Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysyn Teiltä?  (Luettu 2421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vsl
Vieras
« : 27.07.2008 19:03:29 »

Näin n.13 vuotta sitten "unta"?Huoneeni valkoiset verhot liehuivat kun kovassa tuulessa(ikkuna oli kiinni).
Huoneeseeni tuli kirkas valo kun aurinko olisi paistanut sisään.
En pystynyt liikuttamaan jalkojani,päälläni istui hajareisin mies,pitkät vaalean ruskeat hiukset yläruumis paljaana valkoiset löysät housut jalassa.
Pelästyin ja sydän hakkasi mies sanoi olevansa minun suojelusenkeli ja ettei minun tarvitse pelätä hän suojelee minua.
Muistan että häntä oli ammuttu kiväärillä,hänellä oli läpi menneitä aukkoja kehossaan.
Itkin kamalasti unessa ja koskettelin noita reikä Hänen ruumiissaan.
Onko tuo minun mielikuvitustani vai jotakin muuta?
Miten voisin jutella tai keskustella enkelini kanssa? angel
Kiitos Teille kaikille.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 27.07.2008 19:38:07 »

Voi, en usko että hän ollut suoraan sinun suojelusenkelisi, mutta on niin sanoessaan tahtonut sanoa ettei häntä tarvitse pelätä. Minulle tuli heti mieleen, että hän on joko oppaasi tai kaksoisliekkisi, eli se Universaali Kumppanisi, jonka kanssa olette aina yhtä. Siihen viittaisi se, että enkeleillä tuskin on luodinjälkiä kehossaan, mutta oppaamme ovat yleensä Maassa eläneitä sieluja, jotka ovat jääneet kuoltuaan neuvomaan meitä, ihan kuten enkelimmekin.

Lisäksi tapauksesta tuli mieleen oma kohtaamiseni ihan ensimmäistä kertaa oppaani kanssa Grin Olen kertonut tämän aiemminkin, eli se on varmaan jollekulle tuttu, mutta kerronpa sen vielä Grin

Elikäs, tämä sattui jo kohta 7 vuotta sitten, kun asustelin jo omillani. Olin menossa nukkumaan kun huomasin Kolmannella Silmälläni, että vieressäni seisoo mies. Hän oli kumartuneena minuun päin, nojaten kämmenillään polviinsa ja hymyili minulle. Säikähdin kamalasti tätä mustiin pukeutunutta miestä, jolla oli musta pitkä tukka aina vyötärölle asti yltäen. Tivasin hirveän monta kertaa kuka hän oikein on, mutta aina hän vain vastasi hymyillen, ettei sillä ole väliä ja nimeä kysyttäessä vastasi, ettei nimillä ole heille väliä. Saisin kutsua häntä miksi tahansa. Niinpä päätin ristiä hänet Ianiksi, koska hän muistutti hiukan Witchblade sarjakuvan hahmoa Ian Nottinghamia, tosin pehmeämpänä. Seuraavana päivänä mietin kuka tämä Ian mahtoi olla, koska enkeli hän ei ollut ainakaan eikä kyllä mikään eksynyt sielukaan. Ajattelin, että hän on varmaan jonkinlainen opettaja. Sain sitten vasta myöhemmin selville, että meillä tosiaan on tällaisia opettajia eli oppaita Grin

Ian on siirtynyt minun opetustehtävissään jo taka-alalle tässä nelisen vuotta sitten, mutta hän on edelleen minulle läheinen opas. Käyn joskus meditoinnin aikana moikkaamassa Iania ja istuskelemassa hänen asunnollaan hetken aikaa jutustellen.

Ja kysymykseen siitä, miten enkelin (tai oppaiden kanssa) voi keskustella, niin hyvä tapa on pyytää, että enkeli/opas keskustelisi kanssasi ja hiljentyisit kuuntelemaan. Pidä silmällä eri merkkejä ja tuntemuksia joita saat. Ehkä kommunikointi alkaa unien kautta tai kirjoittamalla. Tapoja on monia ja jokainen löytää varmasti omanlaisensa!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: