Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kadonnut kirja  (Luettu 3580 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« : 19.12.2016 12:00:34 »

Äitini tilasi minulle joululahjaksi kirjan, jonka avasi lauantainapostipaketista. Sen jälkeen kurja katosi jonnekin äidin rivitaloasuntoon. Ulkoroskikset ja lehtikeräyksen hän on tarkistanut jo useampaan otteeseen, ja asunto on etsitty läpikotaisin.

Tämä nyt voi olla vähän kaukaa haettua , mutta näkisikö kukaan missä kirja voisi olla? Äiti-parkaa asia vaiva niin paljon, että on jo siitä ihan stressaantunut, enkä haluaisi sitä hänelle. Itse en pääse auttamaan.

Kirja on tämän näköinen. http://scrappylittlenobody.com/images/scrappytempcover2-bookshot-new-crop-u338.png?crc=494589147
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: leet



Profiili
« Vastaus #1 : 19.12.2016 13:08:05 »

Äitini tilasi minulle joululahjaksi kirjan, jonka avasi lauantainapostipaketista. Sen jälkeen kurja katosi jonnekin äidin rivitaloasuntoon. Ulkoroskikset ja lehtikeräyksen hän on tarkistanut jo useampaan otteeseen, ja asunto on etsitty läpikotaisin.

Tämä nyt voi olla vähän kaukaa haettua , mutta näkisikö kukaan missä kirja voisi olla? Äiti-parkaa asia vaiva niin paljon, että on jo siitä ihan stressaantunut, enkä haluaisi sitä hänelle. Itse en pääse auttamaan.

Kirja on tämän näköinen. http://scrappylittlenobody.com/images/scrappytempcover2-bookshot-new-crop-u338.png?crc=494589147


Nousee esiin vaalea hylly, sen keski- tai alataso vasen laita.
Ei päällimmäisenä.
Hyllyn korkeus kokonaisuudessaan max ruokapöytää
vastaava.
Toivottavasti löytyy.

Hyvää joulua!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.12.2016 13:12:28 »

Makuuhuoneen komerossa / vaatehuoneessa.
22 Calliope rx 7  rapu ( kertomusten muusa )
ja  merkurius pluto kauris.
Kysyt tätä pysähtyneen Merkuriuksen aikaan,
iltapäivällä pitää sitten jo rethink, eli aatella uudelleen.
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #3 : 19.12.2016 16:48:30 »

Olitte kumpikin vähän oikeassa. Se nimittäin löytyi pyykkikaapista, joka on valkoinen.  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: