Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Limsalasi, arabimies ja rannerengas.  (Luettu 3479 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maryuni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 10.12.2006 16:29:02 »

Heissan kaikille! Oon uusi tulokas täällä ja unet on olleet kiinnostuksen kohteena jo pitkään. Tosin tulkinassa olen vielä melko noviisi.

Koska tilanne on niin erikoinen ja sekava, esitin eilen ennen nukkumaan menoa alitajunnalle kysymyksen: "Onko hän -se oikea- minulle?" Tällaiset unet näin..

1)Olen pyörällä liikkeellä ihan pururadan vieressä. Näen erään kaverini pururadalla kävelemässä. Näyttää jotenkin ilottomalta. Tiedän toisenkin kaverini olevan jossain siellä kävelemässä myös. Lähden polkemaan takaisin kotia. Sisällä otan keltaista limsaa ja kaadan sitä isoon lasiin. On kuitenkin kiire takaisin pururadalle, jotta ehtisin nähdä kaverini. Lähden kotoa ja katson ulkoa takaisin sisälle. Näen sen limsalasin keittiön pöydällä ja yhtäkkiä näen arabimiehen istuvan isäni kanssa rauhassa olohuoneen puolella. Lähden polkemaan pururadalle. Heräsin tähän ja oli hieman ahdistava meininki, kun en tiennyt, näenkö kavereitani. Kaikki paikat ja tavarat on kuin kotonani. Pururatakin on ihan tässä vieressä.


2)Olen S:n(=henkilö, josta kysyin)kanssa. Käydään meillä kotonakin. Äitikin näkee hänet. Lähdetään kotoani käsikädessä ja kyljet niin kiinni toisissamme kuin olisimme yhteenliimatut. Yhtäkkiä olemmekin jossakin kaupassa ja olemme vielä sielläkin kuin liimatut toisiimme. S esittelee mminut jollekin naispuoliselle tutulleen ja kättelen naista samalla oman nimeni kertoen. S ostaa kaksi rannerengasta, toisen vaaleanpunaisen, kenties muovisen ja toisen hopeisen. Vaaleanpunaisen laittaa käteeni. Taidan olla välillä hänen autossaankin. Käydään myös S:n kotona ja tunnelma on koko unen ajan todella miellyttävä. Oli kyllä mukava nousta ylös seuraavaan päivään tämän unen jälkeen.  Smiley

En tiedä, kuuluiko tämä unenkohta johonkin edellä mainittuihin, mutta jossakin tapasin tummat, piiitkät hiukset omaavan naisen. Ihmettelen, että tuo nainen on näkijä, mutta kuitenkin niin nuori.

Mitäköhän nämä unet tahtovat mulle oikein kertoa?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.12.2006 23:53:50 »

mitä hän teki hopeiselle rannerenkaalle?
tallennettu
maryuni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #2 : 11.12.2006 12:06:29 »

Hopeisesta rannerenkaasta en tiedä sen enempää kuin, että se ostettiin...

Nyt eilen illalla kysyin, muutanko hänen luokseen asumaan. Henkilö asuu ulkomailla, siksi mainittu kysymys. Mm. tällaisen unen näin:

Olen sairaalassa. Näen siellä jonkun äidin hyvästelevän pienen lapsensa, jonka kuolema on väistämätön. Näen myös vanhan mummon, jolla on syöpä 4 eri paikassa. Unessa on Salkkareiden Ismo ja joku tummahiuksinen nainen. Välillä minä tunnen olevani Ismo. Tumma nainen haluaa Ismolle tehtävän ihonsiirron, ismon huonokuntoiset kasvot leikataan pois ja laitetaan uudet sileät kasvot. Ismo saa uudet kasvot ja näen hänellä leikkauksessa tehdyn niitin ohimollaan. Tässä kohdassa muistan olevani Ismona ja tunnen itselläni olevan tuon niitin. Ismo kuitenkin tekee ison päätöksen: "Haluan omat kasvoni takaisin!!" Vaihdos tehdään. Tämän jälkeen ollaan kaikki kolme, tumma nainen, ismo ja minä, linja-autossa menossa jonnekin. Annan tälle tummalle naiselle kukan ja jonkun eläinlelun, josta irrotan ensin jotakin pois. Ismo istuu vähän kauempana, mutta näen hänet. Linja-autossa on ilonen ja tyytyväinen tunnelma.

Mitäköhän tuokin haluaa minulle kertoa?! Erikoisia unia..

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: