Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119779 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #465 : 23.08.2007 13:28:31 »

Viime yönä oli kaikenlaista, olin Linnanmäellä ainakin.

Toissayönä näin unta että söin illalliseksi paistettuja mereneläviä, pieniä mustekaloja lonkeroineen ja muuta. Ällöjä limanuljaskoja ne olivat. Tongue Ja ne olivat lattialla. Söin jonkin verran ja sitten menetin ruokahaluni ja aloin inhota niitä ällötyksiä, ne olivat vielä elossakin vaikka ne oli paistettu. Olin oikeassa elämässä päivällä paistanut sieniä joista en pahemmin kyllä nauti.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #466 : 24.08.2007 12:51:30 »

Olen ollut jo kolmena eri yönä erilaisissa ravintoloissa töissä. Salin puolella blokkarina-tätä tein itseasiassa monta vuotta oikeastikin..mutta nyt työasuni on joko todella minimaaliset alusvaatteet tai ei mitään  uglystupid2 Jostain syystä paikan muut naiset tuntuvat todella ystävällisiltä , kun taas kaikki miehet eivät. Saan naisilta tukea johonkin "suureen väittelyyn" tms-mihin tiedän joutuvani  Shocked
Salit ovat aina täynnä asiakkaita. Tai bussi täynnä porukkaa ajaa juuri pihaan.
Jostain syystä myös ex on ollut siellä(töissä) ,samoin poika-serkkuni(asiakkaana), eräs miespuolinen entinen työkaveri(pomona),tuttavaperheen 3 poikaa (asiakkaana)..onkohan mulle kehittymässä joku fiksaatio itsensäpaljastamiseen?
Vai onko tää joku sinkkujuttu? Unet ei ole seksuaalisia  Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #467 : 24.08.2007 16:14:48 »

näin viimeyönä unta että olin jossain asunnossa (tyhjä, ei edes lamppuja) jossa oli äärettömän likainen lattia ja sitä olin pesemässä, lika ei vaan irronnut millään, päästin lattialle vettä niin että koko lattia peittyi, ajatuksena että liotan sitä likaa irti..toinen oli häät, jossa itse morsiamena ja miesystävä sulhasena, kirkossa jossa mut on kastettu..vieraita oli tosi vähän kun varotusaika oli liian lyhyt kaikkien tulla, pappi oli jotenkin erikoinen, hauskalla tavalla..sormukset oli n. cm leveä valkoultainen litteä ja varsinainen vihkisormus kivellinen valkokultaa, helmi tms koruna..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #468 : 25.08.2007 01:38:11 »

Eppana-kylla sina joudut totuuden paljastajaksi unesi paatteella.
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #469 : 25.08.2007 13:03:02 »

Hei,
Olen nähnyt tällä viikolla kaksi unta mitkä ovat jääneet vaivaamaan.

Alkuviikosta näin unta että  lapseni n. 2 v. poika olisi kadonnut ja häntä etsittiin. Katsoin tv:stä kun hänestä tehtiin juttu siinä hän leikki tummansinisessa paksussa ulkovaatteissa. Näin vaan takaanta (poliisi tv tyyppinen). Häntä etsittiin kovasti ja näin Orkidea kukan pöydälläni...kuulustelujen jälkeen huomasin sukulaistyttöni yritti piilotella jotain lehtiartikkeliä joka oli tämän orkidean ruukun alla, epäiltiin että siinä olisi johtolanka. Ihmisiä / sukulaisia kuulusteltiin..tätä asiaa tivattiin ja lopulta artikkeli saatiin ja siinä oli juttu orkidea.. Itselläni ei ole lapsia... mietinkin mitä mahtanee Orkidea tarkoittaa ? Se jäi jotenkin voimakkaasti mieleen samoin kun ahdistunut olo unessa.

Toinen uneni jonka näin
niin siinä olin ottamassa pyykkejä pois tätini  kuolleen mieheni kanssa heidän vanhassa kotona ja samalla sain puhelun kännykkään josta kuulin että isäni olisi kuollut ja itkin kovasti ja yritin herättää veljeäni joka nukkui huoneessa. Tämä tätini kuollut mies ei puhunut mitään oli vaan ja otti pyykkejä pois. Tuntui että ei olisi ollut ihan läsnä. Hymyili vaan ja oli hyvällä tuulella. Mitä ihmettelin herättyäni kun hän usein oli huonolla tuulella eikä niin pidetty.

t. Emisa
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #470 : 25.08.2007 14:15:38 »

kämmekkäkasvit,orkideat,
"kivekset"
"mulkkujuuri" kansanomaisesti (kuunkierrossa lisää..)
hakeeko joku sperman luovuttajaa?
viranomaiset,syntymätodistus? isyystesti?
tai 2 vuotta eteenpäin ja sinulla on poikalapsi?
jumalan kämmenellä..

hymyilevä "apollo" tietää jotakin isästäsi mitä sinä et tiedä?
isyyteen liittyviä unia?
kenen lakanoissa on peuhattu,
puhdas pyykki?
käsittelyä vailla?

tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #471 : 25.08.2007 17:42:20 »

diamond, saatat olla oikeassa. mitähän se paljastus koskee? muutenkin ollut hivenen outo olo..siis ei ihan "oma olo".
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #472 : 25.08.2007 17:51:10 »

nikki,
Kiitos tulkinnasta..
Olen koittanu mitettiä tulkintaasi ja pyöritellyt ajatuksia ja asioita mielessä mutta...
Ehkäse kunnolla avautuu jossain vaiheessa Smiley



Emisa
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #473 : 25.08.2007 19:04:29 »

Eppana-vain sina pystyt tietamaan paljastuksen

Emissa
Orkidea edustaa rakkaussuhteen alkua kun ensiksi selvitetaan asiat(pyykit pois korista) ja sinun maskuliininen puolesi laskee (isan kuolema unessa)
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #474 : 25.08.2007 20:04:42 »

Joo, lähinnä vaan "pohdin ääneen". Ärsyttävää kun jotain on melkein kielenpäällä ja siihen sit jääkin  Huh Tongue
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #475 : 25.08.2007 23:06:10 »

kohtaamaton suru/inho/viha kuin reikä sydämessä?
pitää menä ulkomaille asti tappamaan se torakka kun ei täällä uskalla talloa niitä lattialla nukkuvia,
riittämättömyyden tunne,reikä elämän eliksiirissä,
varo ettei ylikuumene...tahi anna palaa!
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #476 : 26.08.2007 14:12:58 »

Uneksin paljon viime yönä enkä muista kaikkea, mutta aika alussa oli jotain vihreän kammoa. Jos jollain oli yllään myrkynvihreää, hän sairastuisi tai tulisi hulluksi. Minä tykkään vihreästä mutta siinä unessa sitä piti välttää. Yhdellä ihmisellä oli paljon vihreän sävyjä luomivärinä, hän oli vaarassa.

Sitten olin jossain, ja autolla lähtemässä pois. Oli muitakin ihmisiä ja autossa takapenkillä oli nukkeja. En pidä nukeista vaikken oikeastaan sitä paljon pelännytkään että joku nukke heräisi henkiin. Säädin jotain siinä autossa sitten.

Olin jossain rannalla muutaman sukulaisen ja muun kanssa. Oli aika hieno sää ja minä valokuvasin. Muut eivät poseeranneet mutta kuvista tuli hienoja ja mielenkiintoisia. Kuvasin maisemiakin, oli joku pieni trooppinen saari meressä ja ihailin kuvaa jonka olin ottanut, siinä näkyi saari ja osa jotain suurta purjelaivaa. Sitten oli joku saari jossa oli vankila ja joku nuori vaisvanki oli ottamassa aurinkoa. Beyonce Knowles oli paikalla ja hän näytti lihavalta ja vähän rumalta.

Oli paikka jossa oli vähäsen kasvillisuutta, mutta enimmäkseen hiekkaa. Olin aluksi auton kyydissä mutta myöhemmin se oli joku muunlainen kulkuväline jossa ei ollut kattoa. Ajoimme vahingossa ankanpoikasen päälle, siellä oli ihan hirveästi pieniä ankkoja siellä tiellä, oli hankala väistellä niitä. Ajattelin että turha yrittää mennä tunteelliseksi yhden ankan takia kun vahinko oli jo sattunut.

Unen lopussa olin isoäitini talossa jossa oli pari muutakin ihmistä ja ehkä kissoja. Näin siinä unessa unta ja kerroin muille mitä näin, tai en ehkä unta nähnyt vaan yritin nähdä jotain kun suljin silmäni. Olin pyörivän nojatuolin luona ja koitin nukahtaa. Näin selkeästi ainakin jonkun linnun lentämässä, vaikka eivät sen siivet oikein liikkuneet, se lähinnä liisi ilmassa. Se muistutti jotain keskikokoista vesilintua, en tiedä lintujen nimiä. Siinä oli vähän sorsan kuviointia ja vaalean vihreitä sulkia takana ja pään sulat olivat hassuja ja näyttivät vähän joltain muurahaiskävyltä mutta erilaiselta.

Sitten kun olin hereillä paikalla oli keltainen ankka. Se puraisi minua nenästä tai muualta kun menin sen lähelle ja ajattelin että se tahtoo ruokaa, leikkiä tai huomiota. Se oli uusi lemmikki ja silitin sitä. Sitten olin menossa ankan kanssa naimisiin! crazy2 Se oli alunperin venäläinen ankka mutta puhuin sen kanssa suomea, tai eihän se nokkaansa aukonut ja puhunut mutta kuitenkin. Minun ystäväni olivat järjestelleet häitä ja häissä piti esittää joku ankan kirjoittama artikkeli autoista, mutta sitä ei ollut kunnolla käännetty suomeksi eivätkä suomalaiset tajuaisi sen huumoria. Puhuttiin jotain häistä ja jossain vaiheessa sitten heräsin.

Vähän nauratti tuo ankka juttu kun heräsin. 2funny Voi hyvänen aika. Embarrassed
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #477 : 26.08.2007 17:40:49 »

Diamond
kiitos myös sinulle tulkinnasta
juu pyykit otettiin naruilta ja niitä me sitten viikattiin unessa..tai toinen otti ja toinen viikkasi...

Nikki
mitä muuten tarkoitit Jumalan kämmenelle... ? Että hänkö tietää ?

Emisa
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #478 : 26.08.2007 21:23:52 »

Emisa
tartuin tuohon uneesi juuri tuon orkidean takia koska se kuuluu kämmekkäkasveihin ja näihin suomalaisiin lajeihin,maariankämmekkään ja yövilkkaan törmäsin itse tänä kesänä marjametsässä ja jotenkin tuli sellanen merkittävä olo noista,kuin siunaus,rukous tms.,elämän jatkuvuus "kiveksien"
kautta;googleta kämmekkäkasvit,
kasvikirjassa seuraavaa:
"maariankämmekän nimitykset viittaavat kahteen liuskaiseen juurimukulaan,jotka muistuttavat aika paljon kättä.Toinen on tumma ja kurttuinen,sillä sen ravintovarasto on kulunut ilmaverson kasvattamiseen.Toiseen,vaaleaan ja pullean sileään,kertyy ilmaverson valmistama eväs seuraavan kesän kasvulle.
Monet toisintonimet yhdistävät mukuloiden rukoukseen yhteenliitettyjä käsiä muistuttavan näön Raamatun henkilöihin,
esim.Aatamin ja Eevan koura ja kämmen,Jumalan kädenkukka,
Jeesuksen,Johanneksen,Marian ja Vapahtajan kämmen.
Siis sormijuurakkoinen kasvi.
Noita maallisia nimiä sitten kansan suusta ovat:käenpottu,
mulkkujuuri(nuo kivekset),perseheinä,ämmän kämmen.

että hyvinkin asiat ovat jumalan kämmenellä,
kadonnut poika suojeluksessa,tai rukousten saattelema,
vaikka kuinka asioita piiloteltaisiin,
tai että juuri tuolta ruukun alta (juurakoista) löytyy se vastaus,
ja tämän yhdistin kiveksiin,siittiöihin ja isyyteen,
ja että kun unessasi oli sitten myös tavallaan isä-poika teema,
tuo sama kiveksien kantajat,
nukkuva veli,hymyilevä setä/eno? (Apollon on ns.hymyilevä aurinko,
aurinko taasen isä aurinkoinen,isyysteemaa siitäkin)
voihan se olla vaikka perintöasia jos niikseen tulee,
mutta siis näistä lähtökohdista nuo lyhyet heitot,
2 vuotta eteenpäin,
vai tapahtuiko jotakin merkittävää 2 vuotta sitten?

tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #479 : 27.08.2007 07:48:15 »

Näin viine yönä unta kaukorakkaastani.

Ei ollut mitään en nähnyt tunsin vain,
oli vain me, kiinni toisissamme,
ei ollut muuta kuin tunne että olimme,
ja kun "heräsin" siitä että oli vain me,
olimme sylikkäin, olimme toisissamme kiinni,
hän sisälläni hyvin piukkaan,
oli kuin olisimme juuri rakastelleet,
irtaanuimme toisistamme hitaasti,
en oikeastaan nähnyt mitään,
ennemminkin tunsin.
en vieläkään oikein ollut olemassa,
mutta olimme erillään toisistamme,
en oikeastaan vieläkään nähnyt häntä,
jotenkin niinkuin sivusilmällä vasemmalla näin hänet, hahmon,
ympäristöstä en muista mitään,
mutta nyt minä istuin vielä jossain
kun hän oli jo seisomassa ja samalla kun sanoin
hänelle: meidän on ehkä oltava jonkun aikaa erillämme toisistamme
leikkasin jotain irti jalkopäästäni,
hän sanoi: niin
nousin ylös ja sitten halasimme ja sitten heräsin oikeasti.


herättyäni en muistanut koko unta
mutta oli jokin tunne ja aloin ajattelemaan että olinko nähnyt jotain
ja sitten se palautui mieleeni.
Unesta jäi pehmeä utuinen tunne.

Taisimme tavata viime yönä  Wink

« Viimeksi muokattu: 27.08.2007 10:17:03 kirjoittanut Nebra » tallennettu

Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: