Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisin energiahoitoa.-> Syöpäleikkaukseen menossa  (Luettu 4604 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Viola
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 06.12.2011 12:16:47 »

En tiedä, onko oikean palstan alla pyyntöni. Täällä sitä tulee päivittäin vierailtua ja sen perusteella tänne laitoin.

Elämä on nyt uuden haasteen heittänyt eteeni, yllättäen tietty. Olen saanut syöpädiagnoosin ja hieman hirvittää kaikki, mikä on edessä. Torstaina on leikkaus. Toivoisin, että ihanat palstalaiset laittaistte tänne energiaa ja postiiivisuutta! Kiitos Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 06.12.2011 13:26:45 »






   Hei Viola..Voiko sinulle välitellä hoitoa.. angel
   Laita vaikka yv.... jos haluat.. Smiley
tallennettu
Carne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #2 : 06.12.2011 19:13:43 »

Paljon voimia! Olet vahva!  angel smitten
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #3 : 08.12.2011 22:36:03 »

ZAP!
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Viola
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.2011 16:42:33 »

Kiitos tsemppauksista ja lähetyksistä. Kaikki meni hyvin ja jo tänään kotiuduin.
tallennettu
Viola
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #5 : 03.07.2012 18:33:50 »

Heips!

Nostin vanhan ketjuni. Päivittelen samalla kuulumisiani. Sytostaattihoidot päättyivät keväällä, nyt meneillään sädehoidot. Rankkaa on ollut, huonoja ja kivuliaita päiviä tähän vuoteen on mahtunut. Toki vastapainoksi myös ihaniakin, kivuttomia. Huumorini on nykyisin entistä mustempaa ja sarkastisempaa. En tiedä, oisko tämä kokemus onnistunut jalostamaan minua? Myöhemmin ehkäpä näkee ja ymmärtää kokonaisuuden paremmin.

Katkera en ole, olen saanut tarvittavan lepotauon työelämästä. Nykyisin ajattelenkin olleeni ½v sapattivapaalla (kolmasosa saikusta ollut niitä huonoja päivä, josta ei kannata huudella).

Nyt kaipaisin teitä lähettelemään minulle energiaa ja positiivisuutta jaksaakseni tämän loppu rupeaman vielä. Hieman tuppaa hoitoväsymystä ja alakuloa pyrkimään pintaan, vaikka parhaani mukaan yritän itseäni tsempata.

Kaunis Kiitos
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 04.07.2012 20:42:08 »

Rukouksissani olet  smitten
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #7 : 22.07.2012 21:03:31 »

Valoa!
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: