Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turussa mitään ?  (Luettu 140183 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #105 : 03.04.2012 16:54:35 »

17 tuntia sitten kirjoitti Matti Kuusela "Matti Kuusela
Ensi yönä Venus ja Plejadit (Seulasten) kohtaavat! Aivan erityinen kosmisnaisellisen rakkauden ja viisauden tapahtuma."

Eli meillä oli hyvin valittu ajankohta tapaamiselle!!
Plejadit ovat siis ainakin minulle tosi läheinen ja saan heihin helposti yhteyden.

tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Indium
Vieras
« Vastaus #106 : 03.04.2012 17:15:23 »

Hypnoositilaisuus kuulostaa ihan mahtavalta! Cheesy Pitäisköhän repästä ja tulla jos aikataulut antais myöten. smitten

Tuu toki, yösijakin varmasti löytyy jostain jos tarvitset. Smiley Mullakin on edelleen se nukuttava nojatuoli, jossa voin vaikka ite nukkua että sänky vapautuu, jos epäilyttää.  Cheesy

Sama tietysti muillekin ei-turkulaisille kuin vain Somalle.  Smiley Mutta jos kovin monta ulkopaikkakuntalaista on tulossa, niin toivon että muutkin rakkahat miittiläiset ilmoitatte että voitteko auttaa tuona päivänä, kun mulla on vain yksiö kumminkin.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2012 17:21:31 kirjoittanut Indium » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #107 : 03.04.2012 17:23:16 »

Ennen ensikuun seuraavaa Turun astroiltaa on tiedossa kaksikin muuta tapahtumaa, se Tampereen kokoontuminen 28.4 ja hypnoosi-ilta Turussa. Viimemainitun aikataulusta ei ole vielä mitään sovittu, mutta ma. 16.4 voisi olla siihen sopiva päivä.

Hypnoosi-ilta ei siis ole mikään luento, vaan pienimuotoinen tilaisuus missä hypnotisoin kaikkia siihen halukkaita.

Astron blogissani olen lyhykäisesti selvittänyt hypnoosin perusasioista!


Mä en pääse 16.4. kun alkaa ensi viikolla yrittäjäkurssi mikä vie ma,ti,to illat, vko 16 ti,to illat myös kiinni mutta eiköhän me
jottai keksitä kun on vaikea uskoa et mua pystyis edes hypnotisoimaan mutta eihän sitä koskaan tiedä idiot2
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #108 : 03.04.2012 17:52:35 »

Mähän oon katsokaas se drama queen vai oiskos se kuitenkin drag queen?  smitten

Hei Ozi, ei sun tarvii kuin vaihtaa sen oranssin paidan tilalle se pinkki niin jo löytyy drama queen  2funny
Tosin se ei oikeen sovi Sun imagoon kun vois alkaa näyttään hörhöltä  knuppel2
Paitsi tietty jos värjäis pään tummaks niin sit pinkki sopeis tosi hyvin mutta blondina kyllä musta alkas näyttää
paremminkin hintiltä mitä susta ei kyllä mun mielestä tuolla kartalla saa..  coolsmiley

Sun oma väri kun varmaan tummempi niin pitäisköhän sun harkita hiustenvärjäystä ja pinkkiä paitaa  :Smiley

Magdalenan hymyä  smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #109 : 03.04.2012 17:57:14 »

Edelleen, ei voi tietää aikatauluja... Palajan asialle lähempänä 16. päivää.

Tampereelle mä en sitten pääsekään, just huomasin...  Sad

*A*

Siis et voi olla tosissas ettet pääse Tampereelle, voi perskules tätä elämätä, jos planit muuttuiski niin pidä tieto kalenteris jos vaix pääsisitkin tampesteriin..  Cry
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #110 : 04.04.2012 12:30:33 »

Joo Minsa, sinä päivänä kun Ozi alkaa näyttää hörhöltä, on kyllä maailmankirjat menneet sekaisin.  Grin

Aika jännät tunnelmat jäi miitistä, etten sanois. Seuraavaa odotellessa.  Huh
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #111 : 04.04.2012 15:48:56 »

Joo Minsa, sinä päivänä kun Ozi alkaa näyttää hörhöltä, on kyllä maailmankirjat menneet sekaisin.  Grin

Aika jännät tunnelmat jäi miitistä, etten sanois. Seuraavaa odotellessa.  Huh

Niinpä, kyllähän se provosoi kaikenlaista mutta uskaltaisko se oikeesti irrotella noin :Smiley
Mä itseasias luulen, että siitä tulis skorppu esiin jos vetäis päänsä tummax ja vetäis sen
pinkin paidan, nyt kun taas mietin niin juu, vois toimia jopa liian hyvin kun ei sille ole
yhtään hyväx et nuoret naiset lakoo sen eteen..    2funny

Kun lukee tän niin ens kerral voi olla tumma tukka ja pinkki paita ihan protestina  knuppel2

No sulle loppuilta oli varmaan aika rankka mutta mä luulen et se teki myös ihmeitä?!? Smiley

Niin ja en tiiä mutta kylppärini katto piti ihan omituista natinaa ja pärinää tänä aamuna et
taisin saada melkoisen energiapommin teistä, hih Smiley

Valonsilta, me ei kauheesti puheltu mutta silti mulla on ollut koko ajan olo että olet vieläkin
läsnä kun siellä mietin useasti, että vaikka olet hiljaa niin sulla on todella vahva läsnäolo
et toi nimimerkki sopii sulle todella hyvin kun ihan niinkuin olisit kävelly valonsiltaa pitkin
sieluuni  Huh

Joo, illasta jäi pirun hyvä feelis kun kyllä sitä sai taas istua aivan mahtavan ihanassa seurassa,
jokin tarkoitus tällä kaikella on miksi meiät on pistetty yhteen idiot2

Oli kyllä ihmeen taikainen ilta Smiley

t. lentoonlähtevä lintunen
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #112 : 04.04.2012 15:50:49 »

17 tuntia sitten kirjoitti Matti Kuusela "Matti Kuusela
Ensi yönä Venus ja Plejadit (Seulasten) kohtaavat! Aivan erityinen kosmisnaisellisen rakkauden ja viisauden tapahtuma."

Eli meillä oli hyvin valittu ajankohta tapaamiselle!!
Plejadit ovat siis ainakin minulle tosi läheinen ja saan heihin helposti yhteyden.



Hitsi kun olis kiva kun olis Tykkää täppä, oli tää niin osuva Shocked
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #113 : 04.04.2012 22:59:53 »

"Valonsilta, me ei kauheesti puheltu mutta silti mulla on ollut koko ajan olo että olet vieläkin
läsnä kun siellä mietin useasti, että vaikka olet hiljaa niin sulla on todella vahva läsnäolo
et toi nimimerkki sopii sulle todella hyvin kun ihan niinkuin olisit kävelly valonsiltaa pitkin
sieluuni  Huh"

Tiedostamatonta kaikki, vaikutukset, Minä vain Olen Wink Energiahoitajan kenttä, jonka vaikutuksia seuraa joskus hämmennyksellä, joskus mielenkiinnolla. Se vaikuttaa niin erilailla ja eläimiinkin, siksi olen kutsunut itseäni lintukuiskaajaksi vaikka sama teho näyttää olevan myös oraviin Smiley))
Sinäkin olet siis herkkä aistimaan energioita minsa Smiley
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #114 : 05.04.2012 01:48:00 »

Tukka tuli eilen värjättyä tummaks ja sen kunniaks uus avatar, näytän ihan Minsalta, mahdatteko enää erottaa meitä toisistamme? Pinkin paidan hommaan sitten kun löydän sellaisen joka on mun kokoo mahdollisimman halvalla.

Sitä paitsi, kyllä sitä toisinaan miettii, että onko se ihminen jonka todella tarvitsee välttämättä biologiselta sukupuoleltaan nainen, ehkä pitäis toden totta lähteä leikkimään ja koittaa miestä välillä. Cool

Maailman kirjat on olleet mun sekavissa kirjoissa sekaisin jo määrittelemättömän ajan, siksi mikään ei ole enää hörhöä, koska kukaan ei ole onnistunut määrittelemään normaalia pitkään aikaan. 
tallennettu
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #115 : 05.04.2012 02:22:07 »

Viime tilaisuutemme tarot- ja riimuluennat oli minulle mieleen painuvia juttuja. Tarotluennan olin saanut vain kerran aiemmin, ja riimuja pääsin nyt lukemaan ensimmäistä kertaa.

Molemmat, sekä tarotit että riimut pitääkin sisällyttää tulevien astroiltojemme perusrepertuaariin.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #116 : 05.04.2012 02:38:37 »

"Valonsilta, me ei kauheesti puheltu mutta silti mulla on ollut koko ajan olo että olet vieläkin
läsnä kun siellä mietin useasti, että vaikka olet hiljaa niin sulla on todella vahva läsnäolo
et toi nimimerkki sopii sulle todella hyvin kun ihan niinkuin olisit kävelly valonsiltaa pitkin
sieluuni  Huh"

Tiedostamatonta kaikki, vaikutukset, Minä vain Olen Wink Energiahoitajan kenttä, jonka vaikutuksia seuraa joskus hämmennyksellä, joskus mielenkiinnolla. Se vaikuttaa niin erilailla ja eläimiinkin, siksi olen kutsunut itseäni lintukuiskaajaksi vaikka sama teho näyttää olevan myös oraviin Smiley))
Sinäkin olet siis herkkä aistimaan energioita minsa Smiley
Oli muuten aika kauniisti sanottu, kiitos  :Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #117 : 05.04.2012 02:56:16 »

Tukka tuli eilen värjättyä tummaks ja sen kunniaks uus avatar, näytän ihan Minsalta, mahdatteko enää erottaa meitä toisistamme? Pinkin paidan hommaan sitten kun löydän sellaisen joka on mun kokoo mahdollisimman halvalla.

Sitä paitsi, kyllä sitä toisinaan miettii, että onko se ihminen jonka todella tarvitsee välttämättä biologiselta sukupuoleltaan nainen, ehkä pitäis toden totta lähteä leikkimään ja koittaa miestä välillä. Cool

Maailman kirjat on olleet mun sekavissa kirjoissa sekaisin jo määrittelemättömän ajan, siksi mikään ei ole enää hörhöä, koska kukaan ei ole onnistunut määrittelemään normaalia pitkään aikaan. 

 2funny

Tota ollu kohta tunnin............

Ens miitis voidaankin sit leikkiä kuka on kuka, voi olla kyl vaikeeta tunnistaa  knuppel2
HANKI KERTAKÄYTTÖNE
Pistetään harkintaan jos vaix ens miitis päästään karaokebaariin asti niin sieltä me tytöt voidaan
valita sulle se oikea, HUOM me valitaan  smitten

Onx kukaan skorppu täysjärkine Huh  idiot2  Tääl ei ainakaan oo.......

Me tarvitaan muuten kohta oma astropalsta mihin vaan me päästään  coolsmiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #118 : 05.04.2012 03:04:24 »

Viime tilaisuutemme tarot- ja riimuluennat oli minulle mieleen painuvia juttuja. Tarotluennan olin saanut vain kerran aiemmin, ja riimuja pääsin nyt lukemaan ensimmäistä kertaa.

Molemmat, sekä tarotit että riimut pitääkin sisällyttää tulevien astroiltojemme perusrepertuaariin.
tarotit osu ja uppos täydellisesti oikeeseen et juu ehrottomasti, riimuja en älynny katsoa, meni jotenkin ohi vaikka vieres istuin mutta ehdottomasti juu  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #119 : 05.04.2012 03:43:48 »

Tukka tuli eilen värjättyä tummaks ja sen kunniaks uus avatar, näytän ihan Minsalta, mahdatteko enää erottaa meitä toisistamme? Pinkin paidan hommaan sitten kun löydän sellaisen joka on mun kokoo mahdollisimman halvalla.

Ja höpöti höö! Mä en ainakaan äsken huomannut mitään tukan värin vaihdosta!

Vai huomasinko sittenkin? Huh  Wink

Onx kukaan skorppu täysjärkine Huh  idiot2  Tääl ei ainakaan oo.......

En mää vaan tiiä. Mutta näillä mennään nyt.  2funny 2funny

Pitäiskö myös mun pukeutua johonkin hämmentävään ens miitissä. Cheesy Vaikka en kyllä varmaan keneltäkään toiselta paikalla olijalta onnistu näyttämään, niinku te ny.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: