Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rikolliset rakkaudessa, kahden miehen loukussa  (Luettu 64414 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #75 : 22.02.2007 14:36:42 »

Asterix kirjoitti:"Jos ihmisten syitä mennä naimisiin alkaa speculoimaan, niin onko kenelläkään silloin tarpeeksi hyvää syytä
mennä naimisiin?"

Niin, minä en usko avioliittoon ja sitä paitsi eroilu on kuluttavaa, siksi kyseenalaistan asiaa. Miten vaaka muuten suhtautuu asiaan nyt, onko se hänelle yhä ok?

Myös kaikon kysymykset olivat hyviä, jossittelu on valaisevaa. Entä, jos tilanne olisi toisin päin? Jos jatkat härän kanssa, hän tod.näköisesti haluaa samoja vapauksia itselleenkin, kun tuntee taas olevansa vahvoilla.

Ja SA:n kanssa teillä on aina HYVIÄ kommentteja toisillenne, vaikka ne osuvatkin vastakarvaan.

Ota ihmeessä aikalisää niin paljon kuin tarvitset.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #76 : 22.02.2007 14:41:01 »

En tiedä muista mutta minusta tällainen mies ei ole täydellinen.

"Mutta sitä vastoin Härkä-mieheni on oikein yleisesti tunnettu aika ajoin arrograntista käytöksestä
ja välillä silmittömästäkin henkisestä julmuudesta
ihmisiä kohtaan, joista hän ei pidä."


Minä en ole sanonut kenenkään olevan täydellinen,
vaan lähes täydellinen.

Hänen ei ole mikään pakko pitää kaikista ihmisistä
ja hänellä on vapaus ilmaista se niin halutessaan.

Jos lainaat koko ajatuksen, niin huomaat
varmaan, että minusta se on pelkästään
hyvä piirre suurimmaksi osaksi.

Pienet virheet yleensä tahtovat vain kaunistaa ihmistä.
Ne tekevät ihmisestä inhimillisemmän. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #77 : 22.02.2007 14:54:38 »


Niin, minä en usko avioliittoon ja sitä paitsi eroilu on kuluttavaa, siksi kyseenalaistan asiaa. Miten vaaka muuten suhtautuu asiaan nyt, onko se hänelle yhä ok?

Vaaka uskoo avioliittoon ja haluaa, että teen oman osani asiassa
ja perun hääni ja vietämme sitten loppuelämämme yhdessä.


Myös kaikon kysymykset olivat hyviä, jossittelu on valaisevaa. Entä, jos tilanne olisi toisin päin? Jos jatkat härän kanssa, hän tod.näköisesti haluaa samoja vapauksia itselleenkin, kun tuntee taas olevansa vahvoilla.

Hän ei ole niin epäkypsä ihmisenä, että lähtisi kostamaan
tieten tahtoen.
Meillä ei ole tuollaisia energioita välillämme,
että toista pitäisi yrittää jotenkin hallita.

Jos hän kuitenkin rakastuu johonkin toiseen,
niin minkä minä sille sitten mahdan muuta kuin
toivottaa onnea ja parasta?

Jos mies on mennäkseen, niin se silloin menee,
eikä siinä silloin auta mikään.

Onhan tuo tapahtunut itsellenikin ja tiedän kantapään kautta,
ettei se ole helppo tilanne.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #78 : 22.02.2007 15:33:48 »

Riippuu kehitystasosta taas. Mistä julma muistaa olla julma aina ulkopuolisille, ei sinulle? Henkinen julmuus ja ylimielisyys.. ei miellyttäisi minua eikä kaunista ketään.

Your mind is extra clear today. Make sure you are helping yourself as well as others. Take care of any tasks that require a great deal of brainpower. You have a tremendous ability to figure out any mental problem that might come your way. Communicate to others with confidence. Mail letters, make phone calls, and send packages to people you haven't heard from in a while. They will be pleasantly surprised to hear from you.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2007 15:44:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #79 : 22.02.2007 16:45:00 »

Minä en oikein ymmärtänyt, että mikä ongelma tässä Asterixin jutussa nyt oli, että mihin piti vastata tai mistä piti keskustella, kun kerran nyt mitään ongelmaa ei tunnu olevan, kun kerran Asterix itse jo tietää mitä tehdä ja mitä haluaa ja mikä tilanne on ja miten toimia parhaiten ja muutekin kaiken.  idiot2 Nooh, seuraan keskustelua silti mielenkiinnolla...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #80 : 22.02.2007 16:54:07 »

No on tässä ongelmaa kerrakseen ja olisin tuossa noita
karttoja enemmänkin miettinyt, mutta keskustelu on ryöpsähtänyt
enemmän arvosteluun kuin asioista puhumiseen,
joten lukitsen aiheen ja palaan asiaan myöhemmin,
kun olemme ratkaisuja tehneet.

Kiitos karttojen tulkitsijoille, jatkan
noiden huomioittenne tutkailua kartoiltamme. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #81 : 26.02.2007 23:27:41 »

Ok.. Back in business.. Wink

Ja otetta toisesta topicista...



Mietippä tuota seksuaalisuutta noissa miehissä siltäkin kantilta, että he joko oikeasti ilmaisevat sen kautta tunteitaan tai yrittävät antaa jotain kuvaa sitä kautta tai molempia sekaisin...  coolsmiley
Ehkä sinun tosiaan on hyvä pitää molemmat miehet, jos ovat noin ääripäitä.  Wink
Oletko miettinyt millaista seksuaalisuutta sinä itse heille edustat ja millaista tunnetta heille välität seksuaalisuutesi kautta?
 Huh

Niin.. Smiley

Olen miettinyt näin, että tuo Vaaka-mies on se,
joka todella rakastaa minua tai ainakin omaa syvemmät tunteet
ja ymmärtää minua täydellisesti
ja olisi sillä tavoin parempi valinta.

Syy ei ole ainoastaan tuo hienotunteinen
ja huomioonottava käyttäytyminen rakastelussa ja kaikessa muussakin,
vaan myös se, että hän on uhrannut enemmän tämän suhteen eteen,
eli avioliittonsa ja taloudellisen asemansa,
koska avioeron myötä ex-vaimo kynii häneltä aikas niinkuin paljon.

Toki.. tähän voi sopia jokin muukin teoria. Wink

No.. Härkä-mieheni ei voi toki uhratua samalla tavalla,
koska ei ole koskaan ollut vielä naimisissa, joten ei voi verrata.
Mutta..
Hän ei myöskään kysele paljon muussakaan, että onko tämä nyt
ok vai ei, vaan olettaa automaattisesti, että haluan samoja asioita.
Yleensä 98%:sti toki kyllä haluankin, joten siten hän olisi
oiva valinta, koska olemme niin samantyyppiset
ja sehän vasta miellyttävää elämää onkin. Smiley

Toki... myös tähän voi sopia jokin muukin teoria. Wink

Puhun nyt siis yleisellä tasolla, enkä vain rakastelun tasolla.
Molemmat ovat aivan ihania ihmisiä.  smitten

Olen miettinyt omaa seksuaalisuuttani heidän kantiltaan,
mutta en ole varma, näenkö itseni objektiivisesti. idiot2

Varmaa on se, että seksuaalisuuteni on voimakasta
ja avoimuuteni sen suhteen vähän hämmentävääkin,
mutta mitä miehen päässä liikkuu minun suhteeni
ennen ja jälkeen rakastelun ja sen aikana, on minullekin arvoitus,
mutta pää-asia kai on, että haluavat uusintaa. Tongue

PS. Molemmat ovat edelleen kuvioissa mukana. smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #82 : 26.02.2007 23:59:06 »

ihan trooppisesti, kun tässä ei edes ole väliä merkeillä vaan aspekteilla:


Minä ihmettelin kerran aikaisemmin miten olitkin löytänyt sen härkä miehesi jolla oli sinun karttaasi niin harvinaisen hyvät synastriat.

tällä vaaka miehellä on sitten vielä paremmat :Smiley

miten ihmeessä löydät tuollaisia synastrioita  Smiley tuossa ensin vaaka miehen ja sinun karttatekijät.


 aurinko vaaka aspect_tri aurinko kaksoset
 kuu vesimies aspect_con kuu vesimies
 merkurius vaaka aspect_tri merkurius  kaksoset
 venus skorpioni aspect_tri  venus rapu
 mars jousimies aspect_tri mars oinas


pelkkää harmoniaa noiden tekijöiden välillä  Cool

ja kaiken kruunaa nuo  askendentti harka aspect_opp askendentti skorpioni


Suomessahan on paljon  askendentti skorpioni mutta paljon vähemmän  askendentti  harka ihmisiä, joten näköjään löytääkseen vastapareja täytyy mennä muille leveysasteille heitä etsimään.

tuo askendentti oppositio askendentti on mun kokemuksella ja myös ammattiastrologienkin mielestä yksi tärkeä parisuhdetekijä. Täydentää toisiaan ja luo suuren vetovoiman, opittavaa toisiltaan. Koen että tuo nousumerkki laskumerkki akseli on suhteissa tosi syvällinen tekijä.


tää oli vaan puhtaasti astrologisesti..en osaa mitään sanoa siihen oikeaan elämään. Mutta jos astrologiakaan yhtään pätee, niin on ymmärrettävää vaikea valinta koska molemmat ovat niin harvinaisen sopivia synastrialta.

mutta jos sanoisi ihan puhtaasti synastria-aspektien suhteen...niin tuo vaaka mies voittaisi tuon AC-AC opposition takia.

siis vain astrologisesti... :Smiley

kerrassaan hämmästyttävät synastriat kyllä  Cheesy

muokkaus: härkä miestä puoltaa kyllä se, että hänen mars on kolmiossa sinun venukseesi, mutta vaaka miehen mars on taas kvinkunssissa sinun venukseesi.

mutta en sitten tiedä kuinka iso puute se venus mars kolmion puuttuminen on. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 00:06:43 kirjoittanut sign9 » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #83 : 26.02.2007 23:59:35 »

Minulla tuskin on mitään "varteenotettavia"  Grin tai järkeviä ajatuksia tällaisissa jutuissa, koska itsekin olen elämäni ja tälläkin hetkellä "vastaavissa" tahinut/tahin.  Wink

Itse olen aika voimakkaasti itsenäistä ja voimakasta miestä kaipaava, miestä, joka ei taivu "venkoiluni" edessä, vaikka toisaalta kaipaan sitä "tavis" hellyyden huomionosoituksia ja rakkautta ja hyväksyntää, mitä kait jokainen nainen kaipaa. Kun itken elämän tuskaa sama mies voi tulla ja olla vain liki ja silittää ja rakastaa ja tukea.
Itselläni lienee vaikuttavan  vesimies ja  jousimies jonninverran. (jos vähän astrologiaakin) Toisaalta minulla tuo minusta "jokaisen naisen ristiriita", että haluan vahvan miehen ja samalla ikuisesti ilkikurisen pojan. En mitään sohvalla löhöävää tv:n tuijottajaa, joka murahtelee siellä. Pitäisi olla älyllisesti ja henkisesti ainakin kasvumahdollisuuksia omaava ja hellä silittelijä ja raju rakastaja... ja vaikka mitä--  Wink

Uskon, että miehillä on tuo sama "ongelma" joka meillä naisilla. Me haemme tietyllä tapaa kovin laaja-alaista ihmistä itsellemme.
Joskus jopa vanhempaa eli isää tai äitiä. Rakastajaa, humoristia, ymmärtäjää, vahvaa omien rajojensa tuntijaa yms...
(taidan naputella omista jutuistani nyt  Grin )
No yhtäkaikki.
Mutta minusta kuitenkin pitää tehdä miehen suuntaan yhtä paljon "myönnytyksiä" kuin mitä haluaa itselleen. Joskus voi olla röhnö. Joskus voi olla jotain muuta kuin....

Minusta on hyvin oleellista se, että ihan rehellisesti miettii, mitä se oma "imago" ja tyyli ja persoona antaa, tarjoaa ja edustaa miehelle...
Siihen peilaten voi miettiä, että haluaako lopulta olla sitä alati ja aina hetkestä toiseen? Onko se koko minuuteni mies-nais suhteessa...
Kun toisaalta sitä kuitenkin olisi jollain lailla sitouduttava johonkin, eikä poukkoilla sinne tänne. (paraskin puhuja)
Siis ihan jo itseäkin ajatellen.

Helposti naisena sitä antaa kuvaa ja "roolia" miehelle ja miehille, mitä ne kaipaa.... siinä on hohtonsa... mutta sitten syvällisemmin se kyllä jättää tyhjän olon. Ikävä kyllä se toimii ihan liian hyvin.  Undecided
Kehen mieheen sitoutuen voisi olla eniten oma itsensä, ihan kokonaisena, historia mukaan lukien ja tulevaisuus mukaan lukien...
Kenen edessä voisi ajatella, että "riutuneena, väsyneenä, ruppuisena" voisi kokea olevansa rakastettu...

Jos kaipaat kuitenkin muunkinlaista seksuaalisuutta kuin sitä "mitä halutaan aina lisää", niin kumman kanssa uskoisit sen toteutuvan paremmin? Suhteessa kasvaa....
Elämässä tulee väistämättä hetkiä, ettei ole se "miesten unelma" ja silloin joku muu ratkaisee kuin kaunis ulkonäkö ja fyysisen seksuaalisuuden alueen taito ja tietämys.
Kun ei niitä tarvitse kuitenkaan hyljätä koskaan... mutta että niiden ei tarvitse olla se päällimmäinen "houkutin" alati--- muuten koko suhde voi jäädä sille tasolle...

Naimisissa olevat miehet ainakin kaipaa juuri sellaista tyyppiä jota sinä olet.... tai minkä kuvan olen antanut itsestäsi. Heidän vaimonsa vetää sitä toista roolia....mutta missä on se kokonainen nainen, jonka mies kestää? Missä on valmis itsekin kasvamaan...
Olen aikoinaan itse seurustellut naimisissa olevan miehen kanssa pari vuotta. Joka muuten oli  aurinko harka
No se oli muutenkin jo syntyessään kuollut suhde. Ikäeroakin oli ihan liikaa....

emmietiiä...
Kumpaan minä sitoudun  leijona :aan vai  vaaka :aan ... Grin Luultavasti en näistä kumpaankaan-...




tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #84 : 27.02.2007 00:24:58 »

Ainut asia, mitä voin itseni kautta peilata on tuo seksi. Olin muutaman vuoden suhteessa mieheen, joka vaikuttaa härkämieheltäsi. Tämä tulee nyt täysin out of blue... mutta jos peilataan seksuaalisuuden kautta... jos hän on aina yhtä raju vs. vaakamies joka vaikuttaa vastakohdalta... niin voiko tuossa härässä kuitenkin kiehtoa pieni valtataistelu? Vaa'an kanssa vaikuttaisi siltä että teillä on keskinäinen kunnioitus ja vaakamaisempi rakkaus.

Ehkä sinussa nyt vaan on kaksi puolta, jotka pääsevät (luojan kiitos!) esiin kahden eri ihmisen kautta. Ideaalihan tietysti olisi tässä monogaamisessa yhteiskunnassa se, että kaikki persoonan puolesi voisivat tulla esiin yhden suhteen sisällä. Eli luonteesi on ilmeisesti aika ristiriitainen?

Jos ulkoinen maailma heijastaa sisäistä todellisuuttasi, sinun on saatava ensin sisäinen maailmasi tasapainoon jotta ulkomaailma rauhoittuu. Voisivatko miehet heijastaa sinun maskuliinista ja feminiinistä puoltasi?

Koetapa päikseen olla vaa'an kanssa sitä mitä olet härän kanssa ja vice versa. Katso toimiiko.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 27.02.2007 01:13:55 »


Minä ihmettelin kerran aikaisemmin miten olitkin löytänyt sen härkä miehesi jolla oli sinun karttaasi niin harvinaisen hyvät synastriat.

tällä vaaka miehellä on sitten vielä paremmat :Smiley

miten ihmeessä löydät tuollaisia synastrioita  Smiley
pelkkää harmoniaa noiden tekijöiden välillä  Cool

ja kaiken kruunaa nuo  askendentti harka aspect_opp askendentti skorpioni


Suomessahan on paljon  askendentti skorpioni mutta paljon vähemmän  askendentti  harka ihmisiä, joten näköjään löytääkseen vastapareja täytyy mennä muille leveysasteille heitä etsimään.


Minähän aina puhunut Itävallan puolesta.. Wink
Täydellinen maa! smitten



tuo askendentti oppositio askendentti on mun kokemuksella ja myös ammattiastrologienkin mielestä yksi tärkeä parisuhdetekijä. Täydentää toisiaan ja luo suuren vetovoiman, opittavaa toisiltaan. Koen että tuo nousumerkki laskumerkki akseli on suhteissa tosi syvällinen tekijä.

mutta jos sanoisi ihan puhtaasti synastria-aspektien suhteen...niin tuo vaaka mies voittaisi tuon AC-AC opposition takia.

siis vain astrologisesti... :Smiley

kerrassaan hämmästyttävät synastriat kyllä  Cheesy

muokkaus: härkä miestä puoltaa kyllä se, että hänen mars on kolmiossa sinun venukseesi, mutta vaaka miehen mars on taas kvinkunssissa sinun venukseesi.

mutta en sitten tiedä kuinka iso puute se venus mars kolmion puuttuminen on. :Smiley


Ja...


Koetapa päikseen olla vaa'an kanssa sitä mitä olet härän kanssa ja vice versa. Katso toimiiko.

Olen kokeillut tätä. Smiley
Vaaka-mies on seksuaalisempi ja  aloitteellisempi kuin Härkä-mies,
mutta Vaaka jää sellaiseksi onko-tämä-ok-hommaan
ja haluaa enemmän rakastella, eikä naida,
kun taas Härkä-mies taas on enemmän sellainen suoran toiminnan mies
ja suuseksin jumala, eikä arastele mitään, vaan esim. anaaliseksi tulee aina kysymykseen molemmin puolin ja leluja ei unohdeta. :Smiley

Vaaka-mies on huolissaan jo silloin, jos esim. suuseksiä
antaessani pelkästään hyväilen hänen anaaliaan.
Hän ei myöskään koskaan halua
laueta suuhuni (jota ensin mietin, onko minussa jotain vikaa),
vaan haluaa tulla sisääni,
mutta ei toki estele mitään, mitä teen hänelle,
mutta aistin, että hän on jännittynyt. idiot2
Mutta kun hän rakastelee minua.. Oh my god..! smitten
Hän on rakastelun jumala! :Smiley

Härälle voi huoletta tehdä mitä vain ja kaikki on ok. Grin

Olisiko sitten tuo venus mars kolmio..? Huh

Muoks. Sellainen juttu vielä, että Vaaka sanoo,
ettei hänellä ole ollut vastaavanlaista seksiä koskaan
kenenkään kanssa ja sanoo tai valehtelee, että se hänen
mielestään jotakin aivan tajuttoman hyvää.
Tosin hän sanoo, ettei hänellä ole juurikaan
ollut seksiä vaimonsa kanssa, joten silloin mikä tahansa on hyvää.

Tosin voin kyllä uskoa, että tämä on totta,
koska tuo ujous ja tietty tottumattomuus seksissä
nousee joskus aivan liikaa ja en ole vielä omalle master-tasolleni
seksissä hänen kanssaan, vaikka nautin hurjasti
ja saan ihania orgasmeja ja hän on taitava ja niin,
mutta kun niissäkin on omat tasonsa, niin kuin kaikessa..

Jos saisi tuon Vaa'an rohkeammaksi ja opetettua muutamia
juttuja, niin en varmaan sitten enään miettisi yhtään..

Seksi on minulle erittäin tärkeä osa parisuhdetta,
enkä halua olla se, joka lähtee hakemaan sitä suhteen ulkopuolelta,
jos sitä ei muutoin tule. Tongue
« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 01:37:35 kirjoittanut Asterix » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #86 : 27.02.2007 11:26:09 »

Lainaus
Minähän aina puhunut Itävallan puolesta..
Täydellinen maa!


kävin siellä lapsena ohimennen ja muistan kuinka se oli mielestäni kauneimpia paikkoja Euroopassa. Vuoret ja se kukkien paljous ikkunalaudoilla...joo, varmaan hieno paikka asua.

tosi vaikea noihin miehiin sanoa. Voihan se sitten olla, että tuo vaaka mies oliskin liian harmoninen sinulle ja härkämies tarjoaisi pitemmällä tähtäimellä tarvittavaa särmää.

Lainaus
Jos saisi tuon Vaa'an rohkeammaksi ja opetettua muutamia
juttuja, niin en varmaan sitten enään miettisi yhtään..

eikö se vähän niin mene että ketään ei voi kuitenkaan muuttaa toisenlaiseksi kuin hän todella on...ehkä hän pysyy aina sellaisena "hienotunteisena" tyyppinä.  :Smiley ainakaan itse en pystyisi muuttumaan perustyyliltäni toisenlaiseksi kuin olen ilman että se tuottaisi ongelmia.

 No ehkä tuo kahden lähes täydellisen miehen ongelma on kuitenkin parempi kun yhden täysin väärän takiaismiehen tai ei miestä ollenkaan ongelma. :Smiley

mutta vaikea mennä sanomaan  Grin
« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 11:31:50 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #87 : 27.02.2007 12:41:23 »


eikö se vähän niin mene että ketään ei voi kuitenkaan muuttaa toisenlaiseksi kuin hän todella on...ehkä hän pysyy aina sellaisena "hienotunteisena" tyyppinä.  :Smiley ainakaan itse en pystyisi muuttumaan perustyyliltäni toisenlaiseksi kuin olen ilman että se tuottaisi ongelmia.

Niin.. olen miettinyt sitä, että onko kyseessä vain
tuoreen suhteen ujoutta, joka sitten ikään kuin ajan kanssa menee ohi,
koska hän itse sanoo sen olevan vain sellaista
ja tuntee itsensä kuulema "pikku pojaksi",
jolle kaikki yht'äkkiä kaikki on ihan uutta ja sallittua.

No aika näyttää ja tämähän on vain tälläistä saivartelua
kahden lähes täydellisen miehen välillä. Smiley




No ehkä tuo kahden lähes täydellisen miehen ongelma on kuitenkin parempi kun yhden täysin väärän takiaismiehen tai ei miestä ollenkaan ongelma. :Smiley

mutta vaikea mennä sanomaan  Grin

Olet ehdottomasti oikeassa, mutta on tässäkin riskinsä
ja kyllä olen sellaisen diplomaatti -ja tasapainoilu
koulutuksen saanut ettei tosikaan!


tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #88 : 27.02.2007 12:49:59 »

Lainaus
Niin.. olen miettinyt sitä, että onko kyseessä vain
tuoreen suhteen ujoutta, joka sitten ikään kuin ajan kanssa menee ohi,
koska hän itse sanoo sen olevan vain sellaista
ja tuntee itsensä kuulema "pikku pojaksi",
jolle kaikki yht'äkkiä kaikki on ihan uutta ja sallittua.

sekin on kyllä totta, että ihminenhän saattaa lukita itsensä johonkin koska luulee olevansa jonkin tyylinen, eikä ole edes tiedostanut niitä uinuvia mahdollisuuksia siitä mitä voisi löytää. Eli ei voi tietää mitä uutta voi oppia uuden ihmisen kanssa, kun energiat kenenkään välillähän ei ole ihan samanlaiset ja varmasti jokainen pari voi vaikuttaa toisiinsa ihan ennalta arvaamattomin tavoin.

jokainen uusi ihminen on sellainen tutkimaton maa jossa riittää loputtomasti tutkittavaa.

joo, tuntuu että diplomaattisuuden oppiminen on yksi elämän tärkeimpiä taitoja, jos aikoo viettää edes yhtään miellyttävää elämää. :Smiley Smiley

Astrologi Manninen sanoi, että hänen mielestään jokainen mies on kuin avain ja nainen kuin lukko, ja vain oikeanlainen (juuri kyseiseen lukkoon sopiva siis) avain saa sen lukon todella auki.

sitten hän lisäsi että nykyajan naiset ei oikein kestä kuulla tälläisiä ajatuksia Grin

paljon myöhemmin ajateltuani alistuin myöntämään, että tuossakin voi olla jotain perää :Smiley

mutta kyllä se menee varmasti myös toisin päin...paitsi eihän tuossa sanonnassa sanottukaan mitään siitä että lukko ei olisi yhtä suuri vaikuttaja kuin avain...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #89 : 27.02.2007 13:25:05 »


Astrologi Manninen sanoi, että hänen mielestään jokainen mies on kuin avain ja nainen kuin lukko, ja vain oikeanlainen (juuri kyseiseen lukkoon sopiva siis) avain saa sen lukon todella auki.

sitten hän lisäsi että nykyajan naiset ei oikein kestä kuulla tälläisiä ajatuksia Grin

paljon myöhemmin ajateltuani alistuin myöntämään, että tuossakin voi olla jotain perää :Smiley

mutta kyllä se menee varmasti myös toisin päin...paitsi eihän tuossa sanonnassa sanottukaan mitään siitä että lukko ei olisi yhtä suuri vaikuttaja kuin avain...


Niin... scandinaaviset naiset ovat vähän tuollaisia kovia
ja enkä tiedä onko sekään nyt hyvä, että kadottaa sen
tatsin omaan naiseuteensa. idiot2

Sehän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi
jotenkin alistua miehen alle. Wink
Minusta koko sanan käyttö pitäisi poistaa, kun puhutaan
miehestä ja naisesta. Sillä on liian negatiivinen sävy.

Itse olen suurimman osan suomalaisista ja ruotsalaisten
naisten mielestä jotain sellaista, joka saa huonoja miehiä
ja tulen kaltoin kohdelluksi ja on uhri,
koska olen tietyllä tavalla hyvin naisellinen.
He eivät todellakaan pidä minusta! Grin

Facta kuitenkin on se, että minä saan lähes kaiken mieheltä,
vieläpä kahdelta miehltä tällä hetkellä
ja minä olen se, joka pyörittää koko juttua
ja jolla on ohjakset tiukasti käsissä,
mutta minun ei tarvitse tehdä mitään,
ne miehet tekevät ja lujasti tekevätkin
ja se saa heidät tuntemaan itsensä miehisiksi miehiksi
ja minä tunnen itseni naiselliseksi naiseksi,
joten kaikki ovat tyytyväisiä. Smiley

Scandinaviassa naisellisuus jotenkin assisisoidaan tyhmyyteen,
joka on vailla järkeä oleva ajatus,
koska niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Olen huomannut, että jotkin suomalaiset ja ruotsalaiset
ystävättäreni alkavat esittämään idioottia ja bimboa,
(jota he eivät missään nimessä ole)
miehen edessä ja puhumaan tälle kuin lapselle,
kun he haluat sen miehen. idiot2

Kukaan mies ei ole kiinnostunut tyhmästä naisesta
ja jos on, niin kertoo varmaan paljon hänestä itsestään. Wink

Tosin en ole yhtään varma, toimiiko teoriani esim. Suomessa,
koska miehet ovat siellä tottuneet siihen, että nainen tekee
aloitteen kaikessa ja on tuollainen vähän kuin mies muiden joukossa.

Suomessa ehkä miehet ovat oppineet hiukan liian hyvälle
ja kuvittelevat, etteivät heidän tarvitse tehdä mitään,
kun nainen tekee kaiken ja miehet vain lokottelevat
kuin Kleopatrat, en tiedä..
- voin olla väärässäkin. idiot2
« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 13:32:54 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: