä, miten tehdään elämä mukavaksi.



Aivan kuin olisitte minusta puhuneet   Grin

En tajunnut, että tällainen piirre liittyy vaakamaisuuteen, mutta käsittääkseni annan usein sellaisen ensivaikutelman, että olen lapsenomainen ilmapää, jota on vaikea ottaa tosissaan. Joskus ihmiset ovat järkyttyneet, kun ovat tajunneet, kuinka fiksu ja syvällinen oikeasti olen  Grin

Tämä liittyy varmasti siihen äijärysyyteen, ilmava bimbo vaikuttaa helpolta saaliilta!
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #40 : 07.01.2010 14:59:51 »

Vaakanousuisilla, varmaan etenkin naisilla on joku sellainen viattomuuden ja ehkä joku sanois naiivisuuden "aura". Mä niin ihmettelin parikymppisenä kun jotkut miehet kertoi et ihastunut "viattomuuteen", ei mennyt itselle ihan jakeluun silloin. Kaikkee muuta kun "viaton kotityttö"  Wink
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #41 : 07.01.2010 17:30:37 »

Aiheeseen liittymättä, katoin että onko joku pölliny mun tunnarit ku tuttu avatar ilmaantu Tongue
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #42 : 08.01.2010 12:35:51 »

Veskari -83 Sorry! En huomannut että sama kuva on käytössä, vaihdoin toiseen. Toivottvasti tätä ei oo kenelläkään.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 12:48:07 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #43 : 07.07.2010 10:50:22 »

Vaakatytöt ovatkin varmasti viehättäviä monen miehen silmissä, kun Venushan vaakaa hallitsee. Omasta naiseudestaan ja "viattomuudestaan" kannattaa ottaa kaikki irti!

Astrox Fortuna: Joisaakin lukemissani horoskooppikirjoissa on suoraan sanottu, että vaakapainotteisilla miehillä on taipumuksia homoseksuaalisuuteen venuksen vaikutuksesta johtuen  Smiley Mielestäni kyseessä on kyllä aivan väärä tulkinta, sillä monet tapaamani miespuoliset  aurinko/ askendentti vaa'at tuntuvat olevan esteettisyyttä arvostavia hyviä seuramiehiä, joilla naisia riittää.

Mietin vielä sellaista, että antaako  askendentti vaaka helposti lähestyttävän ihmisen vaikutelman? Kun tuntuu, että minulle tulevat tuntemattomat puhumaan yllättävän usein. Näytän kai kiltiltä ja välittömältä. Voisiko tämän asian selittää astrologisesti  askendentti vaaka?

Niin ja nyt tiedän, ettei Marilyn ollutkaan  askendentti vaaka Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Timm
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #44 : 07.07.2010 11:44:09 »

Hahaa...kaikki on pitänyt niin hyvin paikkaansa. Nousuvaakana päättämättömyys on kirous...jota sekoittaa lisää se että kyllästyn kaikkeen sikanopeasti. Odotan yleensä että tilanne laukeaa itsestään tai jonkun avituksella  2funny

Viehätysvoimaa kyllä on vaikka muille jakaa....ja ulkonäön puolesta ei ole koskaan tarvinnut kärsiä. Liekkö itserakkauteni selitys se, että  aurinko ja  kuu on  oinas  smitten

Ihmesuhdepelien vaikeuden vuoksi olen harkinnut erakoitumista  Cheesy  harmi vaan että en tunnu pärjäävän ilman toisia ihmisiä    uglystupid2    seko homma   :Smiley
tallennettu

Aurinko,Kuu ja Saturnus: Oinas
ASC Vaaka
Jupiter: Leijona
Pluto ja Uranus: Neitsyt
Merkurius ja Venus: Kalat
Neptunus: Skorpioni
Mars: Härkä
Keltainen Kosminen Aurinko
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: