Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turussa mitään ?  (Luettu 140162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #45 : 17.03.2012 23:26:00 »

Niin sitä mää vaan, että kun kukaan ei tainnu oikein ottaa selvää, että mitä ne muurahaiset loppujen lopuksi tekee päällekkäin. Sehän sopii skorpionin salaperäiseen arvoituksellisuuteen eikö.  Wink

Tuota,, minun kokemuksen mukaan skorppareiden salaisuuksista eivät itsekkään ota/ saa selvää, ne vasta salaisia ovatkin  idiot2 buck2
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Indium
Vieras
« Vastaus #46 : 18.03.2012 00:19:20 »

Joo, elämän salaperäisyys (ja elämä muutenkin) on kyllä mulla ainakin ihan tätä luokkaa: http://www.youtube.com/watch?v=__DrJI7mTHQ

 2funny
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 18.03.2012 13:46:30 »

Mysteeriä on ja mysteeriks jää . Juu.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #48 : 18.03.2012 17:33:42 »

Mysteeriä on ja mysteeriks jää . Juu.

Emmekö siis saa nauttia sinusta?  Cool
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #49 : 18.03.2012 18:23:02 »

Hys Ozi! Saadaan me kun ei nyt säikäytetä sitä enempää!  Wink

Musta jotenkin tuntuu että tää ketju on käymässä ihan toivottomaksi, mutta toivon, Valonsilta, että siitä huolimatta tuut Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.03.2012 18:29:39 kirjoittanut Indium » tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #50 : 18.03.2012 18:42:30 »

Pitäsköhän ostaa junaliput?  Grin
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Indium
Vieras
« Vastaus #51 : 18.03.2012 19:15:25 »

 Shocked Uskomatonta. Olinko minä väärässä aiemmin.
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #52 : 18.03.2012 20:59:03 »

Mysteeriä on ja mysteeriks jää . Juu.

Emmekö siis saa nauttia sinusta?  Cool

Mites meinasitte nauttia?  Shocked idiot2 knuppel2

Skorpionit on mysteerejä ja mysteereiks myös jää mulle.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #53 : 18.03.2012 23:51:28 »

Turun astromiitti, kannattaa tulla kauempaakin, yhdelle/kahdelle ihmiselle voin järjestää viihtyisän sängynalus tai komero majoituksen.

Mysteeriä on ja mysteeriks jää . Juu.

Emmekö siis saa nauttia sinusta?  Cool

Mites meinasitte nauttia?  Shocked idiot2 knuppel2

En mää muista tiedä, mutta ite ajattelin sellaista sopivaa perus settiä hämäystä, petosta, manipulaatiota, misinformaatiota, kiertelyä, kaartelua, saivartelua, ironiaa ja sarkasmia höystettynä jatkuvalla lirkuttelulla, hihittelyllä ja söpöillä kissanpentu ilmeillä, tosin ei siinä mitään uutta ole muuta kuin uusille ja sitten se tietty on vanhaa vanhoille.  angel

Seuraavaan miittiin mää lupaan pukeutua tom of finland henkiseen kuosiin, koppalakkia en kyl omista, mut kaikki muu löytyy.  police
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #54 : 19.03.2012 00:07:46 »

Joltakin meni nyt vähän ohi se "ei säikäytellä sitä enempää". knuppel2

Leidit Soma ja M. Magia pääsevät kyllä myös minun luo jos eivät tahdo Ozin komeroon. Mäkin pystyn majoittamaan kaksi, jos toinen uskaltautuu mun viereen ja toinen uskoo etukäteen että mulla on maailman nukuttavin nojatuoli, ettei tarvitse alkaa varapatjoista höpöttelemään. Tosin en mä kyllä tiedä kummanko meistä luona teidän on parempi olla, mä oon sentään niitä tyyppejä jotka on aivan innoissaan menossa miittiin vaikka siellä on vastassa tommonen kissanpentuilmeinen saivarteleva Tom of Finland-henkinen jantteri jonka höpinät on mulle jo ihan vanhoja, ja aivan kamalan huonon huumorintajunikin mainitsinkin jo.

Suunnilleen kuten tuossa mahtavassa laulussakin sanotaan,
"Taken a violent dislike to me -
it'd be foolish to ignore the possibility
that if we'd ever actually met, you might have hated me"  

Hups, nyt mä en taas taida parantaa itse miitinkään houkuttelevuutta yhtään...  

Öh siis, tervetuloa vaan kaikille smitten Pidämme teistä hyvää huolta!
« Viimeksi muokattu: 19.03.2012 00:19:06 kirjoittanut Indium » tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #55 : 19.03.2012 01:49:15 »

Leidit Soma ja M. Magia pääsevät kyllä myös minun luo jos eivät tahdo Ozin komeroon.

En ole kyllä aivan täysin varma mahtuvatko he edes kaikkien luurankojen sekaan sinne.  idiot2
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #56 : 19.03.2012 13:46:31 »

Johan on,, alkaa vaikuttaa mielenkiintoiselta Cheesy Pääasia ettei pyöritellä peukaloita vaivaantuneena kun ei kukaan saa suutaan auki, mutta jos ei saa suutaan kiinnikkään ei ole hyvä juttu tälläiselle adhd tyyppiselle kyllästyjälle joka on saanut korvat hermot täyteen skorppareiden ulosannista (ja ennenkaikkea sen pitkäpiimäisestä katkeamattomuudesta)..
Mutta avoimin ja neutraalein mielin kaikesta huolimatta ilmestyn jos ja kun ilmestyn, en ole ennakkoluuloinen (jos ei anneta aihetta) hih.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Indium
Vieras
« Vastaus #57 : 19.03.2012 14:17:31 »

Leidit Soma ja M. Magia pääsevät kyllä myös minun luo jos eivät tahdo Ozin komeroon.

En ole kyllä aivan täysin varma mahtuvatko he edes kaikkien luurankojen sekaan sinne.  idiot2

Aijai! Luurangot ulos-päivä tiedossa siis seuraavan kahden viikon sisään! knuppel2

(Aminthir, mä nyt vähän luulen että sä jos joku olet meistä se joka on saamassa vieraita. Wink )
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #58 : 19.03.2012 18:14:30 »

Kuulostaa jo liian hyvältä majoitustarjouksine kaikkineen, mutta valitettavasti en ainakaan hetkeen pääse irroittautumaan täältä kaukaa, mutta ehkä vielä joskus? Wink
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #59 : 19.03.2012 22:55:21 »

Johan on,, alkaa vaikuttaa mielenkiintoiselta Cheesy Pääasia ettei pyöritellä peukaloita vaivaantuneena kun ei kukaan saa suutaan auki, mutta jos ei saa suutaan kiinnikkään ei ole hyvä juttu tälläiselle adhd tyyppiselle kyllästyjälle joka on saanut korvat hermot täyteen skorppareiden ulosannista (ja ennenkaikkea sen pitkäpiimäisestä katkeamattomuudesta)..
Mutta avoimin ja neutraalein mielin kaikesta huolimatta ilmestyn jos ja kun ilmestyn, en ole ennakkoluuloinen (jos ei anneta aihetta) hih.

Voin sanoa, että peukaloita ei ole miiteissä ainakaan pyöritelty, mutta kyllä suunvuoron saa. Ei kukaan ainakaan vielä mitään kauhean vaikuttavaa monologia ole pitänyt tai osoittanut taipumusta keskittymis ja kontrolli häiriöihin.

Paikka ja aika sun kuitenkin on tiedusteltava privaviestillä.

Jos paikalle tulee  harka ihmisiä, niin varokaa, osa meistä tykkää pukeutua punaiseen.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: