Sivuja: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647984 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #1890 : 14.06.2008 23:40:04 »

Kaylee, huomasin just kans, että exä on jättänyt esim. pyöränsä tänne sekä myös remonttivehkeensä...Asumme lisäksi varmaan alle 500m päässä toisista, kun hänellä työt ja mulla opiskelupaikka tässä lähellä Tongue...Eka ajattelin, että tuo kaverijuttu onnistuis, mut en tiiä, ehkä ois parempi nyt tosiaan pitää sitä etäisyyttä...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1891 : 15.06.2008 00:56:10 »



                                        Tongue

             Lasten leikkiä, NOIN symboolisesti ! Suhteet syntyy  !  Noniin ! Mutta

                sitten, etäisyys    lähietäisyydellä, on A = kiusallinen, tai, no

                    B = houkutteleva ! ?   Kokemusta kehiin, ja kyllä

                         t             u             l            e           e.


                                                  Cry  Kiss  knuppel2

       
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1892 : 15.06.2008 10:15:55 »

En ole maistanut, mutta maistuisi varmasti aamupalaksi tänne myös  Smiley Pistän päittäis tarjoten maya suklaata, ole hyvä  Cheesy Chili, chili  smitten
Huomenta vaan... ryömin yöllä sängyn päälle ja nukuinkin 12h täysin putkeen, ei aavistustakaan mitä ympärillä on tapahtunut  Wink
Nyt masentaa se eilinen, eli yli en pääse kuin vasta seuraavassa näyttelyssä... jossa istumme kehän laidalla pilkkihaararit niskassa koko rodun ajan!  police
Coventina -ou, jyrsijä... ihan uusi juttu, että näyttelyjä niille myös. Mitä niiden arvostelun aikana tehdään ja mitä arvostellaan? Onko teillä myös sitten jotakin jalostustoimintaan, jota näyttely palvelee? Ja kantakirjoja?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1893 : 15.06.2008 11:01:16 »

Miten mä jaksaisin imuroida... Haluisin vaan hemmotella itseäni.  Tongue :Smiley :Smiley

Käydä pitkällä metsälenkillä, suihkussa ja tehdä kokovartalokuorinnan ja kaiken mahdollisen..
Paitsi siitä kaikesta olisi helpompi sitten nauttia kun täällä ois siistiä...
Jos joku siivois täällä, sais 10€.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #1894 : 15.06.2008 12:26:06 »

Islaja: Joo, mää en ymmärrä nuita juttuja, et pitää vetää asiat vielä kaiken kukkuraksi julkiseksi! Ihan ku ei ois muuten kestämistä koko hommassa..Ulkopuoliset saa sitten revittyä vaikka minkälaista juorua ku asiat vääristyy...Luulis, että aikuiset ihmiset osais hoitaa nää asiat ees jotenki hyvän maun rajoissa, mutta kaikki pitää tehdä aina vaikeimman kautta.. Kaylee, samantasosta juttua myös mun exällä, nauratti ku luin ton laivaepisodin Grin Exä kerskaili sillä, että oli sammunut yhtenä uv:nä kaverin komeroon, tosi ihastuttavaa buck2 Aattelin, että alkaisin haikailemaan tän muuton jälkeen exän tykö takas ja että ihastuisin uudestaan tjtn, mutta tässähän on käyny päinvastoin: mua on alkanu ahistaan jo pelkkä mesettely, haluais olla vaan rauhassa...Ketuttaa tää asuminen lähekkäin, kun tiiän, et se rupee kyyläämään mun tekemisiä..Sain kuulla muuten äsken, että saatan päästä asumaan vanhempien omistusasuntoon keskustaan, aika vanha jo ja remontti tulossa, mutta sais ainakin vähän etäisyyttä ja sais olla rauhassa...No täytyy nyt katsella mitä tapahtuu, eiköhän kaikella oo tarkotuksensa..Jee, kohta juhannusfestareille kalajoelle, tulee varmaan pikkasen "railakas" reissu Cheesy
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1895 : 15.06.2008 13:38:37 »

niin no, ohan sitä aikalailla tullu provinssissa yleensä hengattua.. ulkona tai sisällä kun aina tässä 3-80 km säteellä törnävästä asunu..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1896 : 15.06.2008 17:03:20 »

Onko kellään teistä sellasta tunnetta että mikään asia ei etene, mitään ei tapahdu, mitään asioita ei ole, ketään ei ole, mitään ei tarvitse tehdä, on vaan aikaa aikaa aikaa... Ja se kaikki herättää kysymyksen että mikä tän vaiheen tarkoitus on. Miksi mun aika on pysähtynyt.

En ole mielestäni mitenkään masentunut enkä epätoivoinen, mutta koen jonkinlaista tyhjyyttä.
En oo kellekään tilivelvollinen ja kukaan ei tiedä musta tai mun elämästä sen enempää kun annan kuulua, saan olla hyvinkin rauhassa. Mutta en ole pahemmin hakeutunutkaan ihmisten seuraan, koen jonkun verran ikävää jotain kohtaan, mutta haluan olla ja viihdyn silti yksin.

Niin kuin mun pitäis vaan miettiä ja miettiä nyt jotain valmiiksi.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1897 : 15.06.2008 17:19:06 »

Onko kellään teistä sellasta tunnetta että mikään asia ei etene, mitään ei tapahdu, mitään asioita ei ole, ketään ei ole, mitään ei tarvitse tehdä, on vaan aikaa aikaa aikaa... Ja se kaikki herättää kysymyksen että mikä tän vaiheen tarkoitus on. Miksi mun aika on pysähtynyt.

En ole mielestäni mitenkään masentunut enkä epätoivoinen, mutta koen jonkinlaista tyhjyyttä.
En oo kellekään tilivelvollinen ja kukaan ei tiedä musta tai mun elämästä sen enempää kun annan kuulua, saan olla hyvinkin rauhassa. Mutta en ole pahemmin hakeutunutkaan ihmisten seuraan, koen jonkun verran ikävää jotain kohtaan, mutta haluan olla ja viihdyn silti yksin.

Niin kuin mun pitäis vaan miettiä ja miettiä nyt jotain valmiiksi.

Älä mieti liikoja, helpommin sanottu kuin tehty tiedän, sillä itsekin usein syyllistyn siihen.  Grin Jokatapauksessa ole vain ja nauti tuosta ajan pysähtyneisyydestä, sillä oikeastihan aikaa ei edes ole.  Wink Nauti myös vain tuosta "erakko" vaiheesta jos se kerta nyt tuntuu sinusta hyvältä ja oikealta. Aikansa kutakin... Ja sinulla on nyt mitä ilmeisemmin sellainen syvällisen itsetutkiskelun ja kuulostelun aika, silloin onkin hyvä olla vain itsekseen.  smitten angel Katsos välillä kun meidän "valotyöntekijöiden" "kovalevyjä" ikäänkuin päivitetään.  Wink
« Viimeksi muokattu: 15.06.2008 17:22:24 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1898 : 15.06.2008 19:43:44 »

Tuo tyhjyys on täällä myös... vaikka koen kurjalla tavalla, kuinka minun pitäisi ja pitäisi, sitä ja tota...  buck2 No, niinhän yritän ja silti on hirveä tunne, että on turhaa kun puuttuu se "kovalevy" mihin tallentaa  2funny
Eiliset viestinä kertoo karulla tavalla, kuinka sitten käy kun homma karkaa käsistä... kannan vieläkin vaan syyllisyyttä kun en ollut hetkessä mukana ja näyttely floppi... suu on makeaa vettä täynnä, kun mietin josko oltaisi saatu vaikka mikä paras narttu titteli...
No, nyt opiskelen ja opiskelen ja opiskelen... vaan mitäs muutakaan, varmasti talsisin pitkin pihaa ja ihmettelisin  Cheesy
...vaan silti tyhjyyden luonne on ehkä kumminkin eri, kuin sinulla...? Nauti, kun saat vaan olla  smitten nauti minunkin puolesta  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1899 : 15.06.2008 19:55:35 »

Nautin niistä hetkistä kun käyn metsässä kävelemässä ja tiedän ettei ole kiirettä takaisin..

Alkaahan mulla tässä ensi viikolla työt ihan toden teolla, että sitten näkee enemmän ihmisiä ja on joku paikka ja aika missä pitää olla ja miten päin ja käyttäytyäkin pitää.. Wink Grin

Mutta se vaan..
Kun ikävöitsee henkistä ja tunnetason yhteenkuuluvuutta...
En oikein osaa olla ilman jotain sellaista, mitä voi sanoo kullaksi ja rakkaaksi.  idiot2
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1900 : 15.06.2008 23:25:34 »

Hereillä ollaan!  Wink ainakin hetki vielä.

Jos sinulla on kova kaipuu kainaloon, jota kullaksesi voisit sanoa, niin ei kai siihen ihan mikä tahansa kainalo kelpaa.
Silloin kun kaipaa vain ihmiskehoa lähelleen, on kainalo jossa rauhassa saa nukkua enkelten lahja.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1901 : 15.06.2008 23:30:48 »

Minä vielä valvon.. Pitää pistää nuo eiliset kuvat koneelle.

Olit Kaylee tuolla kirjoitellut sellaisesta 'tyhjästä olosta', mulla on nyt sellainen. Päässä ei liiku mitään, tunteet ei ole + eikä - puolella vaan siinä välissä, neutraaleina. Ei kiirettä minnekkään. Ikkunasta kattelen laskevaa aurinkoa ja kuuntelen hiljakseen näitä hitaita biisejä. Muistelen eilistä ja tätä päivää. Eipä oo vähään aikaan ollu näin raukeen huoleton fiilis.  smitten

Neela kirjoitti hyvin tuosta kainalossa nukkumisesta. Mäkin oon vailla sitä oman kullan läheisyyttä, mutta onneks asia korjaantuu torstaina.. Jaksais vaan odottaa.. Noh, oon nyt purkanu tätä ikävääni juoksemalla näin iltaisin. Just tulin lenkiltä ja suihkusta.  Wink

Noni, vielä 251 kuvaa jäljellä, sitten nukkumaan. Finally  Grin
« Viimeksi muokattu: 15.06.2008 23:32:59 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1902 : 15.06.2008 23:47:30 »

"Laulaisit hiljaa vielä sen hitaan laulun
Tänä yönä joskus minä tahtoisin unta.."

Tämä biisi on pakko jakaa teidän kanssanne! Auttaa muuten unen päähän, ainakin meikäläistä  Grin
http://www.fileden.com/files/2008/6/15/1960234/Stam1na%20-%20Joutsen.mp3
STAM1NAn "Joutsen" siis kyseessä (hemmetti mä saan kyllä mainittuu kyseisen bändin mun jokaisessa viestissä.. Noh, ei mahda mittää, minäku innostun jostain niin se on satavarma, että siitä kuulee koko maailma).
Hope that the link works.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1903 : 15.06.2008 23:56:52 »

Se tuppaa olemaan niin, ettei toiset ystävistä ja läheisistä tykkää kun itse muuttuu.
Paitsi tietenkin, jos muuttuu siihen suuntaan kuin he ovat "aina sanoneetkin".  2funny

Sieltä sitten putoavat ne pois, jotka olivat ulkokuoresi ystäviä. Toiset palaavat, kun huomaavat että sama rakas siellä vielä on vaikka asenne on toinen... he rakastivat sittenkin sisintäsi. Muutos vain hetkeksi pelotti.

Nyt lähtee tämä likka nukkumaan.
Hyvät yöt kaikille  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #1904 : 16.06.2008 00:46:05 »

Se tuppaa olemaan niin, ettei toiset ystävistä ja läheisistä tykkää kun itse muuttuu.
Paitsi tietenkin, jos muuttuu siihen suuntaan kuin he ovat "aina sanoneetkin".  2funny


 Cheesy Grin 2funny

Heheh...! Cheesy Repesin tässä ihan justiinsa nauramaan, Grin
mutta voi miten paljon tuossa on viisautta! Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: