Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2108646 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #495 : 17.09.2007 21:18:16 »

mateve
josko tuo jo enteilee tulevia katovuosia,
leivän hinta on nousussa maailmalla,
viljaa puimatta tältäkin syksyltä,
pehmeän leivän aika ohi,
tarvitaan ruista ranteeseen,rakennemuutos,itsekuria,
voi on energianlähde,
ehkä sitäkin on hyvä säästää,
ja luonnonvaroista huolta pitää.,
niistä yksinkertaisen tärkeistä,
arvostamaan elämän perusasioita
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #496 : 17.09.2007 21:26:21 »

Kiitos Nikki, niin tuli sama ajatus itsellekin. Tuossa katselin maapallon tilaa 1 kanavalta ja mietin ihmisten valintoja miten ne vaikuttavat ja miten itse voin tehdä. Ehkä olisi opeteltava syömisen lopettamista vaikka voihan siinä käydä huonostikin, tai valoravinto taitaa olla se seuraavan asteen ateria, kenties  Shocked

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #497 : 01.11.2007 22:10:40 »


Unessa pidin taas vauvaa sylissäni. Jotenkin tuntui kuitenkin siltä, ettei lapsi ollut minun.

Ympärillä tuntemattomia ihmisiä, kunnes joku tiesi lapsen nimen: Julius.

En tunne ketään sen nimistä, joten onkohan se nimi jostakin menneestä elämästä?

 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #498 : 01.11.2007 22:42:07 »

chiron antaa merkkiä unessa,
sehän on sulla ravussa, kuu ja äitiys,
julius-heinäkuu
onko sulla  chiron aspect_kvi chiron meneillään?
 mars rapu siinä aktivoiden syntymää?
mitä tapahtui heinäkuussa tai mitä mahdollisesti TULEE
tapahtumaan?

raskausaika 9 kk,tästä heinäkuuhun,
pistät nyt alulle jotain mikä on valmis kesällä,
tuo chiron tekee näköjään tuota kvinkunssia joulukuulla
« Viimeksi muokattu: 01.11.2007 23:07:44 kirjoittanut nikki » tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #499 : 01.11.2007 23:17:50 »


Kertoisin jos osaisin, tuosta Chironista.

Tuo enkku ei taivu minun päähäni riittävästi, että voisin tehdä etsintöjä.

Ainakin viime heinäkuussa sain uuden miniän.
Samalla tapasin exäni ensi kertaa eron jälkeen. Joten se lopetti sen tapaamisen jännittämisen, ja samalla myös pienenkään haikailun, olinko tehnyt oikean ratkaisun erotessani.

En nyt kyllä keksi mitä voisin 'aloittaa'. Uusi kotihan on tähtäimessä, ehkä sitä.
Sormet syyhyäisi päästä käsiksi itse asiaan.

 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #500 : 01.11.2007 23:33:26 »

jospa se tuo miniä antaa sulle lapsenlapsen syliin?
 mars rapu aspect_con sinun  chiron rapu,
pojanpoika/-tyttö?
pojasta polvi paranee,
kyllä se  mars rapu luulisi "kotietsintääkin" vauhdittavan,
uhrataan otollisen hetken jumalille kuin Turms kuolematon...
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #501 : 02.11.2007 14:18:37 »

Viime yönä ystäväni oli tullut kylään luokseni (oikeassa elämässä hän juuri viikko sitten kävi tässä kaupungissa luonani kylässä) ja välillämme tuntui olevan oikein kunnolla sähköä ilmassa. Hän sitten ehdotti suutelemista ja siinä vetelimme oikein kiihkeitä kielareita, vaikka hän on samaa sukupuolta, en itse koe seksuaalista viehätystä häneen enkä muutenkaan koe olevani bi/lesbo. Unessa ajattelin, että näin hyviä suutelointeja ei ole kenenkään kanssa ennen ollut...

Tällä viikolla aiemmin näin unta, jossa itse olin raskaana ja joku muukin odotti samaan aikaan, en muista kuka hän oli.

Lisäksi jokseenkin kumma uni tällä viikolla oli sekin, kun poikaystäväni tuli halaamaan minua takaapäin ja yhtäkkiä huudahti: "No sullahan on nyt oikein vyötärö!" jotenkin kai kohteliaisuutena, ja itse kuitenkin pidin sitä loukkaavana. Laihdutan juuri painonhallintaohjelman avulla ja ihan syystäkin, kiloja kun on liikaa.  Undecided

Itseasiassa meillä tuli oikeastikin poikaystäväni kanssa tilanne, jossa loukkaannuin yhdestä hänen harkitsemattomasti sanomastaan asiasta, muihin uniin ei näytä löytyvän yhteyksiä todellisuuteen.
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #502 : 04.11.2007 17:35:53 »

Osaako kukaan tulkita viimeyön untani?
Minua jahdattiin taas, ihmiset tönäsivät minut uima-altaaseen ja vajosin pohjaan.
Olin siellä veden alla ja katsoin ylöspäin pintaan ja siellä kellui paljon roskia pinnalla sekä hyönteisten raatoja. Ajoin myös karkuun autolla ja "ne" yrittivät törmätä minuun panssarivaunulla mutta onnistuin väistämään.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #503 : 10.11.2007 15:25:26 »

Mä näin yks yö sellaista unta,että talo jossa olin,alkoi sortumaan.Juoksin ulos siitä talosta ja huomasin muitakin taloja jotka alkoivat hiljalleen sortua.Ja mun yksin piti yrittää estää niitä sortumasta.Sitten yhden talon pihalla oli hevosia ja mun piti äkkiä korjata niiden aita ettei ne pääse karkaamaan,ja sain viimehetkellä sen korjattua. Ne talot jotka näin siinä unessa niin kuitenkin sortui... vaikka yhden talon pihalla istui pari miestä,ne ei tehnyt mitään asian eteen vaan katsoivat kun mä yritän pitää taloa kasassa...
Näen muutenkin aika outoja unia nykyään.Pari kertaa oon nähnyt sellaista että yks mies jonka tunnen,yritti houkutella mut tikapuille mutta en suostunut menemään koska pelkäsin että se tönäisis mut alas sieltä. idiot2 Sit ku en suostunut kiipeämään sinne niin se alkoi jahtaamaan mua takaa ja mun piti juosta roskiksien taakse piiloon,ja yhtäkkiä mun velikin ilmestyi sinne.se mies ei sitten löytänyt mua mutta pelkäsin kokoajan että se tulee jostain. Toinen samantapainen uni oli kun se sama mies oli tulossa mua kohti kun olin parvekkeella ,että se tulis tönäsemään mut alas. hyppäsin oma aloitteisesti ettei se kerkee koskea muhun,tipuin jaloilleni eikä mulle käyny mitään ja lähdin äkkiä juoksemaan pakoon,mies tuli perässä. otin auton ja ajoin sitä karkuun,yhtäkkiä oltiinkin jossain hautausmaalla ja siihen ilmestyi joku toinenkin mies joka alkoi myös jahtaamaan mua.Lopulta ajoin sen tuntemattoman miehen yli ja sit mentiin johonki taloon sen toisen miehenkans ja istuttiin vaan hiljaa sanomatta mitään ja katsottiin tv:tä. Ihan sekoja nää mun unet. Grin

Nykyään oon alkanu näkee just kauheen ahdistavia unia,että oon jossain kerrostalossa ja se alkaa sortumaan,tai että astun rappusille ja ne hajoaa... Yks uni jonka näin tässä ihan viimeöinä,oli sellainen että olin keskellä merta,ja mun piti uida sieltä pois.mun kädet oli ihan puutuneet ja musta tuntui ettn jaksa enää,meinasin vaan vajota ja upota mutta jotkut ihmiset ui mun vierellä ja pakotti jatkamaan.se vesi tuntui tosi raskaalta ja rantaa ei näkynyt missään.tosin tiesin että jossain olisi vene,mutta en nähnyt sitä missään. uni loppui ennenkuin se päättyi mitenkään järkevästi.

Sit näen tosipaljon sellaisia unia että joko mun joku sisaruksista tai kavereista kuolee.Myös itseni oon nähnyt kuolevan.ja se oli jännää,muutuin tavallaan näkymättömäks muille mutta itse näin kaikki muut ihmiset.Ja jotain puoli vuotta sitten näin aina sellaista unta että joku naamaripäinen mies jahtas mua puukko kädessään,näin varmaan ainaki 5krt sen unen,joka uni oli silleen erilainen ja olin eripaikoissa tekemässä erijuttuja,ja yhtäkkiä se mies puukko kädessään taas ilmestyi jostain.Aloin silloin jotenki unissani aina pelkäämään että tuleeko se mies taas jostain.

Kerran näin myös sellaista unta,että ostin itselleni leijonan poikasen (tai mitä ne nyt on pieninä..) ja käytin sitä aina lenkillä ja ihmiset oli tosi kiinnostuneita siitä.se oli tosi suloinen pikku pallero.Yhdessä yössä siitä kasvoi valtavan iso ja vihainen,se repi huonekalut hajalle ja alkoi muutenkin riehumaan,ja yhtäkkiä niitä leijonia ilmestyi lisää,niitä oli kymmeniä!ne valtas koko meidän talon ja mun oli pakko paeta sieltä tai ne olis syönyt mut...
Että tällasia unia.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #504 : 24.11.2007 01:51:02 »

Tunne-elamassasi on kaaos-ensikerrala kun menet nukkumaan, yrita ajatella miten selviat sotkusta ja unessa yleensa loytyy ratkaisu
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #505 : 24.11.2007 16:14:35 »

Inhoan fobianomaisesti hiiriä, rottia ja kaikkia pieniä karvaisia ja vilistäviä yli kaiken. Alkusyksystä näin yhden keittiössäni ja koirani otti sen kiinni ja vei ulos. Sen jälkeen ostin ultraäänikarkottimia, jotka toimivat vähän aikaa, mutta öisin alkoi edelleen aina nukkumaan mennessä heti rapina.
Olen jännittänyt alitajuisesti kotonani siis aina, kun on hiljaista jo pari kuukautta.

Viime yönä näin unta, että iso hiiri hyppäsi kirjoituspöytäni päälle, katsoi minua ja yhtäkkiä muuttui nuoreksi naiseksi! Tällä naisella oli keltainen paita ja punaiset housut, hän oli silmälasipäinen, nuhjuinen, vähän sottainen ja hyvin köyhä. Hän tuli pyytämään minulta rahaa.

Jos olisin hindu, tämä vahvistaisi uskoani sielun kiertoon. Vaan kun en ole, enkä usko, että sielu kerran ihmiseksi muututtuaan enää muuttuu eläimeksi ym. Muistaakseni hiiri on kuitenkin joku naiseuden symboli myös? Mitä muuta tästä tulee mieleen? Miten käsitellä tätä hiiri pelkoa?
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
epona
Vieras
« Vastaus #506 : 24.11.2007 20:46:24 »

Olin taannoin työharjoittelussa ryhmäperhepäiväkodissa. Viihdyin siellä erittäin hyvin, vaikka ohjaajani kanssa olikin erittäin haastava tehdä yhteistyötä.
Olisin voinut suorittaa harjoittelun paremminkin, mutta....

Viimeyönä näin unta siitä, että palasin sinne töihin. Jouduin sanomaan eräälle 4-vuotiaalle tytölle, että tulin sittenkin takaisin.

(tapauhtui: Hän kysyi minulta lähtiessäni, että millon palaan. Vastasin, että en ole siitä varma sillä minun on palattava kouluun. "Miksi", hän kysyi. Sanoin vilpittömästi: "Sillä olen opiskelija." Tarhatäti naurahti takaa-alalla lausahdukselleni tuolloin.)

Tunnelma unessa oli mielestäni ihan hyvä. Olin helpottunut, sillä tämä hankala tarhatäti ei ollut siellä enää töissä..



 Huh

A
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #507 : 24.11.2007 21:14:13 »


Mitä tietää valkoinen emalikattila jossa punaisia sydämiä kuvioina. Kattila oli uusi, liesi oli uusi ja tämä oli meidän mummolan liiterissä.
Nousin liiterin ylisille ja mennessäni näin tämän. Totesin samalla ettei ylisillä ollu mitään mitä olisin sieltä halunnu.Haeskelin vanhoja esineitä.
Siellä alhaalla oli myös foliosta tehtyjä tiskialtaita uglystupid2
tallennettu
salmkri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #508 : 27.11.2007 00:27:07 »

Näin unta ilmeisesti tulevaisuudestani, koska tulin unessa metsästä kantaen rintarepussa pientä vauvaa ja talo jossa ilmeisesti asuin oli tulessa. No pihassa seisoi vanhempi mies joka sanoi jonkun naisen juuri lähteneen autollaan pihasta ja ilmeisesti sytyttänee talon. Soitin unessa miehelle tämän vanhemman miehen puhelimesta, jonka kanssa tällä hetkellä seurustelen ja olemme hyvin rakastuneita.
Hassuinta asiassa on se, että tämä mies oli nähnyt jokseenkin samaa unta ja vieläpä samana yönä samankaltaista unta, mutta ilmeisesti siitä kun minun uneni päättyi. Koska oli nähnyt kasvoni jotenkin nokisena tai jotain ja olin ollut tulipalossa. Kumpikin olemme ymmällämme, miten unemme olivat niin samankaltaisia ja samana yönä ja mitä tämmöinen uni tarkoittaa?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #509 : 30.11.2007 09:39:16 »

meninpä sitten viimeyönä naimisiin  Huh paikkana oli näsijärven jää, ja häämarssina finlandia, pappi oli venäläinen  idiot2 siinä sitten alttarille kävellessäni huomasin että en suinkaan mennyt naimisiin oikean kihlattuni kanssa vaan naispuolisen kaverini Shocked ...hääyön velvollisuudet hoiti mieheni kaveri ja kiire oli sitten kauppaan ostamaan katumuspillereitä  Grin
kaikkee sitä näkee
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: