Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119857 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #480 : 28.08.2007 11:37:17 »

Näin viime yönä unta, jossa iso pelottava mies oli kuristanut kaksi ihmistä ja lähti meidän peräämme, kun poistuimme autolla paikalta. Olin liikkeellä mieheni kanssa, mutta hän ei lainkaan huomannut mitään vaaraa vaan sanoi minun kuvittelevan vain, kun yritin hoputtaa häntä. Autokin oli jumissa ja liikkui ihan älyttömän hitaasti. Niinpä mies löysi meidät pian ja yritti kuristaa minutkin, mutta pääsin pakoon tappelemalla. Toisenkin kerran hän pääsi kuristamaan, mutta silloin hänet keskeytettiin. Siinä vaiheessa jo huokaisin helpotuksesta, koska kuristaminen oli epäonnistunut jo kahdesti niin tuskin se enää onnistuisi. siihenpä sitten heräsin.

Syntyykö mielikuvia? Mistä kuristaja nousi?
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #481 : 04.09.2007 21:49:43 »

Mietityttää näkemäni uni täällä matkalla Helsingissä. Oli iso pitkä talo joka oli puunvärinen, sitä ei vielä ollut maalattu. Vasemmalla puolella oli rivissä kolme laakeripuuta, sellaista palloksi muotoiltua astiassa. Sitten oli pääovi jota katselin ja siellä oli oven kummallekin puolelle laitettu laakeripuut. Mietin että tuohan on kivan näköistä taidan laittaa omaankin kotiin ovenpieliin samalla lailla.

 Wink  Mateve
« Viimeksi muokattu: 04.09.2007 21:51:51 kirjoittanut mateve » tallennettu

mateve
Eudokia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #482 : 06.09.2007 11:48:48 »

Näin unta, että istuin pöydän ääressä lääkärituttavani kanssa, kun hän yhtäkkiä huomautti, että hampaassani on jotain. Katsoin peiliin ja näin oikean yläetuhampaan olevan paksun tasaisen tummanharmaan massan peittämä. Pyyhkäisin lian kevyesti etusormeeni ja totesin sen olevan purjoa.

Oletan unen liittyvän aviomieheeni ja pitkään liittoomme, joka on nyt erittäin vaikeassa vaiheessa. Onko liitto nyt päättymässä vai selvitäänkö tästä vielä yhdessä eteenpäin.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #483 : 06.09.2007 16:35:32 »

Nappasitko jonkin idean Mateve Helsingin matkalta?

Eudokia, ainahan jos molemmilla on halua-voi pyyhkia liat pois, sehan parantaa ilmapiiria,
purjo edustaa pitkaan hampaankolossa olleita asioita, mutta sina itse unessasi "pyyhit lian pois"
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #484 : 06.09.2007 23:10:13 »

minulle tuli mieleen noista mateven laakeripuista 3 ihmistä menneisyydestä (lapset talon ulkopuolella,jo omilla jaloillaan)
ja oven ulkopuolella isä ja äiti,
en tiedä miksi,
toisaalta tuli korni ja luonnoton olo,
muotoon leikattu "tiedonpuu" ( saturnus neitsyt hyvinkin)
ja ahtaassa astiassa,
näyttää hyvältä ulospäin mutta tarkemmin aateltuna ihan kornia,
omaksumme meille vierasta kulttuuria puutalon jatkoksi,
onneksi? ne olivat kuitenkin ulkopuolella,
kulissielämää??
tiedon,elämänkokemusten järjestelyä mielessä?
laakeriseppele,laakerinlehti,äeteen lempimauste liharuokaan,
maustetta lihalliseen elämään?
tallennettu
Eudokia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #485 : 06.09.2007 23:21:06 »

Niin.. Eudokia tässä nyt sitten miettii meneekö se mies pyyhkäisyn mukana, minulla ei ole tähän ollut halua, mies sen eron haluaisi..
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #486 : 07.09.2007 21:51:29 »

Diamond, ehkä nappasin näkyville, tuli tunne että en kuulu enään niiden ihmisten joukkoon, olin kuin olisin kadoksissa, ei mikään entinen tuntunut minulta. Ja Nikki läheltä liippaa, tiedon seulontaa turhista jutuista pois, valmiina laakeroitavaksi, ehkä...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #487 : 12.09.2007 07:47:38 »

kaikkee sitä ihminen näkee  idiot2

olin helsingissä, ajelin metrolla 1 pysäkin välin ja maksoin nuppi- tai parsinneuloilla Huh

onkos tällä jotain merkitystä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #488 : 14.09.2007 16:04:42 »

Oletko tullut piikitellyksi jossain asiassa tai itse piikitellyt ehka jotain toista(neulat symbolisoivat pahoja sanoja)
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #489 : 15.09.2007 11:05:11 »

ööh..taitaa olla..monasti yrittäny sanoo kavereille ettei saa ottaaa vakavasti kun suusta tulee taukoomatta sekä isoja että piäniä sammakoita  Embarrassed
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #490 : 15.09.2007 17:37:44 »

Minä olen nähnyt parina yönä unta, jossa elän toisen maailmansodan aikaa, olen kaupungissa ja yht'äkkiä tulee hälytys. Natsit hyökkäävät ja joudun pakenemaan sisään, ja tilanne on painostava mutta aina selviän kuitenkin piiloon. Pakenen joko kapakkaan tai kotiin ja seuraan salaa ikkunasta natsien touhuja. Kerran pelastin 4-vuotiaan pikkupojan, jonka vanhemmat oli juuri teloitettu.

Rankkoja kuvia, mutta itse olen aina selvinnyt turvaan noissa unissa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #491 : 15.09.2007 19:29:01 »

mitä sinulle tapahtui kun olit neljä-vee?
onko lapsesi nyt samanikäinen?
ovatko tapahtumat samankaltaisia?
mikä uhkaa vanhemmuutta,jos uhkaa?
tai lapsen turvallisuutta?
äkillinen,pakollinen,sinusta riippumaton muutos?
uudelleen rakentamisen aikaa?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #492 : 15.09.2007 19:39:32 »

Juu, nikki, kerroin tuossa toisessa ketjussa että miehen kanssa on huonompi vaihe, ja kaikki tämä uhkaa vanhemmuuttani. Jännää vaan, että tuo kaikki tulee uniini, ja varsinkin noin rankassa muodossa. Minä kun harvoin näen näin pahoja unia.

Panssarivaunut voisivat kuvata anoppiani, joka puskee suhteeseemme, tai sitten muuten vaan, äh   saturnus aspect_opp venus...

Eteenpäin sanoi mummo lumessa...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #493 : 16.09.2007 12:32:02 »

Näin muutama päivä sitten unen..
Taisi olla joku kirkontilaisuus.. Istuin pöydän äärellä ja pöydällä oli kaunis lasimaljakko, joka oli täynna valkoisia (kerman värisiä) kukkia taisi olla ruusuja..
Kukat olivat pikkasen nupuistaan auenneet..
Samalla kuulin ilmeisesti pappi piti jonkinlaista puhetta niin sanoi
 "että kukkien nuput auetessa ovat kun silmät, jotka katsovat" tms...
Muistan että oli valoisaa ja mietin että olipa kauniita kukkia..

Minulla taitaa nämä kukka unet sitten jatkua orkideasta ruusuihin  :Smiley
Saas nähdä mitäköhän tarkoittaa

Emisa
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #494 : 17.09.2007 11:09:19 »

Niin uni jota myöskin ihmettelen, vielä. Oli pöydällä astiassa voita jota otin leivälle jossa oli vaan kuoret jäljellä. Ajattelin vielä että voi on laitettava kylmään ettei se mene pahaksi. Onko nyt sitten eväät syöty ja vyötä kiristettävä, toisaalta voishan menneitä eväitä vyötäröltä ottaa käyttöön, vaikka en ole kyllä mikään itsenirääkkääjä.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: