Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herkkäuskoisuus ja huijarit  (Luettu 15555 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #15 : 26.05.2010 12:15:06 »

Hmm. Minusta on luonnollista, että eri energiahoitajilla on erilaisia tyylejä toimia. Itse koen, että käytämme kaikki samaa energialähdettä, mutta tapoja hyödyntää sitä on erilaisia. Yksikään tavoista, joita käytämme ei ole väärä, jos vaikutus on toimiva. Ja koska ihmisinä olemme erilaisia on myös taitomme hyödyntää tuota energiaa erilainen. Jokainen meistä toimii persoonallaan ja oppimallaan tavallaan ja kuinka sitä voisi edes arvostella toisen hoitoa. Ainoa mikä merkitsee on vaikutus hoidettavaan.

Eli olet hyvä hoitaja, jos kykenet auttamaan ja huono hoitaja, jos hoidollasi ei ole tehoa. Eikös näin. Mutta hyväkin hoitaja voi epäonnistua. Olen tämän nähnyt ja kokenut. Kysytäänkin silloin miksi. Onko kyse siitä, että hoitajalla on ollut huono päivä, hei lääkäreilläkin niitä tulee, epäonnistumisia. Vai onko kyse siitä, että hoitomuoto ei ole oikea henkilölle. Ajatellaan näin, että hoidat fyysistä vammaa energiahoidolla, mutta jos vammalla on psyykkinen syy onko järkeä hoitaa vammaa vain fyysisesti? Ei, koska jos vamma on tullut psyykkisin perustein ja se psyykkinen syy tulee ymmärtää miksi vamma lähtisi pois, koska se on tullut meille opetukseksi. Okei, ajatellaan näin, että potilas tietää tämän, mutta ei ole valmis tekemään asian eteen yhtään mitään. Miksi vamma lähtisi pois? Se on meidän sielun sopimuksessa.

Tällöin energiahoitaja voi ehkä auttaa hetkellisesti, mutta oire tulee takaisin joko samaan paikkaan tai eri paikkaan. Siksi minusta aina hoidot ei voi tepsiä. Samoin jos hoidat tulehduskierrettä energiahoidolla, mutta kyse on hivenainepuutoksesta, joka johtuu ruokavaliosta, kuinka sitä muka voisi auttaa ihmistä, jos ihminen ei hoida itseään ja syö terveellisesti.

Energiahoito on vain yksi keino, mutta aina se ei itsestään riitä, tämä viisaus tulisi olla hoitajalla. Ja myös hoidettavalla. Siksi minä näen energiahoidon haasteellisena ja usein siihen tarvitsee rinnalle muuta hoitoa, itse aikoinaan otin kaukoparannusta, homeopatiaa, craniooksaaliterapiaa, ayerveda-ruokavaliohoitoa, vitamiineja ja matkamenetelmää. Tämä yhdistelmä oli tietysti haastava, mutta välttämätön itselleni. Tosin olin erittäin huonossa kunnossa, joten harvoin näin laajaa pakettia tarvitaan.

Ja näistä guruista, tekisi mieli kysyä, että tarkoittanetteko minua yhtälailla puhuessanne ihmisistä, jotka haalivat seuraajajoukkoja, antaa tulkintoja ja kuuluu lahkoihin? Minut nimittäin voisi nähdä sillä kannalla jos haluaa. Ja on nähtykin. Mutta haluan ehdottomasti irtaantua tästä ajattelutavasta heti. Ensinnäkin tarkoitukseni on vain auttaa, jos ihminen haluaa apua minulta, tarkoitukseni on kertoa eri vaihtoehdoista, jos ihminen haluaa mielipidettäni. Minulla ei ole tarvetta kerätä joukkoa ympärilleni, minulla ei ole tarvetta käännyttää ketään. Minä vain olen.

Myönnetään selvitin asiaa miksi ihmiset reagoivat minuun joskus hyvin voimallisesti. Ehkä he aistivat minussa aitouteni ja sen, että olen kokenut kaikenlaista, tiedän mistä puhun.

Ja tuosta huijarilinjasta. Ymmärrän, että tällä alalla on kaikenlaisia ihmisiä, minulta eräs kysyi miten voin luottaa sinuun, olen miettinyt mitä hänelle vastaisin. Tulisiko minun pyytää työstäni palkkaa ja entä jos hoito epäonnistuu, tulisiko minun pyytää palkkaa silti. Tulin siihen tulokseen, että en tiedä vastauksta. Meidän täytyy se puhua yhdessä läpi, miettiä mikä on oikea ratkaisu. Sillä parhaimmatkaan hoitajat, jotka ovat opiskelleet vuosia ei aina onnistu. Kirurgit, joiden ammattitaito on huippuluokkaa eivät aina pelasta jalkaa vaan se joudutaan amputoimaan. Psykologit, jotka osaavat ammattinsa eivät aina pelasta potilasta vaan itsemurhia tapahtuu heidänkin hoidon parissa.

Siis kuinka energiahoitaja voisi aina onnistua. Vaaditaanko sitä heiltä? Eli ainoa vastaus on, että joko olemme eriarvoisessa asemassa muun maailman kanssa tai pyydämme palkkamme käytetystä ajasta hoito-onnistumisesta huolimatta.

Vaikeita aiheita. Ja kun ajattelee, että puhumme kuitenkin asioista, joita on tieteellisesti mahdoton todistaa. Millä minä voisin muka parantaa jonkun ihmisen, jonka sielunsopimukseen kuuluu syntymästään asti kokea tietty kärsimys. Minä tiedän sen kyllä hoitoa aloittaessa, joten ainoa moraalini on kertoa tämä asiakkaalle, sory, en voi auttaa tämän ja tämän syyn takia.

H
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 26.05.2010 13:54:43 »

Aamen ylläolevaan! Komppaan tarot-, enkeli-, aura- ja menneiden elämien tulkitsijana kaiken  Smiley Meillä jokaisella on tosiaan erilaisia tapoja toimia ja työskennellä energian kanssa. Se on yhtä yksilöllistä kuin jokaisen käsiala.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 26.05.2010 23:23:28 »

Kommentoin hieman ohi aiheen, tuohon mielenterveysaiheeseen. Ulkopuolinen, hienoa, olet todella rohkea kun kerrot avoimesti sairaudestasi.  coolsmiley Heitän ilmoille kysymyksen Mikä on hulluutta ja mikä ei? Minulla on ihan oma "määritelmä" hulluudelle. Itse olen sitä mieltä, että mielenterveysongelmaiset, eli ns. "hullut" ovat yleensä äärimmäisen herkkiä ihmisiä monella tavalla ja tasolla, eivätkä vain ole kestäneet/tulleet sinuiksi sen herkkyytensä kanssa ja siksi sairastuneet ja elämä ja sen hallinta mennyt monella tavalla sekaisin.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #18 : 26.05.2010 23:24:14 »

Lisäyksenä muuten tuohon energiahoitoasiaan se, että ei se "vika" aina ole siinä hoitajassakaan. Vaikka hoidettava saattaisi sanoa haluavansa hoitoa, on silti mahdollista, että hän alitajuisesti jostain syystä "blokkaa" virrat eikä vastaanota energiaa. Tälläinen tilannehan voisi olla silloin jos hoidettava on erittäin skeptinen ja syvällä sisimmässään ei ole valmis tai halukas hoitoon, mutta jostain syystä päättää mennä hoitoon todistellakseen jotain tai yllytettynä. Silloin sitten aletaan syyttämään hoitajaa, vaikka hoitaja ei voi mitään sille jos vastaanottaja ei halua energiaa ottaa.

Ja hyvä jos ette halua minun kurkkuun käydä käsiksi, aina positiivista.  Cool
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 26.05.2010 23:31:55 »

Lisäyksenä muuten tuohon energiahoitoasiaan se, että ei se "vika" aina ole siinä hoitajassakaan. Vaikka hoidettava saattaisi sanoa haluavansa hoitoa, on silti mahdollista, että hän alitajuisesti jostain syystä "blokkaa" virrat eikä vastaanota energiaa. Tälläinen tilannehan voisi olla silloin jos hoidettava on erittäin skeptinen ja syvällä sisimmässään ei ole valmis tai halukas hoitoon, mutta jostain syystä päättää mennä hoitoon todistellakseen jotain tai yllytettynä. Silloin sitten aletaan syyttämään hoitajaa, vaikka hoitaja ei voi mitään sille jos vastaanottaja ei halua energiaa ottaa.



Totta.  Wink
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #20 : 26.05.2010 23:41:02 »

Kommentoin hieman ohi aiheen, tuohon mielenterveysaiheeseen. Ulkopuolinen, hienoa, olet todella rohkea kun kerrot avoimesti sairaudestasi.  coolsmiley Heitän ilmoille kysymyksen Mikä on hulluutta ja mikä ei? Minulla on ihan oma "määritelmä" hulluudelle. Itse olen sitä mieltä, että mielenterveysongelmaiset, eli ns. "hullut" ovat yleensä äärimmäisen herkkiä ihmisiä monella tavalla ja tasolla, eivätkä vain ole kestäneet/tulleet sinuiksi sen herkkyytensä kanssa ja siksi sairastuneet ja elämä ja sen hallinta mennyt monella tavalla sekaisin.

TODELLAKIN ASIAA! angel smitten angel Koen olevani itse todella herkkä ja välillä olen löytänyt itseni, mitä "sairaimmista" tilanteista..Toisten tunteet ja omat tunteet sekoittuu ja todellisuus hämärtyy aika ajoin..Mulla ei mitään varsinaista diagnoosia ole eikä kukaan ole sellaista kai epäillytkään mutta käyn kyllä neuvontapsykologilla aika-ajoin miessuhteideni takia, jotka ovat lievästi sanottuna myrskyisiä, lähinnä itsestäni johtuen...Samoin on ystäväni laita: hän on äärettömän herkkä ja ahdistuu jo puolituttujen katseista ja miettii äärettömän paljon asioita, mitä tuli sanottua ja kelle ja käyttäydyinkö tässä tilanteessa oikein vai en...Pieni loukkaus joltain toiselta voi vetää hänet täysin masikseen ja eristäytymään ympäröivästä maailmasta..Mun herkkyys ilmenee pahoina tekoina, pelkoina ja kontrollin tarpeena..ystäväni herkkyys ilmenee puolestaan masentuneisuutena, itsetuhoisuutena ja alttiutena tulla hyväksikäytetyksi..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 27.05.2010 12:28:26 »

miksi tarvitaan niin paljon hoitoja nykyään?? ongelmia tulee esiin, vai ihmiset haluavat hoitaa niitä??

miksei ihmiset voi vain olla ja elää?

tiedän, regressiot ovat avanneet paljon ja enkelihoidot, mutta siis että niin paljon. totuin elämään maailmassa, jossa ihmiset tekee proggiksiaan, tämä hoitelumaailma on ihan uutta. aika paljon hoitoalaa tullut toisestakin syystä vastaan. ehkä tämä oli vaihe. onhan siinä jonkinlainen mahis ratkoa solmut ja sitten saavuttaa ne asiat jotka haluaa,

vai pitikö taas olla haluamatta mitään. olisin varmaan aika huono parantaja, sanoisin että no mistä nyt kehitit nämä ongelmat, olet kuitenkin prinssi tai prinsessa, ei sulla ole huono itsetunto, äitisi esitti vain roolin jonka sovitte, no niin heippa olet kunnossa. tms. lisäksi, että mielesi vain kehitti nämä jutut kun ei muutakaan keksinyt tekemistä ja muista auttaa maailman köyhiä.

pahojen tekojen karmaputsaus teholla a 100e tunti;  


 Cheesy

mutta voishan siihen lisätä toisaalta, että joo kyl sulla on pari ongelmaa vielä, tervetuloa a
60 egeä tunti. itse asiassa, jos ei ala aueta sydän nii tulepa vielä 5 kertaa. niin jos sulla on
oikea puoli kehosta ihan p*ana niin se on just toi sydänkeskus vasemmalla.  coolsmiley



 2funny 2funny 2funny    smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 27.05.2010 13:31:17 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #22 : 27.05.2010 14:18:13 »

Kiitos huolenpidostasi Carmen, ihmistä on mahdoton satuttaa silloin, kun hän on sinut itsensä kanssa ja jos jokin kommentti tai lausahdus minua satuttaisi kiitän sitä ihmistä sisälläni, koska hän on silloin avannut jonkin minun peloistani, joka on syvälle sisälleni kätkeytynyt ja sillä minä kykenen näkemään heikkouteni ja poistamaan sen helposti ja vaivattomasti.

Tosin harvoin minua kukaan satuttaa, tällä foorumilla en edes muista moista.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 28.05.2010 09:41:25 »

taas joku valitti terveydestä kun piti puhua bisneksistä. siis pitänee ruveta parantajaksi. ne varsinkin osaa työntää muiden sen hetkiset jutut sivuun, tunteet ym. se on jännä tapa toimia. on välittäjä. joko ihmisen jutut ratkeaa, tai ei.

uskaltaako ihmiset yleensä sanoa parantajalle, että eipä asiat selvinneet? tai että tiedän jo nämä jutut, voisiko puhua käytännön asioista, kuten sanottu, enkelit pystyvät mihin vaan??

he vetoavat usein siihen, mitä yläkerta sallii tai ei. esim viimeksi tuli puhetta konkreettisista asioista.

joillain on enemmän asiakkaita kuin toisilla.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #24 : 28.05.2010 10:09:06 »

omassa topicikssani avasin sen sanomalla että saa antaa palautetta jos puutaheinää puhun.
kortteja nostelen muiden iloksi, monasti vielä kyllä epävarmana, mutta ehkä oon kehityskelponen  Grin


sairauksista sen verran että mulla on AD/HD, ennoo hyperi, vaan impulssiivinen.
lääkkeettömänä päivänä saan kuningasideoita mutten saa aikaseks mitään ja lääkkeellisenä sitte toteutan Smiley
aivot kun ei toimi niinku nenteillä (siis mormaaleilla) esim ongelmaratkasukyky on erilainen.

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 28.05.2010 10:14:07 »

Lainaus
uskaltaako ihmiset yleensä sanoa parantajalle, että eipä asiat selvinneet? tai että tiedän jo nämä jutut, voisiko puhua käytännön asioista, kuten sanottu, enkelit pystyvät mihin vaan??

Ihan eka juttu on se, että en käyttäisi kenestäkään sanaa 'parantaja.'

Sana 'hoitaja' vastaa paremmin totuutta. En ainakaan itse 'paranna' ketään, minä nimenomaan hoidan. Annan siis energiaa, jonka avulla hoidettava sitten itse parantaa itsensä. Minä olen vain kanava, minun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin antaa energian virrata kauttani, se menee juuri sinne minne tarvitsee, tarvittaessa vaikka  ihan eri paikkaan kuin missä käteni juuri sillä hetkellä ovat.  Cheesy  Minä hoidan ilmaiseksi. Toiset antavat rahaa hyväntekeväisyyteen, minä taas autan antamalla hoitoja. Jos niistä rahastaisin, en rahastaisi silloinkaan niistä hoidoista, vaan antamastani ajasta, siitä ajasta jonka olen kanavana. Annan energiahoitoja, siis kuten reiki, paitsi että minulla aukesivat kanavat itsestään. (Mistä olen onnellinen, koska hierarkkiset järjestelmät, kuten reiki, eivät sovi minulle.)

Nykyään on ihan vaikka mitä liikkeellä ja omaa huuhaasuodatinta kannattaa aina käyttää. (Minulla on käynyt säkä, kartallani on 'huuhaahälytin'-aspekti peräti tuplana, joten voin luottaa omaani.) Maalaisjärkeä saa ja täytyy käyttää, ellei sitten ole tilauksessa huijatuksi tulemisen kokemus. Monet jutut ovat myös ihan turhia: Veden voi energisoida laulamalla sille, se riittää erinomaisesti, mitään energisaattori-kommervenkkejä ei tarvita. Mutta tällä tiedollahan ei kukaan voi tehdä rahaa, joten ei siitä paljoa puhutakaan. Erityisen tehokkaita ovat yläsävelet, mutta tavallinen laulukin toimii.

Minulla ei ole kokemusta siitä, etteivät asiat olisi selvinneet, mutta jos eivät olisi niin totta ihmeessä olisin avannut suuni. Samoin, jos minulle olisi kerrottu jotain, joka on jo ennestään riittävän tuttua. Ylipäätään elämässä joutuu vaikeuksiin, ellei uskalla sanoa sanomisiaan silloin kuin pitäisi! Tämä koskee kaikkia tilanteita kaikkien ihmisten kanssa, ei vain tilannetta hoitajan kanssa.

Ylipäätään kokisin asian niin, että ihmiset etsivät liikaa pikaratkaisuja tältä hengelliseltä puolelta sen sijaan, että työskentelisivät itsensä kanssa. Esimerkki: Vaikea ihmissuhde  voi olla sen aiheuttama, että on kasvanut toimintahäiriöisessä kodissa ja etsii tiedostamattaan ihmissuhteisiinsa samankaltaista toimintahäiriötä, kunnes on käynyt läpi ja kohdannut ne lapsuutensa asiat. Kyllä varmaan sen ihmissuhdekumppanin kanssa on sielutasolla joku sopimus, mutta ei se poista tarvetta maalliseen työskentelyyn asian suhteen. Nämä kaksi kulkevat rinnakkain ja sielunsopimukset ja karmavelat eivät kuittaannu sillä, että saa tietää niiden olevan olemassa, vaan sen lisäksi on sitten käsiteltävä se oman lapsuuden tähän inkarnaatioon aiheuttamat väärät toimintatavat.

Eli jos vaikka alkoholistiperheen lapsi ajautuu jatkuvasti parisuhteisiin alkoholistien kanssa, niin siinä eivät enkelit ja yksisarviset auta yhtään mitään, vaan täytyy itsetyöskentelyllä toipua niistä lapsuuden haavoista. Tai voi toki valita jäädä vellomaan tilaansa sillä tekosyyllä että kyseessä on 'sielunsopimus,' missä tapauksessa sama oppiläksy tulee sitten eteen jossain tulevassa inkarnaatiossa.

Tosin onhan se toki paljon romanttisempaa ja traagisempaa ja kaikkea, pohdiskella jotain mahtavia menneiden elämien draamoja, joista tämän elämän ongelmat johtuvat. Se pohdiskelu vain ei poista niitä ongelmia, valitettavasti.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #26 : 28.05.2010 10:54:32 »

Hienoja sanoja Eklektikko, ajattelen asioista hyvin paljon samalla tavalla kuin sinäkin. Hoitaja on hyvä sana, tosin parantaja ihminen on silloin, kun auttaa toista parantumisprosessissa kokonaisvaltaisesti, tukee toista omassa parantumisessaan.

Itselläni myös taidot aktivoituivat itsestään, tosin hankin reikivihkimyksen, koska käytin aikoinaan myös omaa energiaani. Siitä poisoppimisessa olikin ja on täysi työ, jostain syystä karman sopimukseeni kuuluu sen tuska. Älkää kysykö miksi, mutta jos tiedätte vastauksen miten ominaisuuden saa pois, niin olen tyytyväinen. Siinä ovat monet yrittäneet auttaa minua.

Niin ihmiselle tosiaan voi antaa energiaa ja vastauksia, mutta jos oivallusta ei tapahdu, jos ei ymmärrä omaa tilannettaan niin se on aivan sama mitä tekisit, aivan kun kantaisit vettä kaivoon. Me olemme itse parhaita asiantuntijoitamme ja parantajiamme, mutta joskus toki tarvitsemme toisen apua ja tukea. Yksin kaikkea ei tarvitse kokea, se on aivan turhaa.

Itsellänikin on melkoisen hyvä intuitio huijareista, minusta tällä alalla on kolmenlaisia ihmisiä niitä, jotka tietävät, että taidot on aika heikot, mutta eivät välitä siitä ja käyttävät ihmisiä hyväkseen. Niitä, jotka luulevat osaavansa, mutta todellisuudessa huijaavat itseään ja heidän apunsa on lähinnä placeboa ja myötätuntoa ja sitten on todellisia osaajia. Itsestäni tiedän, että ensimmäisen joukkoon en voisi koskaan kuulua. Sen verran skeptikko vielä itsestäni olen, että en lähde kategorioimaan kumpaan kuulun todellisiin osaajiin vai siihen porukkaan, joka luulee osaavansa. Tiedän toki, että taitoja minulla on, todisteita siitä on, mutta olen hyvin kriittinen itseni suhteen. Liiankin kriittinen, tiedän. Mutta enpähän ainakaan huijaa vai kuinka.

Niin, aina pitäisi sanoa rehellisesti, minä ainakin haluaisin kuulla, jos hoito tai apuni on yhtä tyhjän kanssa, se auttaisi minua hyvin paljon kehittämään itseäni. Mutta tuossa olen erimieltä, että menneissä elämissä rypeminen ei auta, okei ei yksistään, mutta itsetuntemuksessa joskus se on todella tärkeä osa. Mutta parantuminen on kokonaisvaltaista. Siksi tulisi ymmärtää sekä tämän hetkistä elämäntilannetta, menneitä elämiä ja itseään. Se on haastava ja erittäin mielenkiintoinen paletti. Mikä on opittua, mikä sielunsopimukseen liittyvää, mikä muista ihmisistä tai vääränlaisesta elämäntilanteesta johtuvaa. Yleensä vain yhtä vastausta ei ole vaan kyllä sieltä melkoinen paletti aina löytyy.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #27 : 28.05.2010 12:09:44 »

Minun on nyt pakko kirjoittaa, että kiitos kaikille hienoista teksteistä tässä ketjussa, ja kiitos Ulkopuoliselle kokemustensa jakamisesta.
Minä, jonka lähisuvussa on sairaita ihmisiä, ja joka itsekin psykologille kävellessään jonkun diagnoosin kanssa sieltä poistuisi, olen aina kuitenkin sisimmässäni pelännyt sitä, sairautta. Sen pelon silmästä silmään kohtaamisprosessi on käynnissä, ollut jo runsaan vuoden, ja tämä taas avasi silmiäni jostain syystä lisää.
Kiitos kaikille avoimille ihmisille, teitä oikeasti tarvitaan.  Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #28 : 29.05.2010 22:21:41 »

Kiitos itsellesi sanoistasi Ave, kyllä se niin on, että ihmisten takia tässä itsensä likoon on pistämässä. Sitä vain punnitsee, kumpi on tärkeämpää se, että kykenee auttamaan toista eteenpäin vai oma yksityisyys ja uskokaa kyllä siitä olen saanut maksaa erään tärkeän ihmissuhteenkin, kun hän vain ei kestänyt valintoja. Mutta nämä ei ole valintakysymyksiä tai ehkä on.

Pelon silmästä silmään katsominen on rohkeinta mitä voi tehdä. Itselläni se on jälleen omalla kohdallani edessä ja täytyy sanoa, että hiljaiseksi vetää tällä kertaa. Mutta se vain on tehtävä, jotta kykenee puhdistumaan. That's it.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: