Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PMS  (Luettu 12923 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
PMS
« : 21.02.2006 17:11:41 »

Niinpä niin...  tickedoff  knuppel2  buck2

En yhtään ihmettele kun on tehty tutkimuksia, että useimmat naisten tekemät murhat ja itsemurhat on tehty kierron PMS vaiheessa...

Tuntuu niinku alavatsassa vääntelis joku tylsää veistä ja pää hajoo kun ei tiedä itkettääkö vai onko ihan raivoissaan...

En voi käyttää tavallisia kipulääkkeitä ja en edes tiedä onko niistä apua. Suklaata oon syöny jo muutenkin niin paljo, että en todellakaan halua sitä eikä tulis mieleenkään lähtee mihinkään reippaileen kun tuntuu, että repee tähän paikkaan!!!

Ihanat ihmiset kertokaa nyt ihmeessä mikä vois auttaa? Joka ******* kuukausi sama juttu...  tickedoff tickedoff
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2006 09:02:15 »

Magnesium, kalaöljy ja sinkki voisivat olla avuksi. Niillä on kuulema positiivisia vaikutuksia hormonitoimintaan ja voivat kuulema auttaa pms vaivoissa. Itsekin kärsin voimakkaista pms oireista, se on kurjaa. Silloin masentaa, itkettää, oksettaa, sattuu ja väsyttää.
tallennettu
ilosilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


ILO on kirkkaat silmät, ONNI on mielenrauha


Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.2006 09:38:18 »

Olisikohan kiinalaisesta akupunktiosta apua ?
Kannattaa kokeilla...terveisin ilosilmä  smitten  smitten
tallennettu

~Sininen Galaktinen Yö ~
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2006 09:44:32 »

Voi hyvinkin olla Ilosilmä. Kannattaa kokeilla  Smiley
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #4 : 22.02.2006 10:04:23 »

Minä sain ennen korkillisen jääkylmää kossua, no rentouttaahan se lihaksia  Huh
hyi, pahaa

Joku täällä jossain ehdotti aikaisemmin sitä että kiittäisi elimistöään omasta naisellisuuden muistuttamisesta, minä noudatin sitä ohjetta ja nyt ei pahemmin kipuja ole ollut. Mitä enemmän niitä vihaat sitä enemmän ne muistuttaa olemassaolostaan
Tosin siirtyminen kuukuppiin voi vaikuttaa myös.........ehkä  Huh
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 22.02.2006 10:34:56 »

Hei!

Toivottavasti huomasit tämän aloittamani ketjun Kauheat Kuukautiset...! Kärsin itse pahoista PMS-oireista joihin ei tunnu auttavan oikeastaan yhtään mikään. Lämpö rauhoittaa vähän, joko saunassa istuessa tai lämpimän kauratyynyn avulla, mutta siihen se sitten jääkin.
tallennettu
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #6 : 22.02.2006 10:35:29 »

Olen saanut helpotusta kaikenlaisiin kipuihin ja ongelmiin vyöhyketerapiasta sekä ko. kipuihin lievitystä myös shiatsuhieronnasta. Tosin vyöhyketerapeuttejakin on eri 'tasoisia' ja pelkkä 'hively' ei ainakaan minuun tehoa - eli jos jossain elimistössä on ongelmia käsittely myös sattuu... makean hyvältä.  buck2
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
Mirjam
Vieras
« Vastaus #7 : 22.02.2006 11:59:20 »

Tosin siirtyminen kuukuppiin voi vaikuttaa myös.........ehkä  Huh

Oletko ollut tyytyväinen kuukuppiin ja toimiiko se?
Itseä on jo jonkin aikaa se kiinnostanut...mutta tuntuu vain niin oudolle, vaikka pelkkää hyvää palautetta sitä olen kuullut.. idiot2 Ja niillä netti sivuillakin olen 'surffaillut'...

Meni vähän ohi aiheen... Embarrassed sorry...
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #8 : 22.02.2006 12:02:34 »

No aluksi oli vähän vaikeuksia mutta nyt kun sen hallitsen en enään siteisiin ja tamponeihin siirry! Ei tarvi pelätä ohivuotoja ja kuukautiset suorastaan unohtaa kokonaan kun tyhjennys väli on niin pitkä. Ja se on kivan pieni kulettaa mukana reissuilla. Cool
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #9 : 22.02.2006 12:05:10 »

Kiitos Boboo!

Kaipa sekin on vaan kokeiltava...ihan itse...
 angel
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #10 : 22.02.2006 12:21:50 »

Itse olen saanut merkittävästi apua PMS-oireisiin Frantsilan Harmonella-yrttiuutteesta, sitä kannattaa kokeilla.

...Ja jatkan OT-aiheesta eli kuukupista, sitäkin voin suositella lämpimästi. Ainahan voi kokeilla, joissakin kuppimerkeissä on täysi tyytyväisyystakuu eli korkeasta hinnasta huolimatta kuppia voi kokeilla ilman taloudellista riskiä. Eikä kannata luovuttaa heti, kupittelutekniikan oppimiseen saattaa mennä parit-kolmet kierrot ennenkuin kupin kanssa tulee sinuiksi  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #11 : 22.02.2006 19:52:41 »

Kokeilkaa ihmeessä eteeristä GERANIUM-öljyä (Myös nimellä pelargoni)!
 Itse olen saanut siitä välittömän avun sekä pms-oireisiin että muihin vuoto-ongelmiin. Se tasottaa hormonitoimintaa ja mielialan vaihtelua, sekä lievittää tehokkaasti alavatsakipua.
 Laimennetaan pohjaöljyyn suhteessa 4-8tippaa/15 ml ja hierotaan vatsalle. Mielialan tasoittajana toimii myös tuoksulampussa.
 Olen suositellut monelle ja kaikilla on auttanut.

 Toinen tepsivä konsti on akupainelu (ohjeet esim. parantavat pisteet kirjassa, jonka tekijää en muista-melko uusi teos), johon halutessaan voi yhdistää magneettiterapian.
tallennettu

Johanna
Antraes
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #12 : 21.03.2006 23:00:51 »

mutta mitä tehdä psyykkiselle puolelle? kerran oli niin paha PMS et meinas tulla ero ihanaisesta poikaystävästäni... hirvittää vieläkin... Shocked suklaa kyllä rauhoittaa ihan pikkuisen, mutta silti..
kuukuppia pitää varmaan joskus kyllä kokeilla, kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta Smiley
tallennettu

~lady in black~
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #13 : 22.03.2006 01:13:32 »

Ihanat ihmiset kertokaa nyt ihmeessä mikä vois auttaa? Joka ******* kuukausi sama juttu...  tickedoff tickedoff

Hei "Alzbeta"

Oletko ajatellut Klassisen Homeopaatin luona käyntiä
- siellä käydään elämäsi eri vaiheet hyvin tarkasti läpi
  - hoito on kokonaisvaltaista,
    joten siinä ohimennen tulee hoidetuksi
    kaikki muutkin vaivat / oireet

- myöskin B6 vitamiinin käyttö
kierron pyölivälistä alkaen
auttaa kiukunpuuskiin


http://www.homeopaatit.org/


Elämänilo

(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #14 : 22.03.2006 23:03:10 »

Kiitos hyvistä vinkeistä ja ajatuksista, jälleen ajankohtaisia...  tickedoff 
knuppel2

Antraes, tiedän mitä tarkoitat. En ole minäkään psyykkiseen puoleen tähän asti keksinyt muuta helpotusta kuin suklaa. Niin klisee kuin se onkin. Vaikka kuinka yrität rauhoitella itseäsi sillä, että tiedän mikä aika kuukaudesta on ja tämä menee ohi niin kas kun ei auta mielialaan sitten yhtään.  tickedoff  knuppel2
 Cry

En onneksi ikinä ole "siinä tilassa" tehnyt mitään radikaaleja päätöksiä. Lähinnä yleensä vain vituttaa suunnattomasti, sattuu ja ärsyttää ja itkettää. En Kykene siinä tilassa päättämään yhtään mitään saati että tekisin päätökseni mukaan oikeasti jotain. ehei ei onnistu. odotellaan parempia aikoja... katsotaan viikon päästä uudelleen...

Yritän siis olla mahdollisimman matalalla profiililla ja keksiä jotain älyllisesti kiinnostavaa tekemistä, joka saa ajatukset pois kivusta ja vitutuksesta. Hyvä kirja + suklaa + rauhallinen sohvanurkka on tuohon aikaan paras hermolääke mitä olen keksinyt. Jos oikein ottaa päähän niin viinilasillinen lisäksi.

Elämänilo, kylläpä sait jotenkin kiinnostuksen homeopatiaa kohtaan heräämään.
Kiitos vinkistä, tuohon oikeasti jossain vaiheessa tutustun tarkemmin. Hmm.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: