Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2112680 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #660 : 14.05.2008 22:50:35 »

Viime yönä näin järisyttävän unen, että jopa heräsinkin siihen.

Olin ollut magneettikuvissa(joka on siis tapahtunut ihan oikeassa elämässäkin). Tuloksissa ei ollutkaan kerrottu mitään varsinaisesta ongelmastani, mitä oli kuvattu, vaan kirjasessa oli ilmaistu, että "potilas on raskaana". Olin unessa aivan äimänkäkenä ja vaadin lisätestejä. Tein monta raskautestiä ja aina ne näyttivät plussaa.

Suurin hätäni oli, että en tahdo tätä lasta tämän erään miehen kanssa(mies, joka oli kuulemma todellisuudessakin aivan lääpälläni minuun, mutta itse hänen läsnäolonsa vaikutti minuun ahdistavasti), vaan erään toisen(ja tämä toinen on se, joka saa pääni hieman ainakin sekaisin tosielämässä).

Unessa oli myös isä ja äitini. Isä oli kovin tyytyväinen, kun hänestä olisi tulossa vaari, tosin en voinut sanoa hänelle, että en tiedä, kuka lapsen isä oli. Olettivat varmaankin sen olevan entisen avopuoliskoni. Itse halusin vain tehdä abortin mahdollisimman pian, mutta äiti ehdotti, että voisin synnyttää lapsen ja antaa sen adoptoitavaksi. Tosin hänen mielestään se kiinnittäisi liikaa huomiota töissä, jos olenkin raskaana ja sitten en jääkään äitiyslomalle/hoitovapaalle.

Loppujen lopuksi en tiedä, miten uni päättyi, mutta kunnon äksöniä siinä ainakin oli.

Voisiko joku hieman tulkita tuota unta?
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #661 : 15.05.2008 14:10:54 »

Olisiko Strelizia elämässäsi nyt jonkin uuden hankkeen, aikakauden tai tapahtuman aika, joka saa pääsi sekaisin? Toisaalta sinulle vaan ilmoitetaan, että asia on näin, ei voi mitään, mutta et itse kuitenkaan koe olevasi valmis ottamaan tuota uutta asiaa vastaan. Isä ja äiti unessasi voivat kuvastaa saamiasi neuvoja muilta ihmisiltä mitä sinun tulisi tämän asian suhteen tehdä. Vaihtoehtoisesti he edustavat sinun omaa maskuliinista ja feminiinistä puoltasi, jotka molemmat suhtautuvat eri tavalla tähän uuteen asiaan: isä eli maskuliinisuus järkeilee ja ottaa asian vastaan sellaisena kuin se on, äiti eli feminiinisyys kiinnittää huomiota tilanteen herättämiin tunteisiin sekä siihen, mitä muut asiasta ajattelevat (toisin sanoen mitä tunteita se herättää muissa ja mitä nämä muiden tunteet  herättävät sinussa).

Ilmeisesti elämäsi uusi asia on sellainen, ettet mielelläsi ottaisi sitä vastaan juuri sellaisena kuin sitä tarjotaan (lapsen ei-toivottu isä), vaan sinulla on oma näkemys ja toive siitä, miten asian pitäisi sujua (lapsen toivottu isä).

Sinua kehotetaan katsomaan asioita molemmilta kanteilta ja löytämään kultainen keskitie. Asia on nyt sellainen, että se on käytävä läpi. Selviät siitä pysymällä jalat maassa (maskuliininen järki), mutta elämällä sen tuomat tunteet rehellisesti (feminiininen herkkyys).
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #662 : 17.05.2008 09:00:30 »

mua ihmetyttää nää unet nyt Smiley ku yleensä vaan ressaan töistä ja nään painajaisia. mut nyt kahtena yönä oon nähny oikeita unia!

toissayönä oltiin ryyppäämässä ja mulla oli kihlasormus sormessa Cheesy se oli vissiin kauheen pieni, mut oli se mulla sormessa. mut luulen, että olin ite ostanu sen Cheesy

sit nyt aamulla näin unta, jossa oli muka uusvuos ja kauheasti kaikkia ihmisiä jotka oon joskus tuntenu ja ainaki tiiän.. varmaan 4 ilmotti samana iltana eronneensa. jotenki sit ihmiset tulikin meille bilestämään ja jossain kohtaa kello oli vähän vajaa 12 ja leijona sano, että kohta mennään kävelylle ja huusin sen perään et ei, tuu kattoon näitä raketteja!! noista ikkunoista muka näky joku kaupunki.. joku katu, minkä varrella sit ammuttiin hienoja raketteja. sit mulla oli meikitkin hienosti aseteltu yhelle pöyälle keskelle huonetta et pitäs meikata ennen ku lähetään baariin.. laitoin meikkivoidetta (semmosta missä on samassa puuteria) sormin (koska meijän toinen kissa on taas löytäny mun meikkisienen.. Cheesy), mut sit taas vaan kiiltelin punasena (en tiiä mitä meikkivoijetta pitäs ostaa!) ja ku kysyin kaverilta et onko sopivasti niin meni kuulemma liikaa ja se lupas sit ottaa pois sitä. sit joku ompeli mulle jo housujakin siinä.. lopulta siinä olikin muka parveke ja lilli pääs sinne ja toki se karkas! hyppäs alas sieltä.. lähin sit sen perään ja juoksin pitkin jotain peltomaisemia. mulla oli semmonen takki mukana, missä oli mahan kohalla semmonen iso tasku.. ja siellä oli kaikkien muitten ihmisten kännyköitä Cheesy yks niistä soi, sieltä soitti mun isän eno kuopiosta sellasen miehen puhelimeen, joka oli vissiin jättäny jonku sen enon tytön tms Cheesy Cheesy samalla hetkellä löysin lillin, se taisteli jonku vieraan kissan kans ja sain sen syliini ja lähin kiikuttaan kotiin päin.

nään usein unta, jossa lilli karkaa.. ilmeisesti se haluaa kertoa mulle, että sen elämä ois parempaa pihalla niinku maatiaiset yleensä on.. vapaasti.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Boa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #663 : 19.05.2008 09:17:32 »

Heippa!

Voiskohan joku jeesata uneni kanssa. Vime öinen uneni:
Olen kävelemäsä kadulla ja ohitan linja-auton, joka on parkkeerattuna. Kuljettaja on ulkona ja me molemmat huomaamme ketun poikasen, joka on kiedottu ketjuihin ja niitä pitää kiinni kaksi isoa lukkoa. Saan ketun syliini ja kuljettaja katoaa.
Katkaisen ketjun ja murran toisen lukoista. Päästä ketun maahan, kunnes huomaan toisen lukon. Kettu juoksee jo poispäin minusta, mutta saan sen kutsumalla luokseni.
Otan ketun syliini ja se puree, mutta en päästä sitä pois. Irrotan loput kejut ja lukon. Päästän ketun pois ja se lähtee juoksemaan.
Seuraavaksi kävelen suin alueella, jossa joka pihassa vähintään kaksi koiraa. Tajuan ketun olevan vaarassa ja lähden etsimään sitä. Joudun kutsumaan ja hakemaan sitä, mutta hetken päästä se tulee iloisena juosten luokseni. Nostan ketun syliini ja vien sen turvaan.

Näen usein ihmeellisiä unia. Tämä on nyt viimeisin.
 
tallennettu

"To see a world in a grain of sand,
and a heaven in a wild flower,
hold infinity in the palm of your hand,
and eternity in an hour."
-William Blake-
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #664 : 24.05.2008 21:53:19 »

näin viime yönä unta, jossa selvis, että mun leijonalla muka on 11 kk:n ikänen poika exänsä kanssa. eli et tää ois pettäny mua sen kans. se muija oli punatukkanen ja mua pitempi. sanoin sille, että haista v*ttu ämmä. myöhemmässä vaiheessa selvittelin suhdetta leijonan kans, jolloin se paineli sen muijan syliin halimaan ja mä jäin yksin itkemään nurmikolle, että ei tää voi mennä näin.. onneks heräsin.. toivottavasti ei ollu enneuni!! eihän?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ninalii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #665 : 24.05.2008 22:02:44 »

Pesen ja pesen itteeni joka yö, milloin suihkussa, milloin saunassa... Olisko joku puhdistautuminen meneillään? Mutta mistä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #666 : 30.05.2008 10:59:03 »

Luin viime yön unessani paksua mustavalkoista sarjakuvaa, jossa teini-ikäinen tyttö ja poika toteuttivat omaa seksuaalisuuttaan. Poika vastusteli ensin sanomalla, että seksi on syntiä, ettei heidän pitäisi tehdä sitä (ilmeisesti unen sarjakuva sijoittui jonnekin 1950-luvulle), mutta tyttö vaan iloisesti rohkaisi sanomalla, että ei ole, uskonnonopettajankin kotona oli seksisarjakuvia. Sarjiksessa oli varmaan sen 150 sivua pelkkää aktin kuvausta, hennolla viivalla piirrettynä. Lopulta pari muuttui pitkien seksuaalisten kokeilujan jälkeen lohikäärmeiksi. Sarjakuvasta tuli nyt satukirja, jossa oli isoja värikkäitä kuvia. Sinisiksi, pehmeäturkkisiksi lohikäärmeiksi muuttuneet tytö ja poika makasivat masentuineina kallion kielekkeellä ajatellen, että näin tässä sitten kuiteskin kävi. Ei olisi pitänyt. Emme voi palata enää entiseen elämään/ihmisien luo.

Heidän luokseen laskeutui kuitenkin iltaruskosta Aurinko. Aurinko ilmaisi itseään pienen,punatukkaisen pojan hahmossa. Mukanaan Auringolla oli muutamia sen palvelijoita. Hän tuli pyytämään, että lohikäärmeet nousisivat hänen kanssaan Aurinkoon, tulisivat hänen valtakuntaansa. Ja niin nämä lohikäärmeet lähtivät hänen mukaansa.

Minusta uni oli aivan ihana, joten halusin jakaa sen kanssanne! Ajatuksia, jos sellaisia nousee mieleen, saa jakaa, mutta tulkintaa en varsinaisesti kaipaa  Smiley
tallennettu
viisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #667 : 31.05.2008 15:30:41 »

No niin, kerroin tuolla aikaisemmin voimakkaasta unesta jonka näin. Se sitten osottautui jonkunmoiseksi enneuneksi. Tapasin oikeasti sen meilittyni ja kaikki oli ok ja suunniteltiin jotain jatkoakin kunnes tässä tuli viesti sieltäpäin että onkin löytänyt toisen naisen. Cry En tohtinut kysyä että onko kenties tumma pitkähiuksinen...
Ikuna ennen en oo minkään moisia enneunia nähnyt. Vähän on hassu olo Shocked. Muutenkin on ollut tän samaisen tyypin kanssa omituinen suhde...voimakasta telepatiaa yms. Kuulen esim kun sen viestit tulee.
Sääli jos nyt loppuu tämä juttu. Ehkä niin on sitten tarkotettu!
tallennettu

aurinko neitsyt, nouseva kaksonen, kuu vesimiehessä
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #668 : 31.05.2008 21:45:39 »

Näin muutama yö sitten ihanan unen isästä.

Unessa olimme lähekkäin ja katsoin kättäni, kämmen oli avoin vastaanottamaan:
isä antoi avaimen käteeni.
Ja minä pistin avaimen avainnippuuni ja olin hyvin kiitollinen.
Uni oli täynnä rauhan ja rakkauden tunnetta.  Smiley

Tähän vielä huomio, lähes viisi vuotta olen nähnyt samaa unta, jossa isä palaa takaisin henkiin, olen hyvin iloinen jälleennäkemisestä ja itken onnesta, kunnes havahdun että ei tämä voi olla totta. Sitten isä kuolee (tämä vaihtelee aina unikohtaisesti, harmi vaan etten ole kirjottanut ylös niitä kaikkia erikoisia kuolemistapoja mitä mielikuvitukseni on keksinyt  uglystupid2 Grin) ja sitten olen aivan murskaantunut surusta ja hädästä ja siitä hirveästä tunteesta, että TAASKO tämä tapahtuu, pitääkö minunun menettää isä kaksi kertaa!  Cry Cry

Niin että nyt nämä unet ovat loppuneet.
Olen alkanut näkemään hirveän hyviä ja yksinkertaisia unia isästä ja ne eivät liity millään tavalla tähän arkitodellisuuteen tai siihen onko isä elossa vai kuollut, jotenkin unessa heti alkuunsa ymmärrän että olemme hänen kanssaan tässä ja nyt ja tämä on unta ja me tapaamme nyt oikeasti unen välityksellä. Niihin ei liity enää mitään suunnatonta jälleennäkemisen riemua tai luopumisen tuskaa.
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #669 : 05.06.2008 21:31:15 »

Minä näin pari päivää sitten taas tyypillisen "enneunen"... Jotenkin ärsyttää etten yhtään kehity näiden unieni kanssa, vuodesta toiseen vaan vähäpätöisiä enneunen tapaisia unia, joissa saan vain tietää jotain, mikä on jo tapahtunut tai tapahtumassa, mutta joita en kuitenkaan voisi tietää.

Eli näin unta nahkaa luovasta käärmeestäni. Siinä joku hyyppä halusi ottaa se kädelle ja meni vaan ronskisti avamaan terran ovea. Minä hypähin tohkeissani paikalle, että näpit irti, ei sitä noin vain mennä sorkkimaan!

Yön aikana viljakäärmeeni oli yrittänyt luoda nahkaansa, mutta epäonnistunut siinä ilman kuivuuden takia. Se on luonut nyt keväällä niin monta kertaa nahkansa, etten osannut lainkaan odottaa tätä, eli se tuli melkoisena yllätyksenä..kuten sekin, että sain itse loppujen lopuksi nyhtää nahanriekaleet irti. buck2

tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #670 : 06.06.2008 07:35:47 »

Mulla on taas "unikausi". Nään joka yö jotain unta, mut tää oli pakko tulla laittamaan ylös ja jos joku osais tulkita niin kiitos:

Eli siis, olin jonkin turisti tai ehkä enemmänkin tutkimusmatkailija porukan mukana jossain. Porukalla oli riitaa. Yhdellä jäsenellä oli jalka poikki ja kipsissä, mutta silti hän halusi lähteä yöllä katsomaan nähtävyyksiä - muiden ja minun varoituksista huolimatta. Hän jonkin aikaa änkättyään sai tahtonsa läpi ja laitoimme hänet vanhanaikaisiin kärryihin, joita yksi ryhmästä työnsi. Matkalla oli mäki, jossa kärryt pääsivät irti ja kaatuessaan ne räjähtivät, mutta pääsimme räjähdystä karkuun. Huomasimme seisovamme keskellä Stonehengeä (u know, se historiallinen kivirinki-homma Englannissa). Siinä oli keskellä pienempiä kiviä, jotain noin nyrkin kokoisia, joita yritin sytyttää. Muistan, että ne oli siinä ringissä ja ekana mulle osu silmään kaksi kiveä, jotka muodostivat numeron 11 ja niitä sitten yritin sytyttää. Kuultiin rasahdus ja lähettiin karkuun. Juostessa meidän peräämme lähti saksanpaimenkoiria, jotka yrittivät purra käsistä ja kasvoista. Potkin niitä tieltäni ja lopulta pääsimme karkuun, takaisin lähtöpaikkaan.

Nyt meen takas nukkumaan, jos tuo uni vaikka jatkuis. Tuli muuten mieleen Indiana Jones -leffat tuosta unesta, vaikka ainuttakaan en ole nähnyt.
Mutjoo, ilomielin kuulisin jonkin tulkinnan tuosta.  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #671 : 10.06.2008 12:58:03 »



Hei Ystäväin

Unen tulkintaa kaivataan.

"Perhelomalla etelässä tmv. 2-viikon ajan
Ihana lomatunnelma

- mies ja lapset olivat uima-altaalla
- minä olin sisustanut paikkoja mieluisammiksi

Lähtöpäivänä havahduin, että tavarat pakkaamatta
- siat olivat hotellin kellarissa
- meillä oli valtava määrä tavaraa mukana;
mappeja, leluja, kosmetiikkaa, ruokaa, ym.
Hotellihuone oli ylimmässä kerroksessa ilman hissiä;
panikoin, itkin
Lahjoitin hotelliin paljon tavaroitani;
mm. verhoja, leluja, vaatteita
Oppaan mukaan olimme ensimmäinen perhe,
jolle on käynyt näin

Pelkäsin muiden koneeseen menevien reaktiota,
koska lentoa viivästytettäisiin meidän takiamme
Ystävämme "Kari" tuli kysymään,
pääseekö vierailemaan huoneessamme;
myöskin hän oli myöhästymässä koneesta
- kerroin "Karista" oppaalle; hän sanoi,
että "Kari" ehtii vielä koneeseen
Kolmen päivän päästä kohteeseen oli tulossa uudet lomailijat
Unen loppu jäi epäselväksi; ehdimmekö ajoissa koneeseen."

Tällainen uni.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
epona
Vieras
« Vastaus #672 : 10.06.2008 15:49:34 »

Näin sellaista unta yhtenä yönä, että olin keski-ikäinen mies ja rikollinen. Olin tappanut jonkun ja tehnyt muita rötöksiä. Taisin unessa ryöstellä koteja ja jonkinlaisia hotellihuoneita. Minua jahtasi nuori (kenties minun ikäinen) poliisityttö ja unessa hän sai minut kiinni. Kamppailimme kuitenkin hetken ja minä onnistuin tappamaan hänetkin.
Ennen kuin hän kuoli hän kuitenkin ennätti viiltää kurkkuni auki ja minut vangittiin. Minulle määrättiin koulemantuomio ja makasinkin seuraavaksi jossain huoneessa tippaletkuissa. Tiesin, että suonistooni tippui pikkuhiljaa myrkkyä, joka tappaisi minut lopulta.
Päätin kuitenkin yhtäkkiä, että tämähän konna ei anna näin hevillä periksi. Riutaisin iv. irti ja lähdin taas pakoon. Onnistuin paossa ja törmäsin johonkin konna -kaveriini, joka ajoi minut autolla jonnekkin piiloon. Pitelin koko matkan kaulaani, joka oli auki. Tunne oli mielenkiintoinen. Tyyneesti pyysin vaan kaveriani hankkimaan minulle lääkärin. Olin huolissani siitä, että viilto olisi tappava.

Heräsin aika hämmentyneenä  Shocked

En tiedä olenko koskaan nähnyt noin elävästi sellaista unta, jossa minä en ole minä. Ja kaikenlisäksi edustin vastakkaista sukupuolta ja olin paljon vanhempi kuin mitä oikeasti olen.

Mitähän tuo uni kertoo? Osaako joku sanoa?

/A
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #673 : 11.06.2008 11:11:15 »

Mitäköhän silmät unessa tarkoittaa ?

Näin unta, että meitä oli 5 tuttua ihmistä yhdessä huoneessa, meitä ei päästetty sieltä pois.
Mietimme yhdessä pakokeinoa
Sitten yksi tuttu ihminen tuli ovasta sisään ja hänellä oli meikinpoistopumpulit ja tuli siveltämään niillä silmiäni.
Niissä oli puuduttavaa ainetta, ja kyseinen ihminen sanoi että sen takia etten näkisi ja sanoiko vielä ettei sattuisi Huh

Siis tarkoittaako tuo sitä että minun pitäisi ummistaa silmäni joltakin asialta vai pitäisikö ne avata ja luottaa vaistoihin ?

Emisa
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #674 : 11.06.2008 11:35:26 »




Hei Ystäväin

Unen tulkintaa kaivataan.
- tulkitseeko täällä joku unia



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: