Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648064 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #450 : 24.03.2008 12:46:11 »

Huomenta! Smiley
Aamu alkanut sillä että heräsin perheenjäsenten riitelemiseen,miks aina pitää huutaa ja riehua,eikö asioista vois normaalisti keskustella,ja aina ne samat asiat ja saman ihmisen ongelmat!!!  tickedoff knuppel2  ja siitä johtuen munkin mieliala on nyt aika alhainen/muutenkin väsynyt + meillä ei oo mitään syötävää.  idiot2
Pitää toivoa että joku ABC ainakin on varmaan auki että sais jotain ruokaa..
Tallille tästä kuitenkin lähdettävä nyt,onneks ulkona on ihana ilma.(aurinko sais vaan mennä pilveen) angel

Hyvä huomio Esmiralda,enpä oo tota ennen hoksannutkaan. :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #451 : 24.03.2008 12:59:10 »

Olin tosiaan kyläilemässä ja oli ihan piristävää.
Illalla reiki-ystäväni,joka asuu tuossa lähellä piipahti 8-vuotiaan tyttärensä kanssa käymään.
....
Hoitopyyntö tuli heti aamusta ja niitä onkin ollut tavallista enemmän pääsiäisen aikaan
Jokohan nuo korkeat energiat vievät ihmisiltä voimia kehon sopeutumiseen.
Löhöpäivä tänään.En halunnut mennä tapaamiseen.
Ei liikaa jatkuvaa kiitoa,pitää välillä saada olla aivan rauhassa ja yksin.

Hei "Chandra"

Aurinkoinen päivä tulossa.

Eloa on tullut sinunkin elämääsi.

Ihanaa, kun alkaa arki.

Minulla oli löhöpäivä eilen.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #452 : 24.03.2008 14:46:47 »

Oletteko huomanneet että maapallon vesisuhde on sama kuin ihmiskehon suhde veteen eli noin 75 prosenttia?
Hyvää iltapäivää tänne  Wink Enpä ole ollut tietoinen... mitenkähän mahtais suhde luku olla toisiinsa nähden, kun laskettaisiin maapallon saate- ja törkymäärä ja ihmisten liikakilot  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #453 : 24.03.2008 14:56:12 »

"Huomenta!"  Cheesy Keväistä rakkauden tuulahdusta tupaan! smitten
Mikä ihana päivä! smitten

Vaaka saapui laskettelu reissultaan poikiensa kanssa eilen illalla
ja jäi meikäläiseltä läppärikin päälle koko yöksi,
kun en ehtinyt sulkemaan. :Smiley
Olen nukkunut tunnin koko yönä, mutta nauttinut sitäkin enemmän. smitten

Hän toi "taikajuomaani", eli kunnon shampanjaa
ja tilasi kotiin sushia ja nautimme illallisen sängyssä.

Pojat toki olivat äidillään jo. Wink

Aamulla heräsin keittiöstä kantautuviin ääniin ja tuoksuihin.
Tuoretta kahvia ja omelettia italian kinkulla, kirsikkatomaateilla
ja juustolla. Tongue

Nyt olen menossa päiväunille, koska meillä on illalliset tänään
ja pitää olla pirteä ja raikas. Smiley
Masu on mukavasti täynnä, joten uni tulee äkkiä. Smiley
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #454 : 24.03.2008 14:58:58 »

Tervehdys ystäväiseni!

Vaistoni sanoo, että tänään "vötkyillään" enempi ja vähempi. No minä ainakin "vötkyilen" eli vieläkin, kellon jo kohta iltapäivä kahta kilkahtavan kuulen, niin edelleen yökkäri päällä liitelen alakertaan ja välillä taasen yläkertaan. Avojaloin, tuntien maan (tässä tapauksessa lattian) kosketuksen kokonaisvaltaisesti jalkapohjiani vasten. Se tekee toisinaan niin hyvää, suosittelen kokeilemaan, varsinkin heille, jotka ovat harvoin avojaloin.

Minua on sitten vaan jännittänyt kovin eräs asia. On se vaan niin kovin outoa että jos odotat jonkin asian "valmistumista" niin vanha sanonta pitää todellakin paikkansa "odottavan aika on pitkä" sitä se nyt minulla on. Odotan ehkä ensi perjantaihin asti erään asian tuloksia. Huh, huh, oikein pakahduttaa tämä jännääminen.
Pitäisköhän sittenkin ottaa ja pukea vaatteet päälle, painella reippailemaan ulos, valoenergiaa saamaan, siellähän aurinko tuntuu möllöttävän pilvettömältä taivaalta mahottoman kirkkaasti. Siinä käpyrauhanenkin pyörähtää kuin hyrrä, kun nenänsä pimeästä sisätiloista ulos pistää.
Joooooo... nyt menen enkä meinaa. Palaillaan taas.
Valoenergiaa ja positiivista energiaa teille kaikille myös piilossa oleville!  angel smitten
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #455 : 24.03.2008 20:52:04 »

Juu Jellona-täti. Grin

Vetkuilussa on mennyt koko päivä,lukuun ottamatta kolmea etähoitoa.
Pitkät päikkärit taas auringonpaisteessa.
Ulkoilua parvekkeella,jossa lasituksesta johtuen jo 17 lämpöastetta. smitten

Sama vetkuilu taitaa jatkua loppuillankin.Väskä olo ja odotan taas jo innolla arkea! Cheesy

ELÄMÄNILO! Cheesy

On kyllä tullut elämään vipinää ja vilskettä.Tämän päivän on poika ollut täällä.Tosin nukkunut myös melkein koko päivän.
Yhdessä katsotaan varmaan telkkua loppuilta.

Toivon vaan,että sitä vipinää ei tule liikaa,kun en joka päivä jaksa/halua.
Pidän myös yksinäisistä,hiljaisista ja kiireettömistä päivistä. angel smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #456 : 24.03.2008 21:27:59 »

ELÄMÄNILO!

On kyllä tullut elämään vipinää ja vilskettä.Tämän päivän on poika ollut täällä.Tosin nukkunut myös melkein koko päivän.
Yhdessä katsotaan varmaan telkkua loppuilta.

Toivon vaan,että sitä vipinää ei tule liikaa,kun en joka päivä jaksa/halua
.
Pidän myös yksinäisistä,hiljaisista ja kiireettömistä päivistä.

Hei "Chandra"

Samanlaisin ajatuksin minäkin elämääni elelen
- nämä pitkät pyhät ottavat henkisesti koville

Tyttäreni kävi eilen illalla luonani
- laitoimme yhdessä ruokaa
ja juttelimme elämäntilanteistamme


Onneksi ystävättäreni tuli käymään
ja kävimme ravintolassa syömässä
- vaihdoimme kuulumisia puolin ja toisin

Huomenna alkaa arki ja pääsen vesijumppaan

Illemmalla menen eka kertaa
kokeilemaan meditaatio-ryhmää


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
selkälokki
Vieras
« Vastaus #457 : 24.03.2008 21:33:09 »

Vau! Tuo meditaatioryhmä kuulostaa kivalta. Kerrohan sitten millaista siellä oli. Millainen ryhmittymä sitä järjestää?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #458 : 24.03.2008 22:16:22 »


 
 
 Ihanaa iltaa ihmiset  Kiss
täällä "meillä" on ollut melko samanmoiset fiilikset ~energiat kuin teillä monella

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 19:52:04
Kirjoittanut: Chandra
Vetkuilussa on mennyt koko päivä,

Ulkoilua parvekkeella,

Kuten ehkä olette havainneet olen vain käväissyt täällä kurkkimassa tyyliin:

 
riippuen aina omista fiiliksistäni  Grin jotka ovat mukavasti vaihdellen siivittäneet tätä ikimuistoista pyjamapääsiäistä  smitten

Vaan oli tämä kyllä lopulta melkoinen ylösnousemuskokemus - ihan todella konkreettisesti ... ylös nouseminen alkukevään http://soul-wings.com/index_files/moonbackgroundpalepink.jpg
" voi että kun -fiiliksistä".... kyllä täällä omissa oloissani tein viimeisen päälle, ja nurkkaakaan ei jäänyt koluamatta matkan ~perusteellisen saittarin sisimpääni ~ http://www.stardel.com/fractals4/800x600_embrace.png

Ja matkaoppaanani oli http://www.appliedmiracles.com/images/childsearching.jpg ja matkaseuranani Taru Sormusten Herrasta elokuvatrilogia joka siivitti pääsiäisen aikaani - ja kyllä koin vahvasti tehneeni ihan saman matkan kuin Frodo - monessa symbolisessa mielessä ... kohtasin omia demoneitani ~ elämisen vastustuksen lähteitäni jotka kietovat välillä Lukittaren lailla verkkoihinsa - ja melkein tukahduttavat hengiltä - noin ainakin melkein kuvainnollisesti  buck2 Että kun eilisiltana tai viime alkuyöstä SE SORMUS viimein suli Tuomion vuoren tulessa - niin saman koin itsekkin että " tulipa tehtyä matka sinne ja takaisin" eikä siltä reissulta koskaan palaa samana joka oli matkalle lähtiessään.

Kovasti puhutti sekin - että kun Kuninkaan Paluun lopussa Frodo lähtee http://asset1.pnn.com/graphics/show/6501/600/image.jpg - koska hänen matkallaan saamansa haavat eivät parantuneet ja ne satuttivat yhä neljä vuotta Tuomiovuorelta paluun jälkeen. Cry NIIN pysähdyin kohtaamaan saman asian omalla kohdallani - ja riemukseni saatoin todeta ETTÄ olen monta kipeää ja syvästi satuttanutta haava saanut itsekin - mutta olen oppinut elämään niiden kanssa NIIN että eivät niiden muistot koskaan katoa MUTTA ne ei enää haavoita eikä kerro tarinaansa uudelleen ja uudelleen - haavat ovat siis puhdistettu ja parantuneet. JA elämä jatkuu http://soul-wings.com/index_files/lady_galadriel.jpg smitten

Tällaisissa tunnelmissa alkaa arki - joka jostain syystä , ihan kaiken viime päivissa kokemani vuoksi koen tuntuu ja kuulostaa ihan juhlalta
Ihanaa lepoiltaa kaikille t.Viisuinen










tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #459 : 24.03.2008 23:06:24 »

Elämänilo! smitten

Jos menet Kuuselan Matin meditaatioon,niin uskon että illastasi tulee mahtava! angel
Ja vaikket juuri hänen menisikään,niin aina se tekee hyvää. smitten

Aaviisuinen! smitten

Nyt sinulla on niin oman näköinen avatar! angel
Vierastin jotenkin noita paria,kun tuossa vilahti,joten taisivat kuvastaa tuota muodonmuutos vaihettasi. Cool

Se seppelepäinen kuva on kuitenkin piirtynyt mieleeni.
Tuota samaa olen tehnyt myös ja tunteet ovat vaihdelleet kovasti.
Puhdistusta on tapahtunut jälleen kerran,ja joskus pitää jopa  tickedoff ,että saa kaiken sisältä pois.
Myös ihmeitä ihanaisia on tullut koettua pyhien aikana.
Paras oli tuo ryhmähoito,jossa kävelin Jeesuksen kanssa Golgatalle ja ihmettelin miksi me vielä sinne menemme? Shocked
Jäimme siihen mäen juurelle ja ristit kaatuivat ja tilalle kasvoi omenapuun tapaisia kukkivia puita.
Puiden väliin ilmestyi kolme kiveä,joille istahdimme ja Hän keskuteli kanssani pitkän tovin.
Sitten nousinkin siitä pöydältä jonnekin kauas siniseen maailmankaikkeuteen. angel
Ja hahmot olivat paikan päällä hyvin rakastavia ja melko pitkiä.
Eivät ihmisen näköisiä,mutta keholtaan hieman saman oloisia.
Taisi olla käynti kotona Siriuksella. angel

Tänään koin uskomattomia hetkiä kaukohoitojen jälkeen.
Sitä valoa ja peilissä tapahtuvaa muutosta.
Vahvat pyhät!Jokin uusi on koittanut.

Entinen miesystäväni on ostanut prätkän ja lupasi heti ilmojen lämmetessä hakea minut pitkälle ajomatkalle.
Rakastan sitä yli kaiken ja nyt alkaa jo lämpimien säiden odotus. Cheesy
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #460 : 24.03.2008 23:52:34 »

Lainaus

Lähetetty: tänään kello 22:06:24
Kirjoittanut: Chandra
Aaviisuinen! smitten

Nyt sinulla on niin oman näköinen avatar!  angel
Vierastin jotenkin noita paria,kun tuossa vilahti,joten taisivat kuvastaa tuota muodonmuutos vaihettasi.   Cool

Se seppelepäinen kuva on kuitenkin piirtynyt mieleeni.
Tuota samaa olen tehnyt myös ja tunteet ovat vaihdelleet kovasti.

Entinen miesystäväni on ostanut prätkän ja lupasi heti ilmojen lämmetessä hakea minut pitkälle ajomatkalle.
Rakastan sitä yli kaiken ja nyt alkaa jo lämpimien säiden odotus.  Cheesy

 Cheesy Ihanaa Chandra "luit " jälleen ajatuksiani - sillä tämän http://www.sugarbushsquirrel.com/image/9546450.gif "kuvasarjan" kohdalla ajattelin ETTÄ kirjoitanko sen kuvastavan myös näitä vaihtuneita avattariani ... jäi kirjoittamatta, ja sinä sen kokemuksen sanoiksi puit. Näin on , että sitähän ne avattaret kuvastavat - ja totta ETTÄ seppelepäinen avatar on ihan juuri ominta itseäni - ja tämä tämänhetkinen kuvastaa ~symbolisoi  sitä mitä löytyy sisältä - valo - ja merkityksellisiä symboleja on koko avatar täynnä - kuu ja sen paikka juuri 6-chakran - kolmannen silmän kohdalla ... että itsetutkiskelu jatkuu vielä  angel smitten

 Cheesy tsadaa minä myös rrrakastan moottoripyöriä - prrrätkäkyytiä -  Wink

No ja ajattelin että mahtuuko tänne Kahvi~Teetupaan tarinahetkiä - mulla oisi tämän 2008 pääsiäisen päätöksesi teksti joka hyvin kuvaa omaa kokemaani - jospa joku toinenkin löytää siitä omaa tarinaansa Huh

Olen sen juuritarinan kirjoittanut jo aikoja sitten ja nyt tänään kirjoitin siihen jatkoa :

TANSSIN KANSSASI ELÄMÄ

Sen tuntee, tietää, kokee.
Tunnistaa,
joskus

vain
häivähtävän hetken verran.
Se riittää
minulle;
Painamaan jalkani tiukasti maahan,

kohottamaan katseeni,
suoristamaan selkäni.

Avaan sylini,
hengitän ~ syvään,
olen totta

olen tässä
olen läsnä
itselleni ~elämälleni.

Se riittää minulle

tässä hetkessä

nyt
ymmärryksen tulla.
Ymmärryksen siitä
kuinka minulla on
kaikki mahdollisuudet
tehdä unelmistani totta.

Näillä käsilläni ~tällä sydämelläni.

Seison vahvana
itseni tukena.
Tahdon
ja annan
itselleni mahdollisuuden
olla ensitanssija
elämäni tanssissa
joka jatkuu…

Ja nyt
KUN
viimein

olen totta
ollen tässä
ollen läsnä
itselleni ~elämälleni

on toteutunut yksi unelmistani;
on lopultakin päässyt takaisin  radalleen elämän kiertolainen tää
ken syksystä kevääsen
oli suunnastaan sivuun singahtanut
vanhoihin tarinoihinsa
uupunut

NYT
elämänsykettä
poskin hehkuvin
silmin loistavin
ylhäältä alas
ja takaisin
kierrättää
ja

tanssii radallani
kanssani mitä uljain uskollisin  kavaljeerini
oma elämäni

ja tanssimme jatkuu ..

http://www.cowenfamily.com/images/Wendy/Computer%20drawings/Woman-dancing.jpg
http://www.cowenfamily.com/WendyComputer.htm

****


Aaviisuinen

toivottaa kaikille hyvää ja levollista yötä smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #461 : 25.03.2008 01:09:07 »

Kyllä löytää! smitten

Aivan kuin olisit myös minun matkastani ja kokemuksistani kirjoittanut.
Ja niin että se maistui,elämä ja universaali rakkaus ja voima. angel smitten

Ja hyvää,syvää ja rauhaisaa unta toivotan kaikille! angel
tallennettu

*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #462 : 25.03.2008 09:27:12 »

Huomenta kaikille, koululainen täällä sairasvuoteella  Sad Itse en vielä, mutta lapset aloittivat pitkänäperjantaina ja nyt odottelen kylmä hiki otsalla koska on minun vuoroni aloittaatutkimaan wcpytyn vesipintaa läheltä ja kummallakin päällä  Sad Tongue buck2
Meillä riehuu vatsainfluenssa mitä ilmeisemmin... eli pakki sekaisin ja kumpin pää valskaa, kurkku kipeä, nenä vuotaa ja kuumetta löytyy. Todella herkullinen yhdistelmä. Yksi on jo terve ja harjoittelee syömistä, eli kaippa tästä hengissä selviää... joskus...  Sad
Eli toin teille tuohon ovensuuhun käsidesin ja toisen sinne lavuaarin reunalle, pyyhkäsin samalla ovenkahvat desinfiointi aineella, kun kerran on paperit ja aine mukana  Wink
Pistämpä aamukahvet tippumaan pannuun, kun kerran ekana ehdin tänne... toivottavasti ei ole liian laihaa? Paha tapani onnistua keittämään teetä  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #463 : 25.03.2008 09:44:07 »

laiha kahvi parempaa kun terva Wink

vapaapäivää viettelen, huomenna pääsen taas terapiaan yli 3kk:n tauon jälkeen. kelalla kunnon byrokratiat..

Moottoripyörät  smitten itellä on HooDee vm-75 Cool

kelejä odotelles
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #464 : 25.03.2008 10:26:17 »

Hyvää huomenta kaikille!

Toivottavasti pitkä viikonloppuvapaanne sujui mukavissa merkeissä  Smiley

Henkilökohtaisesti nautin pitkästä aikaa lukuelämyksestä, jotta luin ihan tavallisen romaanin! Muuttolaatikon uumenista kaivoin käsiini erään vanhoista lempikirjoistani, jota en olekaan lukenut vuosiin... James Clavellin Shogunin  smitten

Ja siinä sitten pari päivää menikin suhteellisen mukavasti, nauttien bushidohengestä ja menneiden aikojen kirpeänlempeistä tuulahduksista.

Viime yö menikin sitten valvoessa ja miettiessä käytännön asioita. Näin tämä looginen mieli tasoittaa tilanteen ainakin minulla. Kun olen saanut nukuttua univelkoja pois ja rentouduttua kunnolla, niin lajitteleva mieleni valvottaa minua sitten arjen ongelmien parissa työviikon alkaessa. Seuraava mahdollisuus nukkua näin syntyviä univelkoja pois onkin vasta parin viikon päästä, joten hieman olen pahoillani. Mutta tällaistahan tämä elämä tuppaa olemaan.  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: