Sivuja: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119335 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1305 : 08.08.2010 11:02:09 »

menin kauheella kiireellä naimisiin viimeyönä.
muistaakseni oli 40 min aikaa pukee  (joka mun kohdallani tarkottaa vaatteitten ettimistä enne ko ne voi pukee. )

hääpuku oli melko simppeli, A-linjanen pienellä aplikoinnilla.

pukee piti jossain , olisko ollu hotellihuone, mukana oli esikoinen. Jäi fiilis jossa olisin kyl ollu menossa avioliiton satamaan nykysen avokkini kanssa.

mutta se kiire ja säntäily jäi päällimmäisenä mieleen.

mitähän meinaa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1306 : 08.08.2010 12:38:08 »

Ronia...Voisiko olla menossa kiireinen aika,jolloin joudut tekemään joitakin muutoksia.Hotellihuone kuvaisi kokonais persoonastasi tilapäistä muuttoa.Tressaatko....no ei se mitään,jotakin uutta sopimusta,sopimuksia se naimisiin meno on,siis hyvää kuitenkin.Hääpukukin oli passeli,joten pääset "sinulle mieleisiin vaatteisiin"(työssäkö")vaiko jossain muussa asiassa.  ;)Onkohan esikoisen kanssa uutta menossa.....tulossa.. ?
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1307 : 08.08.2010 20:26:40 »

Taas perinteinen että "jokin aika sitten" (ei noi blogit kiinnosta), näin unen että olin jossain kokoustiloissa jonkin ihmisporukan kanssa palaverissa. Olin kokouspöydän perällä ja jotain kokouksen päätyttyä oli pakko huutaa ilmoille. Aina on kiva häiriköidä, unissaankin, kuten kerran kun muksuna sylkäsin mojovassa kaaressa vieressä nukkuvan ukin naamalle hehe!

Nojoo kokoushuoneesta lähtiessä näin ikäänkuin maapallon kaukana avaruudessa. Arvatkaa mikä sykki isona pohjoisessa, no Suomihan se siellä. Tuon jälkeen sitten taas jatkoin matkaa etiäppäin. Oli taas näitä kategoriassa "vaikutuksen tekeviä unia". Luulenpa että tällä pienellä maapläntillä tulee olemaan ihan oma roolinsa vielä...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1308 : 09.08.2010 09:30:08 »

Ronia...Voisiko olla menossa kiireinen aika,jolloin joudut tekemään joitakin muutoksia.Hotellihuone kuvaisi kokonais persoonastasi tilapäistä muuttoa.Tressaatko....no ei se mitään,jotakin uutta sopimusta,sopimuksia se naimisiin meno on,siis hyvää kuitenkin.Hääpukukin oli passeli,joten pääset "sinulle mieleisiin vaatteisiin"(työssäkö")vaiko jossain muussa asiassa.  ;)Onkohan esikoisen kanssa uutta menossa.....tulossa.. ?

aloin tätä oikeen miettiin ja kyllä varmaan totuuden siemen tässä on.
Perustettiin osuuskunta kesäkuussa ja huomenna on palaveri asta-messujen pomojen kanssa Smiley
yrityksen lanseeraustilaisuuskin painaa päälle ja kutsut siihen olisi lähetettävä. toki kaikki ei ole pelkästään musta kiinni vaan joudun patisteleen muita niin stressin ainekset on valmiit...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1309 : 09.08.2010 16:27:56 »

Niihin asioihin uni sopiikin.Taitaapa palaveri mennä hyvin,ja siitä on mukavia seuraamuksia.Ilmenee varmaankin jotain hyvää,jota et ole osannut odottaakkaan.Tsemppiä..!
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #1310 : 10.08.2010 10:56:27 »

Olen nähnyt tässä parin kuukauden sisään usein unia, joissa esiintyy pesäpallomaila. Maila ei ole koskaan unen pääosassa, vaan se vaan on unessa mukana pineessä sivuosassa jossain vaiheessa.  Joskus vaan näen mailan, mutten koske siihen. Joskus otan sen käsiini ikään kuin turvakseni. Koskaan en kuitenkaan ole vielä lyönyt sillä ketään ihmistä, esineitä vain.
Nämä unet, joissa maila esiintyy, eivät muuten ole liittyneet toisiinsa millään lailla. Mitähän ihmettä pesäpallomailan merkitys voisi olla?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1311 : 10.08.2010 11:35:13 »

Kyesah...Nuo mailaunet kuvaavat jonkinlaista elämän vaihetta,jossa sinun tekisi mieli kumauttaa mailalla jotakuta päähän,koska olet esineitä hiukan motaissut sillä.Nämä mailat kuvaavat kiltin,pehmeän ihmisen ominaisuutta.Kuka voisi olla henkilö, jolle et saa sanottua suoria sanoja,ja ne tulevat uniin tällaisena.Joka tapauksessa hienoa että näet tällaisia unia,ne ovat hoitavia.Hoitavat siis agressioita,jotka on sisällä.Vielä parempi,jos unessa sattuisit pieksemään jonkun sillä mailalla,tai vaikkapa järeämmällä vehkeellä.....anna palaa... Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1312 : 10.08.2010 14:37:48 »

Niihin asioihin uni sopiikin.Taitaapa palaveri mennä hyvin,ja siitä on mukavia seuraamuksia.Ilmenee varmaankin jotain hyvää,jota et ole osannut odottaakkaan.Tsemppiä..!
semmonen onnenpotupalaveri että oksat pois  Cheesy Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1313 : 10.08.2010 15:48:36 »

  smiley6600 Jessss!! onnea  Grin
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1314 : 10.08.2010 16:29:59 »

Tarkentele vähän maisemia yksärinä,kun afrikka kiinnostaa unena,..myös oletko livenä käynyt? Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1315 : 10.08.2010 17:12:54 »

Kiitti! hainkin tietoa eläinkannasta,mitä näkyi niiden osalta henkilöllä,joka ei ole käynyt afrikassa.

Sinällään unen viesti voi olla,että nyt on tukahduttavaa vaihetta,jota työstät.Et ole n.s.kotonasi.
Mutta tulevassa laajempaa elinympäristöä kuvaava,sinua kiireisempiä ihmisiä ympärillä.
Hedelmällinen vaihe tulollaan,sitä ilmoittelee sisälle kasvava puu jossa niitä banaaneja...
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1316 : 10.08.2010 17:32:10 »

Nämä unet näin viime syksynä, muutaman kuukauden aikana. Olin aina kotona, vaikka unen tapahtumat tapahtuivat "mummolassa", jossa olen aikoinani asunut ja jonka koen jotenkin henkiseksi kodikseni. En enää muista unien järjestystä, mutta jokaiseen liittyi ufo. Yhdessä sellainen oli tipahtanut kyljelleen viereiselle pellolle ja sitä sitten lähti ruuvimeisseleiden kanssa tutkimaan puoli sukua ja ties ketä kaikkia. Itse jäin sisään. Toisessa unessa ufo tuli hakemaan porukkaa johonkin, minä jäin pienen pojan kanssa sinne pihalle ja minua harmitti miksen päässyt mukaan koskaan. Kolmas oli aika kamala, ufoja oli useampia ja niitä kohti lenti hävittäjiä ja ennen kuin mitään ehti tapahtua, hävittäjät olivat tuhannen säpäleinä ilmassa. En missään vaiheessa tuntenut pelkoa tuntematonta kohtaan, mutta jäi vaan mietityttämään mitä nämäkin tahtoivat sanoa. Ja mitä se kuvaa, etten koskaan päässyt mukaan?

 Shocked Kyllikki
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1317 : 10.08.2010 20:22:52 »

Näin jälleen erittäin sekopäistä unta.

Ensimmäisessä osassa unta menin lähikauppaan. Kaupassa kävi hirveästi romanialaisia ja saksalaisia turisteja. Yhtäkkiä olin aivan yksin kaupassa ja työntekijät alkoivat jostain syystä sulkea vihannesosastoa siirtämällä seiniä sen ympärille. Kysyin syytä moiseen. Yksi työntekijöistä vastasi: "Tähän tehdään vuokrattava biletila." Sanoin, että minulle on tulossa kavereita kylään ja kysyin, saanko vuokrata tilan. "Valitettavasti tämä on tarkoitettu vain turisteille", vastasi myyjä.

Seuraavassa kohtauksessa oli miehelläni oli bileet, jotka liittyivät koulun alkamiseen. Hän oli unessa päässyt johonkin yliopistoon, mutta minä en. Menimme läheiseen puistoon odottamaan bileiden alkua. Muutama ystävistäni saapui paikalle, mutta he olivat unohtaneet bilevaatteet kotiin. Lainasin heille omiani. Kahdelle asuni olivat niin isoja, että he joutuivat solmimaan ja vyöttämään niitä monesta kohtaa, että ne pysyisivät päällä. Yhdelle mekkoni oli taas niin pieni, että hän joutui pitämään vetoketjun auki.
  Puistoon alkoi valua peikoiksi ja keijuiksi pukeutunutta väkeä. Joillakin oli kovismaisia vaatteita, kuten mustaa nahkaa. Mustaan nahkaan pukeutuneet alkoivat jakaa rangaistuksia muille, sillä bileiden idea oli uusien opiskelijoiden nöyryyttäminen. Erittäin pitkä ja komea mustaan nahkaan pukeutunut mies tuli kaatamaan minun ja mieheni hiuksiin limsaa ja me nauroimme kaikkien mukana. Hetken päästä mies tuli uudestaan, kun jostain syystä makasin vatsallani maassa tekemässä jotain. Hän potkaisia minua päähän, minkä jälkeen hän - no, kusi - päälleni! Mies sanoi: "Tämä on kosto siitä, että siirryit bussikortin käyttämisen sijaan pyöräilyyn. Kuuluu mennä bussilla!" Kostoksi purin miestä nilkkaan. Hän ravisteli minut pois jalastaan ja nosti polvilleen. Hän tarttui leukaani ja alkoi suudella ikään kuin anteeksipyynnöksi. Hän lähti pois ja minä ja mieheni jäimme tuijottamaan hänen peräänsä kummaksuen.

Ystäväni ilmoitti, että hänen pitäisi mennä kotiin, mutta ei tiedä, mistä bussi lähtee. Opastin hänet bussipysäkille. Olin niin kännissä, että erehdyin luulemaan ambulanssia bussikis ja pysäytin sen. Ambulanssi pysähtyi ja sen sisällä oli vanhemmat, joilla oli hengenvaarassa oleva vauva. Viittilöin ambulanssille, ettei jäisi meitä odottamaan. Bussi tuli ja kaverini lähti. Menin tietokoneelle, ja löysin netistä vahingossa kaverini blogin. Blogissa hän kertoi vauvastaan (kummipojastani). Blogissa hän kertoi, että kummipojallani oli ollut 4 korvaa syntyessään, mutta ylimääräiset korvat olivat tipahtaneet pois itsestään. Blogissa oli kuvia kummipoikani erikoisista korvista. Olin ihmeissäni - en ollut ikinä huomannut pojalla mitään ekstrakorvia, vaikka näin hänet ensimmäisen kerran viikon ikäisenä. Soitin ihmeissäni miehelleni, eikä hänkään muistanut mitään ylimääräisiä korvia. Sanoin: Kai se sitten oli niin söpö vauva, etten kiinnittänyt huomiota korviin."

Tulipas taas stooria Cheesy
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #1318 : 12.08.2010 02:22:44 »

Mieheni näki noin viikko sitten mökillä ollessamme oudon unen, tai valveunen. Oltiin ystäväpariskunnan kanssa silloin mökillä, ja seuraavana iltana lähdössä ajamaan takaisin kotiin, oli jo sovittu että mä ajan.

Uni lähti siitä että hän leijui ilmassa, ilman fyysistä ruumista. Katseli alla olevaa auto-onnettomuuspaikkaa jossa meidän auto (oikea merkki ja värikin) oli ojassa ja katto sahattu irti. Paljon ambulanssia jne. Ei kuitenkaan muuta autoa. Ensimmäisessä muistikuvassa kun hän kertoi, miehet olivat kuolleina takapenkillä ja me tytöt edessä. Toisessa versiossa hän muisteli nähneensä 2 tai 3 ruumista peitteellä peitettynä maassa, ja mun ruumista sahattiin kuljettajan paikalta pois. Hän näki myös paikan, joka oli tosiaan meidän matkareitin puolivälissä, ja sen että ilta-aurinko paistoi.
Ensimmäinen ja toinen versio tarinasta siksi, että hän yöllä herättyään tähän painajaiseen nousi ylös ja kolisteli ja mä heräsin ja kysyin että mitä sä täällä riehut. Toinen versio oli aamulla, kun oli jo uudelleen nukkunut. Eikä enää muistanut tarkasti
Miespuolinen ystävä on melko uskovainen, ja rukoili Jumalaa ja kertoi saaneensa vastauksen ettei meille käy mitään.
Kyllä vähän oli outo fiilis kun ajettiin sen tietyn kohdan ohi. Olen onnellinen ettei kavereille käynyt mitään, mutta oman lähtöni olisin hyväksynyt. Paitsi kissaa olis tullut ikävä
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1319 : 12.08.2010 03:03:32 »

Ancelica...Joskus unen kulku voi muuttua,kuten kerroit.Siihen voi olla syynä,että miehesi on nähnyt samantapaista unta kahteen kertaan.Mutta unen asiat kertovat,että hän on ottanut hiukan alkoholia,tai tressaantunut jostain.
Voisi olla hyvä jutella,mikä kiusasi miestäsi illalla,jostain tuntuisi olevan huolissaan,ehkäpä ystävä pariskunnasta johtuvaa.Onko ystävyydessä jotain kiusallista hänelle.Tunsiko jollain tavalla olevansa,ei ulkopuolinenkaan,mutta erillisyyttä jotenkin,koska leijui yläpuolella,katseli sieltä tapahtumia,ja nimenomaa onnettomuutta,johon liittyi ambulanssitkin ,jotka kuvaavat unen näkijän avun tarvetta,suhteessa teihin kolmeen tässä tapauksessa.Toivon todella,että juttelette,näistä,jotain on piilossa,ehkä tärkeää  smitten
Pelkäsitte ilmeisesti unen olevan ennustava,matka sujui kuitenkin.Selvää näyn omaista unta,enteenä ,en osaisi arvioida mitenkään.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: