Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jupiterin transiitit  (Luettu 51324 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #45 : 14.05.2011 21:08:59 »

Jupiterin trini Kuulle, mukavaa. Cool
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #46 : 14.05.2011 22:10:44 »

Mä olen ainakin laittanut ns. matoa koukkuun ja onkia veteen nyt kun  askendentti  aspect_tri  jupiter Mä ajattelen silleen, että jos heittää ideoita ilmoille, niin sieltä ne putoavat  jupiter kulhoon. Nyt siis ammattihommia, sitä mitä olen ulospäin, myös fyysisesti muutoksessa. Uusia asioita tulossa elämään.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #47 : 14.05.2011 22:14:13 »

Mä olen ainakin laittanut ns. matoa koukkuun ja onkia veteen nyt kun  askendentti  aspect_tri  jupiter Mä ajattelen silleen, että jos heittää ideoita ilmoille, niin sieltä ne putoavat  jupiter kulhoon. Nyt siis ammattihommia, sitä mitä olen ulospäin, myös fyysisesti muutoksessa. Uusia asioita tulossa elämään.

Asc ei tee kolmiota jupiterille, vaan transitoiva jupiter tuolla taivaalla tällä hetkellä tekee aspektia sun syntymäkarttasi askendantille.  Wink Asc ei siis voi tehdä transiittia, koska se ei ole planeetta.

Eli  jupiter aspect_tri askendentti
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #48 : 19.05.2011 11:02:38 »

nikki, sori olen nyt taas vasta herännyt tänne uudestaan, pienen tauon jälkeen...  Embarrassed

Juu, onhan mulla se Jupiterin transitoiminen avannut kielenkantoja ja kaikenlaista yllättävää positiivista alkanut tapahtua. Sitä kyllä on terävöittänyt uranuksen ja pluton transiitit,
eli suoraa tekstiä tulee välillä,
on negatiivista ja kokonaisvaltaisen radikaalia elämänmuutosta ollut myös.

Mutta nikki, sun kanssa ollaan puhuttu kai aiemmin siitä, kuinka mun nousuakselissa on jatkuvasti vaikuttamassa ne  uranus ja  jupiter nousujouskari. No itseasiassa tarkistin asiaa tässä, molemmat taitavat olla Rx, mut se Jupiter on niistä lähempänä ascia. Ja huone 12, uranus puolestaan huone 1.

Jotenkin sen Jupiterin kyljessä kulkeminen on kaikin tavoin auttanut elämässäni, vaikka paljon on vaikeuksia ollutkin. Joku sanoi täällä aiemmin et nimenomaan huoneen 12 Jupiter olis ikään kuin pelastava suojelusenkeli mukana pahoissa paikoissa. En kiistä yhtään, voi hyvinkin olla!  Shocked  smitten

Mutta hyvää tuuria tärkeissä kysymyksissä se on vähintään tuonut. Sitten nyt kun jupiter alkoi transitoimaan tänä keväänä, kyllä minuu on viety ja kosiskeltu kaikenlaisilta ihme tahoilta... Aivan uusia ulottuvuuksia on tullut, usein harkitsen vähäsen ennen kuin lähden ihan mihin tahansa mukaan.  smitten

Kiitos nikki, transiiteista tajuat kyllä todella hyvin.  Smiley Och mitt språk är ju finska, jag måste bara leva med många svenskspråkiga hela tiden, inte gör det någonting ändå, tvärtom.  Grin
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #49 : 04.06.2011 22:20:41 »

Jupiterin merkinvaihto Härkään tuo muassaan minulle samanaikaiset oppositiot nataali-Plutolle ja Auringolle. Työpaikalla ainakin ollaan oltu hiki otsalla viime aikoina, kun kontolleni on sälytetty entistä enemmän sellaista vastuuta jossa pikkuvirhe on katastrofaalinen, ja samanaikaisesti on monta projektia viemässä kaiken ajan ja rahan, olenkin ajatellut että ehkä tässä vain pitäisi nukkua vähän enemmän. crazy2 
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #50 : 08.06.2011 14:19:34 »

Mä olen ainakin laittanut ns. matoa koukkuun ja onkia veteen nyt kun  askendentti  aspect_tri  jupiter Mä ajattelen silleen, että jos heittää ideoita ilmoille, niin sieltä ne putoavat  jupiter kulhoon. Nyt siis ammattihommia, sitä mitä olen ulospäin, myös fyysisesti muutoksessa. Uusia asioita tulossa elämään.

Mulla on kanssa  jupiter aspect_tri askendentti ja lisäksi  jupiter aspect_sex aurinko meneillään 3. huoneessa, aikaisemmin oli  jupiter aspect_con jupiter kakkosessa tosin sitä en kyllä kauheammin huomannut - mutta jos se kerran aloitti uuden 12 vuoden jakson, ehkä tulokset näkyvät vasta myöhemmin. Uuden alun olen kyllä juu tänä keväänä tehnyt, ja luulen että tulee olemaan menestyksekäs ja hyvä päätös kaikinpuolin smitten

Vähän samaa olen myös tehnyt niin kuin indiima tuossa, eli heittänyt "matoa koukkuun" toisellakin elämänalueella. Saas nähdä mitä vielä tapahtuukaan!

------


Jupiter transits sextile or trine the Ascendant
You will benefit from taking a more inward direction, turning away from the outward world a bit and allowing new ideas and information to filter through. A career point, after which you should expect to let go a bit and undergo a little regeneration.

*This is a good time for you. Your ability to express yourself confidently and openly wins you the respect and admiration of others. You can promote ideas and plans that you believe strongly in and, surprisingly, others do not resist you now. They quietly accept your proposals and ideas, and even provide some support.

Jupiter transits sextile Sun
This can be an excellent time for financial transactions, making plans for the future, making investments, resolving conflicts with others, and boosting your self-confidence. You may be feeling particularly vital and confident, and this inner "sunniness" can bring its rewards.
« Viimeksi muokattu: 08.06.2011 14:28:24 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #51 : 12.06.2011 01:28:08 »

 jupiter aspect_opp askendentti koettu viimekuussa.Ei ollut kyllä yhtään sellainen, mitä ajattelin.Tutustuin kyllä muutamaan oikein mukavaan ja luotettavaan ihmiseen, ja sosiaalinen piirini jonkin verran laajeni.Mutta itsetunto laski aivan ilman syytä taas varpaisiin.Talvella oli sellanen fiilis, kun oli  jupiter aspect_tri mars ja  jupiter aspect_tri kuu päällä, että jos sitä vihdoin pääsisi paskan itsetunnon kahleista eroon, niin ei,  jupiter aspect_opp askendentti vei taas nollille.Nyt oikeesti vähän pelottaa, kun toi jupiter oppositioi seiskahuoneesta seuraavat puoli vuotta 1. huoneen venustani, että mitä tässä tapahtuu...
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #52 : 12.06.2011 20:49:19 »

jupiter aspect_sex DC toteutui kirjaimellisesti, uskomattoman upea mieshän sieltä tuli.  Tongue

"Uusien rakkaussuhteiden syntyminen kuuluu myös tähän kuvioon, mikä johtuu lähinnä viehätysvoimasi lisääntymisestä. Sinuun ihastuvat nyt monet sellaiset, joihin et aiemmin olisi uskaltanut kunnolla edes katsoa."
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #53 : 13.06.2011 11:18:52 »

jupiter aspect_sex DC toteutui kirjaimellisesti, uskomattoman upea mieshän sieltä tuli.  Tongue

"Uusien rakkaussuhteiden syntyminen kuuluu myös tähän kuvioon, mikä johtuu lähinnä viehätysvoimasi lisääntymisestä. Sinuun ihastuvat nyt monet sellaiset, joihin et aiemmin olisi uskaltanut kunnolla edes katsoa."

Ei vitsi miten ihanaa, onnea Casperiina! Jotain tuollaista uutta jännää minäkin toivoisin, mutta saas nyt nähdä miten käy.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #54 : 13.06.2011 19:36:18 »

Mulla alkaa/alkoi (hmmm....) pian  aurinko aspect_tri  jupiter  crazy2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #55 : 30.06.2011 10:53:28 »

^ lähti vielä pahempi/parempi investoimisvimma kuin aiemmin. Asunto etsinnässä ja myös hevonen, lainaa joudutaan totta kai ottamaan. Mutta tällä aspektilla investoidut ovat kait maar hyvässä suojeluksessa.

Tuntuu todella onnekkaalta, mutta silti harkitsevalta, ei hötkyilevältä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 30.06.2011 18:28:02 »

tr  jupiter harka aspect_squ kuu leijona
ja mitään niin rakasta kuin puutarhanhoitoa,
muutenkin yleensä, mut tänä vuonna erityisesti. Progekuukin härässä.
Töissä julkisessa maalaisympäristössä.
Tarve tehä konkreettisia , näkyviä hommia.
Nähdä työnsä jälki. Ja että siitä on iloa muillekin.
Luoda jotain pysyvää, monivuotista, kuin perennapenkin perustamista.
Kukkii ens vuonnakin  Smiley
Enkä muista syödä ( kuu), pyhällä hengellä ( jupiter) vissiin mennään ja pyörryttää sitte.. (tr  uranus aspect_tri kuu samaan aikaan, myös tarve tehä itsenäistä hommaa).
Kotiani olen miettinyt, kun tää on mulle Jupiter-LIIAN-iso,
mut samalla on tuo Jupiter avaran tilan tarve,
muute ahistaa  crazy2
Jotenkin olen myös miettinyt sitä, miten ei ole oikein tarve omistaa oikein mitään.
Ehkä se Uranuksen kolmio hälventää Härän turvallisuudentarvetta?
Turvallisuudentarvetta materian suhteen ei kyllä ole muutenkaan ollut.
Tunnepuolella paremminkin?
Kaivellaan "totuutta"?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 01.07.2011 13:50:08 »

 jupiter aspect_tri askendentti Alkaa NYT.  Smiley Pitkä ja voimakas transiitti. Saas nähdä..
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #58 : 02.07.2011 20:13:54 »

 jupiter aspect_opp aurinko ollut tarkkana tässä viime päivinä, sitä onkin tosiaan oltu teemaan sopivasti lomalla isolla porukalla, yritän myös kuumeisesti järjestää itselleni lisää matkoja sikäli kun duuni sallii. Tongue
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #59 : 11.03.2012 15:30:12 »

No nyt äskettäin päättyi tuo oppositio. Olipa lisää spektaakkelimaisia bileitä ja duunissakin suosi ilmeisesti jonkin verran, mutta ne asiat mitkä jäi tuosta transiitista käteen liittyvät aivan toisentyyppisiin asioihin.

*laittaa foliohatun päähän*
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: