Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesta ja MC 10.huoneessa/kauriissa  (Luettu 3710 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hämminki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 18.06.2007 10:45:10 »

Mitä voisi tarkoittaa jos on Vesta ja MC 10.huoneessa ja kauriissa? Jos omaa kultaisen ja mahdollisuuksien kolmion miten ihmeessä tietäisi mitä ne koskettaa tai siis miten niistä saisi parhaimman hyödyn irti?

Hämminki
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1 : 19.06.2007 15:40:04 »

 vesta asteroidi kuvaa sisäistä valoa ja rakkautta, omistautumista rakkauden työlle , itsensä rakastamista.. Asteroidien yleensäkin ajatelaan kuvaavan juuri tämä elämän energioita, tärkeitä suuntia.
10 huone on kosmisen tehtävä, uran ja ammatin huone. Joidenkin mukaan se merkitsee menestystä, julkisuutta jne.. Menestyt mahdollisesti jonkinlaisessa rakkauden työssä. Rakkauden työ.. Se on kyllä ihan tulkitsijasta kiinni mutta itse ajattelisin jotain sosiaalista auttamista tai vastaavaa.
MC kuvaa uraa ja ammattia sekä toisaalta myös kotia ja perhettä.

Sinun siis kannattaa omistautua rakkauden työlle niin menestyt tässä elämässä.


tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2 : 19.06.2007 15:48:21 »

Minulla on ihan samat jutut, vesta ja MC (ja vielä pluto) 10. huoneessa, vesta  ja MC vaaka, pluto skorpioni.

Itse olen tulkinnut nämä että juuri että menestyn työssäni, jota teen sydämeni kutsumuksesta ja se on tavallaan "kohtaloni".
tallennettu
Hämminki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 19.06.2007 20:46:16 »

Kiitos tulkinnoista ja vastauksista. Aika loogista tuo sydämmellä tekeminen. Varmaan vähän kaikilla sama juttu mutta olen huomannut itsessäni, että esimerkiksi työtehtävissä tarvii olla joko täysillä tai ei lainkaan mukana.
Onko teillä mitään hajuja noista kolmioiden tulkinnoista (kultainen ja mahdollisuuksien kolmio) tai että miten niihin pitäisi suhtautua?

Hämminki
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: