Sivuja: 1 ... 364 365 [366] 367 368 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649561 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5475 : 17.12.2008 17:55:15 »

 neitsyt oli meillä tän päivän.. Vähän.. hoivaamassa mua ku oon kipiänä..  :Smiley

Mulla on nyt siis suhde. Apua.

Mutjoo..  :Smiley Kiss smitten Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5476 : 17.12.2008 18:50:18 »

Tilasinpa minäkin mineraalijauhetta, just tein ekan kupposen ja koirakin sai omansa. Kukkien kasteluveteen laitoin myös liukenemaan seuraavaa kastelukertaa varten.

Saas nähdä, miten hehkeeksi tässä muututaan!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5477 : 17.12.2008 18:57:30 »

Hirvee buumi, no on noita ihmeaineita ennenkin nähty... Yks ostaa, kehuu, kaikki muut ostaa perässä...
Tsihiih, naiset........
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5478 : 17.12.2008 19:53:40 »

Juuh, kaikki keinot on sallittuja jos sisäinen hehku ei loista ulos asti!   Grin

Mitäpä sitä ei kauneutensa ja hyvinvointinsa eteen tekisi!   Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5479 : 17.12.2008 23:08:33 »

Älähän nyt Tigru, minä en edes tiennyt mitä lääkärini minulle määräsi,
vaan kuvittelin nieleväni paskaa (kuten nyt yleensäkin..! Grin)
ja sitten joku tajusi tuotteen.

Se on oikeasti ihan ok tuote. Ei kai kuitenkaan mikään ihme-aine..?
Se vain on täynnä luonnollisia mineraaleja, joita kait ei muuten kovin helposti saa ravinnosta?

Ja kai luonnollinen imeytyy paremmin kuin keinotekoinen..?

BTW, sontani on muuten jännän väristä tuosta aineesta,
kuin myös koostumus on.... :Smiley ...hiekkaista. Grin
Jännää paskantaa hiekkakakkuja...!  Cheesy Oikea lapsuuden unelma! smitten

Se on aivan loistava krapula-apu! Afro
Turvotus on poissa, kun heti kotio tultua vetää lasillisen ja aamulla toisen. Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5480 : 17.12.2008 23:58:56 »

Noniin.....



Jos en lähtis huomenna kotiin ajeleen niin menisin nyt kyllä vetään kännit ihan yksin.
Kärsin vaan niin pahoista krapuloista nykyjään ettei jaksa nähdä vaivaa moiseen.
Tai jos pyykit ei olis vielä kuivumassa (tarkoitan, olisivat kuivuneet jo) niin lähtisin ajeleen kotiin päin näin yötä vasten, se olisi hauskaa. Voisin kuunnella hyvää musiikkia ja ajaa yössä. Se se vasta olisi.........

Olis pakko saada lähtee meneen.......
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5481 : 18.12.2008 23:19:11 »



                                        Undecided

             Josko tuossa lievässä viittauksessa " alakertaan ",

                  olisi kosketuspintaa sinne reisien väliin,jossa

                        on jotain kokematonta, ihan noin

                            vaan lähietäisyydeltäkin.


                                                   Cool

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5482 : 18.12.2008 23:21:34 »

Joulu saa luvan tulla. I'm READY!

Kuumetta taas. Silti menin kouluu, koulun jälkee Jumboo med  neitsyt ja ostin loput lahjat. Finally..

Öitä  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5483 : 20.12.2008 00:13:53 »

                             Q

miten voin olla ihastunut rapuun vieläkin, tämä ei ole mahdollista / yli yksi vuotta.. taidan olla hyvä antamaan anteeksi pikkuasiat kuten jotkut katoamiset.. siis eihän se ole atomipommia niskaani heittänyt.. miksi sen huumori yleensä naurattaa ja piristää ja kysymykset? no mutta jos ei olis niin kaunis (minun silmääni) tyyppi,, tekis mieli sanoa se sille.. sillä on polvessa joku proleemi (niin minullakin, nivelissä, mutta se on vain treenausasia), johon aikomukseni heittää Louise L Hayn viisauksia.. Hayn kirja piristi ainakin itseäni.. monessa asiassa, terveyttä ja menestystä kaikessahan kirja käsittelee..

huomenna siis tuliaisten jakelua ravuille ja oinaille jne..

olishan matkallakin voinut tulla joku.. kun puhuin monille miehille.. yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi - ainakin kymmenelle.. joku oli ihan söpökin.. no mut ne oli tummia ja lyhyitä. se ei käy Huh mut oli ne brittigentlemannitkin.. myyntitykki ei väräyttänyt tunteita..  Smiley

taas tuntuu siltä että on niin paljon kiinnostuksen kohteita itsellä kaupungeista kyliin, kirjallisuudesta luksukseen ja minimalismiin, että että..

ai siis kauanko eka tapaamisestamme on? kohta 15 kk. niin yllätyksiähän piti tulla.  coolsmiley hän on vakuuttunut siitä että eteläisessä kaupungissa on filosofien keskittymä, en tiedä mistä näin päätellyt. ja hänen kotikaupunkinsa sattuu olemaan alueen "henkinen keskus" siis pappiskoulutusta ymv!
.
  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 20.12.2008 01:32:10 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5484 : 20.12.2008 03:19:42 »

surffailen, missään ei tapahu mitään.. tylsää. nukuin 17-22, tyhmä minä.. mutta juon ton cokiksen tosta pois ja taidan mennä sänkyyn sit uusiks. ihanaa ku tietää et huomenna saa olla valosaan aikaan kotona Smiley

olisin halunnu levätä tän viikonlopun, mutta ei pysty.. huomenna jotku bileet.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5485 : 20.12.2008 13:37:55 »

mun ei pysy hallussa - joten alotan ehkä vasta maanantaina. söin aamupalaks 401 kcal piparisuklaata ja äsken ukko soitti ja se tuo mulle ruokaa. eli luultavasti pitsaa. se sano, että saan olla läski.

ja mä vihaan naisia nyt. ne puhuu kaikenlaista mun parisuhteesta. ainoastaan 2 naista ikinä on osannu olla hiljaa ja tukena sillon ku kaikki muut on vaan valittanu. "miks oot sen kans" plaaplaa. ihan ku antasin tollasen johtajamiehen kellekään muulle.. tyhmät!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5486 : 20.12.2008 15:21:40 »

Tervehdys tupaan!  smitten Se juttu minun kurkussani oli kuin olikin vain harmiton ja hyvänlaatuinen polyyppi. Lääkäri sanoi, että poistuvat usein itsestään, mutta jos ei ole helmikuulla poistunut se poistetaan paikallispuudutuksessa. Rakkaallanikin on ollut nyt pidemmän aikaa terveysongelmia. Hänen suolistossaan on jotain häikkää ja tammikuussa menee tarkempiin tutkimuksiin. Toivottavasti ei ole keliakiaa tai muutakaan ikävempää...  Undecided No jokatapauksessa muuten menee hyvin ja olen onnellinen.  smitten Loma alkoi ja opiskelujen pariin palaan vasta 12.1.2009.  Cheesy

HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5487 : 21.12.2008 11:12:03 »

no sitten lukaisin Paolo Coelhon kirjan, kun päätin lukea Suuren Suosion saaneita henkisiä kirjoja (siis Louise L Hay oli yksi ja Walsch) ja päätin, että  rapu voinee tavata puolen vuoden välein tms.. jos kaikki muu menee edelle, hommeli valitettavasti muistuttaa  kauris, vaikka  rapu on hitusen avoimempi olemaan yhteydessä ja tapailemaan.. voinen antaa tuliaiset (ja ottaa viinin tai suklaan jonka hän haluaa tarjota? crazy) ja keskittyä miettimään seuraavaa tapausta, jos nyt ketään kivoja tapauksia on. siis mies joka haluaisi samaa kuin minä! nauttisi yhdessäolosta, matkoista ja vapaudesta, eikä rupea menemään "kaverien mukana" kun jotain on sovittu.. ei kuulosta siltä että arvostaa asiaa.. joten sitten en minäkään.. eli en menetä mitään..  oinas han on olemassa.. noh..  skorpioni älysi arvostaa henkisyyttä ja yhteistyötä, eli kai oli harvinaista herkkua hänkin! hän oli pari v vanhempi, eli oli sitten varmaan sitä henkistä kypsyyttäkin jo. joukkari ponnisteli aikansa rakkauden eteen, mutta skorppari se varsinkin henkisesti laadukkaan loven puolesta (ja halusi olla lähellä).. no, harmi. mutta onhan meressä kaloja..

niin ja ap kartallahan minulla on vain vitoshuoneessa sekalaista sakkia, vasta 2v kuluttua jotain enemmän.. aurinko todella tujuna kolmosessa.. miehet ei voi olla noin hankalia?? onko paras vain lukea mieskirjailijoiden kirjoja! (tai nais-), pääasia että työmuutos ja sapattivuosi tulee,  rapu on ottanut taas parikymmentä kertaa yhteyttä, sellaista puoli-olemista.. en nyt vaan halua, joten selkeintä kaikille että näemme joskus (siis onko sillä seksillä väliä? teen selväksi että sellainen puoliflirtti ja iltasoittelut ei innosta).. ja  jousimies ei ole oikein sanottavaa enää. taaksepäin ei voi mennä. rapu on kyllä merkkinä hieman hissukka, että töihin ja sitten kotiin, joukkari haluaa kiertää maailman..


lapset olivat siis taas eilen hauskempia kuin miehet. niin kauan kuin miehet on taxina, matkailuhommissa, hotellin respassa/ tai vaikka markkinoinnissa tai ravintolassa palvelutyössä tai kauppiaana/ urheilijana..tai kun jollekin juipille puhuu punttisalilla.. tms, ne menettelee, mutta koetapa ottaa elämääsi.. heh heh.. paras vilkuilla kaukaa, kenties?? että missähän firmassa tuokin on.. and which country.. 
 

 Wink
« Viimeksi muokattu: 21.12.2008 12:28:53 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5488 : 21.12.2008 15:41:55 »

Tervehdys tupaan!  smitten Se juttu minun kurkussani oli kuin olikin vain harmiton ja hyvänlaatuinen polyyppi....

HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA!

Hei "Rakkauden valo"

Hyvää Joulun odotusta sinullekkin.

Minä poden flunssaa,
jota tuntuu olevan yhdellä sun toisella.
Täytyy ottaa levon kannalta
ja juoda paljon lämmintä juomaa.

Kyllä tästäkin selvitään.

Toivotan myös terveyttä koko perheellesi.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5489 : 21.12.2008 18:22:59 »

Iltaa tupaan  smitten

Joululahjat ostettu suurimmaks osaks.. jotain pientä pitää vielä ostaa... huone pitäis vielä
siivota mutta ihan oikeesti kun ajattelin sitä niin tuli pää kipeeks ja alko oksettamaan  idiot2
Enpä siivoa vieläkään  Grin

Tää päivä on menny ihan hujauksessa ja toivottavasti tulevat pari päivääkin menee äkkiä...
töitä vielä tiistaihin asti ja sit LOMAA  smitten

IHANAA JOULUN ODOTUSTA KAIKILLE!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 364 365 [366] 367 368 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: