Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jännittävät muutokset tiimissä - mitä tapahtuu?  (Luettu 2472 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kkllll
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 11.09.2009 15:55:38 »

Mitä teille tulee mieleen?

Tiimissäni on tapahtunut muutoksia, taantuman myötä tuli ensin huonoa ilmapiiriä, klikkiytymistä ym. kivaa. Esimies oli puolueellinen, ja tietyt tyypit sai töitä, muut mietittiin että milloinkas loppuu kokonaan.

Viimeisen kuukauden aikana on tapahtunut:

2 Vaakaa (toinen em esimies) lähteneet
2 Härkää edenneet muihin tehtäviin, toinen yrityksen sisällä, toinen muualle
1 Neitsyt pitkällä sairauslomalla

Tämä ei sinänsä minua vielä ihmetyttänyt, kunnes tajusin miettiä jäljelle jääneitä..!!

Meitä on

2 Kaurista (toinen minä, toinen yleni juuri esimieheksi)
4 Rapua (yksi edellisen esimiehen suosikki, selvästi joutuu nyt muidenkin kanssa tekemään yhteistyötä)
2 Vesimiestä

Veskarit varmaan ovat roikkuneet mukana kun Jupiter on tuonut mukavia onnenpotkuja pitkin matkaa (molemmat saaneet mukavasti kauppaa). Mutta entäs me muut? Itselleni tulee mieleen Pluto, kun Kauriista ja Ravuista kyse. Mitäköhän saamme aikaiseksi? Itse olen tosi innoissani Kauris-esimiehestä, jolla selvästi on pää pysynyt kylmänä, ja hän kiinnittää vahvasti huomiota epäoikeudenmukaisuuksiin ja työnjakoon. Mutta onkohan tässä nyt odotettavissa kovaa menoa ylöspäin vai seinää päin?? Ollaan suurelta osin alkupään merkeissä syntyneitä, eli joulukuu & kesäkuun loppu, eli se pluto pyörii näillä näpeillä kaikkien aurinkojen päällä tai oppositiossa..

Kertokaa, mitä ajatuksia herää? Onko muilla tapahtunut samansuuntaisia kehityksiä työpaikoilla?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.09.2009 16:48:08 »

Ehkä teillä on paljonkin opittavaa toisiltanne.
 kuunsolmu -linja menee  rapu/ kauris akselilla,
ja vesimiehet ovat painiskelleet kolmikon  jupiter chiron neptunus kanssa jo pitemmän aikaa,
ja ehkä sieltä tuo  chiron nostaa pöydälle tärkeitä kohdattavia asioita,
vie polkua eteenpäin,
ja samalla  neptunus jupiter ravistelee ideoimaan uudella tavalla,näkemään toisin,
niin niitä vesimiehiä kuin perinteisiä "johtaviakin" merkkejä.
Vesimieskin on kiinteä merkki, jonka voisi olla hyvä  chiron:n opetuksilla irrottautua "kaavoistaan" ennenkuin kangistuu täysin.
Toivottavasti sieltä löytyy myös tulta tähän "kuplivaan mutavelliin" (=ilmaa/ vesimies,maata/ kauris ja vettä/ rapu) ja huom. muta on kallisarvoinen maanparannusaine.Ennen jaettiin taloille oikeuksia nostaa mutaa tietyistä lammista pelloille.Meilläkin on tämmöttinen mutapalsta.
Että sillä mielikuvalla "pellonparannustalkoisiin".
Sulla on kuitenkin tukijoukkoja ympärillä,samanhenkisiä.Puhutte samaa kieltä.
On raskasta olla ainua  skorpioni ryhmässä.Mutta kai silläkin joku tarkotus on.
Vaikka  jupiter chiron neptunus transiitti osuman myötä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: