Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Harjoittelua!  (Luettu 24042 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Toivo10
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #30 : 23.02.2012 14:32:42 »

Hei, olen aika toivoton työasioiden ja sitä kautta raha-asioiden kanssa. Olisikohan korteilla minulle jotain kerrottavaa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #31 : 23.02.2012 15:20:35 »

No joo, just oikea kortti  smitten
Mutta tosi ärsyttävä!!  Grin

Haluaisin kauheasti olla jossakin ja olla jotakin, saavuttaa jotakin, kun tuntuu etten ole saavuttanut mitään! ( Mikä ei tietenkään ole totta )
Voi olla kyllä joku ikäkriisikin kyseessä.
Kai se pitää vaan matkustella tyytyväisenä kuin asc  jousimies ikään, ja tehdä matkasta itselle miellyttävä smitten

Kiitos Somalle!
tallennettu
Toivo10
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #32 : 23.02.2012 15:40:01 »

"Jos olet ymmälläsi, muista, että olet ymmälläsi. Tiedät selkeästi silloin ainakin sen, että olet ymmälläsi.
Matkasi on alkanut."  Tätä todellakin nyt olen, hukassa ja epätoivoinen, mutta ehkä jossain vaiheessa selkenee, mitä kortit yrittää kertoa, Kiitos sinulle!
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #33 : 23.02.2012 18:19:51 »



  Hei Soma, vielä pyytäisin nostamaan kortin pojalleni, kevät-kesä jaksolle,   Kiitos.     Smiley
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #34 : 23.02.2012 21:17:03 »

Heippa.Mitähän kortit näyttäisivät minulle?  smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #35 : 24.02.2012 11:27:08 »



   Kiitos paljon Soma,  tätä pitääkin lukea useamman kerran,--kyllä sieltä ajatus löytyy.   smitten
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #36 : 24.02.2012 15:20:53 »

Heippa.Mitähän kortit näyttäisivät minulle?  smitten

Luottamus

Nyt on aika hypätä benji-hyppy ilman köyttä! Veden Ritari vaatii meiltä juuri tällaista ehdotonta ja varauksetonta luottamusta, hyppäämistä ilman turvaverkkoa. Tällainen tuntemattomaan heittäytyminen synnyttää meissä valtavan riemuntunteen, vaikka ensin pelkäisimmekin kuollaksemme. Kun luottamuksemme on ehdotonta, emme tee suunnitelmia emmekä valmisteluja, vaan vain hyppäämme. Emme sano: "Luotan siihen, että tiedän mitä teen, joten järjestän asiani ja pakkaan laukkuni." Me vain hyppäämme seurauksista välittämättä.

Tärkeintä on uskaltaa hypätä, uskaltaa tuntea tuo riemun tunne, kun putoat tyhjän taivaan halki. Kortin alaosan kauniin vaaleanpunainen väri antaa aavistuksen siitä, mitä perillä odottaa - jotakin autuaallisen ihanaa...


Älä hukkaa elämääsi sellaiseen, mikä sinulta kuitenkin otetaan pois. Luota elämään. Vain luottamuksen avulla voit päästää irti tiedon ja mielen rajoituksista. Luottamuksen myötä meille avautuu jotakin suurenmoista. Silloin elämä ei enää ole tavanomaista, vaan se on tulvillaan jumaluutta. Kun sydämesi on vilpitön etkä enää suojele itseäsi, olet yhtä olemassaolon kanssa. Sinua ei enää voi pettää, ei ole mitään, mitä sinulta voitaisiin ottaa pois. Se, mikä voidaan ottaa pois, ei ole omistamisen arvoista. Joten miksi murehtisit sellaista, mitä ei voida ottaa sinulta pois? Sitä ei ole kerta kaikkiaan mahdollista ottaa sinulta pois. Et voi menettää todellista aarrettasi.


Kaunis kiitos smitten
tallennettu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #37 : 27.02.2012 11:47:30 »

Hei Soma,

kiitos paljon viimeisestä nostostasi. Olisitko nostanut minulle kortin ihmissuhde/rakkauselämään? Tapasin miehen menneisyydestäni, ja olisin pientä ohjenuoraa kaivannut mihin tämä menee, ja miten minun pitäisi asiassa itse edetä?  Smiley
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #38 : 27.02.2012 12:47:20 »

Minäkin mielelläni kuulisin näiltä korteilta viestin, tähän hetkeen/kevääseen. smitten
Kiitos kun ehdit. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #39 : 27.02.2012 21:19:30 »

                            Hei Soma Smiley

Harjoitteletko minulle kevään tapahtumia Wink

Kiitos, Iloinen lumikki Wink










tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #40 : 27.02.2012 21:48:16 »

Kiitos. Kylmät väreet värisee, kaunista ja niin totta. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #41 : 28.02.2012 12:54:33 »

Hei!  Smiley
Pyytäisin korttia suhteen tarkoitukselle  smitten
Kiitos  smitten

Kaksijakoisuus

Tässä kortissa  oleva hahmo antaa uuden ulottuvuuden sanonnalle "puun ja kuoren välissä"! Olemme itse juuri vastaavassa tilanteessa, kun takerrumme mielen päättämättömyyteen ja kaksijakoisuuteen. Irrottaisinko ensin käteni, niin että putoan pää edellä, vai antaisinko jalkojen irrota ensin niin, että putoan jalat edellä? Jäisinkö tänne vai menisinkö tuonne? Sanoisinko kyllä vai ei? Ja päätimmepä sitten mitä tahansa, mietimme aina jälkikäteen, olisiko sittenkin pitänyt tehdä toisin.

Pulma ratkeaa ainoastaan sillä, että irrotat sekä kädet että jalat. Et voi ratkaista asiaa vertailemalla sen hyviä ja huonoja puolia tai yrittämällä muuten ratkaista sitä järjellä. Kuuntele sydämesi ääntä, jos voit kuulla sen. Jos se ei onnistu, irrota vain otteesi ja hyppää - sydämesi alkaa kyllä takoa niin, ettet voi olla kuulematta sitä!


Ihminen on kaksijakoinen. Skitsofrenia on mielen luonnollinen tila - ainakin nykyisin. Muinoin asia on saattanut olla toisin. Vuosisatojen ajan yhteiskunta, kulttuuri ja uskonto ovat kuitenkin ehdollistaneet ihmisiä niin, että yhdestä ihmisestä on tullut monta eri ihmistä; hän on jakautunut, rikkinäinen, täynnä ristiriitaisuuksia... Koska tämä kaksijakoisuus on kuitenkin ihmisluonteen vastaista, syvällä ihmisen sisimmässä vallitsee yhä ykseys. Koska ihmisen sielu on eheä, ehdollistumat kykenevät tuhoamaan ihmisestä korkeintaan ulkokuoren; ihmisen sisin pysyy koskemattomana - sen vuoksi ihminen säilyy hengissä. Hänen elämästään on kuitenkin tullut yhtä helvettiä.
   Zenin pyrkimyksenä onkin päästä eroon tästä kaksijakoisuudesta, tästä jakaantuneesta persoonallisuudesta, mielen pirstoutuneisuudesta. Zenin pyrkimyksenä on tehdä ihmisestä eheä, kokonainen, jakaantumaton.
   Nykyisessä tilassasi et voi sanoa olevasi olemassa. Sinulla ei ole olemusta. Sinussa on monta eri ihmistä, monta eri ääntä. Jos haluat sanoa "kyllä", mielesi kiiruhtaa heti sanomaan "ei". Et kykene edes sanomaan "kyllä" täysipainotteisesti... Et voi olla onnellinen; kärsimys on kaksijakoisuuden luonnollinen seuraus.

Kiitos Soma Smiley
Kyllä osui ja upposi. Juuri tällainen tilanne on menossa nyt.
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #42 : 28.02.2012 20:04:00 »

                                        Kiitos Soma Smiley

Voi, jos saisinkin olla näin hyvä ja toteuttaa luovuuttani smitten

Terv. Iloinen lumikki

ja toivotan Somalle auringonpaistetta smitten
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #43 : 28.02.2012 22:43:58 »

hei soma, nostaisitko minullekkin kortin....

työ/talous asioita ajatellen....

Kitos  Smiley
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Jonna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #44 : 29.02.2012 19:47:54 »

Hei Smiley
Katsoisitko minulle, mitä vuosi 2012 tuo tullessaan? Smiley
KIITOS  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: