Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys kaikille  (Luettu 2539 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« : 20.11.2005 20:25:38 »

Täälä eräs alan satunnainen harrastelija liittyy joukkoonne. Satunnainen siksi, että tälle tietsalle pääsy ei ole mahdollista ihan joka päivä ja siitä, että jos antautuisin tälle alalle enemmän, en varmasti muuta ehtisi tekemäänkään kuin tätä palstaa selata  Wink Töissä on valitettavasti käytävä ja arjen askareet hoidettava, perhe ruokittava yms.
Olen tilannut Sepolta joskus kymmenisen vuotta sitten hlökoht. soturin ja luonneanalyysin. Täytyypä sanoa, että ne tekivät minuun aivan lähtemättömän vaikutuksen. Olen selannut niitä molempia näihin päiviin asti ja varmasti selaan vielä jatkossakin. Tuntuu siltä, että joka kerran niistä löytyy jotain uutta, tai jotain, jonka oivallan vasta nyt, luettuani niitä uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2005 17:48:29 kirjoittanut Usvametsä » tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #1 : 22.11.2005 21:05:40 »

Hihii Asterix !

Kuulostat melkeinpä vaakamaisen minulta : " tilaanko vai en, ehkä... "
Minä luen kyllä sujuvasti kaiken kirjoitetun, mutten jaksa oikein keskittyä siihen puoleen, mikä on nousumerkin vaikutus tai marsin ohitus tai mikä merkki on kolmannessa huoneessa jne. Mutta ehkäpä saan kipinän syventyä näihin merkkeihin enemmän, kun surffrailen täällä lukemassa teidän kaikkien keskusteluja.
Palaan tutkimaan ja lueskelemaan näitä tulkintoja aina silloin, kun oloni tuntuu epävarmalta tai yksinäiseltä ja ei ole oikein ketään, jonka kanssa voisi "märehtiä" näitä omia juttuja. Kai sitä hakee sieltä tekstistä jotain vahvistusta, ymmärrystä ja tukea omalle itselleen ja olemiselleen. Ja kyllähän niistä on vuosien varrella apua ollut, että siinä mielessä kyllä suosittelen niiden hankkimista.  vaaka Smiley
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: