Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uutena täällä!  (Luettu 2608 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
GalaXy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« : 08.01.2006 18:01:28 »

Tervehdys! Olen jo pitemmän aikaa seurannut foorumia. Päätimpä vihdoin ja viimeinkin liittyä joukkoonne  Wink
Olen aika maalikko astrologiassa. Mutta apuja olen hyvin löytänyt täältä.  coolsmiley
tallennettu

Uudistuaksemme meidän on tyhjennettävä itsemme saadaksemme uutta tilalle.
Värikkö
Vieras
« Vastaus #1 : 09.01.2006 17:26:06 »

Tervetuloa GalaXy porukoihin!

Hihhih, ei tuolla määrällä jousimiestä varmaan olisikaan mikään pienempi riittänyt nimimerkiksi!
Eli ei millään pahalla, oli vain pakko sanoa, toivottavasti huumorisi kestää  smitten , sillä tämä ei todella ole mikään pottuilupalsta, mitä vähän herjaa lentää silloin tällöin, kuten varmaan olet huomannut. Positiivisessa hengessä ja toinen toistemme ja itsemme parhaaksi tässä naputellaan!

Jos profiilista näkyisi ikäsi, olisi helpompi suhteuttaa sanomisiansa, pätee muuten kaikkiin toisiinkin.
Tiedän, tiedän, tässä ollaan ikuisuusolentoja kaikki, mut mieluummin  katson asioita ihan tavallisen ihmiselämän näkökulmasta kun olen uskoakseni saanut jonkinlaiseen hallintaan tuon oman Jousimieheni. ( Joskus voi vielä mennä seuraavaan päivään, ennenkuin huomaan sen taas olevan vauhdissa!)

Mutta tervetuloa vielä ja viihdy  smitten
tallennettu
GalaXy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.2006 21:01:29 »

Kiitti Värikkö!
Tulipas lämpöinen olo kun näin kivasti toivotetaan tervetulleeksi.  smitten
Planeettojen kanssa on kyllä ollut tekemistä, kun toi pluto jyrrää siinä edestakaisin.  Cheesy
"Murkkuikään" tulleet lapseni sanovat että olen JO "kalkkis" että se siitä iästä.  2funny
Kiitos vielä kerran!
tallennettu

Uudistuaksemme meidän on tyhjennettävä itsemme saadaksemme uutta tilalle.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: