Sivuja: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117859 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3000 : 04.05.2013 12:23:13 »

Näin unta, että olin äitini hautajaisissa. Se oli hyvin surullinen uni, ja myöhemmin istuin kivisellä penkillä vastapäätä äidin hautaa ja katselin kiveä. Ympärillä oli lunta ja oli kylmä.  Sad

 Herättyäni ja muisettuani unen en pystynyt siitä edes miehelleni kertomaan sillä se oli niin ahdistava. Sain vain sanottua "näin pahaa unta" kun kysyi miksi olin niin vakava.

Äiti = yliminä, kivi = kestävää, pysyvää, lumi = valkoista, eristää, suojaa, estää muitten vaikutuksille altistumisen.
Näistä luen, että:
Olet toiminut vanhojen mallien mukaan ja tarvinnut kokeneemman neuvoja tehdäksesi mielestäsi 'omia' päätöksiä.
Kestävän ikiaikaisen materiaalin = kiven koet ikäväksi, vaikka se voi toisin ajatellen toimia elämäsi kestävänä perustana.
Kylmä = ajatuksen energiaa.

Selkosuomeksi: Hautasit elämästäsi toisten vaikutukset ja istuit / istutit oman elämäsi kestävälle perustalle. Valkoinen peite estää muita enää tohtoroimasta elämääsi, eli lumi ja sen valkoisuus toimii varmistuksena.

Jään miettimään, onko tapanasi ollut perua omia päätöksiäsi ja odottaa, että joku tukee sinua, jotta voit elää 'omaa' elämääsi?
Onko se omaa, jos kaikkeen pitää saada toisen /toisten varmistus?

Unen lopussa katsot yliminäsi /(todennäköisemmin) kokeneempien ihmisten vaikutuksen hautakiveä = suret tekemääsi omaa päätöstäsi, että toisten tohtorointi elämääsi saa nyt luvan loppua.
Kysyn, onko surullista ja pelottavaa elää omin päätöksin omaa elämää, kuitenkin toisten rinnalla?
Pelottaako sinua, miten muut ihmiset reagoivat, kun alat ottaa oman tilasi tässä elämässä?

Varmasti tulee kommentteja, kun käytöksesi muuttuu. Kuitenkin, olet syntynyt elämään Sinun elämääsi, et muitten toiveita tullut tänne täyttämään robotinomaisesti.

Sori, olen tosi suora. Mutta hyvää omaehtoista elämää, toisten rinnalla.
Tuloksia alkaa kuitenkin syntyä melkoisen nopeasti, koska tuot oman sisäisen maailmasi rikastuttamaan muittenkin elämää, vaikka toimit omaksi hyväksesi. Henkinen vapaus on tämän päätöksen suurin ja antoisin hedelmä. Et tarvitse miettiä koko ajan, mitä muut sanovat ja kuinka nuo toiset lähelläsi reagoivat, kun otat täyden vastuun elämästäsi ja päätöksistäsi.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2013 15:40:38 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3001 : 04.05.2013 12:30:36 »

Huips! Mitä teille tulee mieleen siitä, että koitan unessa hiipiä ison valkoisen jääkarhun pyllyn takaa ohi, tiedostaen että se on maailman suurin peto, ja se muuttuu taivaansiniseksi ja alkaa jahtaamaan mua?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3002 : 04.05.2013 12:36:11 »

Huips! Mitä teille tulee mieleen siitä, että koitan unessa hiipiä ison valkoisen jääkarhun pyllyn takaa ohi, tiedostaen että se on maailman suurin peto, ja se muuttuu taivaansiniseksi ja alkaa jahtaamaan mua?
Isopa on sinun puolustajasi, kun kieltäydyt huomioimasta toisten vaikutuksia omaan elämääsi ja ajatteluusi.
Mutta! Miksi pelkäät?
Sehän muuttuu ajatusenergiaksi, eli jotenkin pyrit ohittelemaan uudenlaista toiminta- ja ajattelumallia, siksi sen on oikein jahtaamalla jahdattava sinua, jotta saa sinut uskomaan, että NYT on muutoksen aika.

(Miksi niin moni on juuri nyt pakenemassa tai kieltämässä muutoksen tarvetta elämässään. Ja miksi niitten ajatusten täytyy ilmentyä unissa? Onko joku syvästi ajattelun /alitajunnan kautta vaikuttava transitoiva planeetta/-rykelmä nostamassa näitä esille?)
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3003 : 04.05.2013 12:50:25 »

Huips! Mitä teille tulee mieleen siitä, että koitan unessa hiipiä ison valkoisen jääkarhun pyllyn takaa ohi, tiedostaen että se on maailman suurin peto, ja se muuttuu taivaansiniseksi ja alkaa jahtaamaan mua?
Isopa on sinun puolustajasi, kun kieltäydyt huomioimasta toisten vaikutuksia omaan elämääsi ja ajatteluusi.
Mutta! Miksi pelkäät?
Sehän muuttuu ajatusenergiaksi, eli jotenkin pyrit ohittelemaan uudenlaista toiminta- ja ajattelumallia, siksi sen on oikein jahtaamalla jahdattava sinua, jotta saa sinut uskomaan, että NYT on muutoksen aika.

Kiitoos! Joo, itekin tuumailin ennen tämän postaamista, että ei voi vaan hiiviskellä ja olla muka huomaamaton ja aatella että se riittää pääsemiseen karhun, asian, taakse ja ympäri.....
Sitäkin tuumin, onko uni viesti että ei kannattais juostakkaan karkuun. Karhuhan kyllä juoksee ihmisen lopulta kiinni maan pinnalla.

(Miksi niin moni on juuri nyt pakenemassa tai kieltämässä muutoksen tarvetta elämässään. Ja miksi niitten ajatusten täytyy ilmentyä unissa? Onko joku syvästi ajattelun /alitajunnan kautta vaikuttava transitoiva planeetta/-rykelmä nostamassa näitä esille?)

Joo en kans tiiä, muutosenergioita jyllää siellä sun täällä, ja jotenkin väistämättömiä sellaisia. idiot2 Koitappas kieltää ne niin johan on unetkin täynnä sitä asiaa. Jänniä aikoja, jänniä aikoja  Huh
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3004 : 04.05.2013 12:55:36 »

Indium!  smitten
No hups! Nyt välähti. Laitappa päälles sinivalkoista ja oottele, kun tulee sisältäsi oivallus ja alat sitä työstää. Häipyy pelko karhua kohtaan. Ehkä seuraavan kerran unessa nukutkin sen kainalossa ja olet turvassa omilta peloiltasi muutosten suhteen.

Lycka till!  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.05.2013 12:55:31 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
elenasun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #3005 : 04.05.2013 13:12:46 »

Kiitos paljon Smiley
kyseessä oli tuntemukseni mukaan tämän vuoden 22.6.
Tarpeellinen tulkinta taisi olla tähän tilanteeseen...huoh, no mutta tällästä tämä elämä joskus on
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #3006 : 04.05.2013 13:39:08 »

Kuuhilda
Ehkä et saanut mitä tilasit,
mutta sait mitä tarvitsit?
Lukua 13 pidetään epäonnen lukuna,
MUTTA esim. hebreaksi se on rakkaus ja ykseys.
Liian kallista? Et salli ?

 aurinko oli vasta 13  harka
Suomen  aurinko on 13  jousimies
ja jos tähdistöjä ois se 13,
niin se sijaitsisi Käärmeenkantajan tähdistössä.
Se alkais nykysestä  7  jousimies,
että osusko sun  askendentti jousimies Käärmeenkantajaan,
kvinkunssia  merkurius harka :ltä..
Luonnollisia kuunkiertoja on 13.
Sait nyt vissiin ihan muuta ku tilasit......... Cheesy


Hmmm. Olin tilannut tavallisen oluttuopin, mutta tämä olut oli jotain parempaa, tummaa, erilaista, kallista ja sitä oli vähän...ja minulla tosiaan oli lompakko joka oli täynnä rahaa, joten mitään ongelmaa ei ollut, mutta en sallinut sitä itselleni...siksi että...?

Kuunpaluu vaihtumassa...viimosia viedään, 13 ? Liittyskö tähän?
Ja kyllä, Asc olis 2 astetta käärmeenkantajaa  :Smiley

Ja joo, tälläkertaa enemmän kun tilasin Cheesy
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3007 : 04.05.2013 14:54:52 »

Hmm.. viime yönä näin unta, jossa minulle tärkeä ihmissuhde oli muuttanut naapuriin, ostanut tontin tuosta vierestä jo ajat sitten, mutta olimme muka tavanneet vasta äskettäin.. naapurin omakotitalon tilalle hän oli rakentanut mielenkiintoisen virityksen, jossa oli harkkoperustukset, mutta asuntovaunu sen päällä jalaksilla ja katselin kuinka tuota asuntovaunua asennettiin paikoilleen ja muistan ajatelleeni että mikä tuuri että tapasimme...

tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #3008 : 05.05.2013 09:40:16 »

Emelia,
ettäkö joku asettuu aloilleen,
nostaa asuntovaunun pysyvään parkkiin
muttei silti rakenna muuta pysyvää kuin perustukset..
naapuriin, omalle tontille, ei sinun tontille, oma reviiri,
vasta äskettäin, ehkä joku uusi piirre paljastuu,
"uusi alku"

Mieleen tulee  marsmerkurius harka auto ja asuntovaunu, tontti,
naapuri, Merkuriuksen kolmoshuone,
ja ehkä joku perässävetämisen loppuminenkin,
kiertolaisesta "ei kenenkään maalla" omalle maalle
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3009 : 05.05.2013 10:38:36 »

Olipa humoristinen uni. Unessa pyysin arkkienkeli Mikaelin putsaamaan energioitani ja ensin mieleeni nousi kullankeltainen valo jossa sinistä ympärillä. Seuraavaksi joku vaaleahiuksinen mies joka oli Mikaeli tuli eteeni ja alkoi kiskomaan mustia energiasäikeitä kehostani ja mörköjä ynm. oli siinä hänen ympärillä. Seuraavaksi kiitin ja hän sanoi että olet melkoinen mamma ja nappasi peffasta kiinni.  2funny
(Anteeksi muuten mut mua naurattaa, tuskin aito Mikaeli toimisi näin mutta kenties hän lähetti jonkun apurin..)
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #3010 : 05.05.2013 12:25:25 »

 Grin Grin Grin
No mutta Mikaeli! Cheesy

tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3011 : 07.05.2013 12:57:10 »

Olipa humoristinen uni. Unessa pyysin arkkienkeli Mikaelin putsaamaan energioitani ja ensin mieleeni nousi kullankeltainen valo jossa sinistä ympärillä. Seuraavaksi joku vaaleahiuksinen mies joka oli Mikaeli tuli eteeni ja alkoi kiskomaan mustia energiasäikeitä kehostani ja mörköjä ynm. oli siinä hänen ympärillä. Seuraavaksi kiitin ja hän sanoi että olet melkoinen mamma ja nappasi peffasta kiinni.  2funny
(Anteeksi muuten mut mua naurattaa, tuskin aito Mikaeli toimisi näin mutta kenties hän lähetti jonkun apurin..)

Sait avun nousta korkeampaan tietoisuuteen. Ala toimia sen mukaan, elämäsi ei ehkä helpotu, mutta tietoisuutesi on jo avartunut - älä latista sitä entiseensä!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #3012 : 07.05.2013 13:04:28 »

Hmm.. viime yönä näin unta, jossa minulle tärkeä ihmissuhde oli muuttanut naapuriin, ostanut tontin tuosta vierestä jo ajat sitten, mutta olimme muka tavanneet vasta äskettäin.. naapurin omakotitalon tilalle hän oli rakentanut mielenkiintoisen virityksen, jossa oli harkkoperustukset, mutta asuntovaunu sen päällä jalaksilla ja katselin kuinka tuota asuntovaunua asennettiin paikoilleen ja muistan ajatelleeni että mikä tuuri että tapasimme...



Tullee uusi tilanne elämääsi, mutta ei enää pysyviä kahleita. Toimintamallisi muuttuu - luottamus kasvaa, ettei tarvi enää koko elämääsi pultata valmiiksi eikä rasittavan sitovasti mihinkään.
Kaikkihan tässä elämässä on kuitenkin  "toistaiseksi" eli kunnes toisin todistetaan.
Kuten pohjalaismies ja sen muija. Rouva itkeskeli ruokapöydässä eikä saanut palaakaan nieltyä.
Aikansa sitä katseltuaan kysäisihe ukko mikä niin itkettää.
Rouva siihen: Et ole enää vuosiin sanonut rakastavasi minua!
Ukko vastasi: Johan minä vihillä sanoin, että rakastan.
Ja meill on pohojanmaalla tapaana, että ilimootetahan,
jos muutosta on tapaahtunu. Notta ei oo tarvis ny puhua,
ku asiat on niinku oon sulle aikanans sanonu.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2013 12:46:32 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #3013 : 08.05.2013 13:41:08 »

Tää aika on sellainen, että ihmiset sekoilee joki todessa tai unissa. Kaikki unet ei sisällä viestisymboliikkaa, kunhan päästellään menneen ja nykyisen höyryjä poies. Ja jos arki on hektistä, uni on niitä harvoja keinoja herätellä sielua pohtimaan/ irti päästämään syvimpiään.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3014 : 16.05.2013 19:50:40 »

 mars sulkeutuva aspect_kvi venus ja allekirjoittanut näki jälleen unta, jossa oli muka pettävinään omaa kultaansa (ei tulis mieleenkään, eikä kiinnosta pätkääkään) jonkun vanhemman miehen kanssa (Saturnus?)... Mielenkiintoisinta oli kuitenkin kun tuon unen jälkeen, aivan toisessa unessa joku tuttuni (en tunnistanut oikeasti) tuli minun luokseni ja sanoi : "Löysin nämä tuolta. Haluatko säilyttää nämä muistot, vai haudataanko ne?" viitaten johonkin tuohon hairahdukseen liittyviin todisteisiin.. Sanoin hänelle "Haudataan" ja hän vastasi "Ok" poistuen niiden dokumenttien kanssa... Wink
tallennettu

Sivuja: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: